definitivamente he dejado de trabajar
-
VisitantVi
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- yolandard
- :: rateta

- Entrades: 162
- Membre des de: dt. jul. 11, 2006 6:35 pm
- Ubicació: Sant Joan Despi
Me uno al club!!!!!
Yo tenia que haber entrado el 1 de septiembre!!!!
Y tambien lo he dejado para dedicarme todo este año a mi hija.
Yo la verdad es que no me ha costado mucho decidirme ya que me hicieron mobbing y de hecho me despidieron cuando se enteraron de mi embarazo. (el despido era nulo y me tuvieron que readmitir) y la verdad sea dicha con gente asi no me apetece volver a trabajar. Así que a disfrutar todo un año con mi pequeñaja!!!!
Yo tenia que haber entrado el 1 de septiembre!!!!
Y tambien lo he dejado para dedicarme todo este año a mi hija.
Yo la verdad es que no me ha costado mucho decidirme ya que me hicieron mobbing y de hecho me despidieron cuando se enteraron de mi embarazo. (el despido era nulo y me tuvieron que readmitir) y la verdad sea dicha con gente asi no me apetece volver a trabajar. Así que a disfrutar todo un año con mi pequeñaja!!!!
-
..
Molt be noies!! disfruteu tot el temps que pogueu dels vostres peques jo torno a la feina dintre de 1 mes quan la meva petita li quedin 10 dies per els 5 mesos i em fa molta pena. La baixa maternal es molt curteta........aquests mesos han pasat volant. Sort que fare jornada intensiva fins les 15.00 i podre estar totes les tardes amb ella.
í sencer.
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 25, 2008 9:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NECESSITO AJUDA
Jo tambe m'estic plantejant no tornar a la feina... pero em fa molt de pal la gent del meu entorn... em podrieu dir com us ho heu fet per passar de la gent que mai para de preguntar: i quan tornes a la feina?
I no nomes la sogra que es mor de ganes de quedar-se amb l'Amalia, tambe vull dir, els veins, els amics.... ostres ja ho se que sembla una tonteria pero em fa moooolt de pal haver d'anar explicant que m'estimo mes quedar-me a casa amb la meva filla.
Jo tambe m'estic plantejant no tornar a la feina... pero em fa molt de pal la gent del meu entorn... em podrieu dir com us ho heu fet per passar de la gent que mai para de preguntar: i quan tornes a la feina?
I no nomes la sogra que es mor de ganes de quedar-se amb l'Amalia, tambe vull dir, els veins, els amics.... ostres ja ho se que sembla una tonteria pero em fa moooolt de pal haver d'anar explicant que m'estimo mes quedar-me a casa amb la meva filla.
A mi també em diuen ja ara, i a quina guarderia els portaràs .......tel´s cuidarà la teva mare.........i jo els contesto que no els puc dur a la guarderia, i que la meva mare viu a 100 kms. o sigui que de moment deixaré de treballar almenys uns 9-12 mesos, i si, algú et mira amb una cara com dient "picarols"" però tant em fa, nosaltres ja hem fet calculs de tot el que bonament d´ajudes i baixes recollirem, i ens surt més a comptes que dur-los a la guarderia i a més buscar algú que ens els cuidi quant estiguin malalts.
Mentre no acabina de fer-nos guarderies públiques els meus pardalets no es poden permetre el luxe d´anar a la "privé "-
La veritat és que el que pensi la gent m´entara per una orella i em surt per l´altre...................
Mentre no acabina de fer-nos guarderies públiques els meus pardalets no es poden permetre el luxe d´anar a la "privé "-
La veritat és que el que pensi la gent m´entara per una orella i em surt per l´altre...................
-
VisitantVi
POS JO TB PASSO FORÇA...
DIC AIXÒ , que EN LLUC SERÀ PETIT UN COP A LA VIDA, I que JA PROU que SERÀ INDEPE DE GRAN..O SIA que DISFRUTU AL MAXIM D'ELL, I SI EM POSEN CARES ELS DIC:
- VAIG DECIDIR TENIR UN FILL PER DISFRUTAR AMB ELL. I SI PUC NO-TREBALLAR, PK HAURIA DE FER-HO?
NUSÉ. I SI INSISTEIXEN ELS DIC:
- NO INSISTEIXIS que NO NECESSITO CANGURS PER ARA.
JAJA. AIXI CALLEN DE COP.
JAJAJAJA.
A CAGAR HOMBREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
DIC AIXÒ , que EN LLUC SERÀ PETIT UN COP A LA VIDA, I que JA PROU que SERÀ INDEPE DE GRAN..O SIA que DISFRUTU AL MAXIM D'ELL, I SI EM POSEN CARES ELS DIC:
- VAIG DECIDIR TENIR UN FILL PER DISFRUTAR AMB ELL. I SI PUC NO-TREBALLAR, PK HAURIA DE FER-HO?
NUSÉ. I SI INSISTEIXEN ELS DIC:
- NO INSISTEIXIS que NO NECESSITO CANGURS PER ARA.
JAJA. AIXI CALLEN DE COP.
JAJAJAJA.
A CAGAR HOMBREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
-
VisitantVi
-
..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |