Programa PART de la Maternitat
- Petrallica
- :: formigueta

- Entrades: 80
- Membre des de: dt. feb. 03, 2015 4:07 pm
Re: Programa PART de la Maternitat
Hola noies!
Una pregunta us volia fer!
sabeu si puc triar la Maternitat tenint mútua? O si estic empadronada a un altre comunitat, puc parir a catalunya per seguretat social triant hospital?
Moltes gràcies!!
Una pregunta us volia fer!
sabeu si puc triar la Maternitat tenint mútua? O si estic empadronada a un altre comunitat, puc parir a catalunya per seguretat social triant hospital?
Moltes gràcies!!
La felicitat es un estat mental
- tuijoserem4
- :: granota

- Entrades: 236
- Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm
Bones,
Jo hi vaig parir allà fa tres mesos.
El meu cas és una mica atípic...vam fer una inducció a les 39 setmanes per raons mèdiques ( risc d ' hemorràgiA)..per tant ni parlar-ne de piscines ni sala ee parts naturals...
jo vaig parir sense epidural, per tant hagués agraït moviment..però trnia els maleïts monitors...
Malgrat això puc dir, no van intervenir en res, ni epi, ni anstestiA,ni res...vaig parir amb la postura que em vaig sentir còmode i de seguida el trnia a sobre mamamnt...vam estar aixì dues hores fins que ens vam moure...
jo la recomano molt...
Jo hi vaig parir allà fa tres mesos.
El meu cas és una mica atípic...vam fer una inducció a les 39 setmanes per raons mèdiques ( risc d ' hemorràgiA)..per tant ni parlar-ne de piscines ni sala ee parts naturals...
jo vaig parir sense epidural, per tant hagués agraït moviment..però trnia els maleïts monitors...
Malgrat això puc dir, no van intervenir en res, ni epi, ni anstestiA,ni res...vaig parir amb la postura que em vaig sentir còmode i de seguida el trnia a sobre mamamnt...vam estar aixì dues hores fins que ens vam moure...
jo la recomano molt...
Mononoke: l'Amywill està al post de mares de març 2015 i diria que va penjar la crònica del seu part. T'ho dic per si t'ho vols mirar.
Moltes gràcies, ara ho miro
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |