Canestreta Dexeus
Re: Canestreta Dexeus
Caliope, he mirat al web de l'ajuntament de Barcelona (posso el link):
https://w30.bcn.cat/APPS/portaltramits/ ... =ciudadano
Sembla que ens tocarà anar a Duc de Medinacelli... Que jo sàpiga (per altres tràmits que jo he anat a fer allà) no cal cita prèvia. Al web de l'ajuntament hi possa l'horari i tampoc hi diu rès sobre la cita prèvia.
https://w30.bcn.cat/APPS/portaltramits/ ... =ciudadano
Sembla que ens tocarà anar a Duc de Medinacelli... Que jo sàpiga (per altres tràmits que jo he anat a fer allà) no cal cita prèvia. Al web de l'ajuntament hi possa l'horari i tampoc hi diu rès sobre la cita prèvia.
Moltes gracies kittie! No ho se a on ho vaig mirar pero estava equivocada. Menys mal que m'has avisat. :)
- eulalia1980
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dg. juny 06, 2010 8:31 pm
Hola!
Aviam si us puc ajudar. Jo he tingut els meus dos fills a la Dexeus, un ara fa 5 mesos i l'altra fa 3 anys, i les dues vegades ha funcionat igual.
Pensa, que el nen o nena, el canvies tu, no se'l emporten per canviarlo ells, vull dir que ho faras tu a l'habitació quan tu vulguis. Nomes el vesteixen la primera vegada.
Jo vaig portar:
- bolquers de acabat de neixer,
- toallitas
- un arullo
- i el tema roba et dire que hauries de portar uns 4 conjunts complets es a dir: interior (que pot ser body o ranita i samarrateta (jo et recomano body i que s'obri per davant, perque quan l'agafes si se li puja una mica la samarreta de fora no li queda l'esquena a l'aire)) i exterior (pijama sencer o conjuntets de dues peces, el que tu prefereixis). Jo ho portava en bosses de l'ikea de congelar. Tambe et dire que vaig portar en una bossa, peces sueltas, alguns bodis, polaines i samarretes de adalt.. perque s'embruten i aixi no has de canviar el conjunt sencer.
- no els banyen, així que sabo per ells no cal que els hi portis. Pots portar una mica de crema hidratant per posar-hi al bebe
- un raspallet.
Et donen allà:
- empapadors
- compreses per tu
-li posen un gorro nomes neix d'ells
-gases i alcohol per curar el melic
- gel per tu per dutxarte
no se si te ajudat, potsr si tens algun dubte enviam un mp. Jo hi vaig ser fa 5 mesos i potser et puc ajudar.
Aviam si us puc ajudar. Jo he tingut els meus dos fills a la Dexeus, un ara fa 5 mesos i l'altra fa 3 anys, i les dues vegades ha funcionat igual.
Pensa, que el nen o nena, el canvies tu, no se'l emporten per canviarlo ells, vull dir que ho faras tu a l'habitació quan tu vulguis. Nomes el vesteixen la primera vegada.
Jo vaig portar:
- bolquers de acabat de neixer,
- toallitas
- un arullo
- i el tema roba et dire que hauries de portar uns 4 conjunts complets es a dir: interior (que pot ser body o ranita i samarrateta (jo et recomano body i que s'obri per davant, perque quan l'agafes si se li puja una mica la samarreta de fora no li queda l'esquena a l'aire)) i exterior (pijama sencer o conjuntets de dues peces, el que tu prefereixis). Jo ho portava en bosses de l'ikea de congelar. Tambe et dire que vaig portar en una bossa, peces sueltas, alguns bodis, polaines i samarretes de adalt.. perque s'embruten i aixi no has de canviar el conjunt sencer.
- no els banyen, així que sabo per ells no cal que els hi portis. Pots portar una mica de crema hidratant per posar-hi al bebe
- un raspallet.
Et donen allà:
- empapadors
- compreses per tu
-li posen un gorro nomes neix d'ells
-gases i alcohol per curar el melic
- gel per tu per dutxarte
no se si te ajudat, potsr si tens algun dubte enviam un mp. Jo hi vaig ser fa 5 mesos i potser et puc ajudar.

Eulalia, moltes gràcies per la info!
jo vaig fer la canastreta aquest diumenge. Una cosa menys.
jo vaig fer la canastreta aquest diumenge. Una cosa menys.

- Petitalinx
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm
Hola!!!
Jo també pariré a Dexeus si tot va bé al març. I per ara m'han tractat molt bé!!
kittie, moltes gràcies per la recomenació de la web, sembla molt útil e hi ha molt informació sobre el "papeleo" que s'ha de fer.
Jo tenia entes que a la clinica, ara et feien els tramits del registre.
Jo també pariré a Dexeus si tot va bé al març. I per ara m'han tractat molt bé!!
kittie, moltes gràcies per la recomenació de la web, sembla molt útil e hi ha molt informació sobre el "papeleo" que s'ha de fer.
Jo tenia entes que a la clinica, ara et feien els tramits del registre.
Hola,
Jo também tinc previst parir a la Dexeus, si tot va bé, en unes 5 setmanes...
Ho tinc tot bastant a punt, però em queda el dubte de si a l'habitació hi ha assecador de cabells o s'ha de portar de casa. A veure si alguna de les que ja hi heu parit em podeu ajudar.
Gràcies!!
Jo também tinc previst parir a la Dexeus, si tot va bé, en unes 5 setmanes...
Ho tinc tot bastant a punt, però em queda el dubte de si a l'habitació hi ha assecador de cabells o s'ha de portar de casa. A veure si alguna de les que ja hi heu parit em podeu ajudar.
Gràcies!!
- Petitalinx
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm
Hola!!!!
Si la veritat es que la llista de Dexeus es una mica escueta
Us deixo aquest link a veure que us sembla:
http://inatal.org/el-parto/36-preparaci ... pital.html
Si la veritat es que la llista de Dexeus es una mica escueta
Us deixo aquest link a veure que us sembla:
http://inatal.org/el-parto/36-preparaci ... pital.html
Hola!
Jo vaig parir a la Dexeus tot just fa 18 dies. Qualsevol cosa que volgueu saber m.ho podeu demanar!
Nosaltres vem quedar molt contents amb tot.
Si que hi ha secador al lavabo, aixi que no cal que en porteu.
Anims i molta sort!
Jo vaig parir a la Dexeus tot just fa 18 dies. Qualsevol cosa que volgueu saber m.ho podeu demanar!
Anims i molta sort!
http://www.fertilityfriend.com/home/3a7b7e

Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu
. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

-Ishtar
-Danu
. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!Re: Canestreta Dexeus
Al&Bel ha escrit:Hola!
Anims i molta sort!
Gràcies pel tema del secador!!
Aprofito que ho tens fresc per preguntar-te també si donen:
Compreses post-part
Calcetes paper
Discos lactància
Bolquers
Toallitas
Per fer les cures del melic
Jo tinc de tot per portar-ho, però si ja ho donen allà ja no m'ho emporto…
I si se t'acudeix alguna altra cosa que valgui la pena saber tant perquè ho donin com perquè no ho donin ens ho dius!!
Mil gràcies!!
Nenes aprofito ara que el peque dorm!!!
Et donen:
- compreses ( pero no son gaire còmodes..., ja les vaig utilitzar amb un empapador que també tens porque perds molt molt el primer dia). De totes maneres també portava un paquet de les meves que eren molt més pràctiques!
- alcohol i gases (2 paquets).
No et donen:
- calcetes de paper: jo vaig comorar unes tipus culotte i realment van molt be perque taques molt i s.embruten, aixi que van a la paperera i llestos!
- discos de lactancia: pero a mi em va pujar la llet el tercer dia quan ja estava a casa, així que tampoc ho vaig utilitzar.
- bolquers i toallites: només et posen el primer bolquer quan neix, la resta són els teus.
Jo vaig portar colonia, gel i crema hidratant i no ho vaig utilitzar. Et regalen unes canestretes molt bàsiques i porten mostres petites de tot de la marca mustela. Però realment els nadons fan molt bona olor i no cal res! Per mi va ser inútil carregar això.
El meu tenia molt cabell i el raspall si el vaig utilitzar!
Quan tingui temps us faré una mica de crònica, que jo en vaig buscar i de possitives no en vaig trobar gaire!
Això si, fas pell a pell desde el naixement. Jo vaig passar les dues primeres hores fent-ho amb el meu peque!!!
Jo repetiria i repetiré per un segon embaràs!
Espero que tingueu la mateixa experiència que la meva!!!
Demaneu el que volgueu!
Petons i sort!
Et donen:
- compreses ( pero no son gaire còmodes..., ja les vaig utilitzar amb un empapador que també tens porque perds molt molt el primer dia). De totes maneres també portava un paquet de les meves que eren molt més pràctiques!
- alcohol i gases (2 paquets).
No et donen:
- calcetes de paper: jo vaig comorar unes tipus culotte i realment van molt be perque taques molt i s.embruten, aixi que van a la paperera i llestos!
- discos de lactancia: pero a mi em va pujar la llet el tercer dia quan ja estava a casa, així que tampoc ho vaig utilitzar.
- bolquers i toallites: només et posen el primer bolquer quan neix, la resta són els teus.
Jo vaig portar colonia, gel i crema hidratant i no ho vaig utilitzar. Et regalen unes canestretes molt bàsiques i porten mostres petites de tot de la marca mustela. Però realment els nadons fan molt bona olor i no cal res! Per mi va ser inútil carregar això.
El meu tenia molt cabell i el raspall si el vaig utilitzar!
Quan tingui temps us faré una mica de crònica, que jo en vaig buscar i de possitives no en vaig trobar gaire!
Això si, fas pell a pell desde el naixement. Jo vaig passar les dues primeres hores fent-ho amb el meu peque!!!
Jo repetiria i repetiré per un segon embaràs!
Espero que tingueu la mateixa experiència que la meva!!!
Demaneu el que volgueu!
Petons i sort!
http://www.fertilityfriend.com/home/3a7b7e

-Ishtar
-Danu
. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

-Ishtar
-Danu
. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!Re: Canestreta Dexeus
Moltes gràcies per la info Al&Bel!!
Espero tenir tan bona experiència com tu has tingut!!
Espero tenir tan bona experiència com tu has tingut!!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Jo vaig tenir cesarea i com l'ingres era de 5 dies si que vaig fer servir els discos de lactancia i sobretot vaig possar 5 mudes pel nadi que em van arribar justes. Aixo si, fa mooolta calor alla. La meva nena va neixer al novembre i amb body i pantalo hi ha de sobres.
Ah! Tema compreses a mi em van anar genial les que donen alla pero aixo si, em possava dos o tres...
Jo tambe super encantada amb la Dexeus!! I que dir del menjar? Ufff bonissim no lo següent!! Jiji
Ah! Tema compreses a mi em van anar genial les que donen alla pero aixo si, em possava dos o tres...
Jo tambe super encantada amb la Dexeus!! I que dir del menjar? Ufff bonissim no lo següent!! Jiji
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |