Part a l'hospital Sant Pau

Experiències i pors del moment més desitjat.

tartadefresa
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. feb. 09, 2012 9:48 pm

Re: Part a l'hospital Sant Pau

EntradaAutor: tartadefresa » dj. abr. 16, 2015 11:34 am

Hola Kartulina,
A mi em va donar els detalls i el telèfon on trucar la llevadora del Cap que em fa el seguiment de l'embaràs.
Si vas per SS pregunta-li, en fan un parell al mes, de part natural i de part medicalitzat i estan molt be duren unes 2 hores i en el cas del part natural la llevadora era un encant.
Després si vas per SS a la setmana 36 aproximadament et fan una visita directament a st pau, per obrir fitxa, tenir proves realitzades i la llevadora et fa una xerrada mes curta ( una mitja hora) de les instal·lacions, sales de part, habitacions etc.

Petons
tartadefresa
Entrades: 12
Membre des de: dj. feb. 09, 2012 9:48 pm

EntradaAutor: tartadefresa » dj. abr. 16, 2015 12:36 pm

Hola Kartulina,

A mi la info i el telèfon on trucar m'ho va facilitar la llevadora que em fa el seguiment de l'embaràs al CAP.
En fan un parell al mes, una de part natural i una altre de part medicalitzat. Duren un parell de hores i si no recordo malament la pròxima es el 30 d'abril. Potser trucan a l'hospital et poden informar. Es fan al mateix hospital a la sala polivalent.
A part si el part el fas per la SS a la setmana 36 et convoquen a st pau per una visita amb la llevadora on t'obre la fitxa, t'agafa anàlisis i t'explica breument instal·lacions, on has d'anar el dia del part, i et fa una visita virtual. Aquesta visita es de protocol de l'hospital i t'arribarà la cita per correu sempre que pareixis a st pau.
Si podeu anar a les xerrades que fa l'hospital us ho recomano, la llevadora es un encant i transmet molta tranquilitat.
Petons
Irúa
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

EntradaAutor: Irúa » dj. abr. 16, 2015 1:50 pm

Sobre la cita a St Pau a la setmana 36 o ja no ho fan o no ho fan sempre, almenys a mi no me la van fer i vaig parir a St. Pau fa 8 mesos.
Sobre les xerrades de part natural sí que és veritat que la comadrona que la fa és molt maca i t'ho pinta tot molt bé, per això vaig decidir parir a St Pau, llàstima que després a la pràctica no sempre sigui tal com ho pinten a la xerrada. :ufs: :ufs:
Kartulina
Entrades: 8
Membre des de: dj. feb. 19, 2015 11:05 am

EntradaAutor: Kartulina » dv. abr. 17, 2015 2:01 pm

Gràcies tartadefresa!!! dimecres ho preguntaré!
girasol...
Entrades: 140
Membre des de: ds. març 01, 2014 10:27 am

EntradaAutor: girasol... » dc. abr. 22, 2015 10:58 am

Hola noies!
Felicitats pels embarassos!!
El meu petit va néixer al setembre de 2014 a St Pau. I estic encantadíssima.
Jo volia part natural i m'havia preparat, però va ser un part lent, de 24h, i al final no va ser natural. En tot cas, va ser molt respectat, i ens vam sentir molt molt cuidats en tot moment.
El meu part va començar trencant aigües i aquestes eren brutes, i tot i això em van donar el temps que el meu cos va necessitar, sense presses ni "amenaces" (evidentment, el registre de benestar fetal va ser perfecte en tot moment).
Sala de dilatació bé, pilora, dutxa, em duien bosses de suero calentes i pilotes petites x fer massatge a les lumbars, em van estar aconsellant posicions x passar les contraccions ajudant al bb a trobar el camí (estava en una posició q no ajudava, ell), intents d'estimular l'avenç de forma natural...
Després, amb l'epidural, tb molt bé. L'anestesista encantadora i una epidural molt ben posada (totes les sensacions, sense dolor. Jo sabia quan tenia contracció, sentia ganes d'empènyer, em movia perfectament...). I llevadores i ginecòlegs molt bé, explicant què feien, intentant evitar episio, respectant el q havíem demanat...
Total, que jo repetiria sense dubtar, malgrat el part no va ser el q jo havia imaginat (el part és com ell vol!).
Sobre walking, ells no en posen, però sí pots dir q vols sentir el màxim possible i ajusten dosis molt bé.
Imatge
Fanny_2710
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 30, 2015 9:30 am

EntradaAutor: Fanny_2710 » dj. abr. 30, 2015 9:37 am

Hola noies, estic de 32 setmanes i encara no tinc la llista del hospital. M'agradaria saber si alguna de vosaltres me l'ha podria facilitar. Moltes gracies

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::