18 dies sense señals...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: 18 dies sense señals...

EntradaAutor: xoxoneta » dj. maig 19, 2016 2:20 pm

moltissimes gracies a totes!!, estic amb un nùvol..jejeje
A veure si aviat voslatres tb podeu gaudir de panxeta!!!! :content: :content:
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: 18 dies sense señals...

EntradaAutor: shyla » dj. maig 19, 2016 2:49 pm

xoxoneta ha escrit:moltissimes gracies a totes!!, estic amb un nùvol..jejeje
A veure si aviat voslatres tb podeu gaudir de panxeta!!!! :content: :content:

Ara toca assimiar-ho!
Jo de moment estic servida de panxetes :D
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: 18 dies sense señals...

EntradaAutor: puski » dj. maig 19, 2016 4:10 pm

Xoxoneta!! moltissimes felicitats!!! estava seguin la teva història pq tenía tota la pinta de ser una super panxu!!!!
Enhorabona i ara a disfrutar-la a tope!!!!! Espero que et vagis trobant millor
Imatge
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: 18 dies sense señals...

EntradaAutor: xoxoneta » dv. maig 20, 2016 8:48 am

Gracies noies!!, ara em trobo una mica millor, segons el dia :r) Avui hem fet la primera visita a la llevadora, m'ha donat una pila de papers, el carnet d'embarassada i unes quantes visites.
Dimecres em faran la prova aquesta de o'sullivan,a veure com ho tolero perque el dolç o es que em senti gairebé..

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::