☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril i maig 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Bon dia i bon divendres a totes!!!
Ahir vaig estar tot el dia a fora i no vaig escriure! Aiiix però que emocionant s'està posant això! AlbaArya i Acidilla ànims en aques desespero, per mi és la fase més desconcertant! Esteu molt a la par i sembla que des de la baixadeta d'ahir ha pujat una mica, que es mantinguin altetes!!
Com aneu la resta?
Ahir vaig estar tot el dia a fora i no vaig escriure! Aiiix però que emocionant s'està posant això! AlbaArya i Acidilla ànims en aques desespero, per mi és la fase més desconcertant! Esteu molt a la par i sembla que des de la baixadeta d'ahir ha pujat una mica, que es mantinguin altetes!!
Com aneu la resta?
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Jo avui he somniat que venia el meu home ensenyant-me un TE positiu! Espero que sigui un somni premonitori, jejeje


Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Buenos días!!!!
Ostras Acidilla que buena pinta no te ha bajado la tempe y ya te queda 1 día o 2 para la NW!!!
. Que nervios!!! Ojalá sea un sueño premonitorio.
Modo ego: yo hoy tengo una pesadez en el vientre como dolor de regla pero sin dolor de ovarios jajaja muy raro.
Ostras Acidilla que buena pinta no te ha bajado la tempe y ya te queda 1 día o 2 para la NW!!!
. Que nervios!!! Ojalá sea un sueño premonitorio.Modo ego: yo hoy tengo una pesadez en el vientre como dolor de regla pero sin dolor de ovarios jajaja muy raro.
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Ai, Acidilla!! a veure si aviat ens dónes bones notícies!! :)
He editat la signatura, a veure si ara podeu veure la meva gràfica! bon cap de setmana i bones vacances a les que en tingueu!!
He editat la signatura, a veure si ara podeu veure la meva gràfica! bon cap de setmana i bones vacances a les que en tingueu!!
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Aiix Acidilla! Que bonic el somni
! Ja queda menys per saber-ho!
Fiona30 ja es pot veure la gràfica
ara l'afageixo!
! Ja queda menys per saber-ho!Fiona30 ja es pot veure la gràfica
ara l'afageixo!Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Benos días!!
Que tal Acidilla?? Como va esa Temp??
Yo estoy de bajón, hoy me a bajado vastante la tempe.
A 4 días de que venga la NW,si no me he equivocado, da muy mala espina.
Que tal Acidilla?? Como va esa Temp??
Yo estoy de bajón, hoy me a bajado vastante la tempe.
A 4 días de que venga la NW,si no me he equivocado, da muy mala espina.
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Jo crec que ja m'està començant a baixar la tempe....
Probablement demà sortiré de dubtes...
Probablement demà sortiré de dubtes...
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Acidilla, que nervios!! como te entiendo, una bajada de tempe a estas alturas da un vuelco al corazón...Esperemos que no sea NW
. Buenas noches!! Mañana nos informas. 
. Buenas noches!! Mañana nos informas. 
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Hola!!
Aiiix quin desespero els últims dies de cicle!
Doncs demà a veure que fa la tempe guapes!
Jo vaig rebre dijous a la tarda el paquet amb un termòmetre nou i les infusions. Aquesta vegada m'he comprat la del "nido sano" per aquest cicle i pel vinent (si encara no hem fet diana) començar amb les cícliques. Les vaig voler demanar juntes i ahir vaig veure que també estaven al amazon amb un dia d'enviament.. ara ja ho se per si necessito alguna mes.
Espero que passeu molt bon cap de setmana i ànims a aquests desesperos!!
Aiiix quin desespero els últims dies de cicle!
Doncs demà a veure que fa la tempe guapes!
Jo vaig rebre dijous a la tarda el paquet amb un termòmetre nou i les infusions. Aquesta vegada m'he comprat la del "nido sano" per aquest cicle i pel vinent (si encara no hem fet diana) començar amb les cícliques. Les vaig voler demanar juntes i ahir vaig veure que també estaven al amazon amb un dia d'enviament.. ara ja ho se per si necessito alguna mes.
Espero que passeu molt bon cap de setmana i ànims a aquests desesperos!!

Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Noies, definitivament passo a cercadores de maig. La senyora warry ha vingut puntualeta, acompañada de la que ja vam veure baixada de tempe.
Como vas, compañera de desespero AlbaArya ?
Como vas, compañera de desespero AlbaArya ?
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Bon día!!
Bueno para Acidilla y para mi no tan buenos. Hoy he tenido ya la super bajada de temperatura, así que calculo que como mucho mañana ya estará aquí la NW
Que royo esto es un desespero. Estoy pensando de coger ya las infusiones y la Maca para él.
Bueno para Acidilla y para mi no tan buenos. Hoy he tenido ya la super bajada de temperatura, así que calculo que como mucho mañana ya estará aquí la NW
Que royo esto es un desespero. Estoy pensando de coger ya las infusiones y la Maca para él.
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Bon dia boniques!!
Acidilla bonica molts ànims amb la baixada i la warry, AlbaArya tu també!
Ben bé heu anat a la par les dues, a veure si al maig podeu cantar el vostre positiu!
AlbaArya a mi les infusions m'agraden i amb les cícliques vaig tenir molta claraWeb i el positiu. El mirio tmb es prenia maca, però aquesta vegada diu que no vol prendre res, així que de moment faig jo les infusions.
Us posaré uns deures! Avui us heu de fixar en mínim tres moments o coses que us hagin fet somriure. Ànims i bon diumenge a totes
Acidilla bonica molts ànims amb la baixada i la warry, AlbaArya tu també!
Ben bé heu anat a la par les dues, a veure si al maig podeu cantar el vostre positiu!AlbaArya a mi les infusions m'agraden i amb les cícliques vaig tenir molta claraWeb i el positiu. El mirio tmb es prenia maca, però aquesta vegada diu que no vol prendre res, així que de moment faig jo les infusions.
Us posaré uns deures! Avui us heu de fixar en mínim tres moments o coses que us hagin fet somriure. Ànims i bon diumenge a totes

Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Buenos dias
Bueno como bien marcaba mi tempe hoy super puntual ya me a venido la dichosa NW.
Ayer pedí las infusiones y la Maca por Amazon y hoy empezaremos otro nuevo ciclo a tope.
Que tal vosotras??
Bueno como bien marcaba mi tempe hoy super puntual ya me a venido la dichosa NW.
Ayer pedí las infusiones y la Maca por Amazon y hoy empezaremos otro nuevo ciclo a tope.
Que tal vosotras??
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Una lástima AlbaArya, nos haremos compañía en mayo

Yo ahora estoy de muy buen humor, y con ánimos, es el final de ciclo, justo antes de que me venga la regla que siempre tengo un par de días de depresión total. Estas hormonas...

Yo ahora estoy de muy buen humor, y con ánimos, es el final de ciclo, justo antes de que me venga la regla que siempre tengo un par de días de depresión total. Estas hormonas...
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Bon dia guapes!!
Aiix AlbaArya... pensaba que ya te havia venido la w cuando la bajada de tempe del otro dia... animo i a por el proximo ciclo con mucha fuerza!!
Acidilla!! Que bé! Amb bon humor que tot arriba!
A mi em passa que abans de le w més facilment irritable...
Mooneta i Fiona30 com aneu vosaltres? Esclafant motors?
Aiix AlbaArya... pensaba que ya te havia venido la w cuando la bajada de tempe del otro dia... animo i a por el proximo ciclo con mucha fuerza!!
Acidilla!! Que bé! Amb bon humor que tot arriba!
Mooneta i Fiona30 com aneu vosaltres? Esclafant motors?

Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Hola guapes!!
porto uns dies desconectada del fòrum. Com van aquests dies de festa??
Mode ego: jo seguint les tempes, de moment tot avall, encara estic a dia 12 del cicle, a veure si trobo senyals d'ovulació en breu i ens posem a fer deures!!
Aquest mes també he començat amb les infusions que es van comentar al fòrum, no les coneixia i de seguida vaig còrrer a comprar-les a amazon! jeje. No estic fent-ne tres al dia... em sembla complicat, però una cada dia sí que estic fent, a veure si es nota l'efecte!!
Apa, guapes! bon cap de setmana!!
porto uns dies desconectada del fòrum. Com van aquests dies de festa??
Mode ego: jo seguint les tempes, de moment tot avall, encara estic a dia 12 del cicle, a veure si trobo senyals d'ovulació en breu i ens posem a fer deures!!
Aquest mes també he començat amb les infusions que es van comentar al fòrum, no les coneixia i de seguida vaig còrrer a comprar-les a amazon! jeje. No estic fent-ne tres al dia... em sembla complicat, però una cada dia sí que estic fent, a veure si es nota l'efecte!!
Apa, guapes! bon cap de setmana!!
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Bon dia grafis!!!
Com aneu?
Fiona30 ja entrant a la SW! Les infusions també les pots fer les 3 del dia al mateix temps i les poses en un termo o recipient per anar-les prenent durant el dia... a mi així em resulta més fàcil pendre-les quan treballo.
Com aneu la resta?
Modo ego: jo en plena SW, tot i que les tempes aquets dies no se si són molt fiables pq m'aixeco a diferents hores.
Bon cap de setmana!!!
Com aneu?
Fiona30 ja entrant a la SW! Les infusions també les pots fer les 3 del dia al mateix temps i les poses en un termo o recipient per anar-les prenent durant el dia... a mi així em resulta més fàcil pendre-les quan treballo.
Com aneu la resta?
Modo ego: jo en plena SW, tot i que les tempes aquets dies no se si són molt fiables pq m'aixeco a diferents hores.
Bon cap de setmana!!!
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Hola! tinc una pregunta tonta sobre el ff... però és que no trobo enlloc com fer-ho (o si es pot fer). Hi ha la opció de marcar els dies que s'ha fet pinxitu? ho busco i no ho trobo enlloc.
Gràcies, grafis!
Gràcies, grafis!
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Buenas!!
Fiona30; sobre la duda del ff, cuando le das en el día te sale la opción de poder poner la tempe. si te ha venido la NW y al final del todo pone Sex/insemination hay yo pongo yes y ya me sale en la gráfica.
Haber si te he podido ayudar.
Fiona30; sobre la duda del ff, cuando le das en el día te sale la opción de poder poner la tempe. si te ha venido la NW y al final del todo pone Sex/insemination hay yo pongo yes y ya me sale en la gráfica.
Haber si te he podido ayudar.
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼
ja ho he trobat... he après una paraula nova en anglès... jeje no en tenia ni idea que intercourse volgués dir coit!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










