Mutació genètica Factor V leiden i gen MTHFR
- bakallanera
- :: pantera

- Entrades: 863
- Membre des de: dt. març 03, 2009 1:50 pm
Re: Mutació genètica Factor V leiden i gen MTHFR
Jamaica, que demà vagi molt bé, i dissabte t'enviarem totes les nostrees energies positives 

hola a totes :
Bombolla nosaltres també ens va costar molt de trobar nom pel petit perque els que ens agradaven ja els hi habien possat algún familiar o conegut així que posats a repetir , finalment l'hi vam posar el del meu avi , que també és el del meu pare i del meu germá peró tots contents , pel tema dels blaus jo habia vegades que casi no 'sn feien com que un dia em sortia un de gegant , per mostra et deixo una foto download/file.php?id=63354, i el Toni está fet un trapella , ja l'hi han sortit dos dentetes i ja rosega les galetes que dona gust , i l'hi encanta banyarse a la piscina
i qui no amb la calor que fa.
Jamaica molta sort i molta energia positiva
estarem pendents
Bombolla nosaltres també ens va costar molt de trobar nom pel petit perque els que ens agradaven ja els hi habien possat algún familiar o conegut així que posats a repetir , finalment l'hi vam posar el del meu avi , que també és el del meu pare i del meu germá peró tots contents , pel tema dels blaus jo habia vegades que casi no 'sn feien com que un dia em sortia un de gegant , per mostra et deixo una foto download/file.php?id=63354, i el Toni está fet un trapella , ja l'hi han sortit dos dentetes i ja rosega les galetes que dona gust , i l'hi encanta banyarse a la piscina
i qui no amb la calor que fa.Jamaica molta sort i molta energia positiva
estarem pendentsRe: Mutació genètica Factor V leiden i gen MTHFR
Nenes...un altre cop ha surtit malament l'analítica i transferència cancel·lada. Quina MERRRRRRRRRRRRRRRRRRR.....Un altre cop m'he quedat a les portes!!...
El més vinent farem cicle natural, el metge va voler probar una altre cop amb cicle substituit i així la cosa no va bé.
Gràcies a totes per preocupar-vos.
El més vinent farem cicle natural, el metge va voler probar una altre cop amb cicle substituit i així la cosa no va bé.
Gràcies a totes per preocupar-vos.
- bakallanera

Jamaica, vinga, que la propera amb el cicle natural serà la bona! 

- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Jamaica...em sap molt greu...espero que ben aviat hi pogueu trobar solució. Molts ànims!
Towanda!!! Aquesta panxa plena de blaus és com està la meva aquesta setmana, es veu que toca sortir blaus!
Mafaldeta com estàs???
Towanda!!! Aquesta panxa plena de blaus és com està la meva aquesta setmana, es veu que toca sortir blaus!
Mafaldeta com estàs???

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Hola, boniques!
Perdoneu que no m'hagi connectat abans... s'ha mort un cosí meu
i he tingut família francesa a casa.
Jamaica:
Cuida't molt ara i descansa
Confia en què el proper tindràs un positiu
com una catedral.
Bombolla: Què bé la parelleta!
Bakallanera: M'alegro que el Nil estigui millor...
fes-li una abraçada de part nostra
Demà tinc la 1a eco i estic com un flam. A més, tinc nàusees i només se'm calmen menjant...
em posaré com una vaca..0
. Tinc molèsties com de regla... suposo que és normal, demà li preguntaré a la gine
. Ara em fa més cosa punxar-me l'heparina...
ja se que no arriba als cigronets, però em costa més
Noies, moltes gràcies a totes pel vostre suport. Sou meravelloses i us estimo moltíssim.

Perdoneu que no m'hagi connectat abans... s'ha mort un cosí meu
Jamaica:
Cuida't molt ara i descansa
Confia en què el proper tindràs un positiu Bombolla: Què bé la parelleta!
Bakallanera: M'alegro que el Nil estigui millor...
fes-li una abraçada de part nostra
Demà tinc la 1a eco i estic com un flam. A més, tinc nàusees i només se'm calmen menjant...
em posaré com una vaca..0
. Tinc molèsties com de regla... suposo que és normal, demà li preguntaré a la gine
. Ara em fa més cosa punxar-me l'heparina...
ja se que no arriba als cigronets, però em costa mésNoies, moltes gràcies a totes pel vostre suport. Sou meravelloses i us estimo moltíssim.

La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
- bakallanera

Mafaldeta, demà sabràs quants cigronets hi ha... sort! 

NOIES! gràcies pel vostre suport!!
Mafaldeta, demà quan sàpigues alguna cosa ens ho dius!! Jo dic que n'hi ha 2...
Com van els blaus???? Vinga ànims!! ...penseu que ja teniu l'objectiu aconseguit i això és el mes important!!
Ptonetss
Mafaldeta, demà quan sàpigues alguna cosa ens ho dius!! Jo dic que n'hi ha 2...
Com van els blaus???? Vinga ànims!! ...penseu que ja teniu l'objectiu aconseguit i això és el mes important!!
Ptonetss
Hola, boniques!
És un cigronet que fa 6mm i ja l'he sentit el cor!
Tindré la 2a eco el 8 d'agost perquè me'n vaig de viatge i no torno fins el dia 7. Aniré amb molt de compte perquè encara és d'hora... Buf... m'he de portar les xeringuilles i embarcar-les...
Moltes gràcies a totes pel vostre suport

És un cigronet que fa 6mm i ja l'he sentit el cor!
Tindré la 2a eco el 8 d'agost perquè me'n vaig de viatge i no torno fins el dia 7. Aniré amb molt de compte perquè encara és d'hora... Buf... m'he de portar les xeringuilles i embarcar-les...
Moltes gràcies a totes pel vostre suport

- bakallanera

Mafaldeta, enhorabona pel cigronet!!!!!
On marxes? Que t'ho passis molt i molt bé!

On marxes? Que t'ho passis molt i molt bé!

- Bombolla

- Contacta:
MAFALDETA!!!! ENHORABONA!!!! VISCA EL TEU CIGRONET!!!!! Ja ets oficialment un kinder sorpresa!!!
Que t'ho passis molt bé al viatget!
Que t'ho passis molt bé al viatget!

Hola, boniques!
Bombolla: M'ha fet molta gràcia allò del kinder sorpresa, hahaha!
Bakallanera: Vaig a Suècia, Estocolm... serà un viatge molt tranquil
Noies, continuo amb nàusees, però és igual, estic molt contenta. Demà marxo de vacances i estaré desconnectada unes setmanes.
BONES VACANCES A TOTES!!!

Bombolla: M'ha fet molta gràcia allò del kinder sorpresa, hahaha!
Bakallanera: Vaig a Suècia, Estocolm... serà un viatge molt tranquil
Noies, continuo amb nàusees, però és igual, estic molt contenta. Demà marxo de vacances i estaré desconnectada unes setmanes.
BONES VACANCES A TOTES!!!

- Bombolla

- Contacta:
Ohh!!! Mafaldeeta que vagi molt bé el viatge! Descansa i disfruta tot el què puguis! M'encanta el teu nou ticker!!!
Jamaica com estàs reina??Molts ànims nineta.
Jamaica com estàs reina??Molts ànims nineta.

Bombolla, gràcies per preocuparte. Avuí he tingut visita i aquesta vegada ho farem en cicle natural aviam si tenim mes sort, ja us aniré explicant.Com van els morats?...suposo que el tema de l'heparina es cada cop més complicat a mesura que la panxa creix, on es millor punxar-se?..
Les altres com esteu?..Mafaldeta ja t'ho creus?...
Petonarro
Les altres com esteu?..Mafaldeta ja t'ho creus?...
Petonarro
- Bombolla

- Contacta:
Bueno Jamaica, amb paciència i calma i a disfrutar d'aquest cicle natural! Per molt que ara et sembli molt llunyà tot arriba, ja ho veuràs bonica.
Doncs jo els morats bé, porto una setmaneta que no me'n surten...sembla que això va com va, hi ha setmanes que em surten uns blaus tremendus i d'altres que no...però no entenc el perquè. La panxa no la tinc molt grossa i encara puc pillar bastanta xixa, així que de moment no tinc cap problema. Ja ho veurem més endavant.
Molts ànims nineta!!
Doncs jo els morats bé, porto una setmaneta que no me'n surten...sembla que això va com va, hi ha setmanes que em surten uns blaus tremendus i d'altres que no...però no entenc el perquè. La panxa no la tinc molt grossa i encara puc pillar bastanta xixa, així que de moment no tinc cap problema. Ja ho veurem més endavant.
Molts ànims nineta!!

Hola, reboniques!
Jamaica: Noia, només puc dir-te que molta paciència
i sobretot molta il·lusió i fe en tu mateixa
Bombolla: Ostres, aquests blaus!
A mi també en surt un de tant en tant però no són tan grans. I la teva panxa, com va?
Bakallanera: Que tal la family? Gaudint de l'estiu, imagino...
El dilluns em van fer la 2a eco i que guai! Li he tornat a sentir el cor
i li he vist els bracets i les cametes... Es belluga molt
Dimarts vaig anar a veure la llevadora
i ja ha encarregat les proves, la 3a eco i ha demanat l'amniocentesi (d'aquesta darrera tinc una mica de iuiu
). M'ha dit que per la meva edat i perquè em punxo cada dia heparina
és un embaràs de risc i em derivarà a l'hospital
perquè em portin directament des d'allí. Crec que és millor així. A vosaltres també us consideren com a embaràs de risc?
Precioses, moltes gràcies pel vostre suport. No sabeu quant m'ajudeu i em doneu moltíssim suport. Sense vosaltres no ho portaria tan bé.
Petons i abraçades

Jamaica: Noia, només puc dir-te que molta paciència
i sobretot molta il·lusió i fe en tu mateixa
Bombolla: Ostres, aquests blaus!
A mi també en surt un de tant en tant però no són tan grans. I la teva panxa, com va?Bakallanera: Que tal la family? Gaudint de l'estiu, imagino...
El dilluns em van fer la 2a eco i que guai! Li he tornat a sentir el cor
i li he vist els bracets i les cametes... Es belluga molt
Dimarts vaig anar a veure la llevadora
i ja ha encarregat les proves, la 3a eco i ha demanat l'amniocentesi (d'aquesta darrera tinc una mica de iuiu
). M'ha dit que per la meva edat i perquè em punxo cada dia heparina
és un embaràs de risc i em derivarà a l'hospital
perquè em portin directament des d'allí. Crec que és millor així. A vosaltres també us consideren com a embaràs de risc?Precioses, moltes gràcies pel vostre suport. No sabeu quant m'ajudeu i em doneu moltíssim suport. Sense vosaltres no ho portaria tan bé.
Petons i abraçades

- bakallanera

A mi el primer embaràs me'l van controlar més que el segon, més que res en el segon no em va visitar tant l'hematòleg, en el primer hi anava cada mes... però vaja, que si que es considera de risc i es controla molt més que un embaràs d'una persona "normal" .

- Bombolla

- Contacta:
Hola Mafaldeta!! Que bé saber de tu i que tot està bé! Quina ilu poder veure el teu tresoret movent-se tant,oi? Tu com et trobes??
A mi em consideren embaràs d'alt risc,em fan controls ecogràfics com si fós un embaràs de bessons, i a part em fan més analítiques de sang i orina per anar controlant nivells d'orina. A més a més ara la llevadora també em veu més sovint.
Darrerament les punxades fora bé, només em queda un puntet, però no ho vull dir molt fort perquè sinó tornaran els morats.
Respecte la amnio no te'n puc dir res ja que per edat i resultats del triple scrinning em van dir que no era necessari.
La meva panxulina va creixent, però poc a poc, la veritat és que encara no faig gaire panxa (tot i ser el 2n fill), i ha gent que ni se n'entera o que quan els ho dic es pensen que estic de 3-4 mesos, però el què compta és que el què hi ha a dins està bé, fa les mides que toca i ja s'ha posat cap per avall. Ah, i es diu Arnau.
Bakallanera i tu què? Com va amb els 2 trastets? Es va recuperar bé en Nil de la varicela?
Jamaica i tu com vas? Que estàs de vacances? Espero que provi molt l'estiu bonica.
A mi em consideren embaràs d'alt risc,em fan controls ecogràfics com si fós un embaràs de bessons, i a part em fan més analítiques de sang i orina per anar controlant nivells d'orina. A més a més ara la llevadora també em veu més sovint.
Darrerament les punxades fora bé, només em queda un puntet, però no ho vull dir molt fort perquè sinó tornaran els morats.
Respecte la amnio no te'n puc dir res ja que per edat i resultats del triple scrinning em van dir que no era necessari.
La meva panxulina va creixent, però poc a poc, la veritat és que encara no faig gaire panxa (tot i ser el 2n fill), i ha gent que ni se n'entera o que quan els ho dic es pensen que estic de 3-4 mesos, però el què compta és que el què hi ha a dins està bé, fa les mides que toca i ja s'ha posat cap per avall. Ah, i es diu Arnau.
Bakallanera i tu què? Com va amb els 2 trastets? Es va recuperar bé en Nil de la varicela?
Jamaica i tu com vas? Que estàs de vacances? Espero que provi molt l'estiu bonica.

- bakallanera

A mi em van fer amnio en els 2 casos, per edat i antecedents familiars em sortia la probabilitat molt alta de tenir S Down... un era 1/178 i l'altra crec que 1/92... i en els dos casos tot va sortir molt bé! Això si, és molt i molt important fer repòs absolut durant les primeres 48h, una setmana després et fan eco per assegurar que has recuperat el líquid amniòtic que t'han tret... durant la prova et van controlant per eco, per evitar qualsevol incident amb l'agulla... és molt llarga, però més val que no miris directament... a partir d'aleshores, l'agulla de l'heparina em semblava tant curteta!
Que vagi tot molt bé!
Bombolla, enhorabona per aquest Arnau!!! (m'agrada moltíssim el nom, si no fos perquè a la família en teníem ja un, un dels nostres s'hi hauria dit). Espero que tot segeuixi igual de bé que fins ara, i que tu també et trobis bé, i si la panxona és petitona, però el cigronet està bé, doncs millor! així després no costarà tant fer-la desaparèixer!!!
El Nil ja està recuperat del tot... ahir va fer 2 anys, i el Jan la setmana passada en va fer 5... com passa el temps!!!! Aviam si demà podem anaar a la platja, que ara ja deu fer 2 setmanes que no la trepitgem!!!

Que vagi tot molt bé!Bombolla, enhorabona per aquest Arnau!!! (m'agrada moltíssim el nom, si no fos perquè a la família en teníem ja un, un dels nostres s'hi hauria dit). Espero que tot segeuixi igual de bé que fins ara, i que tu també et trobis bé, i si la panxona és petitona, però el cigronet està bé, doncs millor! així després no costarà tant fer-la desaparèixer!!!
El Nil ja està recuperat del tot... ahir va fer 2 anys, i el Jan la setmana passada en va fer 5... com passa el temps!!!! Aviam si demà podem anaar a la platja, que ara ja deu fer 2 setmanes que no la trepitgem!!!

Hola, boniques!

Perdoneu que no hagi escrit fins ara, però estic molt cansada i quan arribo a casa només tinc ganes d'estirar-me. A més, continuo amb vòmits i nàusees.
Jo ara estic de repòs de l'amniocentesi... i com tinc molta relació amb el Clínic ja m'han dit una part de la prova: el cariotip ha sortit bé i cromosomicament és correcte... també m'han dit que ÉS UNA NENA!!!
Sou les primeres que ho sabeu i no ho vull dir a la família perquè començaran a fer discriminació sexual (tot de color rosa) i no m'agrada. Vosaltres sou les meves amigues més íntimes i ho us havia de dir.
Això sí, han considerat l'embaràs d'alt risc i em portaran directament des de l'hospital, que és el de Sant Joan de Déu. I el dilluns ja tinc la primera visita amb ells.
Bakallanera: Gràcies de nou pels teus consells.
Bombolla: Com va tot?
Ja et queda poc, no?
Per cert, l'hematòleg em va dir que havia de transcórrer un mínim de 12 hores entre l'heparina i epidural. A vosaltres també us va passar?
Molts petons i abraçades per a totes!!!

Perdoneu que no hagi escrit fins ara, però estic molt cansada i quan arribo a casa només tinc ganes d'estirar-me. A més, continuo amb vòmits i nàusees.
Jo ara estic de repòs de l'amniocentesi... i com tinc molta relació amb el Clínic ja m'han dit una part de la prova: el cariotip ha sortit bé i cromosomicament és correcte... també m'han dit que ÉS UNA NENA!!!
Sou les primeres que ho sabeu i no ho vull dir a la família perquè començaran a fer discriminació sexual (tot de color rosa) i no m'agrada. Vosaltres sou les meves amigues més íntimes i ho us havia de dir.Això sí, han considerat l'embaràs d'alt risc i em portaran directament des de l'hospital, que és el de Sant Joan de Déu. I el dilluns ja tinc la primera visita amb ells.
Bakallanera: Gràcies de nou pels teus consells.
Bombolla: Com va tot?
Ja et queda poc, no?
Per cert, l'hematòleg em va dir que havia de transcórrer un mínim de 12 hores entre l'heparina i epidural. A vosaltres també us va passar?
Molts petons i abraçades per a totes!!!

Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |