La primera IA
Re: La primera IA
Gaura quina kk!! sé el q es sent pq jo vaig estar 5 mesos per eliminar 1... No sempre es triga tant! però em va tocar...
Espero que amb les antibabies i un mes més marxi definitivament! Ja ens aniràs explicant!
Espero que amb les antibabies i un mes més marxi definitivament! Ja ens aniràs explicant!

Ostres GAURA! doncs quina rabia aixo de l ovul enquistat! Doncs si ja em qda menys x començar, suposo q em vindra la warri sobre el 23, tot i q ultimament va variant...
Aixxx, espero q vagi be! Creuarem els dits! Jo tb tinc ovaris poliquistics :-\
ROSA com portes el desespero?? Simptomes???
Aixxx, espero q vagi be! Creuarem els dits! Jo tb tinc ovaris poliquistics :-\
ROSA com portes el desespero?? Simptomes???
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Ostres GAURA quina pu**da això de l'òvul enquistat!! A veure si en un meset ho pots enllestir i torneu a probar.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
hola noies!!!
Començo a estar una mica dels nervis!!!! S'em farà etern fins el dia 10!
Simptomes de moment res de res... tampoc tinc molt clar els simptomes que podria tenir....
A vegades noto petites molesties com si m'hagues de venir la regla però res comparat amb el mal que em fa quan em ve de veritat!!!
Però si no ha funcionat em pot venir la regla abans del dia de la prova?
He llegit que mentre prens la progesterona no et baixa la regla, però no sé, ....
Ja us aniré explicant!
Anims a totes!!!
Petonets.
Començo a estar una mica dels nervis!!!! S'em farà etern fins el dia 10!
Simptomes de moment res de res... tampoc tinc molt clar els simptomes que podria tenir....
A vegades noto petites molesties com si m'hagues de venir la regla però res comparat amb el mal que em fa quan em ve de veritat!!!
Però si no ha funcionat em pot venir la regla abans del dia de la prova?
He llegit que mentre prens la progesterona no et baixa la regla, però no sé, ....
Ja us aniré explicant!
Anims a totes!!!
Petonets.
Hooola!!!
Rosa35, si que es fa llarg això, eh?... però bueno, et queda poquiiiiíssim! Que el dia 10 ja està aquí!!! A veure si tens bona sort i ets la primera en donar-nos bones notícies! Segur que si!
Jo el dilluns vaig anar al metge. Em va receptar pastilles anticonceptives, 2 al dia!, durant 10 dies. Despés em vindrà la regla i, si tot va bé i el malaït quiste ha desaparegut... podré tornar a començar el tractament el dia 17 de Setembre!!! Yuuupi!!! Encara ha anat prou ràpid això...
Bueno, ja anireu informant de com us va...
Una abraçada futures mameees!!!
Rosa35, si que es fa llarg això, eh?... però bueno, et queda poquiiiiíssim! Que el dia 10 ja està aquí!!! A veure si tens bona sort i ets la primera en donar-nos bones notícies! Segur que si!
Jo el dilluns vaig anar al metge. Em va receptar pastilles anticonceptives, 2 al dia!, durant 10 dies. Despés em vindrà la regla i, si tot va bé i el malaït quiste ha desaparegut... podré tornar a començar el tractament el dia 17 de Setembre!!! Yuuupi!!! Encara ha anat prou ràpid això...
Bueno, ja anireu informant de com us va...
Una abraçada futures mameees!!!
Gaura 2 pastilles x dia???? No ho havia escoltat mai.
Q be q puguis començar tan d'hora!
Q be q puguis començar tan d'hora!

Hello my ladies!!!
Aquí una altra que s'uneix a la primera IA al setembre!
Nosaltres portem un any i mig de cerca i res... les proves totes ok, ell una mica justet de movilitat però factible un embaràs natural... però el temps passa i no ho aconseguim.
Estem molt ratllats i hem decidit provar una IA. A veure què passa!
Ens anem veient per aki!
Muaks!
Aquí una altra que s'uneix a la primera IA al setembre!
Nosaltres portem un any i mig de cerca i res... les proves totes ok, ell una mica justet de movilitat però factible un embaràs natural... però el temps passa i no ho aconseguim.
Estem molt ratllats i hem decidit provar una IA. A veure què passa!
Ens anem veient per aki!
Muaks!
Hola noies! Ja torno a estar per aquí jo també. Com algunes de vosaltres he intentat desconnectar de tot aquest estiu, i sembla que m'ha anat bé. A les noves us dóno la benvinguda, i a les que espereu moltíssima sort!!! Per les que no em coneixeu, jo també tinc ovaris poliquístics i portem dos anys buscant. Al maig d l'any passat vam tenir un avortament. Ara al setembre farem la nosatra primera IA.
Us explico novetats: no comptava tenir la regla fins a finals de setembre (pq m'havia de venir a finals d'agost) però resulta que se'm va retrassar (la molt P***, no us imagineu les il·lusions que ens vam fer! 36 dies!). Tot i així, gràcies al retard, hem pogut anar a fer una visita ara al setembre, pq em va venir el dilluns. Total, que ahir em vaig començar a punxar i m'han dit que potser la setmana que ve em fan la IA!!Quins nervis! A vosaltres us dóna molts efectes secundaris? es que a mi l'omifin em va sentar fatal...
Una abraçada a totes!
Us explico novetats: no comptava tenir la regla fins a finals de setembre (pq m'havia de venir a finals d'agost) però resulta que se'm va retrassar (la molt P***, no us imagineu les il·lusions que ens vam fer! 36 dies!). Tot i així, gràcies al retard, hem pogut anar a fer una visita ara al setembre, pq em va venir el dilluns. Total, que ahir em vaig començar a punxar i m'han dit que potser la setmana que ve em fan la IA!!Quins nervis! A vosaltres us dóna molts efectes secundaris? es que a mi l'omifin em va sentar fatal...
Una abraçada a totes!
nita30 ha escrit:Hola noies! Ja torno a estar per aquí jo també. Com algunes de vosaltres he intentat desconnectar de tot aquest estiu, i sembla que m'ha anat bé. A les noves us dóno la benvinguda, i a les que espereu moltíssima sort!!! Per les que no em coneixeu, jo també tinc ovaris poliquístics i portem dos anys buscant. Al maig d l'any passat vam tenir un avortament. Ara al setembre farem la nosatra primera IA.
Una abraçada a totes!
Ostres Nita molt benvinguda i moltíssima sort reina!!! que bé"!!! la setmana que ve ja!! jo calculo que no em vindrà fins el 20 o així... tant de bo vingui abans!!! Jo l 'Omifin només ho vaig fer un mes i em va sentar fatal! perquè sóc intolerant a la lactosa i en porta! així que... per això anem de cap a la IA!!! Amb moltíssima Il.lusió!!! Ja ens aniràs explicant..

Giss benvinguda! Nita30 benvinguda de nou!!!
Jo amb la medicació no vaig notar cap símptoma... Em marejava una mica però el metge em va dir que no tenia res a veure, que debia ser la calor (treballo en un hivernacle!). Ara la setmana que m'he puntxat ( abans de que m'anulesin el cicle) res de res.
Jo l'Omifin no me'l he pres mai... He llegit que estimula la ovulació? Sabeu si va bé per ovaris poliquístics? Ara m'estranya que no me l'hagin receptat abans de començar el tractament, que veig que moltes de vosaltres n'heu pres... Ja ho preguntaré! Ara que ja m'està bé que m'hagin fet anar a per feina, que ja s'ens està fent això massa llarg!
Petons!
Jo amb la medicació no vaig notar cap símptoma... Em marejava una mica però el metge em va dir que no tenia res a veure, que debia ser la calor (treballo en un hivernacle!). Ara la setmana que m'he puntxat ( abans de que m'anulesin el cicle) res de res.
Jo l'Omifin no me'l he pres mai... He llegit que estimula la ovulació? Sabeu si va bé per ovaris poliquístics? Ara m'estranya que no me l'hagin receptat abans de començar el tractament, que veig que moltes de vosaltres n'heu pres... Ja ho preguntaré! Ara que ja m'està bé que m'hagin fet anar a per feina, que ja s'ens està fent això massa llarg!
Petons!
Hola noies!!!
Jo omifrin no n'he pres. Jo directament amb les punxades!!!!!
Jo omifrin no n'he pres. Jo directament amb les punxades!!!!!
Bon dia valentes!! Vaaaa que el setembre ja és aquí!
Giss: Benvinguda, espero que aquí et sentis tan a gust com jo. No saps lo què em desfoga poder explicar les meves inquietuds...
Fiona: Olé ole, que bé que puguis anar fent les IA's!
Gaura: Ànims ja queda menys amb les pastis, aquest setembre nirà ple de ++++++.
Rosa: Stem pendents de tu ( no et vull pas pressionar heeee), la primera de cantar el positiu!!!Com van aquests símptomes?
Petit príncep: Reina que bé!! tot i que no et voldria desanimar ni un pèl, t'explico el que a mi em va passar: al trueta em van dir 3 o 4 mesos i al final han estat 7mesos+ 1mes de vacances:8! Només t'ho comento pq si jo ho hagués sabut m'ho hagués agafat molt diferent, i sense tantes esperances de la gran trucada dia rera dia, o hagués fet una IA rera l'altre per lo privat ( només en vaig fer una), doncs l'espera al costat del telefon m'ha "matat". Segur que lo meu és un cas especial i he tingut més mala sort del compte... Estaré pendent de tu, molta Sort i ànims!! Qui sap, potser et sona la flauta també al setembre, t'imagines??
Nita: Jo em vaig inflar com una pilota i vaig tenir un dolor d'ovaris i abdomen insuportable 5 dies seguits, just després de punxar-me l'ovitrelle. Je, je, jo donant ànims ehhh? Però la il·lusió que fa sentir més a prop l'embaràs, val la pena.
Jo espero la www pel 11 o 12 de setembre.
Avui he somiat tota la nit que em feia un pipí test i era positiu, de veritat, era tan real!! m'he despertat que no sabia si estava prenys o no, uff quan he set conscient que era un somni, m'han començat a rodolar les llàgrimes galta avall. Res, només ho volia compartir, doncs no en puc parlar amb ningú més, i no vull amoïnar el meu home.
PETONS a TOTES
f
Giss: Benvinguda, espero que aquí et sentis tan a gust com jo. No saps lo què em desfoga poder explicar les meves inquietuds...
Fiona: Olé ole, que bé que puguis anar fent les IA's!
Gaura: Ànims ja queda menys amb les pastis, aquest setembre nirà ple de ++++++.
Rosa: Stem pendents de tu ( no et vull pas pressionar heeee), la primera de cantar el positiu!!!Com van aquests símptomes?
Petit príncep: Reina que bé!! tot i que no et voldria desanimar ni un pèl, t'explico el que a mi em va passar: al trueta em van dir 3 o 4 mesos i al final han estat 7mesos+ 1mes de vacances:8! Només t'ho comento pq si jo ho hagués sabut m'ho hagués agafat molt diferent, i sense tantes esperances de la gran trucada dia rera dia, o hagués fet una IA rera l'altre per lo privat ( només en vaig fer una), doncs l'espera al costat del telefon m'ha "matat". Segur que lo meu és un cas especial i he tingut més mala sort del compte... Estaré pendent de tu, molta Sort i ànims!! Qui sap, potser et sona la flauta també al setembre, t'imagines??
Nita: Jo em vaig inflar com una pilota i vaig tenir un dolor d'ovaris i abdomen insuportable 5 dies seguits, just després de punxar-me l'ovitrelle. Je, je, jo donant ànims ehhh? Però la il·lusió que fa sentir més a prop l'embaràs, val la pena.
Jo espero la www pel 11 o 12 de setembre.
Avui he somiat tota la nit que em feia un pipí test i era positiu, de veritat, era tan real!! m'he despertat que no sabia si estava prenys o no, uff quan he set conscient que era un somni, m'han començat a rodolar les llàgrimes galta avall. Res, només ho volia compartir, doncs no en puc parlar amb ningú més, i no vull amoïnar el meu home. PETONS a TOTES
f
Em colo un moment.
PENSAMENT he somiat jo tantes vegades amb un positiu...a vegades em veia prenyi i tot. I mira dp de tant temps, de tant patiment, angoixes, plors, etc... he aconseguit el meu positiu i per partida doble. Sigues positiva i més aviat que tard ho aconseguiràs. Una abraçada bonica.
A totes les altres sigueu fortes, no és un camí fàcil, ningú ho ha dit, però de debò que quan veus el positiu t'oblides de tot.
ANIMS LLUITADORES.
PENSAMENT he somiat jo tantes vegades amb un positiu...a vegades em veia prenyi i tot. I mira dp de tant temps, de tant patiment, angoixes, plors, etc... he aconseguit el meu positiu i per partida doble. Sigues positiva i més aviat que tard ho aconseguiràs. Una abraçada bonica.
A totes les altres sigueu fortes, no és un camí fàcil, ningú ho ha dit, però de debò que quan veus el positiu t'oblides de tot.
ANIMS LLUITADORES.
cargol ha escrit:Em colo un moment.
ANIMS LLUITADORES.
moltes felicitats cargol! tu i jo erem companyes de post i amb 2 o 3 mesos de diferencia les dues ho hem aconseguit!a més per partida doble, k beeeeee! me n'alegro moltissim!
i aixo tb es bo k ho llegeixin les noies k ho estan intentant pk vegin k despres de tan esforç i patiment existeix un final feliç.

Bon dia noies!!!!
Comença el primer dia sense cap medicament, ahir era l'ultim dia de la progesterona!
A veure què passa....
Simptomes???? No sé si son psicologics o què? Però de tant en tant tinc com punxades com si m'hagues de venir però més suaus...
No ho sé ja us aniré informant...
Petons a totes!!!
Comença el primer dia sense cap medicament, ahir era l'ultim dia de la progesterona!
A veure què passa....
Simptomes???? No sé si son psicologics o què? Però de tant en tant tinc com punxades com si m'hagues de venir però més suaus...
No ho sé ja us aniré informant...
Petons a totes!!!
cargol ha escrit:Em colo un moment.
.
Gràcies Cargol, de debò el vostre recolzament després de que ja tingueu el vostre positiu, igual que la Peueta o tantes altres que de tan en tan ens doneu ànims, s'agraix moltíssim. Gràcies per continuar empatitzant amb nosaltres!! Sous uns soletes

Cargol, Peueta, m'afegeixo a l'agraïment. Ens dona molts ànims veure com vosaltres ho heu aconseguit i, com dius tu Peueta, que després d'aquest llarg camí hi ha un final feliç!!!
Pensament, jo vaig tenir un somni semblant al teu i també em vaig quedar feta caldo... Entenc com et sents! Però diuen que quan vols conseguir un propòsit l'has de visualitzar i així tens més possibilitats de conseguir-lo... Tu amb aquest somni ja l'has visualitzat així que segur que s'et compleix ben aviat! Només hem de tenir paciència!!! (Encara que costa, oi?)
Rosa35, com vas? Ja no et queda res! Manten't-nos informades!!!
Pensament, jo vaig tenir un somni semblant al teu i també em vaig quedar feta caldo... Entenc com et sents! Però diuen que quan vols conseguir un propòsit l'has de visualitzar i així tens més possibilitats de conseguir-lo... Tu amb aquest somni ja l'has visualitzat així que segur que s'et compleix ben aviat! Només hem de tenir paciència!!! (Encara que costa, oi?)
Rosa35, com vas? Ja no et queda res! Manten't-nos informades!!!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
ROSA com vas reina?? Demà és dia 10, sort!!!
PENSAMENT i ara! Et van dir 3 mesos i han tardat 8??
Em sembla doncs que començarem a mirar privat i probar sort...
PENSAMENT i ara! Et van dir 3 mesos i han tardat 8??
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Molta sort x dema ROSA!!!!!!!
Noies !!!!!! Ja hem fet el test. Surten 2 linies pr una mes fluixeta. Aixo es k si????? Estic dels nervis!!!!!!!!! He fet una foto pr veig k no la puc incloure!!!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

*