La primera IA

Tractaments, clíniques, medicaments..
llum1
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. set. 19, 2012 11:51 am

Re: La primera IA

EntradaAutor: llum1 » dc. set. 19, 2012 1:12 pm

Bones!!!!Moltes gràcies Giss!!!Espero que demà vagi bé. Jo fins dilluns no tinc que nar a fer eco, m'en va fer una anterior a que em vingués laregla i va veure que estava tot net, per tant el 3er dia de regla ja podem comencar amb banderilles directament...
llum1

EntradaAutor: llum1 » dc. set. 19, 2012 1:14 pm

Hola Cris!!!Espero que aquesta vegada sigui la definitiva!!!!Molta sort!!!!
Gaura
Entrades: 151
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 5:58 pm

EntradaAutor: Gaura » dc. set. 19, 2012 9:47 pm

CRIS20, t'hem trobat a faltaaar!!! Tu i jo vam fer la 1era IA juntes!!!

Dius que ja vas per la 3era??? Quina rapidesa! Jo tot just vaig començar ahir els xeringassos per fer-me la 2ona!!!

Si que és veritat que psicologicament pot ser dur... Però això de que potser ser mare no és per tu... Això mai!!! Dintre de poc serem mares i ni ens enrecordarem de tot això!!! Ara es fa llarg i pesat però és qüestió de mesos! Hi ha gent que té més sort i gent que menys... Que hi farem! Però tard o dora totes ho aconseguirem!!! Amunt aquests ànims!!!
Giss
:: tigre
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dj. set. 20, 2012 8:21 am

Cris20, rebenvinguda! Espero que a la 3ª vagi a la vençuda! Tranquil•la amb la betaespera, aki estem pel que et calgui! Mola sort guapa! T’ho mereixes!

Nenes... ÀNIMS AMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNT!!! :p-) :p-) :p-)

HO ACONSEGUIREM!!! :-()) :-()) :-())
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
pensament
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dc. abr. 04, 2012 12:23 pm

EntradaAutor: pensament » dj. set. 20, 2012 12:33 pm

Cris: Que bé saber de tu!, bé m'estimaria més que haguessis entrat per donar-nos més bones notícies, però segur que aquesta és la teva, ànims!
Llum: Benvinguda, com ha anat la primera banderilla? un cop fas la 1era ja no sembla tan difícil...je, je, ja ens explicaràs.

Jo tinc novetats: ahir vaig anar al segon control de folis ( feia 6 dies que em punxava) i em van dir que ja esta a punt, que tot havia anat ràpid. En total tinc 3 folis a punt. dos de 17 i un de 18, així que em van dir que ojo perill d'embaràs múltiple, però que endavant ( no hi pateixo ni un minut per l'embaràs múltiple...), així que aquesta nit passada ja m'he punxat ovitrelle i divendres a les 15:00 inseminació!!! >.-<: aixxx, que bé!!
El divendres estaré al dia 11 del cicle, així que no les tinc totes, doncs em fa patir que tot hagi anat massa ràpid i no n'hi hagi ni un de maduret de veritat. Bé, què us haig de dir a vosaltres!! és ben bé que patim per tot.

Petonets, i aviam qui és la pròxima...
Imatge
15/05/13: TE+
27/05/13: Eco, hi ha dos saquets
07/06/13: Sentim els 2 cors, mai oblidarem aquest moment
06/09/13: Sou dos nens
17/12/13: Benvinguts al món!!
17/11/14: TE+ a pel tercer!
llum1

EntradaAutor: llum1 » dj. set. 20, 2012 1:05 pm

Hola pensament!!!!Molta sort i que vagi molt bé demà!!!!
Jo la primera banderilla me la poso aquesta nit jeje, ja us expliraré!!!!!!
Sort i anims per tothom!!!!
Cris20
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: Cris20 » dj. set. 20, 2012 1:31 pm

Gaura, Giss, Pensament, moltissimes gràcies pels anims ! Segurament teniu raó…els anims tenen q estar bén alts! Però ja sabeu com va això, oi?

Gaura, i tant que m’enrecordo que “anavem” juntes per la 1ª IA .
Donc hem anat bastant rapidet…26 a 28 dies per cicle…i aqui no fan vacances. (també s’ha de dir q vaig a una de pago llavors les coses solen anar rapidet)

Aquest cicle el meu foli feia 22 el dia abans la IA i no em vaig tindre que punxar pq el meu análisis de sang va mostrar una LH més que suficient…aixi que sembla ser que el meu cos a funcionat “millor” que altres vegades. Però a veure que tal…

Pensament, em semblan molt bé les dimensions… normalment dieun q 18-20 ja està bé, no ? Amb la punxada segur que la cosa estara al punt !

I les demes com aneu?

Molts anims noies!!!
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
zoui81
:: girafa
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dj. set. 20, 2012 8:10 pm

PENSAMENT!!! Que be!! Div a 15h IA!!!!! Oleeee!!!!
Jo ja porti la 3a banderilla!!!! I dissabte control!!
Ja qda menys!!!!!!
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
Gaura

EntradaAutor: Gaura » dj. set. 20, 2012 8:27 pm

Pensament! Que bé!!! 3 folicles!!! Quina passada!!! Si tenen aquestes mides ja estan madurs!!! Jo no vull passar-me d'optimista però jo diria que tens el positiu assegurat!!!
Gaura

EntradaAutor: Gaura » dj. set. 20, 2012 8:35 pm

Cris20, et fan fer un analisis de LH abans de la IA? Doncs si que funcionen diferent les coses a Bèlgica... Aquí ovitrelle directament!

Ja saps el que diuen: A LA TERCERA VA LA VENÇUDA!!! A més, aquest òvul tan gros els espermatozoides no se'l poden passar de llarg!!!

Per cert, passa't per el post de "Llistat IA's tardor" que la Zoui t'apunti. Que crec que no estàs fitxada!
llum1

EntradaAutor: llum1 » dv. set. 21, 2012 8:12 am

Bon dia a tothom!!!!Ja m'he estrenat amb les banderilles!!!!!La veritat és que me la va posar el meu marit i ho va fer molt bé!!!!no em va fer mal i després va ser com...ens vam mirar i no podiem parar d'abraçar-nos. Sembla mentida el que fa una banderilla :globus:
I per acabar, ahir a la tele lo dels solteros amb les mares jeje, no podia parar de riure....mama mia!!!!!!
llum1

EntradaAutor: llum1 » dv. set. 21, 2012 8:15 am

Ostres Zoui dissabte control, jo el dilluns al vespre..Molta sort!!!!
Cris20
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: Cris20 » dv. set. 21, 2012 8:56 am

Bon dia!

Pensament, avui estem amb tu!!! SORT!

Gaura, a veure si tens raó!
Doncs si, aqui em fan un analisi de sang abans de la IA pq si no és necessari no et tinguis que punxar... de moment, sempre havia sigut necessari punxar-me...es veu que el meu cos funciona amb efectes retardats <:-) però aquest cicle no ha calgut... però tampoc significa rés.
A vegades tbé m'han fet fer un analisis de sang 7 dies desprès de la IA per controlar l'ovulació i verue si hi ha prou progesterona de manera natural. I fins ara aquest segon analisi sempre ha sortit bé... però bé, ja veurem... em fa por fer-me il.lusions i q desprès sigui que no...
Com vas tu?

Llum, dilluns toca control? Que surtit tot bé!

Una cosa maques, que son les "bonderilles" de les q parleu?

Que tingueu bon divendres! :-()-)
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
Giss
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dv. set. 21, 2012 9:38 am

Hello my ladies!!!

llum1, acabo de llegir lo de la teva primera banderilla!!! jajaja ja en som dos! :content: a mi tb me la va posar el meu home!!! jijiji
Guapi, anem de la maneta, jo també tinc eco dilluns, a veure què han fet els folis. D'on ets tu? on t'ho estàs fent?

Cris20, les banderilles són els xeringassos! jiji

Pensament, avui inseminació!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Que vagi molt bé reina!!! Quina emoció!!! Totes a visualitzar-ho!!! :ok:
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
llum1

EntradaAutor: llum1 » dv. set. 21, 2012 9:57 am

Hola Giss!!!!!
Jo no vaig fer aquesta eco de control per establir la medicació directament la doctora el dimecres passat em va fer una eco em va veure que no tenia res o sigui que abans que em vingués la regla ja sabía que no estava :-()) total que em va dir que comences am el fostipur 75 el 3er dia regla i ja vam quedar per dilluns 24 que tinc eco de control, però a saber quants folis tenia ahir...ni idea suposo que són sistemes...
Soc de Barcelona i la meva doctora treballa amb el c.i.r.h, ho faig per privada. Tinc mutua pero només em cobreix visites i eco...que ja és un què ...no em queixo...però weno.
El sr.llumi esta bé, el problema el tenia jo, les fsh i la lh? invertides tenia més lh que l'altre a principis de cicle, i la progesterona baixa, lo de la progesterona ho vam solicionar amb ovusitol?? em sembla, despres em vaig prendre omifin que em va sentar fatal!!!!i finalment el millor per equilibrar tot el percal va ser acupuntura...va ser la sol.lució i també una dieta més equilibrada que jo era un desastre absolut!!!
Aquest estiu vam fer un descans...portem desde maig 2010 aprox.intentant!!!estava saturada i ara tornada a la càrrega. Tinc 36 anys i la doctora em va insinuar una miqueta que el tema edat era un dels factors del meu problema, així que ja no podem ser tant zens i em d'anar més per feina....
Vaya rollo que tinc avui jeje.
Molts petons a totes i sort, ho aconseguirem!!!!! :ok:
zoui81
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dv. set. 21, 2012 10:14 am

Pensament avui tens la teva IA oi???? Estem totes amb tu!!!! Moltíssima sort reina!!!! ja t'ho he dit al forum del Llistat d'Ias de Tardor, però també t'ho volia dir aquí... per cert, ara t'hi posaré una espelmeta! :ok:

Jo demà 1a eco de control!!! Oleeee!! quina emoció!!! Per cert, Llum1 tu tb tens ovaris poliquístics com jo? pq jo tb tinc descompensat el tema de les hormones i la proge fatal! i és tipic dels poliquistics es veu... :-()-)
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
llum1

EntradaAutor: llum1 » dv. set. 21, 2012 10:20 am

Hola Zoui!!!!
No no tinc ovaris poliquistics....pero si que és veritat que comparteixo molts sintomes amb la gent que en té. Pero no...
Petons i que vagi bé la eco de control!!!!
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. set. 21, 2012 3:59 pm

PENSAMENT!!! Que vagi molt bé avui la IA!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
rosa35
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dj. set. 15, 2011 5:58 pm

EntradaAutor: rosa35 » dv. set. 21, 2012 5:14 pm

QUE VAGI MOLT BÉ PENSAMENT!!!!!!!!
pensament
Entrades: 306
Membre des de: dc. abr. 04, 2012 12:23 pm

EntradaAutor: pensament » ds. set. 22, 2012 6:00 am

Bon dia reines,
Mil gràcies pels ànims, segur que aquest bon karme farà que aquesta vegada sigui la definitiva!
IA feta. La veritat és que no ho vaig passar massa bé, pq es veu que tenia el coll de l'úter molt tancat i no sé què girat, i en fi, amb unes pinces la Dra. ( resident, per cert) vinga a agafar-me parts de dins i regirar-me -les. Però bé, amb tot IA feta. :b-)))
A banda d'això el que em passa des de ahir al matí, és que tinc un dolor abdominal impressionant, amb una panxa tan inflada que no em puc ni cordar els pantalons, suposo que és una mica de hiperestimulació. De moment no aniré al metge si no va a més.

Zoui, giss, llum, petitpríncep: Totes començant a banderillar, molt bé! aviam les Ecos del dilluns què hi diuen...
Gaura: Tens alguna novetat dels folis?
Cris: doncs em sembla súper bé que ho facin el més natural possible, veig que t'ho controlen més que no pas a mi anant per la SS, així que tot anirà bé!! quan parlem de "banderilles" ens referim al medicament que du el principi actiu que ajuda a que madurin els folicles. Aquest medicament ens el prenem a través de punxades subcutànies (ens punxem amb xeringa a la panxa). A algunes ens han receptat Gona, d'altres Puregon.
Rosa i peutea: alguna novetat amb la panxulina? esteu en algun altre post per poder-vos seguir?
Imatge
15/05/13: TE+
27/05/13: Eco, hi ha dos saquets
07/06/13: Sentim els 2 cors, mai oblidarem aquest moment
06/09/13: Sou dos nens
17/12/13: Benvinguts al món!!
17/11/14: TE+ a pel tercer!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::