Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Yo no entiendo como va.. A ver si alguien me lo puede aclarar. Es a partir de 13.841 hasta cuanto?
martasu ha escrit:Lo decía porque en la charla del Montseny el director dijo que hay varias personas que no formalizan la matrícula y no se, me pareció raro
cert, hi ha gent q no formalitza la matricula pero no perque vagin a la seva 2a opcio (aixo dubto q ho puguin fer) sinó perquè:
1.- al final decideixen anar a un cole privat. conec cas proper nena q tenia plaça al brusi i paralelament a una escola privada de la zona alta pq els pares van dubtar fins al final, i al final ha anat a la privada i la seva plaça doncs va quedar per algú de la llista d'espera del brusi
2.- families q decideixen no escolaritzar ja q p3 no es obligatori
3. gent q es muda fora. Un nen de la nostra classe marxa a iure fora de bcn de lloguer i el cole encara no ho sap pq ni ells saben on anira any vinent, doncs com aquest cas al nostre barri on hi ha tanta mobilitat laboral i internacional es donen mes casos dels q pensem
recordo q any passat una noia estava crec que a 5a posicio lista espera del fluvia la van trucar...imagineu els moviments q nhi ha
Sashimi ha escrit:Yo no entiendo como va.. A ver si alguien me lo puede aclarar. Es a partir de 13.841 hasta cuanto?
cada niño tiene un numero aleatorio asignado. la escuela ordena esos numeros por orden, y a partir de 13.841 entran todos hasta q llegan a 50 o el numero de plazas q tengan y ahi cortan, todos los numeros siguientes alq tenga el niño q hace el numero 50 de esa lista de ese cole quedan fuera y los intentarian colocar en sus respectiva 2a 3a opcion... es decir necesitas ver la lista de numeros q tienen todos los niños q han pedido el mismo cole q tu, ordenarlos (te sugiero hacer un excel) y calcular si con tu numero, teniendo encuenta el numero de corte, estas entre los 50 primeros o no (teniendo en cuenta q los de mas de 30 puntos entran directos claro)
LyD ha escrit:Enhorabona als que heu entrat i ànims per que els toca esperar. I una pregunta, si el dia 15 surts dintre a la llista és definitiu? O podria haver-hi alguna modificació?
i a tu com t'ha anat guapi?
martasu ha escrit:yo creo que si apareces el dia 15 ya es definitivo
no es exactamente asi...el dia 15 salen todos los niños (no solo los q entraran) ordenados por su numero. En teoria, del 1 al 50 de esa lista ordenada entrarian al cole, pero a partir de ese dia aun pueden haber ciertos movimientos (niños q renuncian, niños con NEE q no entran a su 1a opcion y los envian a otro cole) y q los q estaban en las ultimas posiciones de esos 50 primeros se pudiesen quedar sin plaza finalmente
por cierto en nuestro cole han comentado que el cole auditori absorberá niños de NEE q no hayan entrado en otros coles, pq imagino q al tener poca demanda alli no les ha llegado ninguna peticon NEE
cositina ha escrit:i a tu com t'ha anat guapi?
Estem a les últimes places i no han omplert NEE, així que tocarà patir uns dies més. A veure com està la llista el dia 15.
Gràcies per la explicació. Ja imaginava seria així. La llista que mana doncs és la del dia 12 de juny.
Gracias, Cositina!
Alguien sabe si se han cubierto todas las plazas de necesidades especiales en sant marti?... me estoy preocupando porque hay 49 inscritos y mi numero de sorteo es muy malo
Truca al cole, ells saben si han tingut i quantes.
Eso haré,gracias
- bolita2015
- :: puça

- Entrades: 10
- Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:04 am
Hola! He preguntat a l'escola aquesta tarda i efectivament hi havia 3 nens amb 30 punts que son de NEE, així que tenen la plaça. Per sort tots tenien un número per sota del nostre i estem a dintre! Ufff... Que bé!
- richardson
- Entrades: 2
- Membre des de: dv. maig 11, 2018 8:54 pm
Hola a todos,
Soy de los padres que no han entrado en primera opción a la escuela que habíamos elegido y tengo una duda a cerca de como se asigna la segunda opción y resto.
¿Cuándo podremos saber si hemos entrado en la escuela de la segunda opción?
¿Tenemos que esperar al 12 de junio o por el contrario el 15 de mayo ya podremos salir de dudas con las listas definitivas?
Gracias y felicidades a los que ya habéis conseguido plaza.

Soy de los padres que no han entrado en primera opción a la escuela que habíamos elegido y tengo una duda a cerca de como se asigna la segunda opción y resto.
¿Cuándo podremos saber si hemos entrado en la escuela de la segunda opción?
¿Tenemos que esperar al 12 de junio o por el contrario el 15 de mayo ya podremos salir de dudas con las listas definitivas?
Gracias y felicidades a los que ya habéis conseguido plaza.

cositina ha escrit:martasu ha escrit:yo creo que si apareces el dia 15 ya es definitivo
no es exactamente asi...el dia 15 salen todos los niños (no solo los q entraran) ordenados por su numero. En teoria, del 1 al 50 de esa lista ordenada entrarian al cole, pero a partir de ese dia aun pueden haber ciertos movimientos (niños q renuncian, niños con NEE q no entran a su 1a opcion y los envian a otro cole) y q los q estaban en las ultimas posiciones de esos 50 primeros se pudiesen quedar sin plaza finalmente
por cierto en nuestro cole han comentado que el cole auditori absorberá niños de NEE q no hayan entrado en otros coles, pq imagino q al tener poca demanda alli no les ha llegado ninguna peticon NEE
En que cole te han dicho q absorberían a los NEE en el Auditori?
Malen ha escrit:En que cole te han dicho q absorberían a los NEE en el Auditori?
Lo han comentado en el consell escolar del brusi pero no se si se referian a niños nee q habian pedido el brusi o en general a nivel de barrio
- richardson
- Entrades: 2
- Membre des de: dv. maig 11, 2018 8:54 pm
Mil gracias por la aclaración.
Si alguien sabe si esta previsto que la Flor de Maig acoja a NEE, por favor, informad!! Estaríamos dentro si no acogen a nadie mas y esperar un mes mas para saberlo va a ser un sinvivir!!!! Muchas gracias y suerte!!!
cositina ha escrit:Malen ha escrit:En que cole te han dicho q absorberían a los NEE en el Auditori?
Lo han comentado en el consell escolar del brusi pero no se si se referian a niños nee q habian pedido el brusi o en general a nivel de barrio
Muchísimas gracias!!
Bon dia. Soc nou però us llegeixo des de fa temps, per tota la info que hi ha en quant a les escolesde poblenou.
Nosaltres l’haviem posat al Grèvol, però hem tingut la mala sort de tenir el 13787 i ha sortit el 13841. Això vol dir, segons tinc entès que no només no entrarem aquí, si no que en qualsevol desempat pedrem, ja que ea molt dificil trobar algu amb pitjor numero que el nostre.
Em sembla molt injust, que ea mantingui el mateix num de desempat per totes les opcions, ja que es condemna un nen a la pitjor de les escoles pel seu numero aleatori, que es designa teòricament només per desempatar la primera opció.
Voldria fer algun tipus de recurs, ja que perdre en primera opció em suposarà molt probablement quedar fora de totes les opcions escollides, i anar d’ofici, i tot i així perdré davant qualsevol altre.
Creieu que és viable?
Si no, acabaré liant-la perquè ja em veig fora del barri...
Nosaltres l’haviem posat al Grèvol, però hem tingut la mala sort de tenir el 13787 i ha sortit el 13841. Això vol dir, segons tinc entès que no només no entrarem aquí, si no que en qualsevol desempat pedrem, ja que ea molt dificil trobar algu amb pitjor numero que el nostre.
Em sembla molt injust, que ea mantingui el mateix num de desempat per totes les opcions, ja que es condemna un nen a la pitjor de les escoles pel seu numero aleatori, que es designa teòricament només per desempatar la primera opció.
Voldria fer algun tipus de recurs, ja que perdre en primera opció em suposarà molt probablement quedar fora de totes les opcions escollides, i anar d’ofici, i tot i així perdré davant qualsevol altre.
Creieu que és viable?
Si no, acabaré liant-la perquè ja em veig fora del barri...
Hola Raul, que cole has puesto en segunda opción?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |