quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dc. set. 12, 2007 9:15 pm

NOSOTROS YA LO TENEMOS CLARO..CUANDO ME QUEDE EMBARAZADA..SI ES NIÑA:MARTINA.
SI ES NIÑO: ALEJANDRO
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
estefania80
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm

EntradaAutor: estefania80 » dc. set. 12, 2007 9:16 pm

yo con lo indecisa q soy me veo hasta el ultimo momento dudando :r) :r)
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. set. 13, 2007 12:10 pm

Nosotros al menos ya los tenemos elegidos.
Besitos

:cnena: <:-< :cnen:

<img src="http://lilypie.com/pic/070904/KxdF.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/9zgNp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

http://www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Avatar de l’usuari
elisabeth
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1695
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 3:12 pm

EntradaAutor: elisabeth » dj. set. 13, 2007 2:23 pm

venga esas Martinas, Alejandros, Hugos etc.... vinga cigronet no et retrasis més !!!!!!!!!!!!!!!


..::·· :p-) ..::·· :p-) :-()) <:-<
<a><img src="http://b4.lilypie.com/KQrYp2.png" alt="Lilypie Cuarto Ticker" border="0"></a>

<a><img src="http://bd.lilypie.com/ydG1p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. set. 14, 2007 7:49 am

Venga venga que tienen que llegar esos bebes!!!
..::·· :p-)

Besitos

:cnena: <:-< :cnen:

<img src="http://lilypie.com/pic/070904/KxdF.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/9zgNp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

http://www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Avatar de l’usuari
tainuu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 720
Membre des de: dg. jul. 22, 2007 6:32 pm

EntradaAutor: tainuu » ds. set. 15, 2007 6:58 am

Bon dia!

Doncs nosaltres tenim molt clar el nom de nena: MARIA, però amb el de nen tenim dubtes, ens agraden varios: MARC (com el papi, i això no se si serà una incomoditat), ADRIÀ, ERIC, JAN...

Però bé, encara tenim molt de temps per decidir-nos, primer l'hem d'encertar! :content:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » ds. set. 15, 2007 12:17 pm

Nosotras JAN lo tenemos clarísimo, parece que ahora se empieza a escuchar mucho.
Besitos

<:-<

<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » ds. set. 15, 2007 2:39 pm

Fa temps que de Jan n'hi ha molts. Uns 5 o 6 anys. Està plagat de Jans. Però el nom és molt bonic.
Una amiga meva li posarà Jan al seu <:-< que neixarà al gener
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » ds. set. 15, 2007 2:42 pm

A mi de nena m'agrada molt Irene, i també Ona, Abril, Clara...
I de nen, doncs Biel (però no queda bé amb el cognom), Adrià, Pol, Pau....
Hi ha tants nom bonics!!! :p-) :p-) :p-) :p-)
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » ds. set. 15, 2007 2:49 pm

Pintxu ha escrit:Jooo! Ahora resulta que la única que no conoce a nadie con el nombre de UNAI soy yo jejeje...la verdad es que estais haciendo que cambie de opinión jejejeje...mi marido seguro que os apoya al 100%!!!


Pinxu fa poc va néixer al foro l'Unai de la UNI.... mira-te'l a la seva crònica és una preciossitat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » ds. set. 15, 2007 2:50 pm

:pandi:
muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 24, 2008 12:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » ds. set. 15, 2007 4:16 pm

Bueno pero si te gustan eres tu la mami y tendrás que ponerle un nombre que os guste a los dos no?
Besitos

<:-<

<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dl. nov. 26, 2007 8:05 pm

Ei!! Que nosotros ya nos hemos decidido...al menos por esta semana!!!! jajaajaja. A ver: si es niño Victor y si es niña Laura!!!! Nos encantan los dos!!! son tradicionales, pero a la vez cortitos!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. nov. 27, 2007 6:28 am

buenos diasssssssss.......
Hola monses como estas? sabes? tengo la sensacion de que tú vas a tener una nena.....ya nos diras algo.....
va todo bien?
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dt. nov. 27, 2007 7:17 am

Si finalmente conseguimos el embarazo, si es niño no lo tenemos muy claro, pero si es niña se llamara Aina.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
    Avatar de l’usuari
    Naylacris
    :: dinosaure
    Entrades: 12234
    Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
    Ubicació: Barcelona
    Contacta:

    EntradaAutor: Naylacris » dt. nov. 27, 2007 8:43 am

    Es verdad Montses como te encuentras, que hacia mucho que no sabiamos nada de ti.
    Besitos

    <img src="http://lilypie.com/pic/070921/uGiK.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/hvQWp2.png" alt="LilypieEmbarazada Ticker" border="0" width="400" height="80">

    :-())

    www.nuvis.org/jaumeicristina2007
    Avatar de l’usuari
    trima
    :: zebra
    :: zebra
    Entrades: 1159
    Membre des de: dt. oct. 02, 2007 9:06 pm
    Ubicació: Barcelona

    EntradaAutor: trima » dt. nov. 27, 2007 8:45 am

    A mi m'agrada:

    -Per nena: Maria, Nora i Leire
    -Per nen: Asier

    No són ni molt menys definitius, potser en el que queda d'embaràs n'afegim o en treiem de la llista.
    Imatge

    Imatge
    Avatar de l’usuari
    Naylacris
    :: dinosaure
    Entrades: 12234
    Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
    Ubicació: Barcelona
    Contacta:

    EntradaAutor: Naylacris » dt. nov. 27, 2007 8:48 am

    Si no teneis nada decido quizás si que pongais alguno más.
    Besitos

    <img src="http://lilypie.com/pic/070921/uGiK.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/hvQWp2.png" alt="LilypieEmbarazada Ticker" border="0" width="400" height="80">

    :-())

    www.nuvis.org/jaumeicristina2007
    Avatar de l’usuari
    petaro
    :: pantera
    :: pantera
    Entrades: 856
    Membre des de: ds. març 17, 2007 10:53 pm

    EntradaAutor: petaro » dt. nov. 27, 2007 9:01 am

    de nena; berta, xenia, sandra i ares
    de nen; guillem, oriol
    Avatar de l’usuari
    Naylacris
    :: dinosaure
    Entrades: 12234
    Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
    Ubicació: Barcelona
    Contacta:

    EntradaAutor: Naylacris » dt. nov. 27, 2007 9:26 am

    Son muy bonitos.
    Besitos

    <img src="http://lilypie.com/pic/070921/uGiK.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/hvQWp2.png" alt="LilypieEmbarazada Ticker" border="0" width="400" height="80">

    :-())

    www.nuvis.org/jaumeicristina2007

    Torna a “Buscant un embaràs”

    Qui està connectat

    Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

    Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

    Actualitat ::