FUTURAS MAMAS EN QUIRON?

Experiències i pors del moment més desitjat.

donadaigua
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: FUTURAS MAMAS EN QUIRON?

EntradaAutor: donadaigua » dj. gen. 09, 2014 10:24 pm

Ostres Pandora... Moltíssimes gràcies per explicar la teva experiència! Jo amb el primer, que va ser a la Teknon, tambe em va donar la sensació de que va ser massa ràpid... El nen no volia baixar... Aixi que vinga a empenyer a sobre la panxa... I amb alló que és com un calçador... Però sort de la comadrona... Va ser ella q va dir q seria part vaginal, pq si fos pel ginecòleg hagués sigut cesària segur... Deia que tenia un bon cap gran per poder passar... LHospital general de catalunya és el que està cap a rubí?

Com m'agradaria tenir un hospital així a Barcelona i que m'entrés per la mutua!

Gràcies de nou!
llunalluneta
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

EntradaAutor: llunalluneta » dv. gen. 10, 2014 10:38 am

Gràcies Pandora per explicar amb tant detall la teva experiència. Jo cada cop em sembla que tinc més clar que si tot va bé i el part es presenta bé optaré per un hospital públic on em puguin garantir un part respectat. Si ha de ser cessària o hi ha risc pel nadó, segur que Quirón es molt bon lloc per parir.
Imatge
Marta2013
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. set. 23, 2013 11:10 am

EntradaAutor: Marta2013 » dl. gen. 20, 2014 3:41 pm

Jo tambè vaig amb en Cabero i la gent que conec que ha anat a la Quiron està molt contenta aixi que segurament que tb acabo a la quiron.

Gemmam ha escrit:Hola a totes!

Nosaltres ens estem plantejant d'anar al part a la Quiron perquè nosaltres som d'Osona i ens porta en Guillem Cabero a Vic però a Vic no tenim opció que ens atengui ni ell ni el seu equip al part. Nosaltres som de l'Aliança, em vull informar si hi ha cap problema per anar a la Quiron, algú és de l'aliança i hi ha anat?

Em fa una mica de por el que comenteu que fan més cessàrees del compte però les últimes mares que han comentat que no m'han animat força.
llunalluneta
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

EntradaAutor: llunalluneta » dl. gen. 20, 2014 5:49 pm

Marta, les noies que coneixes tu saps si han pogut tenir al Cabero durant el part? Suposo que només t'atén ell si està de guàrdia aquell moment oi?
Imatge
Mami2010
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dj. set. 17, 2009 11:43 am

EntradaAutor: Mami2010 » dt. gen. 21, 2014 7:55 am

Bon dia,

Us vull explicar la meva experiència, ja l'he comentat per aquí d'altres vegades però...

El meu fill va nèixer a la Quirón fa dos anys i un mes. Estic encantada amb les visites, el tracte, les infermeres de la planta de ginecologia... Però a l'hora del part per a mi va ser tot molt diferent.
Jo vaig trencar aigües a casa, contraccions 0. Vam esperar 3 horetes, em vaig dutxar, i xino xano cap a l'hospital. Quan vam arribar, ja no em va agradar que la llevadora em va dir que o pujar a l'habitació o baixar a dilatació, però no em va deixar escollir. Va pensar dos minuts i em a dir, "no no, mejor para abajo".
Em van estirar, em van possar la via, oxitocina a saco, i a esperar. Al cap de 10 hores va fer venir a la gine que hi havia de guàrdia (a la Quirón no t'atèn el teu gine si no el que hi ha en aquell moment) i em van dir que cessària. Estava dil·latada de 8 cms però el nen no baixava. Quan em van entrar a quiròfan em vaig haver de discutir amb el camillero perquè em deixés donar-li un petó al meu home.
Finalment, va neixer el meu fill, jo lligada a la camilla, només el vaig poder veure 1 minut, petonet, i apa! a vestirlo i pesar-lo. NO vaig poder estar amb ell ni fer pell amb pell fins passades dues hores i per mi al menys, va ser més traumàtic sentir al meu home plorar a l'altra banda de la paret que la cessària en si.
Ara penso que si la llevadora m'hagués deixat a l'habitació al moment d'arribar hauria pogut passejar, dutxar-me, anar fent sense gaire pressa i potser hagués tingut un part vaginal perquè per no dil·latar no era.
Estic embarassada de 6+2 i m'estic visitant a la Quirón amb el meu gine, però tinc clar que demanaré derivació a St. Joan De Deu.
La quirón és molt bon hospital. Les instal·lacions son molt maques, et donen tot el que necessites,... A mi em van venir a veure a l'habitació les infermeres del meu gine, el gine, la gine que em va fer la cessària... Tothom és molt agradable, però no repetiré el part.

Suposo que si hagués tingut un part de 3-4 hores no tindria la mateixa opinió, però a dia d'avui no guardo bon record del part del meu primer fill...
Imatge
Imatge

Comencem l'any amb bones noticies!! 01/01/2014: TE+
http://www.fertilityfriend.com/home/47df45
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dt. gen. 21, 2014 8:07 am

Mami2010
Moltisimes gracies per explicar-lo. Jo com tu estic encantada amb el seguiment alla pero llegir les vostres experiencies tambe m'anima a demanar derivacio per la ss a sant joan de deu. Aviam si me l'accepten
Mami2010

EntradaAutor: Mami2010 » dt. gen. 21, 2014 8:45 am

Segur que si Cosi. Jo al menys no tinc cap coneguda a qui li hagin negat.
Això si, crec que és important possar que vols parir allà perquè vols un part natural.
Imatge
Imatge

cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dt. gen. 21, 2014 9:04 am

Mami2010 ha escrit:Segur que si Cosi. Jo al menys no tinc cap coneguda a qui li hagin negat.
Això si, crec que és important possar que vols parir allà perquè vols un part natural.

si? la veritat és q per justificar-me davant la llevadora del meu cap, q intentava convencer-me de q em quedes en el hospital q em toca (h del mar) li vaig dir q era perque volia part natural amb dilatacio a la banyera, q tenen a st joan de deu. Pero la realitat és q no tinc CAP intencio de parir sense epidural jeje. Llavors...cal mentir i dir aixo? no suposara despres cap prlblema quan arribis alla i diguis q en realitat no vols part natural, oi?
Mami2010

EntradaAutor: Mami2010 » dt. gen. 21, 2014 1:56 pm

No no Cosi que va, en absolut.
Quan et donen l'Ok a la derivació et programen visita a la Set. 34, allà tens hora amb un gine, se li ha d'entregar l'historial i feu el "pla de part" si voleu. I després ja fins a corretges crec.
Jo tampoc tinc intenció de parir sense epidural!! jajajaja
A mi em van dir que havia de possar més un "vull probar un PVDC", etc.. possar algun motiu "de pes" pel que vols tenir el teu bebé allà.
Imatge
Imatge

aivlis85
Entrades: 457
Membre des de: dg. set. 01, 2013 9:27 pm

EntradaAutor: aivlis85 » dc. gen. 22, 2014 9:26 am

jolin, bueno yo es que com he dit altres vegades...conec casos de tot a la quiron...suposo que depen del cas, del moment, del ginecoleg...

conec noies que han tingut cessaria i s'han quedat soles fins reanimarse..i altres que han pogut veure als seus peques i al marit a la poca estona...

a mi el fet de que en una cessaria no hi pugui ser el meu marit no m'agrada gaire pero bé...es un hospital que m'agrada, que m'atenen bé, que han tingut molts casos de bessons, que té uci de neonats.....i com que se que molts no pot entrar el marit durant la cessaria...

hem de ser positives, pensar que tot anira bé!

jo tambè m'atenen del grup cabero, la elida alonso...amb el grup cabero si esta allà si que t'aten sino algú del seu equip...que de tots m'han parlat molt bé. A mi no m'importa que m'atengui un altre ginecoleg durant el part ja que entenc que no treballen 24 hores seguides i que no sempre poden estar disponibles a l'hospital...mentre facin la seva feina correctament i siguin amables...
ImatgeImatge
Mami2010

EntradaAutor: Mami2010 » dc. gen. 22, 2014 11:34 am

A mi em van dir que per protocol son entre 1.5 i 2 hores sola a reanimació, jo vaig estar això, una horeta i mitja ben bè.
Depen de lo llarga que se't faci l'estona suposo...

Es lo que deia jo l'altre dia Aivlis, que depèn del part que tinguis tens un record o un altre.

Que jo sapiga, el pare pot entrar a la cessària al SJDD, Clinica Diagonal, Hospital de Barcelona i Teknon.

Ja t'ho he dit en alguna ocasió (crec que eres tu),desconec quina és la probabilitat de que et facin cessària sent bessons... Però si es alta jo no hi aniria a la Quirón sabent que et quedaràs sola en aquest moment tan crucial. Però bè, aquesta és la meva opinió evidentment.

No conec la Elida Alonso, però pots estar ben tranquila perquè a l'equip Cabero tots són molt bons!
Imatge
Imatge

Aieris
Entrades: 60
Membre des de: ds. des. 10, 2011 8:48 am

EntradaAutor: Aieris » dc. gen. 22, 2014 7:46 pm

Doncs jo vaig parir a la Quiron i quan caig arribar que ja havia trencat aigues i estava dilatada de 4 cm. Ja mesperava la que me va dir el gine que seria la meva llevadora i a la mitja hora ja el tenia ell alli tot i que no visita pas a la Quiron. I era la matinada dun diumenge.
aivlis85

EntradaAutor: aivlis85 » dc. gen. 22, 2014 8:51 pm

Mami2010 ha escrit:A mi em van dir que per protocol son entre 1.5 i 2 hores sola a reanimació, jo vaig estar això, una horeta i mitja ben bè.
Depen de lo llarga que se't faci l'estona suposo...

Es lo que deia jo l'altre dia Aivlis, que depèn del part que tinguis tens un record o un altre.

Que jo sapiga, el pare pot entrar a la cessària al SJDD, Clinica Diagonal, Hospital de Barcelona i Teknon.

Ja t'ho he dit en alguna ocasió (crec que eres tu),desconec quina és la probabilitat de que et facin cessària sent bessons... Però si es alta jo no hi aniria a la Quirón sabent que et quedaràs sola en aquest moment tan crucial. Però bè, aquesta és la meva opinió evidentment.

No conec la Elida Alonso, però pots estar ben tranquila perquè a l'equip Cabero tots són molt bons!

weno sent bessons tot depen de com estiguin col·locats...ara mateix podria tenir part vaginal natural...l'atre dia mho deien pero es clar, es poden girar en qualsevol moment. pocs hospitals poden entrar els pares a la cessaria. A mi la quiron m'agrada tnt l'equip que m'aten que son els cabero i que tambe estan a la vall hebron i tenen experiencia amb bessons....i tambè per la uci de neonats. Amb la meva mutua dkv muface no m'entren totes les cliniques que esmentes i jo no vaig per la SS. En fi, confiarem que els nens segueixin en cefalica i si es cessaria, o important es que ells estiguin bé i no pateixin...i el meu marit ja estara amb ells akella estona...cal ser positius!! :)
ImatgeImatge
Mami2010

EntradaAutor: Mami2010 » dj. gen. 23, 2014 7:29 am

Si, si, i tant Aivlis!
Jo tinc una coneguda que va tenir bessons i van estar tot l'embaràs dient-li que seria cessària segur. Finalment va tenir un part vaginal bonissim d'una hora i mitja...
Imatge
Imatge

aivlis85

EntradaAutor: aivlis85 » dv. gen. 24, 2014 9:22 am

Mami2010 ha escrit:Si, si, i tant Aivlis!
Jo tinc una coneguda que va tenir bessons i van estar tot l'embaràs dient-li que seria cessària segur. Finalment va tenir un part vaginal bonissim d'una hora i mitja...

es que mai se sap! jo fa un mes que estan els dos en cefalica...podria ser part vaginal pero bé encara poden moure's...! questió de ser positius i deixar-se portar pels professionals...ells saben mes que jo segur! jejeje
ImatgeImatge
Mami2010

EntradaAutor: Mami2010 » dc. gen. 29, 2014 8:04 am

Aivlis,
ahir que vaig tenir visita li vaig comentar al gine que demanaria la derivació perquè no deixen entrar als pares a la cesària i em va dir que ara ja més o menys si, que ho estan formalitzant.
Que depèn del gine que et toqui en aquell moment, però que creu que per quan jo em possi de part (al setembre), ja podràn entrar tots els pares que ho vulguin!
Així que potser pot entrar el teu xurri amb tu!
Imatge
Imatge

aivlis85

EntradaAutor: aivlis85 » dc. gen. 29, 2014 1:06 pm

ainss aveure! a mi em tocara com a molt mitjans d'abril pel que em diuen...aveure que passa! ojala sigui natural o sigui cessaria el meu marit pugui estar amb mi. Sino...doncs que lestona passi rapid per estar amb ell i els meus petitons!
En casos de que la cessaria es complica molt i tal...entenc que no entrin pq inclos alguns homes ho poden passar hasta malament...

aveure com va tot sobre la marxa! gracias per escriure-ho bonica! :)
ImatgeImatge
cargol
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 6:43 am

EntradaAutor: cargol » dc. gen. 29, 2014 7:51 pm

jo soc de vic, em portava en guillem cabero i tot i no estar de guàrdia tb el van avisar i va venir. jo la nena la primera cefàlica, el nen amb teansversa i finalment va sortir de natges, pero part vaginal i 2 punts.
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
5/9 - 1era eco- hi ha dos sacs!!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
aivlis85

EntradaAutor: aivlis85 » dg. feb. 02, 2014 10:17 pm

cargol jo ja firmo per tenir un part com el teu! jajajaja ja t'ho vaig dir...ojala!!

el xavi porta dsd la setmana 14 en cefalica i es el primer en sortir...i laina si que es va canviant més...pero em van dir que si ell no es mou i continua en cefalica...podria ser part natural...espero que no es canvii ara...que m'he fet ilusions jooopp!!

espero poder tenir tan bon record del part com tu!! :love: :love: :love:
ImatgeImatge
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: ragi » dc. feb. 05, 2014 4:17 pm

Bones a totes;

Justament ens acabem d'embarassar, i m'agradaria portar el meu embaraç i després part a la Quiron. Em podeu ajudar?
Necessitaria un ginecoleg/a..m'han parlat del GUILLEM CABERO, pot ser?? aleshores sabeu quan visiten? després t'atenen al part? com funciona?
El meu primer embaraç i part ho vam fer a l'hospital Sagrat Cor que també tenia uci neonatal, tinc entes que a la Quiron també...pero bé...ara l'hospital sagrat cor ja no aten parts i m'han recomanat la Quiron.
Va ser cessarea el primer i el meu home no va entrar...ara pel segon ja ho veurem pero si tornes a ser cesarea quina ilusio més gran que pugues estar al meu costat!!!!! :love:
ragi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 28, 2014 7:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::