FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
myca
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dt. ago. 23, 2016 6:26 pm

Undomiel, jo faig els 40 el setembre de l'any qe ve... la noia del Puigverd no ho tenia clar, pero li semblava qe una Fiv si que la fan encara qe en tinguis 40, ja que a la llista hi erets d'abans... pro amb la poca seguretat que mho ha dit, me n'haure d'informar.
Reflunola, nosaltres fent Fiv per privat els controls tels fan a la tarda si vols, pro analitiques al mati segur. Com et diu l'Annahelo per SS segur que tot es al mati.
Respecte lo de dirho o no a la feina, nosaltres tampoc ho voliem pas dir, pero és impossible inventar-se una bona excusa amb tot el que hauras de fer. Jo al anar pel congelat vaig demanar vacances, pero nomes durant la betaespera, que al final no va servir de res perque no va descongelar bé, però és una opció, demanar-te vacances durant el tractament.
Undostres
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

EntradaAutor: Undostres » dt. ago. 23, 2016 9:20 pm

Noies!!! Quina emoció!!!! Això d'entrar al forum i veure que han avançat les llistes tan ràpid!!! Jo estic en llista desde Juny 2015, en quan hem truquin us informo!!! >.-<: >.-<:
Annahelo
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dt. març 22, 2016 5:06 pm

EntradaAutor: Annahelo » dt. ago. 23, 2016 9:42 pm

Reflunola pensá q el día q t'ho treuen i el día q t'ho posen no pots treballar en tot el día, el primer xq t'anestesian i el día q posen xq aconsejant fer repos. Jo tmp Ho vaig dir a la feina pero tenia sort q les companyes en cubrien els dies dels análisis i els altres dos dies un vaig poder agafar de vacances i el altre vaig dir q estaba malalta de la panxa.
Reflunola
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

EntradaAutor: Reflunola » dc. ago. 24, 2016 2:23 pm

Aps bueno si els anàlisis son a les 7 perfecte per molt que vagin atrassats jo entro a les 9... i les visites si me les posen a primera hora bé també... m'he quedat més tranquila moltes gràcies!!!

Crec que m'ho podré montar amb els dies de vacances i els dos dies lliure que tenim durant l'any... moltes gràcies a totes per tot!!!
SACAMO
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dc. ago. 24, 2016 4:11 pm

Undostres, siiii ens dius quan et truquin i així veiem com avançat. >.-<: >.-<:
Hashi
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dj. ago. 25, 2016 7:43 am

Bon dia noies!

Annahelo moltes gràcies per resoldre els dubtes de quins són els passos des de que et truquen, t’has explicat perfectament bonica! :ok:

?-) Myca quina diferencia de mesos des d’agost de 2015 a març que consta a la Puigvert!! Com pot ser això? Demà a la tarda que hem d’anar a buscar uns informes del meu marit preguntaré en persona… ara ja m’ha agafat la por de si realment estem oficialment en llista des de juliol quan ens va apuntar la dra. Peón… Perquè ho puguin mirar quin nº és el que necessiten, el de historial meu o el nº que apareix en la targeta que fan a tots dos a la Puigvert?

En el nostre cas a la feina ja ho hem anat comentant quan anavem avançant en les proves, perquè estiguin al cas que en breu haurem de faltar algún dia i tindrem metge més sovint durant una temporada, però clar cada situació és un món i entenc que potser a vegades no convé dir-ho. El dia de la punció et fan baixa per poder entregar a la feina?

Demà us comento a veure que em diuen a la Puigvert, que passeu un bon dia :***:
Imatge
nita1704
Entrades: 76
Membre des de: dt. ago. 21, 2012 4:39 pm

EntradaAutor: nita1704 » dj. ago. 25, 2016 11:34 am

Hola noies! Em presento:

Fa anys que tombo per aquests fòrums perquè ja he fet 1 FIV (amb 2 transferències) per privat i per fi m'han trucat de Sant Pau!!!!
Tinc 33 anys, el nostre diagnòstic és: jo ovaris poliquístics i trompes obstruïdes i ell azoospermia (va tenir un tumor de petitó i el tractament li va provocar això...). Tan bon punt vam saber el diagnòstic el meu ginecòleg de la SS em va derivar a Sant Pau, però clar la llista d'espera era brutal, així que vam decidir provar per privat...
La primera transferència de la FIV per privat va anar de conya! Embaràs! a la primera! però va acabar en abort espontani al cap de pocs dies del TE+. Al cap de 6 mesos vam transferir els 2 embrions que ens quedaven congelats pensant que si a la primera havia anat bé, a la segona també s'agafarien, però no, TE negatiu.
Entre el temps que vam estar tombant per la privada, al maig de 2015 em van fer la primera visita a Sant Pau. Com que portavem totes les proves fetes i el diagnòstic era molt clar, ens van derivar directament a FIV, pero haviem d'esperar un any i mig més a que ens truquéssin!!!
doncs bé, la famosa trucada ja ha arribat!!! Ara fa un parell de setmanes em van trucar per si encara estava interessada! I tant que si!!!!! M'han donat hora pel 20 d'octubre (això és res!!! jejejeje). Aquell dia he de portar analítica de sang i em faran ECO i primera visita a la Puigverd.

És dur això noies....però ara se m'ha tornat a obrir la llum que feia mesos que estava apagada!!!! A veure si d'una vegada ho aconseguim !

La meva pregunta és, ara quan em visiti el dia 20 ja em programaran directament pel tractament de FIV? o sigui, començarem ja amb les punxades per la estimulació? o encara hauré de fer proves i em tornaran a deixar en espera??? (espero que no, perquè si no em morooooo!!!!!)

Bé, anem parlant per aquí ! Estic encantada de tornar a moure'm per aquest raconet que tant i tant ajuda a compartir experiencies i sentir que no estàs sola amb això! molts ànims a totes i molta sort!!!
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dj. ago. 25, 2016 2:10 pm

Hola Nita!!! Pel que tinc entes un cop vas amb les analitiques et donen les anticopceptives i despres començes a puntxarte!!! Aixo ja esta fet!!

Jo al veure que anavem tant avançades les llistes, i al ser de juny de 2015, he trucat avui i m'han dit que han trucat ja a les noies del maig!!! I que la noia que truca torna de vacances al setembre i m'han dit que hem trucaran aviat!!! >.-<: >.-<:
Estic super nerviosa!!! Tu Nita Desde quin dia de maig estas en llista?
Undomiel
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dj. ago. 25, 2016 2:13 pm

Del maig ja?? Que be! Quins velocitat últimament!! Gràcies Undostres!!!

Nita quan vagis ja et donaran les anticonceptives i el tractament! Ja ho tens aquí!!!!!
nita1704

EntradaAutor: nita1704 » dj. ago. 25, 2016 2:36 pm

Undostres, vaig visitar-me el 14 de maig de 2015!! 17 mesos d'espera!!
A setembre et trucaran i segurament et donaran hora pel novembre-desembre!!!!! :b-)))
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dj. ago. 25, 2016 3:18 pm

Ohhh quina emocio!!! Jo vaig just un mes alrere teu!!! Suposo que les analitiques que t'han demanat son complertes al segon o tercer dia de regla, no??
Ho dic perque just a l'octubre marxem de vacances dues setmanes , ( les vam planejar amb previsió de desconectar abans de la esperada trucada, jijiji), i es just quan m'ha de venir la regla, per lo que si hem demanen que porti les analitiques al novembre amb la regla de l'octubre no m'he les podre fer!!!! I ho retrasaria tot!! Suposo que si hem faig les analitiques amb la regla del setembre, no hi haurà cap problema, no??

Gracies maques!!!!!
Reflunola
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

EntradaAutor: Reflunola » dj. ago. 25, 2016 3:42 pm

uooo per el 14/05 ja van? Si que es ràpid aixó !!! Em sembla que ja tinc tota la informació jejejejje quan et truquen et donen visita per aproximadament 90 dies.... i en aquest temps has d'anar a fer-te l'analitica al 2n o 3r dia de regla.... a la vistia et fan la eco, i et donen durant un mes anticonceptives... després del mes tornes a la consulta i et donen les inyeccions, i has d'anar dia si i dia no a fer-te una analitica de sang, i imagino que alguna eco, quan els ovuls están madurs s'aspiren.... als 4 ó 5 dies em fan la implantació i 14 dies de betaespera jejejeje es aixo oi?

Ostres... i als homes que els hi fan i quan? Només el seminograma no? En el nostre cas yo tinc SOP i ell oligoazoospermia.

Salutacions i endavant!!!

Com mola aquest foro
nita1704

EntradaAutor: nita1704 » dj. ago. 25, 2016 7:29 pm

Reflunola! Molt ben resumit!! Jajaja! Almenys jo quan he anat per privat, ha estat així! L'únic que a mi per la privada no m'han fet pendre mi anticonceptius! Per a que serveix? Jo vaig esperar la següent regla i vaig començar amb les punxades directes!
En quan als homes, no et puc ajudar perquè nosaltres anem amb semen de donant, així que el meu no fa res de res!!! Bé pobre, molt de suport i acompanyar-me a totes les visites i controls!!!! Jejeje!!!
Undostres! Vas darrere meu si!!!!! Doncs no sé això de l'analítica de setembre.....jo dma vaig al cap perque em facin el permís per l'analítica....sé suposa que a primers de setembre em ve, i la següent em vindrà a principis d'octubre...així que si m'asseguren tenir els resultats amb temps, me la faré amb la regla d'octubre.....
Va! Que això agafa carrerilla!!! En res totes amb panxa!!!!!!
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dj. ago. 25, 2016 8:47 pm

Que bon resum Reflunola!!!!!
Nita quan t'han trucat t'han comentat si les analitiques han de ser amb la regla més proxima al dia de la visita?
Es que avui he anat al meu endocri de la mutua que m'estic controlant les tiroides per la FIV, i com hem mana fer analitica pel setembre, li he demanat que fos complerta, i així ja la tinc!! Jiji
myca

EntradaAutor: myca » dj. ago. 25, 2016 9:54 pm

Hola noies, a veure doncs si van rapid i no s'encallen, que aixo es desesperant!
Hashi, a nosaltres ens va passar els papers la doctora a St Pau l'agost de 2015, però no et sabria dir perque s'encallen tant temps fins passar a Puigverd, perque a nosaltres no ens ha pas visitat ningu ni ens han demanat cap prova ni ens han fet cap tarjeta.... no sé si és normal.
Quan hi vaig trucar em demanava el número d’historial, però com que no ho tenim am el nom i Dni em va trobar.
A veure si esbrines perque es perden tants dies entremig!
Una abraçada noies!
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dj. ago. 25, 2016 10:03 pm

Myca a mi a la darrera visita amb el Dr Pares, quan hem va fer la eco, hem va donar un paper, que vaig tenir que portar jo personalment a una finestreta de Puigvert amb copia dels nostres DNI , i es desde aquell dia que estic en llista.
Pel que entenc que a voslatres no ha estat igual, no?
myca

EntradaAutor: myca » dj. ago. 25, 2016 10:23 pm

Doncs no, jo nomes tinc el comprovant d'un fax de les proves que teniem fetes per compte nostre, que van passar a Sant Pau per fax... benvinguts al segle XXI, i ja esta...
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dj. ago. 25, 2016 10:43 pm

Suposo que deu ser segons l'hospital d'on vinguis derivat, nosaltres ja veniem de Puigvert, perque el problema el tenia el meu marit, i ja tenia expedient obert desde el 2012... Entenc que per aixo ens van enviar amb el paperet cap alla...
No et preocupis que segur que estas a la llista correctament!!
Undomiel
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dj. ago. 25, 2016 11:59 pm

A mí em van trucar per telefon per dir-me que estaba en llista i encara no haviem anat a cap visita a Puigvert. Supuso que amb l'informe de l'hospital de Tarragona ja ven veure tot molt clar. Despres quan Vam anar a visita pel meu marit a Puigvert vaig preguntar per assegurar-me i em van confirmar que si.
Hashi
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dv. ago. 26, 2016 8:03 am

Bon dia boniques!

Ja som divendres i quina il·lusió llegir que ja van per mitjans de maig >.-<:
Gràcies Myca, potser és això que comenta Undostres, ja que jo vinc de Sant Pau i al meu home el van tractar ja a la Puigvert i entre les proves va ser operat de varicoceles i en l'última visita que vaig tenir jo ens van donar el paper que vam entregar a la finestreta de la Puigvert i ens van donar les famoses targetes.

No sé com encara segueixen amb fax! Això fa que s'enrradereixi tot i que sigui més fàcil que es traspapelin documents importants... Sort que nosaltres anem fent el seguiment per comprovar que està correcte i segueix correctament el seu curs :-o00m

Un petó ben fort a totes!
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::