Llistat RA
Re: Llistat RA
Napa ha escrit:genial 9!!!!! A mi em truquen avui dl laboratori tinc por a veure com a han portat els napos petits al ser descongelats
Napa bonica, ja veuràs com t'anirà bé! ànims i molta energia positiva per als teus
!07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Nell doncs aquesta pregunta de porque me,ls han posat a dia 2 també me la fiag jo.. Doncs no ho sé.. Haig de confiar q ells són els professionals... De 14 van fecundar 12, d,aquests em van posar 2, i els altres 10 els van deixar en cultiu, i ahir em van trucar que havien evolucionat correctament 4, que han congelat en dues palletes.. Vull dir.. Qui no ens diu q els dos q ens han posat no haguessin evolucionat tampoc...
no sé si m,explico.. En fi.. A esperar i si no tiren endavant doncs a per totes amb els frigos que han estat en cultiu!
Ànims noies!
no sé si m,explico.. En fi.. A esperar i si no tiren endavant doncs a per totes amb els frigos que han estat en cultiu!
Ànims noies!
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
m acaben de trucar que tenim 3 embrions, ens esperavem mes pero dels 15 ovuls madurs hi havien 6, dema em trucaran per veure com evolucionen,quinar por que no sobrevisquin
Napa ha escrit:m acaben de trucar que tenim 3 embrions, ens esperavem mes pero dels 15 ovuls madurs hi havien 6, dema em trucaran per veure com evolucionen,quinar por que no sobrevisquin
Vinga Napa, confia en els vostres embrions!
smile! ;)
Hola petitones!
PENNY bonica, com et trobes? Recupera't d'aquesta hiperestimulació, (jo vaig estar fins les 10 setmanes d'embaràs fent-me controls per hiper), més val anara al segur, que no que t'ho fiquen i no enganxin, però a veure que et diu el gine, ja ens contaràs
NELL, demà transfer??? Molts ànims que ha d'anar tot bé
RELA, 10 dies passen volant, en res ja tens el positiu!
I la resta, vinga, que està més a prop del que penseu
Un beset!
Respecte al que parlaveu de que no s'oblida, vos puc dir que si, jo amb tan mal que ho he passat, ara ho recorde com si haguès sigut un mal son, això sí, mire a la meua xiqueta, i a vegades ni em crec que la tinc, en eixos moments, pensava ja que era quasi impossible quedar-me embarassada i estava equivocada.
PENNY bonica, com et trobes? Recupera't d'aquesta hiperestimulació, (jo vaig estar fins les 10 setmanes d'embaràs fent-me controls per hiper), més val anara al segur, que no que t'ho fiquen i no enganxin, però a veure que et diu el gine, ja ens contaràs
NELL, demà transfer??? Molts ànims que ha d'anar tot bé
RELA, 10 dies passen volant, en res ja tens el positiu!
I la resta, vinga, que està més a prop del que penseu
Un beset!
Respecte al que parlaveu de que no s'oblida, vos puc dir que si, jo amb tan mal que ho he passat, ara ho recorde com si haguès sigut un mal son, això sí, mire a la meua xiqueta, i a vegades ni em crec que la tinc, en eixos moments, pensava ja que era quasi impossible quedar-me embarassada i estava equivocada.
Bon dilluns, boniquetes!
Nell, avui és la transfer! moltíssima sort!!!
Napa, ja ens diràs com estan els teus embrionets! Pensa que els que sobreviuen són els més forts, els més valents i els que es quedaran amb nosaltres!
Guapes, a mi al final em van fer transfer perquè només vam obtenir dos embrions sans (dels setze que teníem
). I com que jo ja em trobo una mica millor de la hiper, hem anat a per totes!!!
Ens ho juguem tot a una carta...
Nell, avui és la transfer! moltíssima sort!!!
Napa, ja ens diràs com estan els teus embrionets! Pensa que els que sobreviuen són els més forts, els més valents i els que es quedaran amb nosaltres!
Guapes, a mi al final em van fer transfer perquè només vam obtenir dos embrions sans (dels setze que teníem
). I com que jo ja em trobo una mica millor de la hiper, hem anat a per totes!!! Ens ho juguem tot a una carta...
Uooo Penny! compi de desespero!
Al final hi ha hagut transfer! Els dos em rionets que teniu sí que són bons i forts!! Com et trobes??
Nell sort amb la transfer!!
Napa com ha anat la cosa?
Per cert Penny, quan tens la beta???
Al final hi ha hagut transfer! Els dos em rionets que teniu sí que són bons i forts!! Com et trobes??
Nell sort amb la transfer!!
Napa com ha anat la cosa?
Per cert Penny, quan tens la beta???
smile! ;)
Dels 3 un s ha perdut i tenim 2 un molt bo i un altre mitjanet q demá veurem com evolucionen abans de la transferencia
Si us plau q sobrevisquin!!!!
Si us plau q sobrevisquin!!!!
Penny, el món és dels valents! Molta molta molta sort!!!
Napa, a tu també! Us desitjo bones notícies del laboratori!
Un petonàs per a totes!!!
Rela, com va l'espera?
Napa, a tu també! Us desitjo bones notícies del laboratori!
Rela, com va l'espera?

Mara17 ha escrit:Penny, el món és dels valents! Molta molta molta sort!!!![]()
![]()
Napa, a tu també! Us desitjo bones notícies del laboratori!![]()
![]()
Rela, com va l'espera?
Mara guapa! Que es troben a faltar molt els teus comentaris!!
Bé, la veritat.. Per ara tranquil.la.. Sino m,agafaria un atac! Aahahahaha
Napa creuarem els dits per tu!!
smile! ;)
És que estic una mica liada, últimament!!!
Entre això i que ara estic de parada tècnica...!
Aaaaai!
Per cert, totes a signar el document que ha trobat la Karma, eh? Quina barra, aquests rancis del PP!!!

Entre això i que ara estic de parada tècnica...!
Aaaaai! Per cert, totes a signar el document que ha trobat la Karma, eh? Quina barra, aquests rancis del PP!!!

Mara17 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 06, 2012 11:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola maquesss!
uf quina mala llet que m'ha entrat amb això del PP!! són odiosos
Rela wapa, tinc el test (al Marquès no fan beta
) el dimarts vinent, el dia 14! I tu?????
Rela wapa, tinc el test (al Marquès no fan beta
) el dimarts vinent, el dia 14! I tu?????Re: Llistat RA
Penny ha escrit:Hola maquesss!
Rela wapa, tinc el test (al Marquès no fan beta) el dimarts vinent, el dia 14! I tu?????
Ui.. Jo la beta el dia 15! quin dia et van fer la punció?
Mara suposo q estar de parada tècnica fa q ho vegis tot amb una mica de distància.. Però jo et teobo a faltar mooooolt...

smile! ;)
Bé, la parada tècnica és un factor més, però és que últimament no he tingut temps per res!!!

rela ha escrit:Penny ha escrit:Hola maquesss!
Rela wapa, tinc el test (al Marquès no fan beta) el dimarts vinent, el dia 14! I tu?????
Ui.. Jo la beta el dia 15! quin dia et van fer la punció?
Mara suposo q estar de parada tècnica fa q ho vegis tot amb una mica de distància.. Però jo et teobo a faltar mooooolt...![]()
La punció me la van fer el dia 31 i la transfer el dia 5 (per la DGP).
No et faràs un pipitest abans?
Mara jo també trobo a faltar els teus comentaris, però entenc que estiguis una mica desconnectada

No, no, si el problema és que no tenia temps ni d'anar al lavabo!!! Hahahaha! Però sí, suposo que el fet de tenir el tema "semiaparcat" fa que no tingui gaires coses a dir, però vaja, xerrar amb vosaltres és una cosa que transcendeix el tema "embaràs". M'encanta!

Va, una pregunta de pardilla...
Tinc molt estrenyiment... i avui he anat al WC i he fet molta força (no rigueeeuuu)
Sisplau digueu-me que no passa res i que no hauré "expulsat" els embrions
estic molt amoïnada
(sóc molt "floreta", oi?? ara me n'adono
)Re: Llistat RA
Juuaasss penny! Brutal!!
no passa res dona! Però t,haig de dir que a mi ahir també se,m va passar pel cap..
A mi em van fer la punció el dia 1.. Espero no caure en la temptació de fer.me un test.. Jejeje.. I aguantar fins a la beta.. Tampoc no sé si un te seria gaire fiable abans..
Mara i taaant que trascendeix de l,embaràs..
smile! ;)
ahhaha rela, quines paranoies!!
Per cert... ara que he de menjar sense sal (per la hiper), saps què trobo a faltar moltíssim??
el fuet de pavo!!
Si ens quedem embarassades no en podrem menjar, no??
Nell, pisuke, napa, com aneu??
Per cert... ara que he de menjar sense sal (per la hiper), saps què trobo a faltar moltíssim??
el fuet de pavo!!
Si ens quedem embarassades no en podrem menjar, no??
Nell, pisuke, napa, com aneu??
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Hola noies!!
Nell! Com ha anat la transfer? espero q molt be i ara paciencia i bons aliments!
Penny, rela! moltaaciencia amb la beta-(des)espera!!
napa! com estan els embrionets campions?
esperançada!moltissimes felicitats per la Berta!
ja he signat el doc q ha posat la karma...colla de fdp....
molts anims a totes!!
Nell! Com ha anat la transfer? espero q molt be i ara paciencia i bons aliments!
Penny, rela! moltaaciencia amb la beta-(des)espera!!
napa! com estan els embrionets campions?
esperançada!moltissimes felicitats per la Berta!
ja he signat el doc q ha posat la karma...colla de fdp....
molts anims a totes!!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |