Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!
-
VisitantVi
- coviovi
- :: granota

- Entrades: 231
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
- Ubicació: Calafell
- Contacta:
Nenes, avui no he pogut anar a treballar!!!!
No he dormit en tota la nit, ahir vaig arribar a casa al vespre, vaig anar al lavabo i xooofff!!!!!! em va baixar una cosa super densa, i em feia un mal horrible!!!!! He estat així tota la nit, ara ja se m'ha passat, però de veritat, ho he passat fatal!!!!!! Menys mal que em van dir que seria una regla més forta, i que estava de poc, que si arribo a estar de més, crec que trec tot!!!!!! He vomitat i tot dos cops, en fi, horrorós, però ara crec que ja està, torno a tacar com el dilluns, sang líquida, però és que lo d'ahir va ser una passada. No m'havia passat mai, i espero que no em torni a passar, de veritat. Ara a esperar que arribi el 22, estic ja molt i molt segura que ja se m'ha després tot, no pensava que hi pogués tenir tanta cosa dintre!!!!!!
No he dormit en tota la nit, ahir vaig arribar a casa al vespre, vaig anar al lavabo i xooofff!!!!!! em va baixar una cosa super densa, i em feia un mal horrible!!!!! He estat així tota la nit, ara ja se m'ha passat, però de veritat, ho he passat fatal!!!!!! Menys mal que em van dir que seria una regla més forta, i que estava de poc, que si arribo a estar de més, crec que trec tot!!!!!! He vomitat i tot dos cops, en fi, horrorós, però ara crec que ja està, torno a tacar com el dilluns, sang líquida, però és que lo d'ahir va ser una passada. No m'havia passat mai, i espero que no em torni a passar, de veritat. Ara a esperar que arribi el 22, estic ja molt i molt segura que ja se m'ha després tot, no pensava que hi pogués tenir tanta cosa dintre!!!!!!
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Pos no tinc ni idea
a mi en van dir 2 regles, estaba de 7 setmanes i en van fer el legrado amb 12 setmanes.
a mi en van dir 2 regles, estaba de 7 setmanes i en van fer el legrado amb 12 setmanes.

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Coviovi,
això és més o menys del que et volia avisar jo amb el meu missatge de l'altre dia! No pretenia espantar-te, sinó dir-te que no et confiessis que amb el que havies tret ja estava, que segurament n'hi hauria més. I, pel que dius, així ha estat. Ara que ja saps de què va, crec que és prudent que continuïs pensat que potser encara no està tot, i que això d'ahir es pot tornar a repetir d'aquí al dia 22... així ja estàs mentalitzada. I pensa que, de fet, és millor així, pq si no t'haurien de fer un legrat, que és una intervenció molt més agressiva per al teu cos.
D'altra banda, noies, les que us ha passat això, no penseu que podrien donar una mica més d'explicacions? tanta història de preparació per al part, i ningú et diu res de preparació per a un avortament! A mi només em van dir que seria com una regla forta (mentida!). Entenc que en alguns casos, quan l'avortament és espontani i inesperat, naturalment no et poden avisar de res; però quan és a causa d'un ou buit o un embrió no desenvolupat que es detecta a través d'una eco, i per tant se sap que posteriorment, en un moment o altre, es poduirà, podrien preparar-nos una mica més no? Jo hagués agraït una mica d'explicació de com podia anar la cosa, la veritat: per no espantar-me, per estar mentalitzada, per (com li recomanava a la coviovi) avisar els de confiança del meu voltant, per tenir una bona provisió de calcetes netes (a mi em va passar a la casa dels caps de setmana, i vaig acabar totes les que tenia allà. al final vaig anar ala Maternitat amb uns calçotets del colega :-))!)... què en penseu?
Molts ànims altre cop, Coviovi, i una abraçada a totes.
això és més o menys del que et volia avisar jo amb el meu missatge de l'altre dia! No pretenia espantar-te, sinó dir-te que no et confiessis que amb el que havies tret ja estava, que segurament n'hi hauria més. I, pel que dius, així ha estat. Ara que ja saps de què va, crec que és prudent que continuïs pensat que potser encara no està tot, i que això d'ahir es pot tornar a repetir d'aquí al dia 22... així ja estàs mentalitzada. I pensa que, de fet, és millor així, pq si no t'haurien de fer un legrat, que és una intervenció molt més agressiva per al teu cos.
D'altra banda, noies, les que us ha passat això, no penseu que podrien donar una mica més d'explicacions? tanta història de preparació per al part, i ningú et diu res de preparació per a un avortament! A mi només em van dir que seria com una regla forta (mentida!). Entenc que en alguns casos, quan l'avortament és espontani i inesperat, naturalment no et poden avisar de res; però quan és a causa d'un ou buit o un embrió no desenvolupat que es detecta a través d'una eco, i per tant se sap que posteriorment, en un moment o altre, es poduirà, podrien preparar-nos una mica més no? Jo hagués agraït una mica d'explicació de com podia anar la cosa, la veritat: per no espantar-me, per estar mentalitzada, per (com li recomanava a la coviovi) avisar els de confiança del meu voltant, per tenir una bona provisió de calcetes netes (a mi em va passar a la casa dels caps de setmana, i vaig acabar totes les que tenia allà. al final vaig anar ala Maternitat amb uns calçotets del colega :-))!)... què en penseu?
Molts ànims altre cop, Coviovi, i una abraçada a totes.
Castanyeta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 30, 2008 9:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo també penso com tú, hem dona la sensació que no es parla d'aquest tema amb la suficient naturalitat, com si s'amagués. A mi fins que no m'ha passat no havia escoltat tantes histories sobre el tema, i et diuen que això es molt comú. Doncs jo no ho entenc.
Quan vas a urgencies et miren i no t'expliquen res, per què ha passat, com seran els següents dies, res. Si tu no preguntes i et posses pesada passen d'explicar-te res de res.
Aquesta tarda tenia visita amb el gine i m'ha donat el resultat de l'analitica (tot perfecte), i quan li he dit que ja havia baixat la regla m'ha dit que era molt raro que o era normal que baixes tant rapid.
Ara he trucat al gine privat i m'ha dit tot el contrari, que es bona senyal, que vol dir que to esta com sempre i que comenci amb l'acid fòlic, i que li segurament ens tornariem a veure aviat.
Per flipar amb tots el colors!!!!!!
Quan vas a urgencies et miren i no t'expliquen res, per què ha passat, com seran els següents dies, res. Si tu no preguntes i et posses pesada passen d'explicar-te res de res.
Aquesta tarda tenia visita amb el gine i m'ha donat el resultat de l'analitica (tot perfecte), i quan li he dit que ja havia baixat la regla m'ha dit que era molt raro que o era normal que baixes tant rapid.
Ara he trucat al gine privat i m'ha dit tot el contrari, que es bona senyal, que vol dir que to esta com sempre i que comenci amb l'acid fòlic, i que li segurament ens tornariem a veure aviat.
Per flipar amb tots el colors!!!!!!
- coviovi
- :: granota

- Entrades: 231
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
- Ubicació: Calafell
- Contacta:
L a i a ha escrit:Coviovi,
D'altra banda, noies, les que us ha passat això, no penseu que podrien donar una mica més d'explicacions? tanta història de preparació per al part, i ningú et diu res de preparació per a un avortament! A mi només em van dir que seria com una regla forta (mentida!). Entenc que en alguns casos, quan l'avortament és espontani i inesperat, naturalment no et poden avisar de res; però quan és a causa d'un ou buit o un embrió no desenvolupat que es detecta a través d'una eco, i per tant se sap que posteriorment, en un moment o altre, es poduirà, podrien preparar-nos una mica més no? Jo hagués agraït una mica d'explicació de com podia anar la cosa, la veritat: per no espantar-me, per estar mentalitzada, per (com li recomanava a la coviovi) avisar els de confiança del meu voltant, per tenir una bona provisió de calcetes netes (a mi em va passar a la casa dels caps de setmana, i vaig acabar totes les que tenia allà. al final vaig anar ala Maternitat amb uns calçotets del colega)!)... què en penseu?
Molts ànims altre cop, Coviovi, i una abraçada a totes,
Laia
Realment es passen molt, a mi també em van dir que seria com una regla forta, però no vegis!!!!! Pel mal estava preparada, però no sabia si em podia prendre res (tipo gelocatil, o dorival, o algo així) o sigui que no m'he pres res. Però pel que no estava preparada és pel que he tret. Deu meu, era una passada, em van dir que serien coàguls normals, però és que això semblava....ufff, no us ho explico perquè ja sabeu el què és, però era una passada. Estava molt espantada, tremolava i tot. Però bé, ara porto ja tota la tarda normal, trec sang i prou, és líquida amb una mica de moc i ja està.
-
VisitantVi
masana ha escrit:Aquesta marrana sera una mica rara, hem fa molt de mal la panxa i estic xafada, però no acaba de baixar, tinc el fluxe una mira tacat desde aquest mati i res més. Quan baixi serà com les catarates del Niagara.
masana, a mi em passava el mateix!!!!! ahir a la tarda no vaig anar a currar pel mal de panxa que tenia, pero el fluxe no era tant abundant pel mal que em feia! aquesta nit la cosa ha anat in crescendo, i ara tinc una relga bastant normal, pero amb molt mal de panxa i fluxe bastant moderat.... nusé si la cosa anirà creixent! En general estic feta caldo, com si acabés de passar un gripasso!!!! a veure si em faltarà ferro o algo....
A mi em van explciar que seria una regla forta i realment ho va ser, forta i més llarga de lo normal. Però això és perque jo estava de molt poquet suposo, i no debia tenir encara molts teixits per expulsar. En el vostre cas, que ja porteu més temps encara que sigui ou buit, realment crec que us haurien d'haver avisat.... ha de ser molt angoixant...
coviovi, ara ja està guapissima, ara sí que estàs a punt epr tornar-hi amb totes les forces!!!! anims!!!!!!!!!!!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

)!)... què en penseu?