GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Silvya
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:02 pm

Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!

EntradaAutor: Silvya » dv. maig 18, 2012 8:12 pm

Per noies grafiqueres! :p-) :p-)
Perdoneu la meva súper ignorància, però...per fer bé un TO què s'ha de fer?
Feu el pipí en un potet i després suqueu el TO o ho feu sobre el paperet directament?
I a quina hora aconselleu fer-lo? Tinc entès que el pipí de la primera hora del matí no és aconsellable...

Gràcies!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Silvya

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1

Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.

MARTINA. 31-3-2013
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. maig 18, 2012 8:20 pm

DIA 18: LILO & STITCH

lilostitch.jpg

Lilo, com qualsevol nena té peluixos i pòsters a la seva habitació, però curiosament un peluix és en Dumbo i un pòster és de la pel•lícula Mulan.

És la pel•lícula on apareixen més cançons d'Elvis Prestley que fins i tot en qualsevol film del cantant.

Els aliens, quan cauen a la terra, cauen A l'Area 51 (zona dels EEUU tancada com a base militar i que se suposa que hi ha secrets sobre àliens. Cap cotxe pot entrar-hi i tampoc apareix al googlemaps, ni carreteres ni res).

La promo d'aquesta pel•lícula es va basar en StiTch entrant en escenes d'altres pelis Disney amb música d'AC/DC.

Hi ha una escena dels aliens on es pot sentir el soroll dels robots controladors "d'Star Wars : L'imperi Contra-ataca".

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. maig 18, 2012 10:22 pm

Silvya ha escrit:Per noies grafiqueres! :p-) :p-)
Perdoneu la meva súper ignorància, però...per fer bé un TO què s'ha de fer?
Feu el pipí en un potet i després suqueu el TO o ho feu sobre el paperet directament?
I a quina hora aconselleu fer-lo? Tinc entès que el pipí de la primera hora del matí no és aconsellable...

Gràcies!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Si són els de tira, jo faig el pipi en un potet (vas de plàstic) i li fico la tireta uns 15-20 segons.
El pipi millor que no sigui el primer del matí. S'aconsella de 10 a 18h i que hagin passat unes tres horetes des de l'últim.
I sempre mirar que sigui cada dia sobre la mateixa hora ;-)

zoui81
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » ds. maig 19, 2012 7:52 am

PER FI NENES!!!!!! M ha pujat la tempeee!!!! 4 decimes!! O sigui que ja he ovulat!!! Ja sabia jo que ahir m havia de punxar l Ovitrelle!!! Avui rematem la feina!!!! Al ATAQUERRRRR!

I el gine dient que si ja havia sortit positiu el TO que em relaxes..
NARAL! Ha pujat la teva tempeeee!!!! Per quan un TE? I tu CUCA??????
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
Naral
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Naral » ds. maig 19, 2012 8:43 am

Bon dia guapis!!!

Ariadniita!!! espero que avui et donin bones noticies i que demà sigui un gran dia!!! informa'ns!!

crisàlide! sento que la celebració acabes malament... espero que ja estigueu millor. Una abraçada carinyet! :-()-)

lexiii aixi que estas de bajon?? estas millor avui=??? espero que si! venga que aviat torna el leximan i se't pasaran els bajons!!

eni! aixi ja has començat amb la progesterona! molt be!! ja veuràs com ajuda a que s'eganxi be!!! jo l'altre dia tambe hi pensava amb la bruixeta85, però no en se res tampoc!

Silvya! jo els TO els faria com t'ha dit la eni, el primer mes, aixi ja aniras veient com va el teu cos!

Zouiiiiiii wapaaa!!! que be que ja hagis ovulat!!! menys mal que vas anar al gine!!! i ara....a desesperar una miqueta jejejeje molta sort

PetitPrincep! que va! no tinc cap sintoma!!! nomes em fan una mica de mal els pits, però això potser tant d'una cosa com de l'altra jejeje aixi que res, nomes queda esperar!

Ventureta!! a veure si avui ja marque la linia!! >.-<: >.-<: >.-<:

I jo...us passo el parte! jejejej avui ha pujat la temperatura!!! m'ha agafat un subidon quan ho he vist! jejejje i res... si demà no fa la gran baixada, farem TE! aixi que...demà informo!! jejejej
Danu
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » ds. maig 19, 2012 10:03 am

Bon dia, reboniques!
Cuca, ja t'he preguntat al post de Cercadores... com ho portes avui-dia-no-fatídic, bonica??
Naral, què wai aquesta pujada de tempe!!! :ok:
Crisàlide, reina... sento com va acabar la celebració, però, com t'han dit, la reconciliació serà millor... Quants babies no hauran nascut producte de reconciliacions... Una abraçada, preciosa! :-()-)
Zoui!!! M'alegro molt d'aquesta pujadeta de tempe!! Ara sí que sembla que has ovulat, aquesta vegada el TO no s'equivocava!! I tu tampoc, l'Ovitrelle ha anat on i quan havia de ser!! >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) A veure si tot va bé i acaba en :-()) !!
Ariadniita, alguna novetat, reina?? Tens el transfer demà?? M'alegro de que hagin fecundat tants òvuls!!! >.-<: >.-<: Com portes l'al.lèrgia??
Mimi, no sé si t'ho havia dit ja, però benvinguda de nou a les Grafiqueres!!
Ventureta! Ja et marca l'ovulació el dia 16, oi?? Ais... ara a esperar!!! :menjadonuts: :menjadonuts: Ànims, que segur que l'has enxampat!!!
Lexi, guapa... quan es junta tot és un fàstic... però poc a poc tot anirà sortint, preciosa, ja ho veuràs... és qüestió de molta paciència i d'intentar ser optimista, encara que de vegades costa molt, veritat...? Una abraçada molt forta! :-()-) :-()-)
Silvya, jo començaria els TO al CD10! :ok:
Morty, com va tot, preciosa??
Al&Bel, com van aquests ànims?
Jo avui m'he fet un TO de Clearblue, i careta somrient!!! ?-) ?-) Segons el FF hauria d'ovular el CD17, com s'enten?? Estic a CD13!! Serà l'Ovusitol, que m'ho ha avançat?? Si només porto mitja caixa... :-:) Ara no sé què fer, vaig fer deures ahir, i pensava fer avui, demà, el dimarts i el dimecres. Però ara hi ha una possibilitat d'ovular precisament el dilluns... què farieu vosaltres, boniques?
Morty
Entrades: 1207
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:50 pm

EntradaAutor: Morty » ds. maig 19, 2012 11:04 am

Ei guapes!

Doncs jo no porto gaires bones notícies. Ahir la segona eco de control no va sortir bé. Els folicles estan igual i ara demà m'he de fer una altra eco.
De fet, ahir em va atendre un altre metge de l'equip del meu gine i la veritat és que va anar molt ràpid... i ja no sé si és que al fer-ho tant ràpid no s'hi va fixar o és que realment no hi ha res... No vaig sortir gaire animada però a veure demà què diu el meu metge. A sobre a Muface no m'han volgut validar la recepta del Puregon i encara estic més emprenyada pq si a sobre de pagar el paston no em funciona jo ja llenço la tovallola.

Bon cap de setmana a totes!!
Imatge
Imatge
Danu

EntradaAutor: Danu » ds. maig 19, 2012 11:14 am

Ostres, Morty, preciosa... a veure què et diu demà el metge, no perdis les esperances, maca... sento molt tot això que estàs passant.
zoui81
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » ds. maig 19, 2012 11:19 am

Ostres Morty!!! quin greu reina!!! ara acabo de llegir el teu missatge, potser tens raó tu i és aquest gine que no s'hi va fixar prou, a vere què et diu el teu gine demà! i lo de les Mútues són un bon rollo! només entra el que els interessa que és ben poc!, però pensa que no has de llençar la tovallola!!! Persistència! Costi el que costi ens en sortirem!!!! Ànims amunt reina!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Ariadnitaa quan sàpigues si demà et fan la transfer ens ho dius eh cuca??? quins nervis no??' :()():::: :()():::: :()():::: :()()::::
Naral demà et faràs un TE???? AIXXXXX quina emoció!!!! :b-))) :b-))) :b-))) Mira que si l'encerteu a la primera amb omifin!!! Li hauras de posar un ciri a Sant omifin!!! hehehe! Jo crec que en tot cas seré més de Sant Ovitrelle! hahaha neujor:-) neujor:-) neujor:-) , perquè jo ovular ja ovulava, el que no petaven eren els fol.licles! espero que per fi petin! :globus: :globus: :globus:
Cuca tu com vas? què ha fet avui la teva tempe? et tornaràs a repetir el TE amb la Naral???
Danu reina, no sé que dir-te dels TOs positius del Clearblue, jo no me'n puc fiar... però si tu no tens poliquistics, potser sí que té raó! ara jo no m'ho jugaria tot a una carta!!! ves fent xinxetes per si de cas! :ok: :-()-)
Mimi :globus: Benvinguda de nou al món grafiquer! espero que aquest cop sigui arribar i moldre! :globus:

:love: :love: :love:
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. maig 19, 2012 12:02 pm

Ostres Morty! Quin greu nena!!
A veure la propera eco que surt! Molts ànims bonica! :-()-)

Danu
, a mi l'Ovusitol me fa avançar l'ovulació...el primer mes de pendre vaig ovular a dia 9!! Així que jo faria deures... :ok:

Maques, després personalitzo, ara us deixo la pel·lícula d'avui!

DIA 19: WALL E

walle.jpg

Potser us sóna el robot Walle...és clavat a Cortocircuito!.

És una pel•lícula plena de referències a clàssics de la Ciència Ficció...L'escarbat de la Terra l'anomen els dibuixants de Pixar com HAL (l'ordinador d'Odissea 2001 de Kubrick, que a la seva vegada és una broma sobre IBM). Però a més, Auto, el pilot automàtic, s'assembla a aquest ordinador mític. La veu de l'ordinador d'Axioma, en la VO és la de Sigourney Weaver (fent refencia a Alien).
Els sorolls de Wall e van ser doblats pel mateix que RD-D2 de Star Wars.

A vegades Wall e, recollint brossa es queda algun objecte, com és el cas d'un Ipod. I és que el robot EVE va ser dissenyat per Steve Jobbs (fundador d'Apple).

Com altres pel•lícules Pixar, apareixen figuresd'altres títols, com el Dinosaure de Toy Story, el camió de Pizza Planet...

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Cuca84
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

EntradaAutor: Cuca84 » ds. maig 19, 2012 12:52 pm

Bon dia boniques!

ho sento, us he llegit molt per sobre, gràcies per preguntar per mi!

Ahir vam arribar molt tard, entre la mudança, anar a buscar la gossa.. i vaia nit!! jeje

m'he près la tempe i 35,8, jejeje

ahir vaig tacar una mica marró, molt poc, avui també una mica però no acaba de baixar. Ja ho farà, segur, jeje

No res boniques, estaré una mica desonnectada per la mudança, ja us diré quan m'ha baixat del tot, cap al juny amb alegria!!

Estic contenta, perquè he vist que m'ho he de prendre moooolt diferent.

Petonets!!!
Imatge
Morty
Entrades: 1207
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:50 pm

EntradaAutor: Morty » ds. maig 19, 2012 12:58 pm

Guapes!

Gràcies pels vostres missatges! Però avui és una dia molt especial i res no ho espatllarà: el Mortyu i jo fa 11 anys que estem junts i ho celebrarem tal com cal!

Ens en sortirem!!
Imatge
Imatge
Ariadniita27
Entrades: 772
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm

EntradaAutor: Ariadniita27 » ds. maig 19, 2012 1:23 pm

Cuquis entro per dir-vos que si que hi ha transfer demà al matí. ja us explicaré, perquè porto un dia .. apufff primer els meus pares que han estat sense dormir tota la nit, perquè en diverses empreses del polígon han desendollat ​​la llum perquè s'apagaran les alarmes i així després robar aquesta nit, perquè ja ho han fet anteriorment .. i després la meva sogra m'ha trucat que s'ha mort el tio del meu marit, ia sobre l'enterrament és demà a l'hora que tinc la transfer, o sigui que ara no se si ens anirem per Terrassa a veure a la família o que farem .. perquè haviem quedat amb un amic ...

Bé cuquis demà em va passo a informar-vos que porto un dia bastant creuat ..

Un petó i gràcies a totes. :)
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
Imatge
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS*** :-()) Nime , :-()) Ariadniita27 , Lexi, :-()) Zoui81
Danu

EntradaAutor: Danu » ds. maig 19, 2012 4:41 pm

Morty, reina, moltes felicitats per aquests 11 anys!! :-()-)
Ariadniita, a veure si et poden fer el transfer demà... sento molt lo del teu familiar, guapa! :-()-)
Petitprincep, pots posar-me a la SW? Que avui ha sortit un TO+... però com vaig fer pinxito ahir, crec que faré cas a la Yuyu i esperaré a fer més deures demà i demà passat... perquè si ovulés el dilluns no arribaria cap! Aix... espero no ovular avui.
Cuca84
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

EntradaAutor: Cuca84 » ds. maig 19, 2012 6:28 pm

Morty, felicitats pels 11 anys!! a celebrar-ho!! oleeeeeee

Adrianiita, molta sort demà amb la transfer, espero que la puguis fer. Sento lo de l'oncle del teu marit.. una abraçada!

[b]Danu[/b, com estàs!!

La resta, com esteu?

Perdoneu que no personalitzi, però estic ko i encara tinc molt a fer.. grrrr

Us poso foto d'ara mateix de la meva floreta, que dorm als meus peus!!
Imatge
eni
Entrades: 719
Membre des de: dg. ago. 21, 2011 6:07 pm

EntradaAutor: eni » ds. maig 19, 2012 7:08 pm

cuca em sap greu la baixada de tempe, vaja l'arribada inminent de la porcota, però m'agrada veure qeu t'ho has pres tan bé. Segur que aqeusts preciositat de gossa t'ha animat. Disfruta del piset nou i de la gossa i com no del maridet! Cap al juny que amb la caloreta segur que hi haurà panxeta!!

morty guapiiissima, ostres quan he llegit el post d'ahir m'ha sabut molt greu, espero que avui la eco hagi anat millor. Veig que avui ja estàs mes animada amb la celebració dels... 11 anys!!!! quina canya noia, això s'ha de celebrar per todo lo alto clar que sí, i la :-()) arribarà, ja ho veuràs.

silyva com vas? ja has començat amb els TO? sisi amb el potet, jo ja en tinc un al costat del WC que entre TO i TE no vegis!! jaja no para el pobre..

naral que bé aqeusta pujada!!! quina oloreta mes bona que fa això...!!

zoui que bé, aquesta baixada de tempe, després del`+ segur q és la ovulació!!! això que dius del gine a mi tb em fot, a vegades, llegint per aquí, les experiències de moltes noies et fa entendre moltes coses i conèixer-nos millor que els nostres metges. Al final serem unes expertes en panxus!! :-D

adrianiita demà estarem totes pendents d'aquesta transfer, segur q anirà genial!! i d'aquí 15 dies super positiuuuu!!! Em sap greu això del tiet del teu home, son mals moments... una abraçada

danu jo ho faria cada dia fins dimarts! vinga que vosaltres podeu!!

crisàlide com estan els anims bonica? ja heu pogut parlar les coses? un petonarru

Jo estic molt contenta avui ha aparegut la bonica ratlla vertical ben marcadeta en vermell!! yuhuuuuu vaig ovular dimecres i tenia l'ovulito ben acorralat, a veure si santa progre fa la seva feineta i s'àrrapa alguna/es llentia/es <:-< :-)(-: <:-< :-)(-: <:-< :-)(-:
Imatge
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
eni

EntradaAutor: eni » ds. maig 19, 2012 7:11 pm

ah petitpríncep, quan estiguis recuperada :-D :-D (que bé que poguessiu disfrutar del Bruce!!!) posa'm pel 2 de juny que amb el bioquímic se m'ha retrassat tot.
Imatge
21/2/13. 1638 gr! 29+5
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Silvya
Entrades: 839
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:02 pm

EntradaAutor: Silvya » ds. maig 19, 2012 7:23 pm

Eni, doncs de moment vaig! Demà a la tarda em faré el meu primer TO! :ok: A veure què marca! M'he estat llegint les instruccions i tinc una pregunta: les instruccions estan en anglès, i pel que he pogut entendre...pot ser que s'hagi de deixar el pipí uns 20 minuts a dins del potet fins que agafi la temperatura ambient?
Com ho feu vosaltres? Tinc els TO de tira.

Morty, felicitats pels 11 anys!! A celebrar-ho!! >.-<:
Adrianiita! Molta sort per demà!!! :-()-) :-()-)
Crisàlide, bonica, com estas? Ho heu solucionat? Espero que si!!!!! Petonets! : lasito :
Danu, tu ves fent pinxitus i xinxetes, que aquest mes segur que heu acorralat a l'ovulito!!! :p-) ..::·· :p-) ..::··
Merci guapes!
Silvya

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1

Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.

MARTINA. 31-3-2013
eni

EntradaAutor: eni » ds. maig 19, 2012 7:25 pm

Silvya, doncs sí, jo tb ho vaig llegir això però... la veritat? he passat de tot jaja no tinc tanta paciència i tampoc he llegit ningú que ho fes... a veure que diuen la resta
Imatge
21/2/13. 1638 gr! 29+5
ishtar
:: poltre
:: poltre
Entrades: 635
Membre des de: dj. set. 27, 2007 8:36 pm
Ubicació: Jönköping (Suecia)

EntradaAutor: ishtar » ds. maig 19, 2012 9:50 pm

Naral estem pendents de tu!! ai ai quins nervis!! la gràfica té una bona pinta!! :ok: :ok: :ok:

Nenes maques, molts petons a totes. No entro molt al forum pq la veritat les basques em tenen ben fastiguejada.
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77 :-()) -Ishtar :-()) -Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

http://www.fertilityfriend.com/home/389b37">My Ovulation Chart</a>

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::