FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Undomiel
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dl. jul. 03, 2017 10:28 am

MerceS jo coneixo a noies q tp van rebre la carta i l'unic es que et diuen quan vas el que t'has d'analitzar. Lo dolent es q perds un altre mes... pero bueno pensa que a l'agost no hi ha tractaments tampoc perdras molt!
A mí si q en va arribar la carta! La setmana q ve em vindra la regla i en fare els analisis.
Hashi
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dl. jul. 03, 2017 8:05 pm

Hola reines!

Si, Mariela un gran alivi! Literalment et treuen un pes de sobre al sondar-te jeje :content:
Vinga, ànims bonica que ja queda menys de desesperació de l'espera :-()-)

Undomiel el 27 ja està més a prop, en res ens hi plantem! La setmana que ve amb l'analisis un pas més :ok:

Reflunola hem coincidit segur a la sala d'espera ja que jo estava des de les 8h amb el meu marit.
Tranquila si no us han trucat senyal que tot ok, a nosaltres tampoc ens van trucar. El Dr. Parés ens va dir que el que miren és bàsicament que no hi hagi cap infecció i que hi hagi uns mínims per poder fer la fecundació, suposo que per descartar que de bon principi hagin de fer biopsia per treure els espermetozous.
Si no preguntes no solen dir-te quants fol·licles hi ha, però si tot avança és bona senyal :ok:

Ostres MerceS quin greu, ja t'ho podien haver especificat millor a la trucada i així ja haguéssis pogut dur en aquesta primera visita l'analítica.

La resta com aneu?? Alguna novetat més?

Mode ego: La Dra. Peón ha dit que hi havia 6 fol·licles que eren ben macos a l'ovari esquerre, i l'ovari dret segueix sense deixar-se veure. A veure si amb les últimes punxades es posen macos alguns més. Ja tinc programada la punció per dijous!! Avui segueixo amb les punxades habituals Gonal+Luveris i Cetrotide, demà a la 13:15h una altra de Cetrotide i a les 21h l'Ovitrelle i dimecres descans d'injeccions :b-)))

Molta energia positiva per totes!! :love:
Imatge
Reflunola
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

EntradaAutor: Reflunola » dl. jul. 03, 2017 8:58 pm

Donc segur que sí que hem estat una al costat de l'altra jejejeje la dra possiblement era la mateixa que m'ha atès. Que guay nena ja la punció quina il·lusió ja no et queda res. Quants controls t'han fet des de que vas començar amb les punjades? Jo dimecres tinc la segona, des de que vam començar amb les injeccions, i la tercera després de les yasmine, però no crec que ja em diguin de fer la punció encara.
silvia077
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

EntradaAutor: silvia077 » dt. jul. 04, 2017 10:50 am

Hola noies !
Que be,ja casi esteu :b-)))
Jo fins septembre no tindre la segona visita que llarg s'esta fen tot...jajaj
Anims i que tingueu aviat el possitiu ?-)
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dt. jul. 04, 2017 5:38 pm

A quin despatx vas entrar Reflunola? A mi en principi em tocava al 37, però a poques visites es va espatllar l'ordinador d'aquest i van passar totes les visites al 36, així que es va formar una bona cua i no vam sortir d'allà fins les 9:50h aprox! Hagués estat bé poder-nos saludar ;)
Si, dijous ja està aquí! Tenint en compte l'esquema terapèutic on et van anotant el que t'has de punxar i visites, comptant des del primer control just després de las Yasmine quan comences les punxades, m'han fet 4 controls. En l'anterior també van ser el mateix número de controls, però suposo que pot variar depenent de com reaccionint els ovaris a la medicació. Ja no tardaràs gaire bonica!

Molts ànims silvia077! Tens tota la raó, es fa molt llarg però la meta s'ho val ;)
Imatge
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dt. jul. 04, 2017 10:00 pm

Hashi punció dijous!!!!! Q be!!!! Ja ho tens aquí! Avui a descansar de les punxades i a agafar forces!!
A mí m'han trucat avui de Puigvert una altra vegada i m'han retrasat un día la visita. La dona m'ha dit que el 27 no hi había metges i ens han mogut al día següent, el 28. M'h dit que a les 9 estigui a la porta 37 del modul de ginecología que em faran la eco i la visita aquí mateix.
M'ha dit q per sort ens ha pogut moure al 28 xq sino haguessim anat ja al setembre!!
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dc. jul. 05, 2017 8:36 am

Hola noies!! Avui al control he preguntat quants hi havia i tenia 7 en total entre 11 i 18 mm i el endometri de 10 mm, mha dit que el endometri estava molt bé... Però també m'ha indicat donat que al fer-me la eco em feia molt mal l'ovari esquerra, que l'ovari esquerra estava inflamat al preguntar el per qué, m'ha dit que podria ser per endometriosis, i m'he quedat una miqueta xof.... i tampoc sé si 7 està bé o no... divendres tinc el 4r control... a veure com va
MerceS
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

EntradaAutor: MerceS » dc. jul. 05, 2017 12:15 pm

Bon día noies!!
Reflunola jo tb he estat avui, a les 10 i avui anava molt lent tot, he arribat a la feina quasi a les 12, he hagut de dir a la feina que "el dentista" anava amb retard. Com ho feu vosaltres a la feina amb tantes visites?
M'han fet eco i analitica i ens han donat las yasmine per l'agost, seminograma pel meu marit, segona visita pel 24 agost per veure resultats i comencem tractament el 20 de setembre!!!!! Per fiiiiiiiiiii !!!!!!

La resta com aneu, entre esperes i punxades?
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dj. jul. 06, 2017 1:09 pm

MerceS jo aquests diee com he tingut vacances a la feina no he tingut que donar cap explicació, el problema el tindré alhora de fer la punció i la transferència que no sé si al mareix sant pau ens fan la baixa, i sino aniré al metge de capçalera per agafar la baixa la setmana que ho faci.

Hashi com ha anat la punció tot bé?
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dj. jul. 06, 2017 2:38 pm

Hola noies!

Avui he tingut la punció a primera hora i crec que ha estat la única ja que he estat soleta a la saleta de recuperació fins a les 11h que sortia de Puigvert. Per el que escoltava la resta eren transferències, però poques perquè han començat tard.
M'han tret 10 ovulets! Estic contenta perquè només és un menys que en l'anterior punció, però és un bon recompte tenint en compte que tots són de l'ovari esquerre, el dret segueix en vaga XD
Ara hem d'esperar que ens truquin demà de laboratori entre les 12h i les 16h, per saber quants embrions hi ha i ens confirmin dia de transfer, que ja ens han dit que serà el cap de setmana, el més segur diumenge >.-<:

Si Undomiel el dia sense punxades va anar molt bé per agafar forces jejeje
Ostres! Sort que t'ho van poder posar al 28, perquè hagués estar una mala passada esperar fins setembre!

Reflunola 7 està dins la normalitat, a mi en l'últim control em van veure 6 i m'han tret 10 :ok: Amunt el ànims bonica!
La baixa no la fan a Sant Pau ni Puigvert, el dia de la punció pots demanar el justificant a Puigvert i has d'anar al CAP a demanar la baixa.

MerceS jo des d'un principi vaig optar per portar-ho de forma natural i ja vaig explicar la situació al meu cap, ja prous nervis es passen amb punxades, visites i esperes... Però entenc que potser hi ha feines on millor no explicar més del compte...
Això ja ho teniu aquí!!! >.-<:

Vaig a seguir descansar zz:-)

Una abraçada!
Imatge
silvia077

EntradaAutor: silvia077 » dj. jul. 06, 2017 6:20 pm

Hola noies
Hashi m'alegro que la punció hagi anat tan be,anims que ja ho tens ¡¡
Jo tinc un dupte les agulles que m'han donat en tinc de 2 tamanys i unes les trobo massa llargues (tenen el capuxó taronja) normalment aquest tipus d'agulla es per analitica i no subcutani...
Vosaltres tambe les teniu aixi?? Al necesser que us van donar?
Gracies
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
silvia077

EntradaAutor: silvia077 » dj. jul. 06, 2017 6:22 pm

Jo a la feina de moment no he dit res,ja que son una mica rarets i com que treballo de nit per les visites ja veure com ho faig...i per la puncio agafare la baixa uns dies ja que la meva feina es de risc i esforços (es un centre sociosanitari)
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dj. jul. 06, 2017 6:44 pm

Silvia077 si son com les meves l'agulla més llarga es por posar el líquid de la jeringa dintre del pot petit on està la medicació de color blanca
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dj. jul. 06, 2017 8:16 pm

Silvia077 gràcies bonica! Si, ja queda res! Vinga que darrere veniu vosaltres :ok:
Jo crec que és com diu la Reflunola, l'agulla més gran del caputxó taronja és per omplir amb el líquid i l'altre és amb la que t'has de punxar. Almenys amb el Cetrotide és així :ok:
Clar ho dius al de capçalera i que et faci la baixa per punció i transferència, amb el que costa tot això més val fer tot el que estigui a les nostres mans!

Ànims lluitadores! :: orrr:: :: orrr::
Imatge
mariela
Entrades: 149
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:49 pm

EntradaAutor: mariela » dj. jul. 06, 2017 10:47 pm

Hola Noies!!! A la q estic 2 dies sense llegir ja em costa personalitzar. Som tantes...
Hashi -- m' alegro q la puncio alli anat tan be. Ja ho tens aquí ....
Merce- jo tb hobporto de forma molt natural i ho saben a la feina, q he agafat la baixa, i si surt positiu continuare fins q estigui de 12 setmanes no vull correr cap risc q tb treballo a un centre sociosanitari i faig molts esforços.
Modo ego-- ja falta poquet >.-<: . Amb ganes de sapiguer q tal. Amb mal de pits q et cagues pero no se si es bona o mala senyal , pot ser qsigui de l' hormonació.... En fin dilluns sortim de dubtes.
Petons lluitadores
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dv. jul. 07, 2017 8:02 am

D'aqui a dilluns ja no queda res Mariela segur segur que surt tot bé.

Modo ego: avuu en ha atès el dr. Bordas estava una mica seriós però bueno m'ha dit que hi ha entre 10 i 12 però que son petits, diumenge control a la puigvert i probablement la punció entre dimarts i dimecres
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dv. jul. 07, 2017 11:43 am

Vinga Mariela, que dilluns ens donaràs un super bona noticia bonica! :-()-)

Molts ànims Reflunola reina! És veritat, jo aquests últims dies els veig més serios, deuen anar atabalats perquè ens haurem ajuntat moltes... Vinga que d'aquí a la punció segur que creixen aquests folis :ok:

Jo esperava la trucada de la Puigvert entre les 12h i les 16h i s'ha adelantat a les 9:45h! Tenim transfer aquest diumenge a les 10h :love:
No sabia que els caps de setmana també hi havia controls i trasnfers.

Que tingueu molt bon cap de setmana! :***:
Imatge
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dg. jul. 09, 2017 7:03 am

Hashi que vaya molt molt bé la transfer!!!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dg. jul. 09, 2017 9:25 am

Reflunola moltes gràcies bonica!
Avui tenies visita, oi? Estàs a Puigvert? Jo ara estic a la sala d'espera, vaig amb una samarreta granate de cors, m'han avisat que tocarà d'aquí 1h.
Com van aquests folis?
Imatge
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dg. jul. 09, 2017 9:45 am

Hashi molt sort!! Explican's despres!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::