❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Bon dia noies! Avui tanquem el mes!!!
Només comentar-vos que he estat molt a gust sent la jefa de març, i que estic encantada d'haver cantat el positiu de la MINTA, la CRIS, la JENN i la DAYNA!
I Petit36, ara comença la teva jefatura, així que només puc desitjar-te que vagi tot molt i molt bé, però ves afinant, que hi ha un parell de panxetes (Vanessa i Lanina) que estant a punt de caure!!! Seran d'abril, però amb el teu permís, també me les sentiré una mica meves!
Apa noies, canviem de post! Molta sort a totes i espero que ben aviat totes nosaltres puguem estar a l'altre cantó del fòrum!!!
Només comentar-vos que he estat molt a gust sent la jefa de març, i que estic encantada d'haver cantat el positiu de la MINTA, la CRIS, la JENN i la DAYNA!
I Petit36, ara comença la teva jefatura, així que només puc desitjar-te que vagi tot molt i molt bé, però ves afinant, que hi ha un parell de panxetes (Vanessa i Lanina) que estant a punt de caure!!! Seran d'abril, però amb el teu permís, també me les sentiré una mica meves!
Apa noies, canviem de post! Molta sort a totes i espero que ben aviat totes nosaltres puguem estar a l'altre cantó del fòrum!!!

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Jefa xinxa, moltes gràcies per aquest mes i per la teva gran feina. Hem pogut cantar 4 panxus aquest mes, i quina ilusió que fa!
Jo també espero que les que passem a abril aviat poguem canviar de bàndol del foro!
Vaig a apuntar-me!!!
Jo també espero que les que passem a abril aviat poguem canviar de bàndol del foro!
Vaig a apuntar-me!!!
- mllebuendia
- :: formigueta

- Entrades: 65
- Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
- Ubicació: Sabadell, Barcelona
- Contacta:
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Quina aventura..
vaig comprar ahir el TE, una marca d'aquelles que són ralletes, no un CB. Em va dir la de la farmàcia que no calia esperar a primera hora del mati, que m'aguantés el pipi unes hores i ja el podia fer. Li vaig donar moooooooooooltes voltes al tema, i al arribar a casa no vaig poder esperar.
Me'l vaig fer, IMPACIENT DE MENA,
però ja veia que no surtiria bé perquè el pipi era molt claret, molt lleu, no un pipi concentrat.. i va donar negatiu. Però, la temperatura continua alta (36,7-36,8), no tinc cap sintoma de la W, faig la prova del bastonet (allò de veure si ha de venir o que) i surt ben blanc. No deixo de tenir fluxe (però ni d'aquell transparent ni d'aquell tacat, sino un més to blanquinós). I vaig veure fa uns dies en dues ocasions i moooolt lleugerament com al eixugar-me del pipi vaig veure una petita coloració al fluxe, un to rosat però que no es va tornar a repetir.
A tot això, noto molesties per la zona però no mal d'ovaris. En fi, què faig? M'espero a que baixi o provo alguna altra cosa?
vaig comprar ahir el TE, una marca d'aquelles que són ralletes, no un CB. Em va dir la de la farmàcia que no calia esperar a primera hora del mati, que m'aguantés el pipi unes hores i ja el podia fer. Li vaig donar moooooooooooltes voltes al tema, i al arribar a casa no vaig poder esperar.
Me'l vaig fer, IMPACIENT DE MENA,
però ja veia que no surtiria bé perquè el pipi era molt claret, molt lleu, no un pipi concentrat.. i va donar negatiu. Però, la temperatura continua alta (36,7-36,8), no tinc cap sintoma de la W, faig la prova del bastonet (allò de veure si ha de venir o que) i surt ben blanc. No deixo de tenir fluxe (però ni d'aquell transparent ni d'aquell tacat, sino un més to blanquinós). I vaig veure fa uns dies en dues ocasions i moooolt lleugerament com al eixugar-me del pipi vaig veure una petita coloració al fluxe, un to rosat però que no es va tornar a repetir. A tot això, noto molesties per la zona però no mal d'ovaris. En fi, què faig? M'espero a que baixi o provo alguna altra cosa?

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Pipí de 3 hores i CB digital
Fas molta pudoreta eh?! :)
Fas molta pudoreta eh?! :)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Jo no se què dir-te... però pudoreta en fas. A veure si tanquem el mes amb serenata!!!!!!!
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Xinxa wapaaaa gracies per aquest super post!!! I tant q compartirem els dos positius q están a puntet d caure!!!!
Vanessa fes-te Clearblue! !!!!!
Noietes wapes ens veiem al post d'abril q dessitjo q ens porti moooolt sort a totes I unes Bones panxotes! !!
Nosaltres ahir vam rematar.. pinxito recreatiu total.. el meu home estava super cansat I pobreve hem deia.. dema descansem no??? Jijijiiii.. l'he deixat ben sec.. Aixi q soc d la teoría q si aquest cicle es q no.. el vinent ho fare nomes 2 cops el día d'ovulacio.. Aixi ho vaig fer a l'agost I vaig kedar embarassada.. jajaa..
Vanessa fes-te Clearblue! !!!!!
Noietes wapes ens veiem al post d'abril q dessitjo q ens porti moooolt sort a totes I unes Bones panxotes! !!
Nosaltres ahir vam rematar.. pinxito recreatiu total.. el meu home estava super cansat I pobreve hem deia.. dema descansem no??? Jijijiiii.. l'he deixat ben sec.. Aixi q soc d la teoría q si aquest cicle es q no.. el vinent ho fare nomes 2 cops el día d'ovulacio.. Aixi ho vaig fer a l'agost I vaig kedar embarassada.. jajaa..
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Vanessa, clearblue ja!!! Ja pots córrer cap a la farmàcia!!!
Noies, una pregunta, jo tinc cicles curts, 25 dies, dimarts cd8 el to sortia una mica marcat i ahir cd9 va sortir blanc. Així que ja estic feta un lio i espero no haver ovulat ja
que en penseu?
Noies, una pregunta, jo tinc cicles curts, 25 dies, dimarts cd8 el to sortia una mica marcat i ahir cd9 va sortir blanc. Així que ja estic feta un lio i espero no haver ovulat ja
- lanina1981
- :: papallona

- Entrades: 133
- Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
JefaXinxaaaaaa moltes moltes moltes moltes gràcies per el post de Març!!!!
I enhorabona, ja que ha sigut un mes súper profitós!!! 4 panxetes t'han de fer sentir suuuuuuuuper orgullosa!!!!
Petit esperem que el mes d'Abril sigui tan o més bo i que tinguis un munt de panxulinetes per cantar!!!
Va Vanessa, tenim CB ja??? Eh eh eh digues algoooooooo!!!!
Mode Ego... Jo segueixo amb els pits inflats i dolor (quan trobo algun baden a la carretera em cago en tot), però de punxadetes que tenia res de res i fa una estoneta he tingut una mica de mal al baix ventre, com quan ha de baixar la W... No sé, fins dissabte crec que em sortiràn 80 canes com a mínim de la desesperació
Estic a dia 36 (el mes passat va baixar el 35). Espero amb tota la força de la què disposo que no baixi...
I enhorabona, ja que ha sigut un mes súper profitós!!! 4 panxetes t'han de fer sentir suuuuuuuuper orgullosa!!!!
Petit esperem que el mes d'Abril sigui tan o més bo i que tinguis un munt de panxulinetes per cantar!!!
Va Vanessa, tenim CB ja??? Eh eh eh digues algoooooooo!!!!
Mode Ego... Jo segueixo amb els pits inflats i dolor (quan trobo algun baden a la carretera em cago en tot), però de punxadetes que tenia res de res i fa una estoneta he tingut una mica de mal al baix ventre, com quan ha de baixar la W... No sé, fins dissabte crec que em sortiràn 80 canes com a mínim de la desesperació
Estic a dia 36 (el mes passat va baixar el 35). Espero amb tota la força de la què disposo que no baixi...Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Lanina i Vanessa... arriba fins aquí la pudoreta que feu!
Vanessa a quin dia estas? Jo tb et dic com l'Elantris... pipi 3h i CB digital!
Jefa Xinxa moltes gràcies per haver estat una jefa genial! Estic molt contenta que cantessis la meva panxu, crec que ho recordaré sempre! Ara us envio els millors desitjos per a que canteu aviat les vostres també! Tema TO no et puc ajudar gaire, a mi m'han funcionat del tot bé... Davant el dubte... pinxito!
Vanessa a quin dia estas? Jo tb et dic com l'Elantris... pipi 3h i CB digital!
Jefa Xinxa moltes gràcies per haver estat una jefa genial! Estic molt contenta que cantessis la meva panxu, crec que ho recordaré sempre! Ara us envio els millors desitjos per a que canteu aviat les vostres també! Tema TO no et puc ajudar gaire, a mi m'han funcionat del tot bé... Davant el dubte... pinxito!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

- lanina1981
- :: papallona

- Entrades: 133
- Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Ai Dayna... Crec que estic massa obsessionada a escoltar segon a segon el meu cos. Aquest matí he tingut una mica de dolor com de W i ara tinc mal de cap com el típic de quan m'ha de venir. De veritat que estic en un supermegahiper desespero que no puc amb ell...


Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Xinxa moltíssimes gràcies per haver estat la super jefa de març!!! Sobre el TO per si un cas fes deures però segueix fent TO per si es marca més d'aquí uns dies!
Lanina i Vanessa quins nervis!!! Feu molt bona pinta les dues eeehhh!!!
Lanina i Vanessa quins nervis!!! Feu molt bona pinta les dues eeehhh!!!
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Un plaer compartir març amb vosaltres bonicoteeees!
url=https://lilypie.com]
[/url]
[/url]Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
XINXA GRACIES JEFA!!!!!!!
Espero fer-ho tant bé com tú I cantar moooolts positius!!!
Petons a totes I ens veiem a l'abril!
Espero fer-ho tant bé com tú I cantar moooolts positius!!!
Petons a totes I ens veiem a l'abril!
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
NOIES!!! HA ESTAT UN PLAER COMPARTIR NEURES, ALEGRIES I DESESPEROS AMB VOSALTRES AL MARÇ!!!
XINXA MOLTES I MOLTES GRÀCIES PER UNA JEFATURA IMPECABLE!!!
ENS VEIEM A L'ABRIL!!!
XINXA MOLTES I MOLTES GRÀCIES PER UNA JEFATURA IMPECABLE!!!
ENS VEIEM A L'ABRIL!!!

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Bon dia noies,
Perdoneu que no hagi dit res durant tant de temps, pero hem sembla que us tinc que informar que estic
, el passat 30 de març hem vaig fer CB hi va sortir embarazada de 1-2 setmanes.
El proxim dimecres dia 6 d'abril vaig a veure el doctor que ma portat durant el tractament de fertilitat per comprovar que tot vagi be. Esperem i desitgem que sigui aixi i tot continui be.
Porto uns dies amb bastants sintomes, nausees, mareig, molesties a la panxa.
Molts anims i molta sort per les que heu conseguit el possitiu i per les que encara el busqueu. Tot es possible.

Perdoneu que no hagi dit res durant tant de temps, pero hem sembla que us tinc que informar que estic
, el passat 30 de març hem vaig fer CB hi va sortir embarazada de 1-2 setmanes.El proxim dimecres dia 6 d'abril vaig a veure el doctor que ma portat durant el tractament de fertilitat per comprovar que tot vagi be. Esperem i desitgem que sigui aixi i tot continui be.
Porto uns dies amb bastants sintomes, nausees, mareig, molesties a la panxa.
Molts anims i molta sort per les que heu conseguit el possitiu i per les que encara el busqueu. Tot es possible.
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
SAS, crec que encara no havia parlat mai amb tu, i he fet un recordatori mirant la primera pàgina! Enhorabona, bonica, per aquest súper positiu!!! Quina il·lusió que fa veure panxus en general, però sobretot quan es tracta d'una cercadora que porta temps buscant.
Ara deus tenir molta por, però és normal, mica en mica... i a gaudir de l'embaràs bonica!!! Ja ens diràs a veure què et diu el gine!!!
Ara deus tenir molta por, però és normal, mica en mica... i a gaudir de l'embaràs bonica!!! Ja ens diràs a veure què et diu el gine!!!
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Moltissimes gracies Pitxillu.
Si que tinc por ja que es el primer cop que hem quedo
, i no se si tot estar be i les sensacions que noto son correctes o no.
Molts pepos.
Si que tinc por ja que es el primer cop que hem quedo
, i no se si tot estar be i les sensacions que noto son correctes o no.Molts pepos.
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Felicitats SAS83!! Jo estic igual que tu... amb molta por! Vaig veure el TE+ el 26 de març i tinc gine diemcres 6 d'abril també! Encara no m'he apuntat a cap foro per emsos perquè estic entre Novembre i Desembre. Les calculadores diuen que la DPP és 25 de Novembre però jo penso que la cosa pot anar cap al Desembre ja que vaig ovular tard. Tu ja t'has apuntat?
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Hola Dayna,
Moltes felicitats pel teu positiu. Jo tampoc me apuntat a cap foro de mesos pq vull esperar una mica, a mes a mes sinó he calculat malament a mi no hem toca fins al 10 de desembre i encara no sa format aquest grup.
Molta sort pel dimecres.
Petons
Moltes felicitats pel teu positiu. Jo tampoc me apuntat a cap foro de mesos pq vull esperar una mica, a mes a mes sinó he calculat malament a mi no hem toca fins al 10 de desembre i encara no sa format aquest grup.
Molta sort pel dimecres.
Petons
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Noies, no us capfiqueu pels síntomes, sobretot. Cada embaràs és un món, i podeu tenir símptomes o no. Se que el millor, per la nostra tranquilitat, és tenir-ne, així creus que tot va bé, però si no en teniu, no passa res.
Ara són dies moooolt llargs, a mi em va passar igual en el meu embaràs, després de 2 avortaments, sobretot les hores abans de la eco, i no es pot fer res més que intentar no desesperar, però sobretot pels síntomes, ni cas!!
Ja ens anireu explicant, boniques!
Ara són dies moooolt llargs, a mi em va passar igual en el meu embaràs, després de 2 avortaments, sobretot les hores abans de la eco, i no es pot fer res més que intentar no desesperar, però sobretot pels síntomes, ni cas!!
Ja ens anireu explicant, boniques!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |














