Assistencia a part Dr Ramos Girona
Re: Assistencia a part Dr Ramos Girona
Avui he anat a veure el nostre gine preferit i tindrem una nena!!!
Es dirà Emma.
Estem molt contents, ja tenim un nen i ens era igual tenir-ne un altre però ara em fa molta il·lusió pensar en tenir una princeseta a casa.
Es dirà Emma.
Estem molt contents, ja tenim un nen i ens era igual tenir-ne un altre però ara em fa molta il·lusió pensar en tenir una princeseta a casa.
Hola noies!
Estic embarassada, (de 12 setmanes) i el meu ginecòleg també es el Dr. Ramos.
La propera visita la tinc demà, per la eco dels 3 mesos, quines ganes!
Em vaig decidir per aquest ginecòleg perquè em van donar molt bones referències, trobo que és molt bon metge però és home de poques paraules, de vegades surto de la consulta amb la sensació de que em falta informació! no us passa?
Estic embarassada, (de 12 setmanes) i el meu ginecòleg també es el Dr. Ramos.
La propera visita la tinc demà, per la eco dels 3 mesos, quines ganes!
Em vaig decidir per aquest ginecòleg perquè em van donar molt bones referències, trobo que és molt bon metge però és home de poques paraules, de vegades surto de la consulta amb la sensació de que em falta informació! no us passa?
Hola lua1!!!
Ja sé que el Dr.Ramos pot semblar un home de poques paraules però és molt professional i a mi em dóna moltíssima tranquilitat.
Jo el que faig és fer-me una llista de tots els dubtes que tinc i així no m'oblido de res. Té molta paciència i sempre m'ha explicat tot el que li he preguntat perfectament.
N'estic molt contenta i aquest serà el meu segon fill amb ell.
Estàs en molt bones mans!
Ja sé que el Dr.Ramos pot semblar un home de poques paraules però és molt professional i a mi em dóna moltíssima tranquilitat.
Jo el que faig és fer-me una llista de tots els dubtes que tinc i així no m'oblido de res. Té molta paciència i sempre m'ha explicat tot el que li he preguntat perfectament.
N'estic molt contenta i aquest serà el meu segon fill amb ell.
Estàs en molt bones mans!
Corroboro al 100% el que ha dit la Milinukha!
Noies jo ja passo 3 dies de la meva DPP i no hi ha manera de que la petitona es decideixi a sortir, aviam si hi ha sort i aquesta setmana treu el caparró! Aiiiii quines ganes tinc de veureli la carona...

Noies jo ja passo 3 dies de la meva DPP i no hi ha manera de que la petitona es decideixi a sortir, aviam si hi ha sort i aquesta setmana treu el caparró! Aiiiii quines ganes tinc de veureli la carona...

Gràcies noies per les vostres opinions! n'estic segura de que és molt bon ginecòleg. Em va molt bé sentir les vostres opinions, em verifica q em triat bé!
A partir d'ara hauré de fer com la Nilinuka i apuntar-me els dubtes que tingui, perquè amb els nervis que porto quan vaig i amb l'emoció m'oblido de preguntar!!
Ànims Estel que ja no queda res!
A partir d'ara hauré de fer com la Nilinuka i apuntar-me els dubtes que tingui, perquè amb els nervis que porto quan vaig i amb l'emoció m'oblido de preguntar!!
Ànims Estel que ja no queda res!
Estel guapa això ja està aquí!!!
En el meu cas em vaig posar de part quasi 15 dies abans de la DPP i el nen no estava encaixat però al final va anar tot perfecte! (amb una petita ajuda de forceps) però tot bé.
Molts ànims que ja deus tenir moltíssimes ganes de conèixer la Natàlia.
Espero que el part et vagi molt i molt bé!
En el meu cas em vaig posar de part quasi 15 dies abans de la DPP i el nen no estava encaixat però al final va anar tot perfecte! (amb una petita ajuda de forceps) però tot bé.
Molts ànims que ja deus tenir moltíssimes ganes de conèixer la Natàlia.
Espero que el part et vagi molt i molt bé!
Bon dia noies! ahir vaig tenir visita amb el nostre gine i tot molt bé!
Sembla la llei de Murphi: allò que deia de que és molt serio i callat? dons ahir el dr. Ramos estava esplèndit! super xerraire i molt simpàtic, em va explicat un munt de coses sense preguntar-li! No vaig tenir que treure la llista de preguntes Nilinuka! jeje!
Estel tu tb anaves ahir, oi?
petons!
Sembla la llei de Murphi: allò que deia de que és molt serio i callat? dons ahir el dr. Ramos estava esplèndit! super xerraire i molt simpàtic, em va explicat un munt de coses sense preguntar-li! No vaig tenir que treure la llista de preguntes Nilinuka! jeje!
petons!
lua1 ha escrit:Bon dia noies! ahir vaig tenir visita amb el nostre gine i tot molt bé!
petons!
Me n'alegro que t'anés bé la visita d'ahir!
Jo no el torno a veure fins la segona setmana de setembre....en tinc unes ganes de tornar a veure la carona a la meva nena!
Estel, quan tinguis la Natàlia ja sé que estaràs molt ocupada però m'agradaria saber com ha anat el part amb el nostre gine preferit....per anar agafant apunts! Que vagi molt bé!
Gràcies Nilinuka, si ara em de tenir paciència, són molts dies sense anar... ah i felicitats per la teva nena! jo vaig insistir molt ahir amb el sexe, però no es va voler mullar, suposo que encara és molt aviat! segurament a la propera visita ja es veurà alguna cosa!
Ok Milinukha ja et fare cinc centims del part. Cap problema!
Si Lua també vaig tenir visita ahir tarda.... noies el tema ja està activat, ja casi tinc el coll uter borrat del tot, estic dilatada de 1,5cm i he passat tota la nit amb dolors.... el gine creu que em puc posar de part avui i sino és així demà migdia-tarda induim el part. Així que aquest cap de setmana ja tindrem a la nostre petitona aquí. Quins nervisssssss!
Lua normalment el sexe del fetus tel diuen sobre la setmana 16 pq a la setmana 12 encara no esta desarollat del tot!
Petonets
Si Lua també vaig tenir visita ahir tarda.... noies el tema ja està activat, ja casi tinc el coll uter borrat del tot, estic dilatada de 1,5cm i he passat tota la nit amb dolors.... el gine creu que em puc posar de part avui i sino és així demà migdia-tarda induim el part. Així que aquest cap de setmana ja tindrem a la nostre petitona aquí. Quins nervisssssss!
Lua normalment el sexe del fetus tel diuen sobre la setmana 16 pq a la setmana 12 encara no esta desarollat del tot!
Petonets
Me n'alegro molt Estel que tot ja estigui a punt! Que tinguis molta sort!
Hola noies,
Jo vaig tenir la Júlia el passat dia 3 de juliol amb el Dr.Ramos a la Bofill. Ell va estar molt atent tota l'estona. A les 12 hores ingressava a la Clinica, a la 13 ell ja era allà i a les 5 h. la nena havia nascut (amb cessària perquè la nena patia i jo no dilatava). Durant la cessària vaig veure com era un professional de cap a peus, un 10 per ell i l'equip. Cada dia hem va passar a veure a la clinica, fins i tot el diumenge. O sigui que noies no patiu que esteu en bones mans.
I a la visita de la quarentena també molt atent. Es recordava de mi perfectament i de tot el part (i no serà que no te pacients...)
Jo vaig tenir la Júlia el passat dia 3 de juliol amb el Dr.Ramos a la Bofill. Ell va estar molt atent tota l'estona. A les 12 hores ingressava a la Clinica, a la 13 ell ja era allà i a les 5 h. la nena havia nascut (amb cessària perquè la nena patia i jo no dilatava). Durant la cessària vaig veure com era un professional de cap a peus, un 10 per ell i l'equip. Cada dia hem va passar a veure a la clinica, fins i tot el diumenge. O sigui que noies no patiu que esteu en bones mans.
I a la visita de la quarentena també molt atent. Es recordava de mi perfectament i de tot el part (i no serà que no te pacients...)
nuco ha escrit:Hola noies,
Primer de tot enhorabona pel naixement de la Júlia!
Moltes gràcies per explicar la teva experiència! A mi em tranquilitza molt.
El meu part amb ell no va ser cessària i m'alegra saber que la teva cessària va anar perfecte!!!
Aquest home és un sol, es nota que li agrada la seva feina!
Nuco gràcies per compartir la teva història, és agradable sentir parlar sobre la professionalitat del Dr. Ramos, sens dubte hem triat bé!i felicitats per la teva Júlia!
LUA, quina gràcia, compartim post de Febrer i gine... jeje.
Jo torno a tenir hora el 13 de setembre i estaré de 16 setmanes, aviam si es deixa veure
o
.
Jo sóc diabètica i també em portaven des d'alt risc al Trueta però com que ell n'és el director doncs ho hem reduït tot a la consulta que és més rapid i té més temps per explicar-ho tot...
Ara falta acabar de definir on parir perque al ser alt risc l'endocrí recomana al Trueta però ell preferirà la privada. Aviam com acaba tot plegat... jeje.
Jo torno a tenir hora el 13 de setembre i estaré de 16 setmanes, aviam si es deixa veure
o
.Jo sóc diabètica i també em portaven des d'alt risc al Trueta però com que ell n'és el director doncs ho hem reduït tot a la consulta que és més rapid i té més temps per explicar-ho tot...
Ara falta acabar de definir on parir perque al ser alt risc l'endocrí recomana al Trueta però ell preferirà la privada. Aviam com acaba tot plegat... jeje.
SweetHope ha escrit:LUA, quina gràcia, compartim post de Febrer i gine... jeje.
Jo torno a tenir hora el 13 de setembre i estaré de 16 setmanes, aviam si es deixa veureo
.
Jo sóc diabètica i també em portaven des d'alt risc al Trueta però com que ell n'és el director doncs ho hem reduït tot a la consulta que és més rapid i té més temps per explicar-ho tot...
Quina casualitat sweethope! crec que amb el dr. Ramos estem en bones mans, potser algun dia coincidirem i tot! jo no torno fins el 24 de setembre.. una eternitat! divendres vaig deixar-li a la recepció les analítiques del TS, espero que tot estigui bé, sino ja he sentit per aquest post que és bastant ràpid en trucar si alguna cosa no està bé.
A veure si el dia 13 ja et diu el sexe! jo espero que el 24 es deixi veure!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |