UOC - Psicologia

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: UOC - Psicologia

EntradaAutor: neuetes » ds. oct. 15, 2011 9:46 am

Noies, refresqueu-me la memòria: els exàmens de juny són a principis o a finals??? si no recordo sempre eren a les dues primeres setmanes de juny però no sé si ho han canviat...
Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » ds. oct. 15, 2011 9:36 pm

neuetes si no recordo malament van des de principis/mitjans fins just després de st.joan... però ara no ho recordo exactament.
Alesta

EntradaAutor: Alesta » dg. oct. 16, 2011 8:57 pm

Ramtri ha escrit:Alesta, no seràs de Caldes de Montbui?! :ok:

Doncs no... però pq??? ara m'has deixat encuriosida... ?-) Visc a Palautordera! :b-)))
Alesta

EntradaAutor: Alesta » dg. oct. 16, 2011 9:23 pm

Ramtri ha escrit:
Alesta ha escrit:
Ramtri ha escrit:Alesta, no seràs de Caldes de Montbui?! :ok:

Doncs no... però pq??? ara m'has deixat encuriosida... ?-) Visc a Palautordera! :b-)))

Perquè he mirat els enllaços de sota que tens i posava no sé què de la FESTA MAJOR o dia festiu... i... ha set festa major a Caldes! :content:

Jajaja, doncs sí aquí també ho ha estat!!! i a st. sadurni d'anoia la setmana del cava i... vaja , que aquests caps de setmaan estan a tope de festes!!!
I noia, si vas a tope, millor que no hagis començat a la UOC, o no... no sé, jo ja he hagut de deixaar una assignatura perquè no arribo a tot!!! arg! quina ràbia, amb lo que valen!!!! :ufs:
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

EntradaAutor: sandrix77 » dt. nov. 01, 2011 9:08 pm

Ei alesta sóc la de la Clínica Delfos :love: . Ara veig q tb vam coincidir en akest post...

Doncs noies jo ara una mica de cul...Amb l'embaràs vaig + lenta (vaig haver de fer repòs). Però bé, es farà el q es podrà...

Per cert, jo vaig fer l'examen el 18 de juny (l'altre assignatura era una optativa i amb les PACs aprovades ja no havies d'anar a examen)
Imatge

Imatge
Alesta

EntradaAutor: Alesta » dc. nov. 02, 2011 10:40 pm

Ei Sandrix77! jeje, quina gràcia...

Bé, aprofita ara que encara no tens el bebè en braços per avançar feina amb la UOC, que després encara hi ha menys temps disponible!!! però bé, ja veus que es pot anar fent...

Ànims bonica! :-()-)
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

EntradaAutor: arlet78 » dt. set. 09, 2014 9:01 pm

Hola!!

Recupero aquest post pq fa dies que m'ha picat el cuquet d'estudiar Psicologia, de moment per hobbie que haig de veure si m'agrada. Vinc d'una llicenciatura en ciències i clar, tot serà molt diferent!

Ara la meva queixa, treballant m'agradaria fer-la per la UOC i clar en català, en castellà em seria massa carregós. Doncs em volia matricular d'una assignatura per provar i quan he anat a fer la matrícula he vist que en claven 245€ per assignatura.?????Perdona, ho he trobat demencial, en comparació amb la UNED és un robo. Algú m'ho pot explicar?? realment la formació que et donen val tan la pena??

Bueno només em volia desfogar!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. set. 09, 2014 10:20 pm

Doncs si, la UOC és una universitat cara. I si a més dius que ja tens una llicenciatura, tens un recàrrec per segona titulació que te la encareix una mica més.
Com a avantatge, és que els materials te'ls facilita la UOC, que en canvi la UNED t'has de comprar tu els llibres a part.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::