Interrupció d'embaras
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Re: Interrupció d'embaras
Llumer, des del post de març seguim enviant-te molts ànims. Seguim pensant molt en tu, bonica. Sento molt, molt el que estàs vivint. No haurien de passar, aquestes coses. Tota la meva força, de debò!
I permeteu-me que també enviï un petó molt especial per a la castanyeta i per a la martavila. Us estimo molt, boniques!
I permeteu-me que també enviï un petó molt especial per a la castanyeta i per a la martavila. Us estimo molt, boniques!

lluneta, estic amb la tombarella, les marceres estem amb tu.
Moltíssims ànims, em fa molta ràbia que a sobre que hagis de passar per aquest mal trangol, encara la sanitat ho posi més difiícil.
Molts petons rei!
Moltíssims ànims, em fa molta ràbia que a sobre que hagis de passar per aquest mal trangol, encara la sanitat ho posi més difiícil.
Molts petons rei!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Hola noies, si, ja estic a casa. Al final m'ho han fet al parc tauli. Vaig començar ahir a les 2 del migdia, a les 11:20 he expulsat el fetus pero la placenta me l'han hagut de treure amb raspat. Estic bé, pero moooooolt cansada. Em canso pujant escales, quan camino. Suposo que es normal. La nit anterior em vaig despertar a la 1:30 i al final vaig baixar al sofa i veient la tele em vaig anar mig adormint, pero havia dormit malament, i aquesta nit, fins a les 5 no he pogut dormir... A les 11 m'han donat l'alta i ara a descansar...
Gracies a totes pel suport. Ara a tornar a la vida habitual el mes aviat possible i passar pagina. Estem bé psicologicament (era algo que ja sabiem que podia passar), i fisicament també, nomes mooolt cansada!
Gracies a totes pel suport. Ara a tornar a la vida habitual el mes aviat possible i passar pagina. Estem bé psicologicament (era algo que ja sabiem que podia passar), i fisicament també, nomes mooolt cansada!
- Elidé

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Quin mal tràngol...
Espero que et recuperis aviat en tots els sentits, segur que el teu marit i les nenes t'hi ajudaran!
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Llumer, d'aquí uns dies segur que els ànims i el físic remunten, de mica en mica!
Una abraçada!
Una abraçada!
Molts ànims, llumer, bonica. A passar pàgina ben aviat si és possible.
Llumer ara toca descansar i recuperar-se.

- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
- llumer

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
moltes, moltes, moltes gracies a totes. Estem bé. Psicologicament ho hem assumit molt bé, i jo fisicament tb, nomes mes cansada del normal i prou.
Gracies per haver estat aqui quan us he necessitat
Gracies per haver estat aqui quan us he necessitat
Gràcies a tu maca, que ets un solet i t'estimem molt!!!

- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Ànims bonica!!! Ets forta com un roure i valenta com cap altra! Molts ànims per anar passant els dies. Un petó i espero que la recuperació tant física com emocional sigui la més ràpida possible.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Hola sóc Gemma Maronda havia d'haver estat mare d'una nena al Febrer 2014 pero malauradament no ho seré perquè ahir dia 14/10/2013 em van provocar un abort mèdic perquè venia amb un problema molt greu de cor artesia pulmonar. o sigui se m'ha acabat el somni. estava de 22 setmanes ja o sigui 5 mesos - somni incomplet:( estic fatal.sento tristesa, rabia, buidor....
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |