Sabeu quan es publicarà el calendari 2012-2013?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Su_
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Sabeu quan es publicarà el calendari 2012-2013?

EntradaAutor: Su_ » dc. gen. 18, 2012 4:39 pm

Noies i si fem "acoso y derribo" contra el departament d'ensenyament??? m'explico.... si ens unim i enviem un mail cada una al departament demanant que publiquin el calendari per al proper curs 2012-2013???? potser 1 mail no farà força, pero varis mails com a minim els hi faran pensar...

L'adreça es aquesta info.educacio@gencat.cat pero abans d'enviar res hauriem de mirar de fer un text que estigui ben redactat... Ens exprimim el cap?
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dc. gen. 18, 2012 6:02 pm

Su_ ha escrit:Noies i si fem "acoso y derribo" contra el departament d'ensenyament??? m'explico.... si ens unim i enviem un mail cada una al departament demanant que publiquin el calendari per al proper curs 2012-2013???? potser 1 mail no farà força, pero varis mails com a minim els hi faran pensar...

L'adreça es aquesta info.educacio@gencat.cat pero abans d'enviar res hauriem de mirar de fer un text que estigui ben redactat... Ens exprimim el cap?

Su, em sembla bona idea (tot i que no sé si servirà de gran cosa, que aquesta gent es passa el populatxo pel forro...). Però que no sigui dit! Ho podem demanar a les mares i pares que coneguem (de fet, cada parella ho pot demanar per duplicat, cadascun dels membres a títol individual), publicar-ho als respectius FB, comentar-ho amb les famílies de les escoles bressol... a qui sigui! :ok:
Imatge Imatge

||*||
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dc. gen. 18, 2012 8:03 pm

m'apunto!
a veure si hi rumio una mica :ok:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. gen. 18, 2012 8:22 pm

L'any passat es va publicar abans l'horari escolar per la web que informar a les escoles. Ja que recordo anar a fer la matriculació al juny i jo li vaig dir a la secretària quin dia començarien el curs. Imagineu-vos!
tombarella

EntradaAutor: tombarella » dc. gen. 18, 2012 8:36 pm

neuetes ha escrit:L'any passat es va publicar abans l'horari escolar per la web que informar a les escoles. Ja que recordo anar a fer la matriculació al juny i jo li vaig dir a la secretària quin dia començarien el curs. Imagineu-vos!

Visca l'organització!!! :-:)
Imatge Imatge

||*||
Emy
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dt. març 15, 2011 11:08 pm

EntradaAutor: Emy » dj. gen. 19, 2012 10:58 pm

Hola noies!

Primer de tot i el mes important, una vegada tingueu la data de pre-inscripció i la feu, desitjar-vos la mes gran sort del mon, perquè us entri a la primera opció per punts i no hagueu d'anar a sorteig.

Jo no sé si el fet que endarrereixin les pre-inscripcions aquest any està fet expressament o no, però la veritat es que si esteu de mala sort i no us entra a l'escola que voleu,el temps d'espera des de la pre-inscripció a l'adjudicació d'una plaça i si no estas d'acord amb la plaça adjudicada, aquest temps d'espera es llarg i se't fa etern. Per tant, com més enllà es facin, menys temps d'espera hi haurà.

L'any passat les pre-inscripcions es van fer del 14 al 25 de febrer. El 15 de Març es va fer el sorteig i fins el 2 de maig no van sortir les llistes definitives d'admesos. Depenent dels punts i del numero del sorteig el 23 de Març ja podies saber mes o menys si tindires plaça o no. Tot i que si estas en els ultims llocs de la llista, no tens plaça assegurada perquè a ultima hora donen places als NEE.
A nosaltres no ens entrava per punts i per sorteig ens vam quedar fora. Això ho vam saber al Març, vaig lliutar per la meva plaça, però fins el 16 de Maig no ens van assegurar que tindriem la plaça on voliem nosaltres. O sigui que desde el febrer fins el 16 de Maig, és molt temps de nervis, entrevistes amb regidors, inspectors d'ensenyament, trucades al síndic,... . La matricula es va fer a principis de Juny.

Jo crec que del febrer al Juny hi ha massa temps entre pre-inscripció i matricula. Per tant, crec que si aquest any ho fan més enllà, a la llarga es d'agrair. El que jo no trobo gens bé es la desinformació que hi ha i de la manera que ens fan patir a tots i totes. Deixant tant de temps sense dir res i anar-se passant la pilota, ara un ara l'altre i mai es culpa de ningú.

Altra vegada, moltissima sort a totes. Si jo m'assabento d'alguna cosa us ho faré saber.
Susana-12
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Susana-12 » dv. gen. 20, 2012 12:53 am

Su_ ha escrit:Avui per fi a la pagina de l'Ajuntament de Sabadell surt publicada la llista de les dates de jornades de portes obertes!!! no estan encara totes les dates, pero ja es un principi! començo a fer el calendari de visites!! :b-))) :b-)))

Deixo l'enllaç per les de Sabadell

http://www.sabadell.cat/educacio/p/Port ... es_cat.asp

moltes gràcies per l´informacio soc de sabadell y la meva petita entra aquest septembre
Imatge

Imatge
MAMARC
Entrades: 32
Membre des de: dj. gen. 12, 2012 9:48 am

EntradaAutor: MAMARC » dv. gen. 20, 2012 10:44 am

Però Emy, si ens passés com a tú i haguessim de moure´ns per intentar aconseguir la plaça on volem, també tindrem menys temps per fer-ho, no? potser el que volem és això, que ens comformem amb el que ens dónin i punt, i així evitar-se ells totes aquestes gestions que vas fer tú... :ufs:
^
Per cert, no estaria de més saber quins pasos vas seguir tú un cop vas veure que no t´entrava ni per punts ni per sorteig, perquè al final et va entrar on vas posar tú de primera opció? ho dic per saber què hauriem de fer, perquè jo per exemple no tinc ni idea
Violeta
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » ds. gen. 21, 2012 10:52 am

Noies, ahir vaig tenir sopar amb antics companys de feina, i parlant amb una noia que està d'administrativa en una escola em va dir que corre la veu que faran la preinscripció per primers de març, cap a l'1. Ella deia que truqués a les escoles que volem veure per preguntar les dates de les portes obertes. Sé que no és cap cosa segura però és info de...segona mà?
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
evawin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: evawin » ds. gen. 21, 2012 10:58 am

Hola noies, si mireu la pàgina web d'algunes escoles podreu trobar la data de portes obertes. Són cap a mitjans de febrer...
Imatge
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » ds. gen. 21, 2012 12:52 pm

Ja han començat algunes, eh?, nosaltres hem anat a veure una avui. I el dimecres passat hi va haver a un altre cole, que hem de trucar per a veure quan hi podem anar perquè dimecres en horari laboral és impossible.
Així que mireu ja a les webs o truqueu, que algunes ja fan les portes obertes al gener!
A nosaltres a la guarde ens van passar una llista d'algunes escoles de la zona indicant els dies de portes obertes, el que ens facilita la feina, tot i que falten algunes però així no hem d'estar fent feina d'investigació...
Ixena
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » ds. gen. 21, 2012 2:28 pm

Però encara no se sap res oficial oi? jo he estat mirant els webs de les escoles del nostre poble i no en diu res de res! ja tinc ganes d'anar-les a veure!
Imatge
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. gen. 23, 2012 11:57 am

Ixena ha escrit:Però encara no se sap res oficial oi? jo he estat mirant els webs de les escoles del nostre poble i no en diu res de res! ja tinc ganes d'anar-les a veure!

Nosaltres estem igual; als webs de les escoles que volem veure posa que informaran a la pàgina principal de les dates de jornades de portes obertes, però encara no han posat res i al web de Gencat tampoc no diu res :ufs:
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. gen. 23, 2012 12:09 pm

Jo us torno a recomanar el mateix... aneu directament al vostre ajuntament i q us donin el full amb el calendari de portes obertes
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Ixena
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dl. gen. 23, 2012 9:24 pm

Ja ho he pensat Ítaca, però en el cas del nostre poble sempre passen un tríptic o ho anuncien al diari municipal. Si no ho han fet és que no ho deuen saber...
Al nostre institut estava programat un dia i ens han dit que de moment s'anul·la i que de moment no saben la data que ho farem perquè encara no ha arribat el calendari! O sigui que imagina't!
Imatge
tombarella

EntradaAutor: tombarella » dl. gen. 23, 2012 9:25 pm

Ítaca ha escrit:Jo us torno a recomanar el mateix... aneu directament al vostre ajuntament i q us donin el full amb el calendari de portes obertes

A Barcelona el donen, Ítaca...?
Imatge Imatge

||*||
a_fer
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

EntradaAutor: a_fer » dl. gen. 23, 2012 10:44 pm

Jo vaig escriure a algunes escoles a finals de desembre, i em van dir que fan les portes obertes en funció de les dates de preinscripció, així que clar, cal esperar que surtin.

I em fastigueja especialment perquè si ho retarden tant em coincideix amb el part, així que algunes escoles no les podré visitar perquè estaré directament parint o bé recuperant-me. Per poc que pugui hi aniré, però clar.... :-eh_:: :-eh_::

No ho sé, que ho facin quan creguin, però crec que a aquestes alçades ja es podrien saber les dates, no???

Govern dels millors, govern dels millors.... :-o00m :-o00m
Imatge
Imatge
tombarella

EntradaAutor: tombarella » dl. gen. 23, 2012 10:53 pm

A-fer, has mirat de trucar directament a les escoles per tal de concertar-hi cita? A naltres ens està costant una mica, però poc a poc anem tenint visites concertades amb alguns centres. Això sí, expliquem el motiu de la urgència... :-()) i quan em veuen en viu i en directe ho comprenen de cop! xx:-D
Imatge Imatge

||*||
a_fer
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

EntradaAutor: a_fer » dl. gen. 23, 2012 11:00 pm

Doncs no ho he provat... bé, en principi no m'ho han ofert, allà on he escrit correus, perquè no he explicat que estic embarassada ni res, però potser ho faig, tens raó, és que si no veig que serà molt complicat... i si hi vas amb un nen de dies, anar-hi hi pots anar, però clar, estàs pendent d'altres coses, que si ara li dónes el pit, etc...

A les concertades del meu poble sí que ho fan, però nosaltres volem anar a l'escola pública.

A veure què passa... és un tema que angunieja i estressa i amb aquesta manca de previsió no ajuden gens. és que si ha de ser el març la preinscripció, no em sembla tan descabellat que a finals de gener estiguin les dates posades, no????
Imatge
Imatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. gen. 23, 2012 11:04 pm

tombarella ha escrit:
Ítaca ha escrit:Jo us torno a recomanar el mateix... aneu directament al vostre ajuntament i q us donin el full amb el calendari de portes obertes

A Barcelona el donen, Ítaca...?

Doncs no sé si a Barcelona el donen o no... com a mínim a St. Cugat sí q ho fan així (pensava q en això tots els ajuntaments anaven alhora...). Proveu de trucar, a veure si us ho poden aclarir... :-o00m
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::