ALGÚ A IVI BARCELONA?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Marawi
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 8:17 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Marawi » dl. juny 04, 2012 4:49 pm

Hola!... Sí, això es el que he pogut averiguar, que el Dhea està prohibit a Espanya, per tant es pot comprar a Andorra o a través d'internet, ho intentaré aquesta tarda :love:
quan a la DGP jo tampoc tinc cap problema genetic i crec que finalment fare la senzilla....també per una questio de preu, si no no podré amb tot!!
Bisbi, espero que la analitica te de los resultados que esperas, a mi la histeroscopia me la harán en el momento de la puncion

Petons, seguim en contacte!!
salma
:: gosset
:: gosset
Entrades: 481
Membre des de: dt. jul. 03, 2007 3:38 pm
Ubicació: BDN

EntradaAutor: salma » dt. juny 05, 2012 9:10 am

Hola noies
Veig que moltes esteu fent primeres visites a l'IVI i que alguna va sortir també per cames del CIRH. Espero que totes tingueu molta sort amb els tractaments!!

Marawi pel que em preguntes de quina DGP vam fer, la veritat és que nosaltres vam decidir que ja que ens hi posavem a analitzar, que ho fessim amb tots els cromosomes i vam fer l'ARRAYS.
Pel que comentes de si congelar ovocits o embrions. No sabria que dir-te però congelar ovocits et sortiria crec que molt més barat. Crec que congelar embrions és més car i després, molts embrions poden perdre's en la descongelació. Però és un tema personal i que has de parlar amb el teu doctor.

No sabia que hi havia una medicació per millorar la qualitat dels òvuls, qué bé! Qualsevol ajuda és bona!!

Gràcies Lleida per les felicitacions! La setmana passada vam tenir eco i ens van confirmar que són 2 nenes, tal com ens havia avançat l'IVI. Sembla que va tot bé i amb el DGP no ens arriscarem a fer amnio.

Molta sort i ja anireu explicant com va tot!
Petons
Imatge
Imatge
lleida13
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

EntradaAutor: lleida13 » dt. juny 05, 2012 2:09 pm

Hola! noies la Dhea 25mg, si me l' han portat d' Andorra de la farmàcia Internacional. Avui he pres la primera pastilla. S' ha de prendre un màxim de 4-5 mesos. Amb 2 mesos ja tenim milloria en la qualitat del òvuls. Nosaltres suposo que es lo que tardarem en començar el tractament.
Econòmicament, també financem ja que no ens queda mes diners. :ufs:
De la Dhea en diuen la hormona de la joventut, pq ajuda a regenerar teixits i això als meus òvuls els anirà molt bé! : lasito :
Quina diferència de preu hi ha entre les 2 DGPI. Això encara no ho hem parlat amb la Dra. Primer volien totes les meves proves ja que només m' havien fet els antipaternals. El dia 14 me faran la histeroscopia amb biòpsia endometrial. Hem tenen que posar epidural i passaré el dia el dia a la Clínica. Jo crec que al final hem faran fora de la mutua !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p-)
Marawi fa tres anys que tindria que estar apuntada a la seguretat social, però el meu fax es va prendre. Ho tinc denunciat al CatSalut a Benestar Social i al Síndic de Greuges. Ara m’ han demanat les factures de les 2 FIV. I faré un recurs –si paguen el que diu la llei es del 50%. La primera no crec que m’ entri però la segona potser si. Per provar no perdo res.
El meu marit te 44 anys i vol ser pare i no Avi!!!!!!! JAJAJAJA!!!!!
A L’ IVI fan el protocol japonès. No se quin hem faran?
Lo que si volem es embrioscope, columnes Anexina, i Dgp ( no se quina) i embrions blastos.
També estem prenent Acid fòlic i el meu marit maca, zinc i ....
Quin rotllo us he fotut!!!! :***:
Continuem en contacte.
Bisbi1972
Entrades: 110
Membre des de: ds. maig 12, 2012 4:31 pm

EntradaAutor: Bisbi1972 » dt. juny 05, 2012 2:51 pm

Felicitats per les dos nenes.....deu fer molta ilusio ver la primera eco....

Lleida, tuviste q encargar el DHEA o simplemente fuiste alli..porque me los estoy pensnado...hoynme han dado los resultados , la FSH me ha subido a casi 10 , hace 6 meses la tenia a 8 ..y la DHEAs, la tengo a 2,66 y los normal es pormencima de 2,7 ....parece q me hago vieja por momentos...
Y todavia espero la fecha de la histero...dijeron q me llamarias..y tengo q organizar la feina...
Uhh..q stress..
lleida13

EntradaAutor: lleida13 » dt. juny 05, 2012 2:59 pm

Hola!
Bisbi1972 a mi me l' han portat però per internet la pots demanar. Cada pot val 35 Euros. A mi també se m' han envellit es ovaris de 8 a 12. En 2 anys!!!! Me vaig quedar a quadros, jo crec que les estimulacions deuen influir.
A la farmàcia internacional d' Andorra les hem comprat. :love:
a reveure, ptns :***:
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dc. juny 06, 2012 8:24 am

Bon dia noies!
Lleida, jo també he demanat el dhea, a veure què.... a tu t'ha costat 35€ i apart gastos d'envio?.... em pots donar la web, no m'apareix aquesta farmacia internacional... Quina mala sort que vas tenir amb la S.S... ja els val!!!! espero que rebis els diners sense problemes al menys...
Salma, felicitats de nou per les dos princeses!!.... doncs mira quan a la congel.lació de embrions u òvuls el doctor em diu que es pot fer qualsevol de les 2 coses, el preu es 1950 vers 2650... sí , es més barat ovuls pero he sentit opinions de tot de les noies, hi ha algunes que diuen òvuls, perquè es fecunden tots al final i es més còmode i altres ovocits xq aguanten millor la desvitrificació i saps millor de la quantitat que disposes i pots planejar més sobre segur.... crec que serà algo que decidiré a l'ultim moment...
:-o00m ..... igual que el tema dgp normal o arrays, dependrà dels fons que tingui... de tota manera a tu et van dir que no cal la amnio nomes si era amb l'arrays?.... el meu doctor no m'ho va deixar clar....
Bisbi, jo de tu trucaria a Ivi per a que et confirmin data ja, al cap i a la fi qui paga som nosaltres..
molta sort! :***:
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dc. juny 06, 2012 2:36 pm

Ya tengo cita....el 12 de junio....ahora solo espero q todo este ok y poder comenzar
lleida13

EntradaAutor: lleida13 » dv. juny 08, 2012 1:56 pm

Hola! la farmàcia Meritxell tb en te. Te les envien per correu val 15 € la despessa d' enviament. A mi me les van portar. de la farmacia internacional. Ja us buscaré la pàgina web al ticket. Va noies ànims i pel nostre positiu. :-()-)
El preu de les DGP els sabeu???? de la de 8 o 24.
Això no ho vaig preguntar.
a reveure, :content:
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dl. juny 11, 2012 5:03 pm

Hola noies!... estava escrivint un super missatge i no se que he fet, que l'he borrat....

en fi.... rapidament.... lleida, la dgp senzilla son 2.650 euros per a tots els embrions que tinguis, la arrays son 2.950 fins a 8 embrions, a parti de 9 pagues 700€ mes, pel que tinc entes si no tens problemes genetics amb la senzilla es suficient pero hi ha diverses opinions, si algú del foro vol aportar la seva experiencia setá benvinguda <:-)

per cert, avui m'arriba la dhea, ja us explicaré

Bisbi, que et vagi molt bé la visita demà, ja ens diras a veure que tal, jo el 14, dijous que ve començo amb la medicació, amb molts dubtes i situació econòmica complicada pero aquí estem.... he d'intentar.ho una vegada mes....

seguim parlant, petons!
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dl. juny 11, 2012 5:08 pm

Marawy..q bien ya comienzas..ya veras q en esta ocasion todo saldra bien..
Yo mañana tengo la histero, y preguntare si ya tienen el resultado del ERA...con unas ganas tremendas de comenzar..
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dt. juny 12, 2012 8:22 pm

Hola noies!.... que tal la histero hoy Bisbi?? y la era.... espero que todo perfecto, ya nos contaras :ok:

ja he començat amb la dhea..... quan se suposa que comença a fer efecte això... ?....
lleida13

EntradaAutor: lleida13 » dc. juny 13, 2012 7:25 am

Hola! marawi que bé que ja comencis el tractament. La DHEA fa efecte des de que comences a prendre-la ja que es una hormona. Així que els teus òvuls ja milloraran pel tractament. Moltes felicitats i anirà molt bé.
Bisbi Com et trobes de la histero??? espero que bé.
Ami me toca demà la histeroscopia + biopsia endometrial. El 25 ja tindré totes les analítiques. I el meu marit també tindrà el FISH. Així que al Juliol o Aqost ja estarem preparats.

Molta sort!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dc. juny 13, 2012 4:13 pm

Hola chicas...la histero fue muy bien..no me entere de nada y la dra nos dijo q todo parecia perfecto.nos falta el resultado del ERA, nos llamaran para darnos cita con los resultados..

Lleida, mucha suerte para mañana.
Marawi, creo q el,DHEa tarda un par de meses..es lo q he leido en otros foros...yo al final no le pregunte a la dra..con los nervios demla histero, se me olvido....

Vamos chicas..ya nos queda menos..
lleida13

EntradaAutor: lleida13 » dc. juny 13, 2012 8:20 pm

Hola! Marawi efecte en fa des del primer dia, lo que per tenir màxim efecte es als 2 mesos. A mi la Dra. me va dir que el primer mes els ovuls ja milloraven. :p-)
Bisbi demà me toca a mi la biopsia endometrial + histeroscopia. :ok:
Després de Sant Joan ja tindrem totes ls proves. Ens faltarà visita a l' androleg. :-()-)
Fins divendres, ja us axplicaré. :b-)))
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dc. juny 13, 2012 10:33 pm

Bona nit noies!!

Lleida com t'ha anat la histero?... molt bé que ja pugueu començar a l'agost..... me'n alegro molt!!....
Bisbi, genial que no te hayas ni enterado de la tuya y que todo perfecto, así empezaremos todas en poco tiempo y estaremos acompañadas en el proceso :love:

diuen que per a que el dhea comenci a fer efecte en els ovuls realment, s'ha de portar uns mesos prenent abans del tractament, espero que algo em faci encara que en el meu cas acabo de començar, de tota manera fins que no parli amb el metge estic prenent poca dosis 25mg+25mg.... si no recordo malament Lleida tu prenies 3 vegades al dia no?

demà prenc la 1era pasti del tractament, per cert, he posat un anunci de que em fa falta medicació, si sabeu d'algu que li hagi sobrat sobretot Orgalutran 0.25 i puregon 100ui , us agrairia que molt que m'ho feu saber <:-)

fins aviat guapes, petons!
lleida13

EntradaAutor: lleida13 » ds. juny 16, 2012 10:06 am

Hola!la histero genial ara me falta el resultat de la biopsia de l' endometri. En 2 setmanes ho tindre.
Jo de Dhea en prenc 3 vegades al dia. Total 75 mg. Jo crec que despres de Sant Joan ja tindré totes les proves. Tinc ganes de començar. :camio:
Petons, seguim en contacte.
mina2010
:: lleona
:: lleona
Entrades: 943
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 2:31 pm

EntradaAutor: mina2010 » ds. juny 16, 2012 1:43 pm

Hola!

Estic mirant cliniques per fer fiv i una de les que em convenç es Ivi.
si em podeu donar opinions....
Sabeu quin és el preu d'una FIV+ICSI+DGP?
Imatge

Imatge

Panxupacte 2011: Atreb+ :-()), Mina2010, Greys
Nunca te olvidaré! Te quiero!
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » ds. juny 16, 2012 2:57 pm

Hola, bienvenida..la FIv ICSI sonn 5500 euros y creo q la DGP 2900 euros mas..

Lleida, me alegro mucho q too fura bien,..

Mi ERA ha salido bien...es receptivo...pero en una eco ha salido q tengo una trompa dilatada dp de la histero, porque antes no lo tenia..
El miercoles voy a visita ....espero q podamos comenzar...
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dg. juny 17, 2012 8:39 pm

Hola!.... que tal el diumenge?.... Lleida me'n alegro molt que la histero hagi anat tant bé, ara a esperar els resultats, segur que tot bé ja veuras!! :ok:
Bisbi, perfecto si la ERA ha salido bien, espero que lo de la trompra sea algo temporal por haber estado urgando en la histero, pero no te preocupes, si tuviera mucha importancia ya te lo hubieran dicho, a ver que te dicen el miércoles...

MINA el que et puc dir es que de moment jo estic contenta amb Ivi, amb algunes coses mes que amb altres...... pero el meu doctor m'ha donat seguretat i ha fet que confies en ell i això per mi es molt important...., tu de quina clínica vens?.... els preus son 2.650€ per la dgp senzilla, la fiv 5.500 com t'ha dit la bisbi, si es un segont cicle (perque t'hagin fet extraccions adicionals d'ovuls per aculmular) 5.000€, amb segons quina mutua tens in 5% de decompte... ja em diras di et decideixes... pero sigui el que sigui, que tinguem molta sort!! :love:
lleida13

EntradaAutor: lleida13 » dt. juny 19, 2012 1:06 pm

Hola! Com va noies????
Mima la IVI es una de les millors clíniques, jo es la tercera que paso. Les meves experiencies amb la última es nefasta.Si fos ara a començar aniria directament a IVI.
He passat molts mals moments per culpa de no haver escollit bé la clínica. Cada negatiu es un fracas i això es molt dur i quan ja t' has gastat tots els estalvis. Es molt dur. I cada vegada negatiu. Això només ho sap qui ha passat. Si comences ara jo començaria a IVI. Si pugues tornar endarrera o tindria clar. També et dic que te sentis comoda amb el metge que te porti. :ok:
Ja tenim molt a prop :cnen:
Siguem positives.
Marawi com va les punxades??? quan et fan la transferència???
Bisbi,que vagi bela visita
ànims!!! :globus: >.-<:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::