cançoneta pels cigronets!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
itzel
:: zebra
Entrades: 1782
Membre des de: dj. juny 07, 2007 12:06 pm

EntradaAutor: itzel » dc. jul. 25, 2007 4:33 pm

Hola primer de tot em presento. Fa dos mesos que busco i ara d'aqui a uns dies em tornaré a fer el test. Porto tot aquest temps llegint-vos però no m'atrevia a escriure. Soc una mica tímida. Però després de sentir la cançó tant bonica que has escrit Buscantabril no he tingut més remei que partipar al forum només per felicitar-te,

M'HA AGRADAT MOLT!
Bé a partir d'ara a veure si m'animo i participo més amb totes vosaltres. :ok:
esperantabril
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dc. jul. 25, 2007 4:38 pm

itzel!!! aleshores la cançó ja ha servit d'alguna cosa! moltes gràcies pel teu comentari i molta sort amb el test! ens encantarà que comparteixis amb nosaltres el resultat!!!! petonets de benvinguda! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
conxi
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dt. jul. 03, 2007 8:59 pm

EntradaAutor: conxi » dj. jul. 26, 2007 8:01 pm

buscantabril ostres que maca la lletra de la canço va emocionar, la veritat es que estic plorant com una bleda.

Precios!!!! soc molt sensible jo.

M'agrada molt escriure poemes i ara he de fer un per el nen d'una amiga que esta a punt de neixer.

Un peto wapetones.
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dv. jul. 27, 2007 7:23 am

nenes, estem fetes una colla de BLEDES HORMONADES!!! :r)

FLIPO amb les vostres habilitats buscantabril!!! :ok:

benvinguda ITZEL i endavant amb aquest test, que aquí la "poli buena" buscantabril porta un registre molt acurat de cada moment dels nostres cicles!!! :ok:

som-hi que ja és divendres!!! :p-)
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » dv. jul. 27, 2007 9:39 am

conxi!!!! estaria genial llegir el teu poema!!! jo tinc la costum de regalar cançons als batejos.... fa dos anys vem fer la del meu fillol i ara toca la del seu germanet, que bategem al setembre..... m'he de possar les piles amb aquesta!!!! però ostres, la inspiració no t'escull, t'enganxa dutxan-te, mig adorminte, enmig d'una reunió o conduint..... he arribat a parar el cotxe, entrar en una area de servei i demanar un tovalló i un boli per escriure allò que no vull oblidar amb cara de desesperadísima....jejejejje, deuen pensar que tic sonadeta! be....una mica si!
ara tic una mica preocupadota per si m'arriba el bateig i no m'ha sortit cap cançó, a part, m'ha de sortir amb el temps suficient perquè el meu marit afegeixi guitarra o percussió.....ostres, i contra més pressió menys em surt..... veurem que fem, a últimes hi ha una cançó molt maca amb el nom que li possaran i tot i no ser feta per naltros, li cantariem però em fa nosequé que el germanet en tingués propia i ell no..... aix aix! he de buscar la inspiració! superpetons noies!!!!

creuetaaaaaaaa q me troncho amb el poli bueno!!!!!!!!! jajajajaja, esteu totes fitxades! a tu no et posso més dades per "no pressionar" eh? però quan vulguis afegir-les ho comuniques i llestos!

supermuacs a tothom!!! i gràcies de nou! :ok:
Imatge

Imatge
conxi
Entrades: 127
Membre des de: dt. jul. 03, 2007 8:59 pm

EntradaAutor: conxi » dg. jul. 29, 2007 11:46 am

hola wapa!!!

No pateixis quant hagi fet el poema o el que sigui el penjo pq el pogueu llegir, a mi tb em costa una mica inspirarme es que ultimament estic un pel baixa de moral i costa fer un poeme per un bebe, quant es el que més desitges i es tan dificil, quant començo a fer-ho he de parar pq em posso molt trista.
PERO bueno tot anirà passant, ultimament estic més tova del normal.

NECESSITEM VACANCES!!!!
Andy
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dl. jul. 30, 2007 10:25 am

Ei q xula? La nostra buscantabril està en tot eh?

A veure si s'animen ...
Imatge
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » dl. jul. 30, 2007 10:27 am

andyyyyyyyy!!! has tornat!!!!! que tal???? novetats?????
Imatge

Imatge
Andy
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dl. jul. 30, 2007 10:34 am

Bueno ja ho he ficat en un altre lloc, però bueno ...
No hi ha canvis, jejeje ...
Dema tinc hora al ginecoleg per una eco. Em dira si tinc regla o si encara no he ovulat i llavors em receptara algo pq em vingui la regla ...
Imatge
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » dl. jul. 30, 2007 10:35 am

en mans del metge serà ràpid! anims guapi!!! les vacances be???
Imatge

Imatge
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dg. ago. 05, 2007 6:09 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<ooooooooooooooh>.-<: >.-<: >.-<Ara>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::