Augment ratio 2014?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
JuViCa
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dg. juny 05, 2011 8:43 am
Ubicació: Barcelona

Re: Augment ratio 2014?

EntradaAutor: JuViCa » dj. maig 15, 2014 9:58 am

hola a tots/-es!

Els meus pitjors pressagis s'han acomplert... m'ha tocat la que menys voliem de totes i que per res del mon vam voler posar al nostre llistat, Octavio Paz. :-(( :ufs: :ufs:

Ens ha parlat malament tothom, des de persones inmerses en l'educació a famílies, a més la tinc a quasi tres paredes de bus de casa (aquesta distància la consideren normal els de Consorci per un nen que a final d'any farà tres anys :-(( ? )

M'ha entrat una plorera a la feina... de tot el sistema tan injust i complicat que hi ha establert...

Ahir als matins de TV·3 parlaven del procés preincripció i del padró i alguns diaris en parlen avui de la gent que s'ha quedat fora...

Naiareta, me n'alegro molt que hagis entrat en segona. el CEIP estel pot ser? Ens coneixem del barri?

Chuni, si no puc anar a la reunió, em podràs fer cinc cèntims per privat? M'agradaria saber que es farà o com poder actuar el dilluns davan l'oficina d'escolarització per fer la reclamació...

Gerard_Garcia, els que esteu primers de les llistes,,, teniu més de tres mesos per endavant... i la cosa va canviant... molta sort.

Com ha anat a la resta?
Imatge

Imatge
chuni
Entrades: 234
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 8:49 pm

EntradaAutor: chuni » dj. maig 15, 2014 10:17 am

Ens han donat de ofici la Santísima Trinidad de la (Trini), dilluns toca reclamar!!Juvica si anirem a la reunió no et preocupis!!!
Imatge
mir1985
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

EntradaAutor: mir1985 » dj. maig 15, 2014 10:29 am

Doncs
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm

EntradaAutor: toska » dj. maig 15, 2014 10:30 am

Nosaltres hem entrat a la segona opció, estic contenta per que és una que ens agrada, i la varem posar per no quedar-se fora de totes. Però és una concertada i haurem d'ajustar el cinturó.... (No es pot demanar tot)
ImatgeImatge
mir1985
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

EntradaAutor: mir1985 » dj. maig 15, 2014 10:35 am

Doncs nosaltres hem entrat a la quarta i estem bastant contents perquè ens haviem posat en el pitjor i pensavem que no entrariem a cap de la llista.

Tota la meva solidaritat amb els que us han assignat un centre que no volieu, és molt injust. Que tingueu tota la sort del món amb les reclamacions!
Fdrom
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. març 25, 2014 12:10 pm

EntradaAutor: Fdrom » dj. maig 15, 2014 10:39 am

Hola,

Jo he entrar a primera opció (Escola La Pegaso). En aquesta escola no van omplir i tots em entrar.

JuViCa et recomano que fagis una reclamació, igual l'escola La Pegaso et queda més aprop de casa i al fer la reclamació et donen aquesta. Em sap creu que no hagis entrar a ninguna de les teves opcions.

Espero que et fagin cas.
pitu
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 20, 2014 12:53 pm

EntradaAutor: pitu » dj. maig 15, 2014 1:40 pm

Hola a tots, companys de patiment! Nosaltres hem entrat en segona opció, almenys està al costat de casa i ens va agradar força... No és la nostra primera opció que és la que més ens agradava però no és la que ens feia por q ens toqués, ens haurem de conformar... Estem els segons d ela llista d'espera de la primera opció, a veure si hi ha canvis...
Una amiga meva que tb li ha tocat la segona opció ha anat aquest matí a l'OME i hi havia una liada allà de famílies reclamant... No sé si es pot reclamar plaça a la teva primera opció si t'han assignat una escola que estava en la teva llista d'opcions... Ho sabeu??

Juvica, ho sento molt, merda de sistema! Reclama i reclama fins fer-te pesada! Quien no llora no mama, diuen!

En fi, moltíssima sort als que reclameu!
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. maig 15, 2014 1:58 pm

Que jo sàpiga no, no pots reclamar si t'han assignat plaça a una escola que vas posar a la llista perquè s'entén que t'agradava.
Imatge
Imatge
Castanyeta
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm

EntradaAutor: Castanyeta » dj. maig 15, 2014 2:05 pm

Hola! (quina sort que aquest any tot això ja m'ho miro des de fora!)

Els que sou de l'Eixample Esquerre, a Els Llorers posen bolet a P3. Està confirmat.

I de l'Eixample en general, aquest estudi que es va presentar fa uns dies contradiu en moltes coses la versió oficial sobre l'oferta/demanda de places al districte. A l'informe es demsotra amb totes les dades dels darrers anys.
Ja sé que ara mateix esteu en una altra guerra, però potser aquestes dades us serviran com a argument...

http://ampaeixampleesmou.wordpress.com/ ... publiques/

Mapa Escolar de l’Eixample: https://docs.google.com/file/d/0B7440Bc ... DdTlV/edit
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
JuViCa

EntradaAutor: JuViCa » dj. maig 15, 2014 2:46 pm

Merci castanyeta... ara m'ho miro.

Fdrom... si m'han ofert Octavio en lloc de Pegaso es per que segurament sha omplert amb altres opcions... em queda molt més aprop i el seu germà anirà a la llar bressol

El que no se és que ens podrem trobar dilluns a aquestes subcomissions. Algu ha anat? Perque si tapen vacants, no sé si quedarà oferta per escollir.
I que hauriem de fer? Negociar amb que? Ens poden dir que l'escolarització en aquesta etapa no és obligatori
Imatge

Imatge
ESTRIS21
Entrades: 36
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 5:33 pm

EntradaAutor: ESTRIS21 » dj. maig 15, 2014 3:44 pm

Nosaltres hem entrar a la primera opció, pero perque aquest any feien 3 líneas... es su posava k era per ayudar a cubrir la falta de places de l ' exemple esquerra... ja k el cole es de Sants, pero a dos carreras ja es el eixample... pero tambe he vist ara k els Llorers ( k estrany em fa dir-li aixi, quant jo anava eran els reís catolics) tambe el han fet un bolet...
Conectar molt casos de gent k estava en espera i al final van entrar a la primera opció, ja vaig comentar el tema de la companya de feina k a ella li van o fer ir a 4 o 5 dies de començar les clases... presenteu queixes, no es just k es jugui aixi amb l ' educación i mes amb els estudis k hi han k ells ja saben com anira les demandes...
MacMecMic
Entrades: 14
Membre des de: dt. maig 06, 2014 9:58 pm

EntradaAutor: MacMecMic » dj. maig 15, 2014 3:56 pm

Nosaltres segona opció. Som de Eixample Esquerra. Haviem posat Els Llorers de segona, quedaven 10 vacants i a mes es on ha tocat "bolet".

Ja haviem presentat una primera reclamacio pel tema del bolet. I ara en farem una altra perque a mes.... A la primera opció Mallorca han mogut la llista de espera !! Ha entrat algu fora del proces i hem baixat de ser els primers de espera a els segons !! Dilluns cap el consorci...
ESTRIS21
Entrades: 36
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 5:33 pm

EntradaAutor: ESTRIS21 » dj. maig 15, 2014 4:16 pm

Ostres com poden fer-ho aixo? Es suposo k nomes es podía reclamar els primers dies d'abril no?
chuni
Entrades: 234
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 8:49 pm

EntradaAutor: chuni » dj. maig 15, 2014 4:22 pm

Macmecmic Que hem dius???Això ho poden fer???Nosaltres hem quedat primers a la llista!!com passi algú per davant hem torno boja!!!Dilluns serà un caos!!!Quina merda de sistema!!!Algun dia acabarà aquesta mal sonm??
Imatge
MacMecMic

EntradaAutor: MacMecMic » dj. maig 15, 2014 4:55 pm

L'escola no sap els motius. Ho ha fet el consorci. Tindra els seus motius perque dilluns anirem a demanar que ho expliquin...

Tot plegat acabes veient q es questio de sort i si no la tens comença el caos de les decisions arbitraries de qui administra...

Consell: comproveu a la escola de primera opcio la llista de espera perque de aquest tema per la web no es veu res.
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: leta » dj. maig 15, 2014 5:25 pm

Noies, espero que tingueu sort! Nosaltres hem entrat a primera opció perquè el pare va ser alumne de l'escola i teniem punts extra. Ara estan parlant molt dels xanxullos dels empadronaments... Jo conec el cas de dos que fa anys van empadronar els nens amb els avis per a poder entrar a l'escola que volien... Jo els fotria un puro de nassos!!
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
JuViCa

EntradaAutor: JuViCa » dj. maig 15, 2014 5:28 pm

Nosaltres estàvem els 10 llista d'espera i una companya va entrar en les darreres llistes. Ara al fer comprovació torna a estar en llista d'espera per què algú ha passat per endavant i com no entra a cap de la llista l'han enviada a una concertada en assignació d'ofici.

Teeeeela... de passar del cole quevol a qualsevol que no coneix. Ho porta fatal. Jo almemys m'havia fet a la idea
Imatge

Imatge
JuViCa

EntradaAutor: JuViCa » dj. maig 15, 2014 5:35 pm

Nosaltres estàvem els 10 llista d'espera i una companya va entrar en les darreres llistes. Ara al fer comprovació torna a estar en llista d'espera per què algú ha passat per endavant i com no entra a cap de la llista l'han enviada a una concertada en assignació d'ofici.

Teeeeela... de passar del cole quevol a qualsevol que no coneix. Ho porta fatal. Jo almemys m'havia fet a la idea
Imatge

Imatge
pitu
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 20, 2014 12:53 pm

EntradaAutor: pitu » dj. maig 15, 2014 7:18 pm

Però com pot ser que a aquestes alçades canviï la llista d espera????!!!!! Les reclamacions ja es van fer a l'abril...
MacMecMic

EntradaAutor: MacMecMic » dj. maig 15, 2014 7:27 pm

Em temo que els canvis vénen per les places de nens NEE. Cada escola te reservades unes places per aixo i entenc q les pot fer servir quan es necessiten... si enuna escola queden totes les NEE ocupades doncs potser se'n porten els nens a una altra a on aquesta reserva estigui buida...

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::