indiferència?...
-
VisitantVi
QUE CATXONDA AQUESTA ., EH???? JE,JE,JE.

Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Des que hem començat la recerca jo també compto els mesos per cicles. Actualment estem en el 5è cicle de "recerca i captura". Serà el definitiu? 

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/1f240a
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Isabel,
MOLTES FELICITATS per la relflexió i per aquesta nova etapa que encetes!
Jo, que com tu porto des de l'octubre de 2006, 14 eterns mesos, aquest cicle m'està passant una mica com a tu, estic un pèl indiferent...
La regla passada entre que em van fer un anàlisis de sang que em va dir que no ho estava i que em va avisar amb pèrdues que no havia tingut mai, no em vaig ni deprimir al veure-la.. al principi ho passava fatal cada vegada que apareixis la indesitjable, però clar amb el pas del temps et vas acostumant a les coses i cada vegada ho passo menys malament.. aquest mes estic una mica passota penso que si no és ara ni al cicle de finals de desembre serà al gener que la gine ja ens va dir que si voliem podriem provar IA, i mira tu, que sigui com sigui ho tindrem! I ja estic a la fase "que vingui quan li dongui la gana"!
MOLTES FELICITATS per la relflexió i per aquesta nova etapa que encetes!
Jo, que com tu porto des de l'octubre de 2006, 14 eterns mesos, aquest cicle m'està passant una mica com a tu, estic un pèl indiferent...
La regla passada entre que em van fer un anàlisis de sang que em va dir que no ho estava i que em va avisar amb pèrdues que no havia tingut mai, no em vaig ni deprimir al veure-la.. al principi ho passava fatal cada vegada que apareixis la indesitjable, però clar amb el pas del temps et vas acostumant a les coses i cada vegada ho passo menys malament.. aquest mes estic una mica passota penso que si no és ara ni al cicle de finals de desembre serà al gener que la gine ja ens va dir que si voliem podriem provar IA, i mira tu, que sigui com sigui ho tindrem! I ja estic a la fase "que vingui quan li dongui la gana"!
-
VisitantVi
hola reines meves!!! Aquest cap de setmana m'ha sentat mooooolt bé, i torno a estar il.lusionada per quedar-nos prenyats, però no obsessionada crec (espero i desitjo!!!!!).
Aixi que res, efectivament era una fase, i em sembla que la vaig superant. M'ho prenc amb més calma, això sí!!! Pero torno a pensar que un peasso de positiu per reis seria el millor regal de reis desde que em va caure l'scalextric quan era peke!!!!!!!!

Aixi que res, efectivament era una fase, i em sembla que la vaig superant. M'ho prenc amb més calma, això sí!!! Pero torno a pensar que un peasso de positiu per reis seria el millor regal de reis desde que em va caure l'scalextric quan era peke!!!!!!!!

- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Si si nenes!!!Jo tb vull quedar-mi per Reis!!!!
a més a més segons els meus comptes (que poden fallar moltíssim, pero bueno de ilusión también se vive) ESTARE OVULANT!!!!
AL ATAQUERRRRRRRRR
. ja has escrit la carta als Reis??a veure si es confonen i et porten un altre Scalextric
a més a més segons els meus comptes (que poden fallar moltíssim, pero bueno de ilusión también se vive) ESTARE OVULANT!!!!
AL ATAQUERRRRRRRRR
. ja has escrit la carta als Reis??a veure si es confonen i et porten un altre Scalextric

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

-
VisitantVi
.... jo també m'he sentit com tu aquest darrer mes... indiferència.. sense posar als plans cap npu membre a la família. COm bé comentaveu deuen ser etapes per les quals ens toca passar quan portem uns mesos de recerca.
Jo espero com tu tornar-me a il·lusionar aviat!!
Estic contenta de llegir que estàs ben animada de nou i que a la carta als reis no hi has posat l'escalestric!!!
PEr cert, en dreilho com tu dius tampoc m'enten quan provo d'explicar-li com em sento!!! Deu ser normal!!
Jo espero com tu tornar-me a il·lusionar aviat!!
Estic contenta de llegir que estàs ben animada de nou i que a la carta als reis no hi has posat l'escalestric!!!
PEr cert, en dreilho com tu dius tampoc m'enten quan provo d'explicar-li com em sento!!! Deu ser normal!!
me ha encantado leerme este post!!
Tenéis mucha razón.... Ya no me veo tan bicho raro
Nosotros llevamos buscando desde septiembre, la verdad es que hace muy poquito tiempo (nos casamos el día 9), pero todos los que tenemos alrededor, saben que estamos en ello y la verdad es que me encuentro un poco triste pq todo el mundo pregunta y a veces me siento mal.
A mi alrededor, también tengo varias embarazadas (y prácticamente todas a la primera).
Además, y últimamente, no trabajamos tanto como deberíamos y mis ciclos son incontrolables, en el último año, he tenido ciclos desde los 27 a los 40 días.
No sé, hoy además es lunes, así que no debería contar mucho, pero tengo los ánimos por los suelos.
Tenéis mucha razón.... Ya no me veo tan bicho raro
Nosotros llevamos buscando desde septiembre, la verdad es que hace muy poquito tiempo (nos casamos el día 9), pero todos los que tenemos alrededor, saben que estamos en ello y la verdad es que me encuentro un poco triste pq todo el mundo pregunta y a veces me siento mal.
A mi alrededor, también tengo varias embarazadas (y prácticamente todas a la primera).
Además, y últimamente, no trabajamos tanto como deberíamos y mis ciclos son incontrolables, en el último año, he tenido ciclos desde los 27 a los 40 días.
No sé, hoy además es lunes, así que no debería contar mucho, pero tengo los ánimos por los suelos.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 107 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

o