Lluitadores amb baixa reserva!!!
Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!
Hola deliah, a mi em van treure la idea de fer-ho am ovuls propis, per mala qualitat.. I ara estem a l'espera de fer prova al meu home de l'adn dels espermatozoides ... O sigui q... Estem així... A l'espera... I la lluita continua... Jo si no m'haguessin dit q els meus ovuls eren de mala qualitat hagués seguit amb els meus.. Però vaja.. No ho sé :))) que dur tot plegat!!
Petonets maques
Petonets maques
Deliah naltros ens plantegem 1 intent amb els meus i segons com vagi passarem a donació. Tinc el precedent d'haver aconseguit embaràs al 2013 (la meva filla) però alhora dues pèrdues així que amb la mosca darrere l'orella. La gine diu que la baixa reserva no té perquè anar associat a mala qualitat i segons ella encara sóc jove (34).
Ahir ho veia tot mig negre....algo tan natural per la majoria i tan complicat per nosaltres.
Ahir ho veia tot mig negre....algo tan natural per la majoria i tan complicat per nosaltres.
Té raó l'arwen81, la baixa reserva no té perquè estar associada amb mala qualitat :) sóc jo q he tingut aquesta mala sort. O sigui q a lluitar i endavant! Q amb un sol óvul ja n'hi ha prou!!!!! Ànims boniques!!!
Hola princesetes! !
Jo vull intentar altre cop amb els meus, pero com faig pocs madurs, com ja sabeu farem minifiv. Ara aixo si, ja us adelanto que com a molt d.hora ho fsre per l.estiu..
Tota la rao, baixa reserva no es sinónim de mala qualitat, encara que a moltes els hi passi..
De totes maneres, "la culpa" d.un embrio de mala qualitat (per dir.ho d.alguna manera), queda demostrat que molts embarassos han arribat a termini amb embrions C i D, NO sempre es nostre (part femenina)
Fins que no sapigueu amb totes les proves que feu que l.esperma de les vostres parelles no te cap anomalia del tipus que sigui, no es podra dir que es es per l.ovul.
Hem de pensar que si nosaltres fem de bons pero ells son mig mig o dolents l.embrio sera pochete. O la inversa clar.
Pero esque tenim la punyetera mania de sempre dir... son els meus ovuls... o...¿¿no?? ...
Jo fins que no sapiga si el meu marit te algo o no ja no faig res.
Esta clarisim que no nomes les dones i els ovuls envelleixen, aixi que... (es la meva manera de pensar despres de 2 fivs de merda)
Les fivs amb donant son molt mes economiques que les ovos, encara que tambe es cert que amb una ovo descansem de tanta hormona i tanta merda..
En fi. Que els embrions son el conjunt de dues cel.lules, i influiexen ambes. Aixi que amb força nenes!! Som joves, guapes, i amb ganes de tenir fills!! Que no puguin amb nosaltres dues cel.luletes de no res!!
Encara no hem trobat el tractament que s.ajusti al nostre cos, pero el trobarem i farem bingo.
Anims buniques. A per totes!!
Bona niiiiittt!!
Jo vull intentar altre cop amb els meus, pero com faig pocs madurs, com ja sabeu farem minifiv. Ara aixo si, ja us adelanto que com a molt d.hora ho fsre per l.estiu..
Tota la rao, baixa reserva no es sinónim de mala qualitat, encara que a moltes els hi passi..
De totes maneres, "la culpa" d.un embrio de mala qualitat (per dir.ho d.alguna manera), queda demostrat que molts embarassos han arribat a termini amb embrions C i D, NO sempre es nostre (part femenina)
Fins que no sapigueu amb totes les proves que feu que l.esperma de les vostres parelles no te cap anomalia del tipus que sigui, no es podra dir que es es per l.ovul.
Hem de pensar que si nosaltres fem de bons pero ells son mig mig o dolents l.embrio sera pochete. O la inversa clar.
Pero esque tenim la punyetera mania de sempre dir... son els meus ovuls... o...¿¿no?? ...
Jo fins que no sapiga si el meu marit te algo o no ja no faig res.
Esta clarisim que no nomes les dones i els ovuls envelleixen, aixi que... (es la meva manera de pensar despres de 2 fivs de merda)
Les fivs amb donant son molt mes economiques que les ovos, encara que tambe es cert que amb una ovo descansem de tanta hormona i tanta merda..
En fi. Que els embrions son el conjunt de dues cel.lules, i influiexen ambes. Aixi que amb força nenes!! Som joves, guapes, i amb ganes de tenir fills!! Que no puguin amb nosaltres dues cel.luletes de no res!!
Encara no hem trobat el tractament que s.ajusti al nostre cos, pero el trobarem i farem bingo.
Anims buniques. A per totes!!
Bona niiiiittt!!
Boniques!! Teniu raó baixa reserva no té pq anar relacionat amb mala qualitat a mi em va dir el mteix la meva Dra.i que els embrions no tirin endavant, tens raó Xantipa, que no té pq ser culpa de que els óvuls siguin de mala qualitat es cosa de dos i l'esperma es l'altre 50%, el meu mrit fa tres mesos ha deixat de fumar a veure si l'hi ha millorat la qualitat i quantitat pq sempre ha sortit tot justet per lo que sempre hem hagut de fer ICSI.
Jo ja aqst disbte ja n'he fet 37 i la qualitat diuen comença a baixar als 35 o sigui que de baixada que vaig noies.
Dimarts vinent tinc resultats analitiques i vaig a IVI a 1a visita a demanar segona opinió del nostre cas, ja us explicaré que em diuen recomanen.De moment porto dos dies de retràs de la regla i 5 dies de petites pérdues que van i venen, normalment ja m'hauria d'haver baixat...us ha passat que després del cicle de FIV negativa el següent se us hagi atrassat? sempre he sigut bastant puntual, sobretot quan començo a tacar sé que als 3,4 dies em baixa..em fet deures, sempre els fem..pero em semblaria un punyetero miracle la veritat desprès de tres anys i tots els entrebancs, no vull ni plantejar-m'ho que estic farta de rebre decepcions i als TE els hi tinc pànic horror, no els puc ni veure..esperaré uns dies més a veure, total ara no necessito per res que em baixi per iniciar res ja que estem en stand by..
Apali maques, un dia menys!! Muaaaack!!
Jo ja aqst disbte ja n'he fet 37 i la qualitat diuen comença a baixar als 35 o sigui que de baixada que vaig noies.
Dimarts vinent tinc resultats analitiques i vaig a IVI a 1a visita a demanar segona opinió del nostre cas, ja us explicaré que em diuen recomanen.De moment porto dos dies de retràs de la regla i 5 dies de petites pérdues que van i venen, normalment ja m'hauria d'haver baixat...us ha passat que després del cicle de FIV negativa el següent se us hagi atrassat? sempre he sigut bastant puntual, sobretot quan començo a tacar sé que als 3,4 dies em baixa..em fet deures, sempre els fem..pero em semblaria un punyetero miracle la veritat desprès de tres anys i tots els entrebancs, no vull ni plantejar-m'ho que estic farta de rebre decepcions i als TE els hi tinc pànic horror, no els puc ni veure..esperaré uns dies més a veure, total ara no necessito per res que em baixi per iniciar res ja que estem en stand by..
Apali maques, un dia menys!! Muaaaack!!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Deliah carinyo no descartis l'opció de fer un TE...coses més rares s'han vist eh???? Jo lo dels tacats no sé què dir-te, sempre taco entre regles així que per mi és algo normal.
És veritat que sempre culpem als nostres pobrets òvuls....la meva acupuntora em diu que fem molt malament, que he de visualitzar el meu òvul sa, rodó i preciós...em tronxo de riure però bueno, ho intento
Ànims boniques! d'aquí sortim totes amb bombo. SI o SI.
És veritat que sempre culpem als nostres pobrets òvuls....la meva acupuntora em diu que fem molt malament, que he de visualitzar el meu òvul sa, rodó i preciós...em tronxo de riure però bueno, ho intento
Ànims boniques! d'aquí sortim totes amb bombo. SI o SI.
Gràcies Arwen...de moment segueixo igual i espero.. intentant no pensar-hi gaire..estic segura acabarà baixant
Noies!!! Ha vosaltres us han recomanat o parlat de pendre Dhea per millorar qualitat ovárica??
Noies!!! Ha vosaltres us han recomanat o parlat de pendre Dhea per millorar qualitat ovárica??
Hola guapis!!
Primer de tot DELIAH, encara que sembli que no... els miracles existeixen, aixi que mai se sap, pero a mi el primer cicle de fiv hem va alterar la regla 5 mesos, apenes venia i quan venia era na i menos.
En aquesta segona fiv he tingut la regla despres com si no hagues passat res, es mes, hem torna a venir cada 28 dies, cosa que feia uns mesos abans de fer aquest ultim intent venia cada 21...
Jo he pres dhae uns 4 mesos, no hem va servir per a res, igual que el soniase, o el seidivid, o l'omega 3, i tantes mils de coses que he pres. Hem queda l'acupuntura per provar.
Per provar-ho no perds res!! bueno si... diners, pero potser et va be, es recomena pendre qualsevol cosa un minim de 3 mesos per aixo.
ARWEN!!! Una pregunta, les taques entre regla i regla les has tingut de sempre o despres de tenir la peque? Va ser part natural o cesarea?
petons lluitadores
Primer de tot DELIAH, encara que sembli que no... els miracles existeixen, aixi que mai se sap, pero a mi el primer cicle de fiv hem va alterar la regla 5 mesos, apenes venia i quan venia era na i menos.
En aquesta segona fiv he tingut la regla despres com si no hagues passat res, es mes, hem torna a venir cada 28 dies, cosa que feia uns mesos abans de fer aquest ultim intent venia cada 21...
Jo he pres dhae uns 4 mesos, no hem va servir per a res, igual que el soniase, o el seidivid, o l'omega 3, i tantes mils de coses que he pres. Hem queda l'acupuntura per provar.
Per provar-ho no perds res!! bueno si... diners, pero potser et va be, es recomena pendre qualsevol cosa un minim de 3 mesos per aixo.
ARWEN!!! Una pregunta, les taques entre regla i regla les has tingut de sempre o despres de tenir la peque? Va ser part natural o cesarea?
petons lluitadoresRe: Lluitadores amb baixa reserva!!!
Deliah jo vaig proposar lo de prendre DHEA abans del segon intent FIV i la gine que em duïa en procés em va dir que em faria el mateix efecte (si és que em funcionava) que els pegats de testosterona. (1 mes de pastilles, 5 de pegats de testosterona abans de començar amb les injeccions). És a dir,no és que m'ho recomanés ni desaconsellés, senzillament que l'efecte de la testosterona seria el mateix.
Xantipa sempre he tingut aquestes pèrdues....sempre vull dir que quan era més joveneta i prenia anticonceptives cada dos per tres me les havien de canviar perquè als 5-6 mesos començava amb pèrdues entre regles. Ara quan vaig tenir la nena (part natural) vaig deixar de perdre 10 mesos fins que vaig tenir l'embaràs espontani. I ara dsd el "part" de la petitona que perdo cada mes. :( Una me.
Em diuen que es defecte de progesterona i sempre tinc utrogestan a casa. Ara me n'estic posant algun cicle per veure si tenim sort i sona la flauta però vaja, més que res perquè si me la poso no taco.
Xantipa sempre he tingut aquestes pèrdues....sempre vull dir que quan era més joveneta i prenia anticonceptives cada dos per tres me les havien de canviar perquè als 5-6 mesos començava amb pèrdues entre regles. Ara quan vaig tenir la nena (part natural) vaig deixar de perdre 10 mesos fins que vaig tenir l'embaràs espontani. I ara dsd el "part" de la petitona que perdo cada mes. :( Una me.
Em diuen que es defecte de progesterona i sempre tinc utrogestan a casa. Ara me n'estic posant algun cicle per veure si tenim sort i sona la flauta però vaja, més que res perquè si me la poso no taco.
Siiii ARWEN es cert!!! li vaig dir a la meva gine que m'estava prenent dhae i que volia provar els parxes de testosterona i hem va dir que no calia, que feia el mateix efecte que el dhae. Aixi que vaig seguir amb les pastilles.
Doncs de les taques entre mitjes res, era per si era desde la nena i era per cesarea, no fos cas que tinguesis uns itsmocele, pero en el teu cas no ho deu ser, son "efectes secundaris" d'una cesarea.
Bona nit maques!!!

Doncs de les taques entre mitjes res, era per si era desde la nena i era per cesarea, no fos cas que tinguesis uns itsmocele, pero en el teu cas no ho deu ser, son "efectes secundaris" d'una cesarea.
Bona nit maques!!!

Ja la tinc aquí a la nostre indesitjada, amb un dolor d'ovaris que no m'aguanto si no em drogo, pero com sempre, ara ja estic tranquila per fer histeroscopia que em quadra dins els primers 15dies de cicle i ja tinc l'hora de fa dies..a veure que tal.
Jo he començat amb dhea, seidivid, omega 3,onagra, vitamina C, L-arginina i gestagyn que ho havia deixat tot després del negatiu, pero torno a la carrega, el desembre m'agradria un nou intent i ja començo a preparar meu cos..
Com esteu boniques??
Jo he començat amb dhea, seidivid, omega 3,onagra, vitamina C, L-arginina i gestagyn que ho havia deixat tot després del negatiu, pero torno a la carrega, el desembre m'agradria un nou intent i ja començo a preparar meu cos..
Com esteu boniques??
Ostres deliah quin bon arsenal de coses et prens!déu ni do! Si és que fem tot el que podem....
A tope i a aconseguir un bon positiu a l'intent de desembre.
Naltros seguim en standby fins dia 20. Hem de recollir les analítiques i preparar la paperassa per portar-li a la doctora. Poca emoció la veritat
A tope i a aconseguir un bon positiu a l'intent de desembre.
Naltros seguim en standby fins dia 20. Hem de recollir les analítiques i preparar la paperassa per portar-li a la doctora. Poca emoció la veritat
Caram deliah!!! Jo ara vull provar la soniase i la l arginina q tambe va be per l'endometri :)
Molta força per aquest desembre!!!
Arwin81 anims tambe!
Jo aviat fare analitiques i la biopsia testicular del meu home (pobret q espantat està!!!)
Be noietes mooolta força !!! I endavant!!!!
Petonets
Molta força per aquest desembre!!!
Arwin81 anims tambe!
Jo aviat fare analitiques i la biopsia testicular del meu home (pobret q espantat està!!!)
Be noietes mooolta força !!! I endavant!!!!
Petonets
Guapes!! Totes les proves son per millorar o sigui que endavant que la biopsia no crec que sigui pitjor que la nostre histerosalpingografia, que allò si que tela.. no sé si seria capaç de repetir-la mai de la vida, de les pitjors experiencies que he viscut..jajaja..o sigui que apetxuguin una mica home, que així espavilen...jajaja..pobrets..el meu li dona un iuiu em sembla ;),molta sort Xantipa tot sigui per acnseguir-ho.
Ja tinc encarrilat el procès de RA per SS a veure si quan m'avisen encara no m'he jubilat..jejeje..santa paciencia.
Petonets dolces, ja aneu informant de les vostres novetats, muaaaackk!!
Ja tinc encarrilat el procès de RA per SS a veure si quan m'avisen encara no m'he jubilat..jejeje..santa paciencia.
Petonets dolces, ja aneu informant de les vostres novetats, muaaaackk!!
Volia dir Dalila, em faig un lio ;) sort amb la biopsia del teu marit bunica!!
Dalila, per quin preu et va sortir la Ovo al CIRH?? Per saber quins preus ronda el tema...els óvuls de donant amb el teu perfil els tenen ja congelats en banc d'óvuls? o et busquen una donant per medicar-se i fer punció i després congelas com si fossin teus?? esperant el moment idoni per transferir-te'ls? O existeixen les dues opcions??..vaig una mica perduda amb el tema..quantes preguntes..jajaja..
Merci guapa!!
Merci guapa!!
Hola deliah, a mi l'ovo m'entra per MUFACE i només he de pagar alguna prova que no m'entri . Tinc dret fins a 2 ovos.
En quan a la donant te busquen algú q s'assembli a tu, intenten sincronitzar el teu cicle amb el de la donant i intenten tranferir en fresc. Jo no vaig poder perquè el meu endometri va fer el burro i no va créixer... Però sempre intenten fer com una Fiv normal i trabsferir en fresc. Ara la nostra pena va ser que només vam aconseguir 2 embrions... Per sixò ara miraran el meu home.
Em sap greu no poder donar dades dels preus, però imagino que és més car q una fiv perquè han de pagar la donant ...
:)
Molts petonets!!!
En quan a la donant te busquen algú q s'assembli a tu, intenten sincronitzar el teu cicle amb el de la donant i intenten tranferir en fresc. Jo no vaig poder perquè el meu endometri va fer el burro i no va créixer... Però sempre intenten fer com una Fiv normal i trabsferir en fresc. Ara la nostra pena va ser que només vam aconseguir 2 embrions... Per sixò ara miraran el meu home.
Em sap greu no poder donar dades dels preus, però imagino que és més car q una fiv perquè han de pagar la donant ...
:)
Molts petonets!!!
Merci Dalila, que ve que t'entrin dos intents!! Clar que si..ens ho haurien de fer a tots ostiaaa!! 
No et preocupis, pròxima visita amb la Maqueda l'hi pregunto, es que el meu cap no para de donar voltes, suposo serà el mateix + 1000E per la donant jove bunica(mès l'hi val ser-ho) ;)jajajaja...muaaaaaackkk!!

No et preocupis, pròxima visita amb la Maqueda l'hi pregunto, es que el meu cap no para de donar voltes, suposo serà el mateix + 1000E per la donant jove bunica(mès l'hi val ser-ho) ;)jajajaja...muaaaaaackkk!!
Deliah i tant... Jo tb crec q tothom li hauria d'entrar! Hauria de ser un dret!!!
Molts petonets!!
Però tu volies provar amb els teus òvuls oi? Un intent més... El teu home li han fet la biopsia?
Molts petonets!!
Però tu volies provar amb els teus òvuls oi? Un intent més... El teu home li han fet la biopsia?
Depenent dels resultats de problemes implantació.. farem un intent més amb els meus si surt algo alterat, si surt tot bé ens plantejarem de passar a Ovo seriosament, volem anar a lo més segur si fos el cas que surten totes les proves bé, estem una mica desgastats tots dos amb el tema i ja m'estic fent a la idea.
Meu home no s'ha fet biopsia, l'hi comentaré a la Maqueda a la següent visita, mai ens ho ha comentat..
Gràcies per tota la info bunica!!
Meu home no s'ha fet biopsia, l'hi comentaré a la Maqueda a la següent visita, mai ens ho ha comentat..
Gràcies per tota la info bunica!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |