Mares i pares ABRIL 2017
Re: Mares i pares ABRIL 2017
7 + 1
Bon dia precioses!
què tal? com esteu? quina colla que som!
Benvingudes Vero i Natàlia, ja ens anirem coneixent!
Marta, felicitaaats pel teu aniversari!! quina sort que ja no tinguis nàusees..jo estic fatal! tot el sant dia marejada, no puc fer res!
Encara no he començat amb els vòmits però crec q falta poc...amb l'anterior embaràs vaig estar els 9 mesos vomitant, esperem que aquest només sigui el 1r trimestre perque allò no era vida!
Avui tinc eco! ja en vaig fer una però era massa aviat i només van veure el saquet i l'embrió. No li vam sentir el cor...esperem avui fer-ho!! en tinc tantes ganes...
bé, us passo les meves dades per a que les poseu també:
-TE+: 26 de juliol ( vaig fer la beta) però a DP 10 ja sortia la segona ratlleta difuminada
-DDP i hospital previst: 3 d'abril, Hospital encara no ho sé .
-Nº DE FILLS: 1 ( 3 anys)
-EDAT PARES: 37 ell i jo 38l
-SEGUIMENT: Seguretat Social i privat
- PRIMERA ECO: 16 agost
-Comentaris: venim d'una FIV. El primer va venir de forma natural i no ens va costar gens però per aquest ja portavem 1 any i 8 mesos buscant i no hi havia manera, vam anar directe a FIV i va funcionar! Tan de bo ho haguéssim fet abans!
Bon dia precioses!
què tal? com esteu? quina colla que som!
Benvingudes Vero i Natàlia, ja ens anirem coneixent!
Marta, felicitaaats pel teu aniversari!! quina sort que ja no tinguis nàusees..jo estic fatal! tot el sant dia marejada, no puc fer res!
Encara no he començat amb els vòmits però crec q falta poc...amb l'anterior embaràs vaig estar els 9 mesos vomitant, esperem que aquest només sigui el 1r trimestre perque allò no era vida!
Avui tinc eco! ja en vaig fer una però era massa aviat i només van veure el saquet i l'embrió. No li vam sentir el cor...esperem avui fer-ho!! en tinc tantes ganes...
bé, us passo les meves dades per a que les poseu també:
-TE+: 26 de juliol ( vaig fer la beta) però a DP 10 ja sortia la segona ratlleta difuminada
-DDP i hospital previst: 3 d'abril, Hospital encara no ho sé .
-Nº DE FILLS: 1 ( 3 anys)
-EDAT PARES: 37 ell i jo 38l
-SEGUIMENT: Seguretat Social i privat
- PRIMERA ECO: 16 agost
-Comentaris: venim d'una FIV. El primer va venir de forma natural i no ens va costar gens però per aquest ja portavem 1 any i 8 mesos buscant i no hi havia manera, vam anar directe a FIV i va funcionar! Tan de bo ho haguéssim fet abans!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
5+6
Apa jo també poso dades! Amb una mica de por però bueno
TE+: 1 d'Agost
-DDP i hospital previst: 12 d'abril, HGC?
-Nº DE FILLS: 1 ( 2anys i mig)
-EDAT PARES: 30 jo 36 ell
-SEGUIMENT: Seguretat Social/privat
- PRIMERA ECO: 22 d'Agost
-Comentaris: ara fa un any que em vaig quedar embarassada però va ser un embaràs anembrionari. Ara amb molta por esperant la primera eco. Fins que no vegi un cigrinet no em vull il·lusionar del tot. És complicat, però bé. ..endavant!
Aishhhhh com que no tinc símptomes estic rallada....perquè em recorda molt a quan em vaig quedar prenyi l'any passat... simplement se m'infla la panxa moltissim a la tarda nit i a vegades em canso i he de seure perquè em fa com mal la panxa....
Apa jo també poso dades! Amb una mica de por però bueno
TE+: 1 d'Agost
-DDP i hospital previst: 12 d'abril, HGC?
-Nº DE FILLS: 1 ( 2anys i mig)
-EDAT PARES: 30 jo 36 ell
-SEGUIMENT: Seguretat Social/privat
- PRIMERA ECO: 22 d'Agost
-Comentaris: ara fa un any que em vaig quedar embarassada però va ser un embaràs anembrionari. Ara amb molta por esperant la primera eco. Fins que no vegi un cigrinet no em vull il·lusionar del tot. És complicat, però bé. ..endavant!
Aishhhhh com que no tinc símptomes estic rallada....perquè em recorda molt a quan em vaig quedar prenyi l'any passat... simplement se m'infla la panxa moltissim a la tarda nit i a vegades em canso i he de seure perquè em fa com mal la panxa....
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Hola reines. He estat uns dies desapareguda expressamnet. La veritat es que des de dimecres he patit molt. Us vaig dir a la meva darrera entrada que tenia menys simptomes. Pero la veritat es que van desparareixer per complert. Pensava que m havia tornat a passar com fa dos anys... Pero sorpresa!!!!!!!
A la eco d avui hem sentit el batec del COR. He al.lucinat molt. El meu home a qui havia convençut amb aixo d un sise sentit i intuicio no em tornara a creure amb les paranoies. Pero us juro q despres de 7 anys no eren nervis el que tenia sino motius x pensar el pitjor,,,, o aixo creia. Mireu q inclus ahir menjant dolços, avui he anat en moto a fer la eco... ( he totnat en bus!) Es q una cosa es que no tinguis cap simptoma i mira, perfecte si et trobes be. Pero l altra que tinguis pipi marejos insomni i panxa com un globus i un dia x altre desaparegui...
Estic feliç
Anims a totes que a poc a poc anirem sentint tots els cors. Paciencia.
Ara a per feina: com actualitzo aixo que dieu del post? Ho he de fer jo porque el vaig obrir?
Dades
-DUR: 1 juliol
-Te: beta dia 30 juliol (104) , 1 agost (260) 6 agost (2600)
-Edat: jo 39 ell 44
6+1 segons eco pero segons FIV estic de 6+4
1a ECO: 11 agost ( x l'emparanoiada...) sac gestacional 12mm x7'5 es veu sac viteli pero no embrio
2a ECO: 16 juliol sac gestacional 18x14, vv , embrio 4'3 i Batec cor
DPP: 7 abril
Seguiment: ss i privat ( pero encara no tinc gine porque encara fisn setembre em portaran al CIRH dr Checa)
Altres : continuare amb acupuntura i a partir de la 12 rependre pilates
A la eco d avui hem sentit el batec del COR. He al.lucinat molt. El meu home a qui havia convençut amb aixo d un sise sentit i intuicio no em tornara a creure amb les paranoies. Pero us juro q despres de 7 anys no eren nervis el que tenia sino motius x pensar el pitjor,,,, o aixo creia. Mireu q inclus ahir menjant dolços, avui he anat en moto a fer la eco... ( he totnat en bus!) Es q una cosa es que no tinguis cap simptoma i mira, perfecte si et trobes be. Pero l altra que tinguis pipi marejos insomni i panxa com un globus i un dia x altre desaparegui...
Estic feliç
Anims a totes que a poc a poc anirem sentint tots els cors. Paciencia.
Ara a per feina: com actualitzo aixo que dieu del post? Ho he de fer jo porque el vaig obrir?
Dades
-DUR: 1 juliol
-Te: beta dia 30 juliol (104) , 1 agost (260) 6 agost (2600)
-Edat: jo 39 ell 44
6+1 segons eco pero segons FIV estic de 6+4
1a ECO: 11 agost ( x l'emparanoiada...) sac gestacional 12mm x7'5 es veu sac viteli pero no embrio
2a ECO: 16 juliol sac gestacional 18x14, vv , embrio 4'3 i Batec cor
DPP: 7 abril
Seguiment: ss i privat ( pero encara no tinc gine porque encara fisn setembre em portaran al CIRH dr Checa)
Altres : continuare amb acupuntura i a partir de la 12 rependre pilates
Marta, no tinguis por, t'entenc... Però hem de mirar de gaudir tot l'embaras. I si mai hi ha males noticies ja ens n'ocuparem pero no pre-ocuparem...
Anims guapa
Anims guapa
- Marta_1986

Hey jefa! Quina alegria nenaaaaa
m'ha animat molt llegirte!!! Clar esque jo tinc molt recent lodel'ou buit i em rallo....però mira, m'has donat bon rotllo! Ara a esperar a dilluns per veure el cigronet.
Per actualitzar ho has de fer tu si, cada cop que s'hagi d'actualitzar ho has de fer tu.
qualsevol dubte t'ajudem.
Ara quan tens la propera eco?
Mode ego: avui estava netejant la banyera i em molestava molt a la panxa.... Després hem anat a comprar i tot el rato amb dolor a la banda dreta...el meu marit s'ha endut al peque a assaig de diables i així jo descanso...
Vinga guapeeeees
m'ha animat molt llegirte!!! Clar esque jo tinc molt recent lodel'ou buit i em rallo....però mira, m'has donat bon rotllo! Ara a esperar a dilluns per veure el cigronet.
Per actualitzar ho has de fer tu si, cada cop que s'hagi d'actualitzar ho has de fer tu.
qualsevol dubte t'ajudem.Ara quan tens la propera eco?
Mode ego: avui estava netejant la banyera i em molestava molt a la panxa.... Després hem anat a comprar i tot el rato amb dolor a la banda dreta...el meu marit s'ha endut al peque a assaig de diables i així jo descanso...
Vinga guapeeeees

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

7+2
bon dia boniques!
què tal? com van els embarassos? tot bé?
Glbb, quina alegria llegir-te i saber que tot va vent en popa! alegre't de no tenir símptomes i disfruta l'embaràs!! quina emoció tot plegat!
Jo ahir tb vaig anar al gine i li vam sentir el cor!!! hem va dir q és petit com un gra d'arrròs! tan petit i com m'esgota. Vaig tot el sant dia marejada...quines ganes de trobar-me bé!
A la setmana 11 em faré el test de diagnòstic prenatal. Vosaltres teniu pensat fer-lo? l'Ammio entra per mútua i crec que l'analítica no, però mira, ja no ens ve d'aquí!!! Serem pobres igual!
Ens anem parlant!!
bon dia boniques!
què tal? com van els embarassos? tot bé?
Glbb, quina alegria llegir-te i saber que tot va vent en popa! alegre't de no tenir símptomes i disfruta l'embaràs!! quina emoció tot plegat!
Jo ahir tb vaig anar al gine i li vam sentir el cor!!! hem va dir q és petit com un gra d'arrròs! tan petit i com m'esgota. Vaig tot el sant dia marejada...quines ganes de trobar-me bé!
A la setmana 11 em faré el test de diagnòstic prenatal. Vosaltres teniu pensat fer-lo? l'Ammio entra per mútua i crec que l'analítica no, però mira, ja no ens ve d'aquí!!! Serem pobres igual!
Ens anem parlant!!
- Marta_1986

Hola boniques, marxo cap a urgències. .. estic tacant marronet. Ahir vaig tenir dolors molt forts i ara al anar a fer pipu tenia el salvaslip tacadet i el paper al eixugarme també. Tot em recorda molt a l'any passat quan lo de l'l'ou buit.
A més com que només estic de 6 no sé si veurem alguna cosa...pq tot just avui entro a la setmana....
en fin, quan torni us informo.
A més com que només estic de 6 no sé si veurem alguna cosa...pq tot just avui entro a la setmana....
en fin, quan torni us informo.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Anims. Estem amb tu. Ja veuras que no es res i et quedaras mes tranquila. Si que es aviat per veure res pero si que et podran donar mides del saquet encara que sigui. Ptns
MArta_1986!! Ànims bonica! Que tot acabi en un ensurt! Esperem notícies!
GLbb enhorabona per l'eco! Jo estic comptant els minuts q em queden fins al 22! No sé si es que som una mica cagades totes però jo també, fin que no vegi el bateig per eco no acabaré d'estar tranquil·la
Amb el primer post podries entrar un moment a les mares de Mars per exemple i mirar com ho han fet elles! EStà super bè!
GLbb enhorabona per l'eco! Jo estic comptant els minuts q em queden fins al 22! No sé si es que som una mica cagades totes però jo també, fin que no vegi el bateig per eco no acabaré d'estar tranquil·la
Amb el primer post podries entrar un moment a les mares de Mars per exemple i mirar com ho han fet elles! EStà super bè!
- Marta_1986

Nenes han vist un sac, però fora de lloc...
el que més por em feia cada cop que m'he quedat embarassada i patapam. ara estic esperant la beta, hauré de tornar en 48h x repetir beta. A veure què ens diuen. Ja us informaré.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- Marta_1986

Ja sóc a casa. A veure us faig resum:
M'han fet la Beta i han sortit valors baixos. Així que poden ser tres coses :
1. Estic embarassada de menys
2. L'embaràs s'ha aturat
3. El sac està fora de lloc.
A la eco han vist alguna cosa, però m'han dit que era tant petit que podria ser un cos luti. Que en tot cas he de tornar en 48h i repetir beta. Depenent del resultat doncs serà una de les tres opcions. Si dupluca vol dir q estava de menys, si augmenta però no duplica vol dir q esta fora de lloc; i si no augmenta doncs que s'ha aturat.
Jo estic bé, ara mateix jo hi puc fer res... m'ha dit q fagi vida tranquila. Ah i que si tinc molts dolors hi torni.
M'han fet la Beta i han sortit valors baixos. Així que poden ser tres coses :
1. Estic embarassada de menys
2. L'embaràs s'ha aturat
3. El sac està fora de lloc.
A la eco han vist alguna cosa, però m'han dit que era tant petit que podria ser un cos luti. Que en tot cas he de tornar en 48h i repetir beta. Depenent del resultat doncs serà una de les tres opcions. Si dupluca vol dir q estava de menys, si augmenta però no duplica vol dir q esta fora de lloc; i si no augmenta doncs que s'ha aturat.
Jo estic bé, ara mateix jo hi puc fer res... m'ha dit q fagi vida tranquila. Ah i que si tinc molts dolors hi torni.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Ostres Marta reina, aviam si dupliques hormona i tot queda en un bon ensurt ..com et trobes? ara el millor que pots intentar fer és estar tranquil.la i creuar dits , estem pendents de tu bonica
Gibb nena , quin subidón després del mal cos ,no? si us trobeu bé molt millor, jo estic amb les nausees de la muerte i no li desitjo ni al meu pitjor enemic
Nina doncs jo intentaré que m'entri per la mutua, però segur que només t'el fan si el TS surt fluix, així que potser tb ens rasquem la butxaca i au..
Jo he estat desconnectada que hem marxat fora i necessitava tb desconectar.Tb vaig tacar fa una setmana, res, poca cosa, però suficient per estar tot el dia en mode slow.
El que si que estic es molt inflada, gasos, restrenyiment i una panxa que tela per estar només de 7+3 ( diria) ..Cariban forever i molta paciencia que el 19 tenim eco
Edito per posar les dades:
TE + : 20/21 Juliol
DPP i Hospital: 3 d'abril i estem entre Hospital de Terrassa i HGC
nº FILLS: 1 (farà els 5 al novembre)
EDAT PARES: 35 jo i ell 39
SEGUIMENT: uff encara per determinar cap on tirarem, potser el fem doble
1º ECO : 19 D'agost
Gibb nena , quin subidón després del mal cos ,no? si us trobeu bé molt millor, jo estic amb les nausees de la muerte i no li desitjo ni al meu pitjor enemic
Nina doncs jo intentaré que m'entri per la mutua, però segur que només t'el fan si el TS surt fluix, així que potser tb ens rasquem la butxaca i au..
Jo he estat desconnectada que hem marxat fora i necessitava tb desconectar.Tb vaig tacar fa una setmana, res, poca cosa, però suficient per estar tot el dia en mode slow.
El que si que estic es molt inflada, gasos, restrenyiment i una panxa que tela per estar només de 7+3 ( diria) ..Cariban forever i molta paciencia que el 19 tenim eco

Edito per posar les dades:
TE + : 20/21 Juliol
DPP i Hospital: 3 d'abril i estem entre Hospital de Terrassa i HGC
nº FILLS: 1 (farà els 5 al novembre)
EDAT PARES: 35 jo i ell 39
SEGUIMENT: uff encara per determinar cap on tirarem, potser el fem doble
1º ECO : 19 D'agost
pimpam l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 17, 2016 4:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Marta! Em sap molt greu! Però encara hi ha esperança bonica! Potser encara estàs de poquet no? Ara has de ser molt zen i esperar el control de les beta! Les primeres 12 setmanes són molt pesades, cada xorrada és un ensurt i mes si has tingut una mala experiència abans.
Però et desitjo de tot cor que tot acabi bé!
Ànims reina! Una abraçada!
Però et desitjo de tot cor que tot acabi bé!
Ànims reina! Una abraçada!
- Marta_1986

Noies avui hm'he despertat perquè tenia dolorsi al anar al lavabo i eixugarme pam.... sang com si fos una regla.... així que res, suposo que és un avortament espontani. Ara estic esperant que arribin els meus pares per anar a urgències i m'ajudin amb el peque .
Ja us informaré.
Ja us informaré.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Marta, ara et llegeixo! se m'ha posat la pell de gallina, molts ànims guapa. Estem pendents de tu.
- vero.moreno-blanco
- :: puça

- Entrades: 8
- Membre des de: dc. ago. 10, 2016 7:24 pm
ostres Marta, quin greu... vinga bonica recupera't, ànims i endavant! :)
Ostres Marta! Em sap molt greu reina! Molts anims i una abraçada super forta!
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Marta.....
venía a felicitarte y........ justo te he leído....
Joer, mi niña..... Compartimos pérdida el año pasado y sé la ñvtvrtjnklevbrjh (guarrada) que es repetir experiencia, por muy temprana que sea.....
Sólo mandarte muchos muchos ánimos, infinidad de abrazos y que cualquier cosa..... nos tienes aquí
Intentaré volver a entrar para ver qué te dijo el médico.....
Joer, mi niña..... Compartimos pérdida el año pasado y sé la ñvtvrtjnklevbrjh (guarrada) que es repetir experiencia, por muy temprana que sea.....
Sólo mandarte muchos muchos ánimos, infinidad de abrazos y que cualquier cosa..... nos tienes aquí
Intentaré volver a entrar para ver qué te dijo el médico.....
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Hola abrileres.
Entro un momentet per felicitar-vos a totes, ànims a la Marta
i en especial per saludar a la Nina5, habiem compartit post a cercadores i Omifineres. T'enrecordes de mi?
Nena moltíssimes felicitats!!!!!!!!
. FIV a la primera, qué bé, guapíssima, com m'alegro!
T'iré seguint
Entro un momentet per felicitar-vos a totes, ànims a la Marta
i en especial per saludar a la Nina5, habiem compartit post a cercadores i Omifineres. T'enrecordes de mi?Nena moltíssimes felicitats!!!!!!!!
. FIV a la primera, qué bé, guapíssima, com m'alegro!
T'iré seguint
Ei Bluebike, i tant que me'n recordo de tu, sovint hi pensava! com estàs? et vaig perdre la pista després de la segona IA...
Estic molt contenta que t'hagis passat a saludar! jo estic que encara no m'ho crec, Només desitjo que tot vagi bé..pensa que aniria al gine cada dia...imagina't!
Vés-te passant guapa!
Pimpam, anem iguals!!! la meva DPP també és el 3 d'abril!
Estic molt contenta que t'hagis passat a saludar! jo estic que encara no m'ho crec, Només desitjo que tot vagi bé..pensa que aniria al gine cada dia...imagina't!
Vés-te passant guapa!
Pimpam, anem iguals!!! la meva DPP també és el 3 d'abril!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |