Cercadores Setembre!!!
Re: Cercadores Setembre!!!
¡Buenas noches chicas!
Pues parece que el mes ha empezado muy bien, no me quiero adelantar pero ¡Enhorabuena Noyja!
Yo estoy de camino a mi primera SW, o eso espero, que tras dejar la píldora no se sabe muy bien cuando tocará.. así que habrá que hacer más deberes durante más días por si a caso.
Aunque de momento la cosa pinta mal, este fin de semana ni siquiera ha habido pinxito ya que el maromo se estaba agobiando por el calor..
voy a poner el aire en casa y ventiladores los próximos días para crear un ambien "más favorable" jejeje
¡Buenas noches y mucha suerte todas!
Pues parece que el mes ha empezado muy bien, no me quiero adelantar pero ¡Enhorabuena Noyja!
Yo estoy de camino a mi primera SW, o eso espero, que tras dejar la píldora no se sabe muy bien cuando tocará.. así que habrá que hacer más deberes durante más días por si a caso.
Aunque de momento la cosa pinta mal, este fin de semana ni siquiera ha habido pinxito ya que el maromo se estaba agobiando por el calor..
voy a poner el aire en casa y ventiladores los próximos días para crear un ambien "más favorable" jejeje¡Buenas noches y mucha suerte todas!
- atrapasomnis
- :: formigueta

- Entrades: 88
- Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm
Bon dia boniques !!!
Primer de tot, i amb boqueta de pinyó: Noyja enhorabona per la panxeta ( si hi ha ralleta hi ha panxeta ) Quan ens donis permís ja ho farem més tunejat
!!!
Jo la veritat és que estic super rara... Aquest mes no hi volia pensar gens, ja que tenia bastant clar que era impossible ... però ara, a dos dies de la NW començo a tenir dubtes ( que molt possiblement sigui cosa del cervell k em fa males passades ).
Ja fa molts dies que estic amb mal al pits, i als matins quan em llevo encara me'n fan més.
Ahir tarda tot treballant tenia algun dolor estil pre-warry ( que normalment no tinc o no noto ) i al vespre vaig estar amb un malestar a la panxa; cada ix temps em feia unes punxades / petits "retortijons".
Esperaré a veure que passa dijous.. Els últims mesos he tingut el cicle clavat a 28 dies, aixi que si dijous no hi ha W ( esperem que així sigui ) divendres o dissabte hi haurà clearblue xD
[ La meva pregunta clau és, podria ser que tenint els cicles de 28 dies hagués pogut ovular el 9è o 10è dia després de la W ? o seria massa aviat ? ]
Lannah > Com va la SW ?? :D
Memer > Tela amb els teus psicosímptomes ! Creuem els dits xk hagueu fet diana !! Ja aniràs explicant !
Ànims amb el desespero
Nena82 > A tope amb la SW !! Has de muntar un exèrcit de ventiladors a casa per refrescar l'ambient i a tope
ajajjaajaja !
Us seguiré llegint !!
Anims als desespero i a tope amb les SW !!!
Primer de tot, i amb boqueta de pinyó: Noyja enhorabona per la panxeta ( si hi ha ralleta hi ha panxeta ) Quan ens donis permís ja ho farem més tunejat
!!!Jo la veritat és que estic super rara... Aquest mes no hi volia pensar gens, ja que tenia bastant clar que era impossible ... però ara, a dos dies de la NW començo a tenir dubtes ( que molt possiblement sigui cosa del cervell k em fa males passades ).
Ja fa molts dies que estic amb mal al pits, i als matins quan em llevo encara me'n fan més.
Ahir tarda tot treballant tenia algun dolor estil pre-warry ( que normalment no tinc o no noto ) i al vespre vaig estar amb un malestar a la panxa; cada ix temps em feia unes punxades / petits "retortijons".
Esperaré a veure que passa dijous.. Els últims mesos he tingut el cicle clavat a 28 dies, aixi que si dijous no hi ha W ( esperem que així sigui ) divendres o dissabte hi haurà clearblue xD
[ La meva pregunta clau és, podria ser que tenint els cicles de 28 dies hagués pogut ovular el 9è o 10è dia després de la W ? o seria massa aviat ? ]
Lannah > Com va la SW ?? :D
Memer > Tela amb els teus psicosímptomes ! Creuem els dits xk hagueu fet diana !! Ja aniràs explicant !
Ànims amb el desespero
Nena82 > A tope amb la SW !! Has de muntar un exèrcit de ventiladors a casa per refrescar l'ambient i a tope
ajajjaajaja !Us seguiré llegint !!
Anims als desespero i a tope amb les SW !!!
Bon dia, boniques!!!
com aneu??
atrapasonmis, a veure si el cap de setmana ens portes bones notícies!! et desitjo moooolta sort, bonica!!!
Nena82, a x ventiladores yaaa!!! si está agobiado por eso , ponle uno en la habitación y otro enfocando al sofá x si encarta!! el caso es no perder la SW!!! jejejejeje.... como si le tienes que abanicar!! jejejejejjee. Veng, guapi.. a topeee a ver si este mes es el tuyo!!
noyja, como et trobes??
Memer, com van els supers psicosímptomes?? A veure si són reals i aquest mes ho celebrem, guapi!!!
la resta com aneu???

com aneu??
atrapasonmis, a veure si el cap de setmana ens portes bones notícies!! et desitjo moooolta sort, bonica!!!
Nena82, a x ventiladores yaaa!!! si está agobiado por eso , ponle uno en la habitación y otro enfocando al sofá x si encarta!! el caso es no perder la SW!!! jejejejeje.... como si le tienes que abanicar!! jejejejejjee. Veng, guapi.. a topeee a ver si este mes es el tuyo!!
noyja, como et trobes??
Memer, com van els supers psicosímptomes?? A veure si són reals i aquest mes ho celebrem, guapi!!!
la resta com aneu???

Bon dia noies!!
sembla que estem començant bé el setembre, pel que he llegit!!
Jo de moment esperant les dues ratlletes del TO, però anem practicant per si de cas, ja que sembla que aquest cicle no serà com el mes passat.
Ànims amb els desesperos i molta sort!!

sembla que estem començant bé el setembre, pel que he llegit!!
Jo de moment esperant les dues ratlletes del TO, però anem practicant per si de cas, ja que sembla que aquest cicle no serà com el mes passat.
Ànims amb els desesperos i molta sort!!

Hola!
Ja vaig escriure al post d' "un tercer fill" i, després de rumiar sobre el tema, em llençaré de nou a l'aventura (parlo en primera persona perquè la meva parella fa mesos que vol buscar la criatura i jo estava més insegura). Així que us passo les meves dades:
Nom d'usuària: meerut
Edat dels dos: ell 40 i jo 35 (quasi 36)
Cicle de cerca: 1r
Data NW: 30 setembre (apurant)
Nº fills: 2 (una nena i un nen preciosos!)
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Doncs aquest mes he deixat de prendre pastilles, així que no tinc ni idea de com tindré el cicle. He comprat TO per anar-me fent una idea de quan ovularé i poder recalcular la data de NW.
Salutacions a totes!
Ja vaig escriure al post d' "un tercer fill" i, després de rumiar sobre el tema, em llençaré de nou a l'aventura (parlo en primera persona perquè la meva parella fa mesos que vol buscar la criatura i jo estava més insegura). Així que us passo les meves dades:
Nom d'usuària: meerut
Edat dels dos: ell 40 i jo 35 (quasi 36)
Cicle de cerca: 1r
Data NW: 30 setembre (apurant)
Nº fills: 2 (una nena i un nen preciosos!)
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Doncs aquest mes he deixat de prendre pastilles, així que no tinc ni idea de com tindré el cicle. He comprat TO per anar-me fent una idea de quan ovularé i poder recalcular la data de NW.
Salutacions a totes!
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;

Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

- atrapasomnis

BON DIA CERCADORES !
Meerut BENVINGUDA !!! I molta sort en la cerca !!!
Com a mare no tinc ni idea de com ho viureu però et puc assegurar com a filla amb dos germans més que, és una marevella poder gaudir de dos germanets ( tot i els seus moments complicats; però que aquests tmb existeixen només amb dos ) jejejee Et seguiré llegint a veure com va la cerca !
Noyja COM ESTÀS ??? HI HA NOTÍCIES ???
EGO: Doncs re... aquí estem esperant el dia de demà..! Ahir em va costar molt dormir, només donava voltes al llit pensant en si hi haurà panxu o no
Als matins he estat bé, normal. Sense psicosimptomes.Només mal als pits.
És a les tardes quan em noto alguns dolors de regla i els ronyons carregats i això si, la panxa inflada !
Em llevo "figurín" i a la nit sem veu una panxa k sembla un globo
. Però no em vull fer il·lusions perquè podria ben ser cosa de la W.
He estat repassant l'agenda on els últims mesos he anat apuntant cosetes i els dos últims mesos tinc apuntat que vaig tacar un dia abans de la W, així k avui estaré pendent de si hi ha algún indici de W o no. Creueu els dits per mi ! ejejejej
Us aniré informant !!
PEPOS PER TOTES !!!
Meerut BENVINGUDA !!! I molta sort en la cerca !!!
Com a mare no tinc ni idea de com ho viureu però et puc assegurar com a filla amb dos germans més que, és una marevella poder gaudir de dos germanets ( tot i els seus moments complicats; però que aquests tmb existeixen només amb dos ) jejejee Et seguiré llegint a veure com va la cerca !Noyja COM ESTÀS ??? HI HA NOTÍCIES ???
EGO: Doncs re... aquí estem esperant el dia de demà..! Ahir em va costar molt dormir, només donava voltes al llit pensant en si hi haurà panxu o no
Als matins he estat bé, normal. Sense psicosimptomes.Només mal als pits.
És a les tardes quan em noto alguns dolors de regla i els ronyons carregats i això si, la panxa inflada !
Em llevo "figurín" i a la nit sem veu una panxa k sembla un globo
. Però no em vull fer il·lusions perquè podria ben ser cosa de la W.He estat repassant l'agenda on els últims mesos he anat apuntant cosetes i els dos últims mesos tinc apuntat que vaig tacar un dia abans de la W, així k avui estaré pendent de si hi ha algún indici de W o no. Creueu els dits per mi ! ejejejej
Us aniré informant !!
PEPOS PER TOTES !!!
Bones noies!!
Us vaig seguint!!!
Atrapasomnis, a veure si pots cantar panxu!!!
Jo no vaig tenir res de psicosímptomes, però si que em notava molt inflada als vespres...1 setmana i mitja abans de la data NW...no sé...us aniré seguint!!!
Anims amb els desesperos!!
Us vaig seguint!!!
Atrapasomnis, a veure si pots cantar panxu!!!
Jo no vaig tenir res de psicosímptomes, però si que em notava molt inflada als vespres...1 setmana i mitja abans de la data NW...no sé...us aniré seguint!!!
Anims amb els desesperos!!
Bon dia noies!! Aiix la meva peque demà comença el cole de grans! estic jo més nerviosa que ella
dolly, ja no queda res per començar la cerca!! sort i agafa forces!
Busy_Bee, ostren quin panorama lo de la radiografia. Tant costa als metges aceptar de primeres un NO?
Memer, aquestes punxades jo també les tinc i les vaig tener amb la meva peque. Aiiix, quan queda per sortir de dubtes?
Nena82, prepara el que sigui pel teu marono i que la calor no sigui excusa de res, que solament eés una vegada al mes i s'ha d'aprofitar!
Atrapasomnis, aiiix aquests símptomes raros...respecte a quan vas ovular, et vas fixar si vas tenir fluxe transparent? de tota manera et desitjo molta sort, la cosa pinta bé!
ARI83, si comences a veure les dos ratlletes del TO cada vegades més intentes això vol dir que l'ovulació s'apropa. El dia que siguin les dos ratlles igual de fortes o casi casi, pinxitos a tope aquell dia i el següent de remate i de regal per si de cas! Funciona!
meerut, t'admiro! Sort!
Modo ego: M'estic resistint, encara no he tornat a veure el TE. Fins i tot dubto de si vaig veure o no una segona ratlleta. Li vaig dir al Noyjo però em va dir que fins que no ho vegi no s'ho creurà, així que segurament demà li donaré el test i que ho vegi ell abans que jo. Aiix nenes, estic cagada. La W encara no ha baixat ni hi ha indicis... la única cosa que em 'ratlla' és estar a l'atur tot l'embaraç, però bueno...sóc molt activa i mai he estat sense 'fer res' així que potser se'm farà una muntanya...
dolly, ja no queda res per començar la cerca!! sort i agafa forces!
Busy_Bee, ostren quin panorama lo de la radiografia. Tant costa als metges aceptar de primeres un NO?
Memer, aquestes punxades jo també les tinc i les vaig tener amb la meva peque. Aiiix, quan queda per sortir de dubtes?
Nena82, prepara el que sigui pel teu marono i que la calor no sigui excusa de res, que solament eés una vegada al mes i s'ha d'aprofitar!
Atrapasomnis, aiiix aquests símptomes raros...respecte a quan vas ovular, et vas fixar si vas tenir fluxe transparent? de tota manera et desitjo molta sort, la cosa pinta bé!
ARI83, si comences a veure les dos ratlletes del TO cada vegades més intentes això vol dir que l'ovulació s'apropa. El dia que siguin les dos ratlles igual de fortes o casi casi, pinxitos a tope aquell dia i el següent de remate i de regal per si de cas! Funciona!
meerut, t'admiro! Sort!
Modo ego: M'estic resistint, encara no he tornat a veure el TE. Fins i tot dubto de si vaig veure o no una segona ratlleta. Li vaig dir al Noyjo però em va dir que fins que no ho vegi no s'ho creurà, així que segurament demà li donaré el test i que ho vegi ell abans que jo. Aiix nenes, estic cagada. La W encara no ha baixat ni hi ha indicis... la única cosa que em 'ratlla' és estar a l'atur tot l'embaraç, però bueno...sóc molt activa i mai he estat sense 'fer res' així que potser se'm farà una muntanya...
Nenes entrada fugaç
He tacat i em trobo ultra W (des d'ahir)
Crec que vaig ovular dos dies abans del que creia i estic dpo11, el més passat vaig tacar tres dies abans W, per tant ja pot ser,....
He tacat i em trobo ultra W (des d'ahir)
Crec que vaig ovular dos dies abans del que creia i estic dpo11, el més passat vaig tacar tres dies abans W, per tant ja pot ser,....
Bon dia boniques!
Noyja va, que si estàs a l'atur durant l'embaràs (o sense), podràs disfrutar de la teva nena molt més!, i si comença l'escola ho podràs viure més amb ella. Aprofita-ho dona!
A més si tens molèsties durant l'embaràs i les visites, doncs tot plegat serà més fàcil no?
Memer no et vas fer TO? Ovular 2 dies abans seria estrany si eren negatius no? Espera't no sigui implantació i bé, si no ja sabem que els cossos es tormen bojos bojos durant la cerca per fer-nos patir més encara carai!!
Mode ego: en plena SW i a puntet d'ovular ja. Calculo entre avui i demà!
Una abraçada a totes!
Noyja va, que si estàs a l'atur durant l'embaràs (o sense), podràs disfrutar de la teva nena molt més!, i si comença l'escola ho podràs viure més amb ella. Aprofita-ho dona!
A més si tens molèsties durant l'embaràs i les visites, doncs tot plegat serà més fàcil no?
Memer no et vas fer TO? Ovular 2 dies abans seria estrany si eren negatius no? Espera't no sigui implantació i bé, si no ja sabem que els cossos es tormen bojos bojos durant la cerca per fer-nos patir més encara carai!!
Mode ego: en plena SW i a puntet d'ovular ja. Calculo entre avui i demà!
Una abraçada a totes!
Opino igual Noyja, si estas a l'atur et podràs dedicar més a tu i al bebé!!! Jo miraria de no pensar-hi, si econòmicament no us fa anar mooooolt malamemt, disfruta del moment i ja està.
Ego: em sembla que dec tenir psicosimptomes d'aquests dels que parleu.... aquesta es la meva setmana fertil, hem fet deures i aquests dies noto "petites molèsties" a zona ovaris.... ja m'estic imaginant que potser el tema ha "cuajat" o poder simplement es que estic ovulant o algo aixi....
el fet es que tenir molèsties després de la regla, no em sol passar....però tb es cert que duia 2 anys prenent antibaby.....
Tambe us volia comentar, que l'altre dia parlant amb una coneguda que fa poc ha tingut un bebe i és filla d'una ginecòloga.... em va dir que lo seu era fer els deures 4 dies després de que s'acabés la W. Em va deixar una mica així, doncs els dies fértils comencen una miiica més tard.... Creieu que ella ea va confondre o té raó???
Ego: em sembla que dec tenir psicosimptomes d'aquests dels que parleu.... aquesta es la meva setmana fertil, hem fet deures i aquests dies noto "petites molèsties" a zona ovaris.... ja m'estic imaginant que potser el tema ha "cuajat" o poder simplement es que estic ovulant o algo aixi....
el fet es que tenir molèsties després de la regla, no em sol passar....però tb es cert que duia 2 anys prenent antibaby..... Tambe us volia comentar, que l'altre dia parlant amb una coneguda que fa poc ha tingut un bebe i és filla d'una ginecòloga.... em va dir que lo seu era fer els deures 4 dies després de que s'acabés la W. Em va deixar una mica així, doncs els dies fértils comencen una miiica més tard.... Creieu que ella ea va confondre o té raó???
Crunchi doncs que vols que et digui amb això de 4 dies després de la W és depèn de cadascuna.
No és lo mateix que et duri la W 4 dies que 7 i sobretot que ovulis al CD 12 o al CD 20..vull dir que si et dura 6 dies i sols ovular cap al CD12 començaries a fer deures al CD10 i estàs a prop. Però el meu cas per exemple, em dura 4 dies, començaria al CD08 i FINS al CD21 no ovulo...imagina't.
Suposo que ho dirà quan no tenim ni idea de quan podem ovular per X motius i és una data de referència per començar amb certes probabilitats.
No és lo mateix que et duri la W 4 dies que 7 i sobretot que ovulis al CD 12 o al CD 20..vull dir que si et dura 6 dies i sols ovular cap al CD12 començaries a fer deures al CD10 i estàs a prop. Però el meu cas per exemple, em dura 4 dies, començaria al CD08 i FINS al CD21 no ovulo...imagina't.
Suposo que ho dirà quan no tenim ni idea de quan podem ovular per X motius i és una data de referència per començar amb certes probabilitats.
Bon dia cercadores!!!!
Fins ara no he pogut tenir una estona per seure, llegir-vos i actualitzar dades!
Primer de tot animar amb els psicosimptomes a la Noyja i l'Atrapasomnis, com ho teniu? Per la Noyja ja estic començant a preparar la veu perquè....si hi ha ratlleta pinta panxeta!!!!pero fins que no hi hagi positiu jo no canto! i l'atrapasomnis? com ho portes? algun indici? la meva panxeta tb va venir abans d'una infecció d'orina...o sigui q ja veus! no esta tot perdut!
A les noves incorporacions benvingudes!!!! intentaré fer el possible per acompanyar-vos a en la cerca!
Lannah anem a la par! seria molt bonic cantar doblete les dues! a disfrutar dels pinxitos!
Memer esperem que aquests psicosimptomes es converteixin en panxona!
Fins ara no he pogut tenir una estona per seure, llegir-vos i actualitzar dades!
Primer de tot animar amb els psicosimptomes a la Noyja i l'Atrapasomnis, com ho teniu? Per la Noyja ja estic començant a preparar la veu perquè....si hi ha ratlleta pinta panxeta!!!!pero fins que no hi hagi positiu jo no canto! i l'atrapasomnis? com ho portes? algun indici? la meva panxeta tb va venir abans d'una infecció d'orina...o sigui q ja veus! no esta tot perdut!
A les noves incorporacions benvingudes!!!! intentaré fer el possible per acompanyar-vos a en la cerca!
Lannah anem a la par! seria molt bonic cantar doblete les dues! a disfrutar dels pinxitos!
Memer esperem que aquests psicosimptomes es converteixin en panxona!
Nenes, mode ego un momentet
Quin mal de cap que tinc!!!
Estic mirant el calendari i ara crec que pot ser implantació jejejeje
És que a veure, el cicle passat va ser de 31 dies. Amb fase lútia de 13. L'altre va ser de 26 però també fase lútia de 13. Vaig fer TO i com a molt molt ara estaria a DPO11, però segueix sent CD23. I no pot ser DPO11, pq vaig tenir dos dies de positiu, per tant, com a d'hora seria ovulació el segon positiu de TO, oi?
No sé si us estic marejant gaire, per això tinc aquest mal de cap!!!
Total que la meva DNW està entre l'11 i el 13 igualment, així que el dia de la diada faré el TE (sempre que això no hagi anat a més)
Crunchi: jo també opino que això de 4 dies després de W deu ser una cosa molt general o poc pensada... ho vaig llegir per internet també però amb la versió 5 dies després. De fet, hi ha gent molt mal informada. L'altre dia al Fertility Friend n'hi havia una molt contenta després de 3 annys de buscar (sense anar al metge) que s'havia quedat. Vaig mirar les seves gràfiques i només feia dos pinxitos al mes!! tots els mesos només dos pinxitos al mes!! i sense mirar TO ni res!! que fort tres anys buscant així.... segur que hi ha factors que no coneixem, o temes psicològics però vaja.... que aquest és un tema molt sensible i la gent a vegades no té prou informació o no és prou acurada.....
Quin mal de cap que tinc!!!
Estic mirant el calendari i ara crec que pot ser implantació jejejeje
És que a veure, el cicle passat va ser de 31 dies. Amb fase lútia de 13. L'altre va ser de 26 però també fase lútia de 13. Vaig fer TO i com a molt molt ara estaria a DPO11, però segueix sent CD23. I no pot ser DPO11, pq vaig tenir dos dies de positiu, per tant, com a d'hora seria ovulació el segon positiu de TO, oi?
No sé si us estic marejant gaire, per això tinc aquest mal de cap!!!
Total que la meva DNW està entre l'11 i el 13 igualment, així que el dia de la diada faré el TE (sempre que això no hagi anat a més)
Crunchi: jo també opino que això de 4 dies després de W deu ser una cosa molt general o poc pensada... ho vaig llegir per internet també però amb la versió 5 dies després. De fet, hi ha gent molt mal informada. L'altre dia al Fertility Friend n'hi havia una molt contenta després de 3 annys de buscar (sense anar al metge) que s'havia quedat. Vaig mirar les seves gràfiques i només feia dos pinxitos al mes!! tots els mesos només dos pinxitos al mes!! i sense mirar TO ni res!! que fort tres anys buscant així.... segur que hi ha factors que no coneixem, o temes psicològics però vaja.... que aquest és un tema molt sensible i la gent a vegades no té prou informació o no és prou acurada.....
Hola noies!
Merci per la benvinguda :)
Atrapasomnis, sort amb la NW!
Noyja, no sé com aguantes! Jo em faria un Clearblue que t'ho diu fins a 4 dies abans de la NW
Tot i això, pel que expliques, fa bona pinta!! Referent al tema de l'atur, jo vaig tenir el segon quan estava a l'atur, em va anar molt bé per cuidar de la gran, relaxar-me i gaudir de l'embaràs. Després de tenir el nen, vaig cercar feina i vaig treballar de nou. No està tan malament, no et ratllis
Memer, has provat els TO? Així sabràs quan ovules... Ànims, bonica!
Lannah83, si estàs a punt d'ovular... a l'ataque!
Crunchi, jo també crec que els dies fèrtils comencen més tard. Suposo que és una manera d'avançar-se, en el cas que s'ovulés abans del normal ja que l'esperma dura més dies viu... Ella et va explicar el per què?
Jo avui he rebut el carregament de Natalben i TO que començaré la setmana vinent
Merci per la benvinguda :)
Atrapasomnis, sort amb la NW!
Noyja, no sé com aguantes! Jo em faria un Clearblue que t'ho diu fins a 4 dies abans de la NW
Tot i això, pel que expliques, fa bona pinta!! Referent al tema de l'atur, jo vaig tenir el segon quan estava a l'atur, em va anar molt bé per cuidar de la gran, relaxar-me i gaudir de l'embaràs. Després de tenir el nen, vaig cercar feina i vaig treballar de nou. No està tan malament, no et ratllis Memer, has provat els TO? Així sabràs quan ovules... Ànims, bonica!
Lannah83, si estàs a punt d'ovular... a l'ataque!
Crunchi, jo també crec que els dies fèrtils comencen més tard. Suposo que és una manera d'avançar-se, en el cas que s'ovulés abans del normal ja que l'esperma dura més dies viu... Ella et va explicar el per què?
Jo avui he rebut el carregament de Natalben i TO que començaré la setmana vinent

El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;

Holaaa!! Vinc a apuntar-me per fi! Que he anat entrant a xafardejar amb el mòbil i ara he pogut fer-ho amb el portàtil!
Nom d'usuària: cookiee46
Edat dels dos: ell 28 i jo 33
Cicle de cerca: 6è cicle
Data NW: cap a l'1 d'octubre
Nº fills: cap
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: després de dos mesos sense fer TO, aquest cicle els retomo perquè estic tenint cicles irregulars i, a més, em tranquilitza una mica saber quan ovulo exactament.
Nom d'usuària: cookiee46
Edat dels dos: ell 28 i jo 33
Cicle de cerca: 6è cicle
Data NW: cap a l'1 d'octubre
Nº fills: cap
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: després de dos mesos sense fer TO, aquest cicle els retomo perquè estic tenint cicles irregulars i, a més, em tranquilitza una mica saber quan ovulo exactament.
- atrapasomnis

Hola buniques !!!
No us sabria definir com em sento... cunfosa, nerviosa, positiva
Els dos cicles anteriors van ser de 27 dies justos i amb tacat un o dos dies abans de la W.
Amb això vull dir: avui estic al 27è dia del cicle i de moment no hi ha cap tacat !!! Sabeu que vol dir això no ?? que estic en mode SUPER DESESPERO !!!!
Per una banda em sembla impossible que hi pugui haber
perquè només van ser 2 pinxitos i van ser el 9è i 10è dia després de la W ( així que penso que van ser massa aviat ) i de regal després vaig estar amb l'infecció d'orina i prenent antibiòtic...
Així que estic una mica espantada per si realment hi ha panxu... espero que l'antibiòtic no hagi afectat negativament...
veurem demà a veure què passa !! i si no hi ha presència de la W, segurament divendres faré ClearBlue ( ja no puc aguantar més dies )
Tema psicosimptomes segueixo igual: mal de pits, panxa inflada al vespre i avui tarda mal d'ovaris ( esperem k no sigui cosa de la W )
VAIA QUIN ROLO US HE FOTUT !! :D
Memer Sigues positiva !! encara no hi ha res perdut !! Estarem atentes a veure què passa !!!
cookiee46 Espero que aquest sigui el teu mes
MOLTS PEPOS
No us sabria definir com em sento... cunfosa, nerviosa, positiva
Els dos cicles anteriors van ser de 27 dies justos i amb tacat un o dos dies abans de la W.
Amb això vull dir: avui estic al 27è dia del cicle i de moment no hi ha cap tacat !!! Sabeu que vol dir això no ?? que estic en mode SUPER DESESPERO !!!!
Per una banda em sembla impossible que hi pugui haber
perquè només van ser 2 pinxitos i van ser el 9è i 10è dia després de la W ( així que penso que van ser massa aviat ) i de regal després vaig estar amb l'infecció d'orina i prenent antibiòtic...Així que estic una mica espantada per si realment hi ha panxu... espero que l'antibiòtic no hagi afectat negativament...
veurem demà a veure què passa !! i si no hi ha presència de la W, segurament divendres faré ClearBlue ( ja no puc aguantar més dies )
Tema psicosimptomes segueixo igual: mal de pits, panxa inflada al vespre i avui tarda mal d'ovaris ( esperem k no sigui cosa de la W )
VAIA QUIN ROLO US HE FOTUT !! :D
Memer Sigues positiva !! encara no hi ha res perdut !! Estarem atentes a veure què passa !!!
cookiee46 Espero que aquest sigui el teu mes
MOLTS PEPOS

Si, m'ho deuria dir algo aixi en general.... Va ser una conversa molt ràpida i hi havia mes gent davant i no vaig gosar preguntar detalls.....pero em sobta que la noia vagi errada pq es filla d'una ginecologa.... entenc que si la noia diu això és pq la mare aixi li ha dit..... no ho sé, potser es que el seu cicle es mes curt, si.... no ho sé, jo ho vaig entendre que ho deia aixi en general... no ho sé, mai ho sabrem què volia dir.. Pero jo per si de cas li he fet cas
XD potser és el que diu Lannah83 i la solucio a aquest petit misteri es que dependrà de lo que et duri la W.... potser si q és una data genèrica que es diu sns saber la durada de la W d la persona .....potser si.
Memer, caray, 3 anys aixi.... normal que els hi hagi costat quedar-se embarassats!!!!! Son massa poques oportunitats, 2 cops al mes....
Modo ego: estic al dia 12 del cicle, i estic amb dolor dovaris i mal de panxa en general... OMG
XD potser és el que diu Lannah83 i la solucio a aquest petit misteri es que dependrà de lo que et duri la W.... potser si q és una data genèrica que es diu sns saber la durada de la W d la persona .....potser si.Memer, caray, 3 anys aixi.... normal que els hi hagi costat quedar-se embarassats!!!!! Son massa poques oportunitats, 2 cops al mes....
Modo ego: estic al dia 12 del cicle, i estic amb dolor dovaris i mal de panxa en general... OMG
Bon dia noies,
entro rapidet, per dir que abans d'ahir el TO va sortir una mica marcadet i ahir ja va sortir les dues ratlletes ben marcades, així que la meva DNW serà cap al 20 - 21 de setembre. Creuem els dits a veure si surten bé els deures !!
Si que és ben cert que el cos es trastoca, els meus cicles han canviat totalment, sempre havia set molt irregular i ara s'estan tornant regulars.
Molts ànims amb els desesperos!!
entro rapidet, per dir que abans d'ahir el TO va sortir una mica marcadet i ahir ja va sortir les dues ratlletes ben marcades, així que la meva DNW serà cap al 20 - 21 de setembre. Creuem els dits a veure si surten bé els deures !!
Si que és ben cert que el cos es trastoca, els meus cicles han canviat totalment, sempre havia set molt irregular i ara s'estan tornant regulars.
Molts ànims amb els desesperos!!

bon dia!!!
memer podria ser perfectament implantació...ja que son uns dies abans! a veure si es queda tot aquí i cantem positiu!
Crunchi jo en sento de tots colors...cada dia, un dia si i un dia no, 11,13,15 i 17 del cicle....cada dona s'ha quedat amb un mètode diferent...crec q el millor mètode es fer pinxitos a doquier durant la setmana d'ovulació i ja esta...i a vegades ni així!!!!
Noyja hem fet CB???ja estic preparada per cridar ben fort!
Benvinguda Cookiee!!!
Atrapasomnis això son molt bones noticies!!! podria ser perfectament una nena...diuen que els espermatozous femenins aguanten fins a 3 dies a dins! estaré a l'espera per cantar!!! potser fins i tot canto doblete!!!
Ego començant la meva sw a tope!!! el més fort de tot això és que aquest any em cau l'ovulació el mateix dia que el meu petit es va crear! no ho trobeu màgic! seria molt bonic crear dos fills el mateix dia de l'any: 11 de setembre a més del simbolisme que te el dia en qüestió! aquest ha de ser el mes!
memer podria ser perfectament implantació...ja que son uns dies abans! a veure si es queda tot aquí i cantem positiu!
Crunchi jo en sento de tots colors...cada dia, un dia si i un dia no, 11,13,15 i 17 del cicle....cada dona s'ha quedat amb un mètode diferent...crec q el millor mètode es fer pinxitos a doquier durant la setmana d'ovulació i ja esta...i a vegades ni així!!!!
Noyja hem fet CB???ja estic preparada per cridar ben fort!
Benvinguda Cookiee!!!
Atrapasomnis això son molt bones noticies!!! podria ser perfectament una nena...diuen que els espermatozous femenins aguanten fins a 3 dies a dins! estaré a l'espera per cantar!!! potser fins i tot canto doblete!!!
Ego començant la meva sw a tope!!! el més fort de tot això és que aquest any em cau l'ovulació el mateix dia que el meu petit es va crear! no ho trobeu màgic! seria molt bonic crear dos fills el mateix dia de l'any: 11 de setembre a més del simbolisme que te el dia en qüestió! aquest ha de ser el mes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |