Enquesta: Bolquers de roba o els de sempre?
-
VisitantVi
MontseMu (i les altres)
aquesta web que comentes és la que ven els bolquers que jo faig servir.
Per a mi la millor opció va ser els todo en uno rellenables.
Els mommys touch son genials. Jo n'estic molt contenta.
I la noia que porta la pàgina per telèfon em va atendre molt bé. Un bolquer que es va trencar m'el va canviar sense problemes.
Reina, t'envio un privi amb el mail de la que vén les anous.
aquesta web que comentes és la que ven els bolquers que jo faig servir.
Per a mi la millor opció va ser els todo en uno rellenables.
Els mommys touch son genials. Jo n'estic molt contenta.
I la noia que porta la pàgina per telèfon em va atendre molt bé. Un bolquer que es va trencar m'el va canviar sense problemes.
Reina, t'envio un privi amb el mail de la que vén les anous.
-
VisitantVi
1.- ben bé, quin és el procés per rentar els bolquers?
el canvies, enlloc de llençar el bolquer a la brossa, el llences en una galleda que tens pels bolquers. Jo abans de llençar-lo el desmonto. Trec l'absorvent de dins
2.- donen molta feina?
no és per fer-me pesada. Però a mi gens. Bé, si, però també en teniu vosaltres comprant-los i baixant les escombraries. Jo poso la rentadora i només d'apretar un botó i posar detergent. Els pots secar a l'assecadora o estendre'ls. Es una mica més de feina. Però res exagerat i compensa. (pensa en diners)
3.- un cop rentats, fan olor de pipi?
no. a mi em va passar. Vaig canviar el sabó i cap problema. De tant en tant els rento amb el programa llarg. Això vol dir que normalment faig servir el curt!
4.- s'han de rentar exclusivament amb la nou de rentat, o es pot fer servir sabó que utilitzo normalment?
jo vaig començar amb nous i ara faig servir sabó per temes d'olors. Mai suavitzant.
5.- els que estàn bruts de caques, com es renten?
Les caques del lactant que són liquides les pots treure ràpidament sota l'aixeta. Jo tenia un raspall d'aquell dels plats i així marxava ràpid. Pots fer servir papers.
Les caques sòlides les llences al vater amb el paper que li poses entre bolquer i culet.
7.- quants se n'han de tenir per anar bé?
jo en tinc 14. Amb 12 també passaria
8.- es poden posar amb altra roba a la rentadora o s'han de posar sols?
jo els poso sols. Amb 12 ja fas una rentadora.
el canvies, enlloc de llençar el bolquer a la brossa, el llences en una galleda que tens pels bolquers. Jo abans de llençar-lo el desmonto. Trec l'absorvent de dins
2.- donen molta feina?
no és per fer-me pesada. Però a mi gens. Bé, si, però també en teniu vosaltres comprant-los i baixant les escombraries. Jo poso la rentadora i només d'apretar un botó i posar detergent. Els pots secar a l'assecadora o estendre'ls. Es una mica més de feina. Però res exagerat i compensa. (pensa en diners)
3.- un cop rentats, fan olor de pipi?
no. a mi em va passar. Vaig canviar el sabó i cap problema. De tant en tant els rento amb el programa llarg. Això vol dir que normalment faig servir el curt!
4.- s'han de rentar exclusivament amb la nou de rentat, o es pot fer servir sabó que utilitzo normalment?
jo vaig començar amb nous i ara faig servir sabó per temes d'olors. Mai suavitzant.
5.- els que estàn bruts de caques, com es renten?
Les caques del lactant que són liquides les pots treure ràpidament sota l'aixeta. Jo tenia un raspall d'aquell dels plats i així marxava ràpid. Pots fer servir papers.
Les caques sòlides les llences al vater amb el paper que li poses entre bolquer i culet.
7.- quants se n'han de tenir per anar bé?
jo en tinc 14. Amb 12 també passaria
8.- es poden posar amb altra roba a la rentadora o s'han de posar sols?
jo els poso sols. Amb 12 ja fas una rentadora.
-
VisitantVi
què fort... fa 4 dies que m'estava informant com una boja...
i ara en sóc una experta... mmm, suposo que una mica ja si...
Jo els bolquers que faig servir no son els bumgenius. Si passeu pel meu blog hi ha un article on en parlo amb foto i tot...
(es per no repetir-me que algunes em deuen odiar!!!)
i repecte als papers, quan son més bebés es fan servir uns papers més gruixuts, perque la caca és liquida.
Després s'hi posen uns papers fins com el paper de seda. De fet és roba. Sabeu el teixit nonwoven (no teixit) dons aìxò. Jo els rento amb els bolquers, i quan fa caca els llenço. Fa com dos mesos que vaig comprar el paquet de 100 i no n'he gastat ni la meitat.
Mira, en parlaré al blog!
i ara en sóc una experta... mmm, suposo que una mica ja si...
Jo els bolquers que faig servir no son els bumgenius. Si passeu pel meu blog hi ha un article on en parlo amb foto i tot...
(es per no repetir-me que algunes em deuen odiar!!!)
i repecte als papers, quan son més bebés es fan servir uns papers més gruixuts, perque la caca és liquida.
Després s'hi posen uns papers fins com el paper de seda. De fet és roba. Sabeu el teixit nonwoven (no teixit) dons aìxò. Jo els rento amb els bolquers, i quan fa caca els llenço. Fa com dos mesos que vaig comprar el paquet de 100 i no n'he gastat ni la meitat.
Mira, en parlaré al blog!
-
VisitantVi
-
VisitantVi

cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 11:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |