Quants fills voleu tenir?

Més qüestions.

Quants fills voleu tenir?

1
7
5%
2
63
42%
3
72
48%
4 o més
7
5%

Vots totals: 149
Immami
:: zebra
Entrades: 1886
Membre des de: dc. gen. 30, 2008 4:20 pm
Contacta:

EntradaAutor: Immami » dt. jul. 08, 2008 8:57 pm

El meu home sempre em deia que en volia més de tres, i jo sempre li contestava que "amb quantes dones?" Perquè jo tampoc em veig amb tanta família!!!

Però jo sóc la que fa tres i no em buscaven i penso "quina sort que fallessin mons pares, no??". I sempre he pensat que tres està bé...

El que passa que el pis és petit, i les peles....

En fi, que dos segur (tots tenim dret a tenir un germà amb qui barallar-nos!!) i potser (si ens tornem bojos) tres.

:p-) :p-) :p-)
Imatge
Imatge
Imatge
PYM
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dl. abr. 17, 2006 7:28 pm

EntradaAutor: PYM » dc. jul. 09, 2008 11:58 am

Jo he votat per 3. En un principi sempre havia pensat en 2, pero en veure lo feliç que soc amb una.... repetiria 1000 vegades.

Suposo que l'any que ve anirem a pel segon/a m'agradaria que no es portesin molt temps.
Imatge

Imatge
delfi
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 3:49 pm

EntradaAutor: delfi » dc. jul. 09, 2008 12:07 pm

Doncs jo sempre havia pensat en 2, pero per circunstacies de la vida (em vaig separar i no vam tenir fills) he anat a per la petita amb el meu company actual amb 37 anys o sigui que em planto amb només 1 !!!
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: Quants fills voleu tenir?

EntradaAutor: heaven25baby » ds. gen. 17, 2009 8:53 pm

JO SEMPRE HE PENSAT EN TENIR 2 FILLS I AIXÍ ESPERO QUE SIGUI... ;-)
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » ds. gen. 17, 2009 10:27 pm

jo voto per tres, tot i que sempre deia que en volia tenir més de tres... però només pel tema cotxe ja ho veig complicadíssim (i, evidentment, les peles...)
Ara que ja tinc la primera no sé si hi arribarem,a tres, tot i que m'encantaria! és que la primera ens ha costat 13 mesos de búsqueda... em plantejo que potser algun pugui ser adoptat o acollit...
el temps dirà!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dg. gen. 18, 2009 7:07 pm

Hola noies, jo encara no he convençut al meu home per anar a buscar el primer. Però ja està encarrilat.Je, je. :pandi:
Sempre he volgut tenir-ne mínim dos biològics i un o dos adoptats. Per tant, jo voto per tres. :-:) :-(( :-)
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mariola
Entrades: 1034
Membre des de: dt. gen. 02, 2007 4:21 pm
Ubicació: El Penedès

EntradaAutor: mariola » dl. gen. 19, 2009 12:41 am

doncs jo he votat 3, però segurament em plantaré amb 2. Ara que ja començo a tenir ganes de començar a buscar el segon el meu home em diu que si ara no tinc temps, com m'ho faré amb 2? (és que sempre el burxo per que fagi coses dient-li que no tinc temps per res i ara em surt "el tiru per la culata"... :-(( )Així que encara que sempre m'he imaginat amb 3 nens, no crec el que pugui convèncer per tres i m'hauré de conformar amb dos.... el temps dirà! potser tinc sort i al segon embaràs en vénen 2! oh! com m'agradaria una bessonada!!! :love:
Ne_us
Entrades: 1936
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 10:07 am

EntradaAutor: Ne_us » dl. gen. 19, 2009 9:09 am

Jo voto per 2, perque com estan les coses, no es per a ser familia nombrosa, però el que passa es que soc molt jove, 25 anys,i ja tinc els dos (bueno a l'abril naixerà el segon) i el meu home diu que segur que mes endavant tindre ganes de tindren un altre. Per ara ja he complit amb el meu vot, tinc un nen de 4 anys i 'altre de cami, i despres el temps dirà.
Imatge
Imatge
Annita
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

EntradaAutor: Annita » dt. feb. 03, 2009 4:02 pm

Home, doncs jo, per demanar, tambe m'apuntaria a 3 o 4, pero la cosa esta muuu mala!!!! De moment tenim a la primera amb gairebe 6 mesets, i al meu nen sembla k ,cada cop k trec el tema dels germanets per la Lluna, se li posen els pels de punta! jajaja la veritat és k es molt comic, pq a mes jo li dic k potser si anem a per un/a altre/a ens surten bessons!!! jajaja kina cara fot... però amb la conya, ja te els noms pensats per si pases, aixi k no se fins a kin punt li fa tanta por com diu...
En resum, k vull com a poc, un altre! No m'agradaria k la peke fos filla unica... i suposo k les relacions propies amb els germans ens condicionen molt a l'hora de decidir sobre akests temes... al menys a mi! :***: Tinc un solete de germana! :lluita::
Imatge

Imatge
Aidyana
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dc. des. 10, 2008 5:42 pm
Ubicació: Baix Penedès

EntradaAutor: Aidyana » dt. abr. 21, 2009 5:21 pm

A mi m'agradaria tenir-ne 3, però com ja heu dit la gran majoria, l'economia mana (encara que sigui trist...). Però sóc optimista, no diuen que allà on mengen dos, en megen tres?
N'acabo de fer 31 i en tinc una de quasi 4 anys i aviat anirem a pel segon. Sempre he pensat que tindria bessons i, de fet, a casa n'hi ha antecedents, així que si en lloc del 2n, tinc el 2n i el 3r per torna, tindré el meu somni acomplert!
A mi també em va costar convèncer el meu marit de tenir-ne dos... i ell són 9 germans!!!!! Aix aquests homes!

Apa, sort a totes!
Imatge

Imatge
mamadiana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dl. maig 04, 2009 2:25 pm

Tot just anem per la primera, però nosaltres en voldriem quatre, si l'economia ens ho permetés. Ja veurem, el temps dirà!!
Imatge
Imatge Imatge
techary
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

EntradaAutor: techary » dt. maig 05, 2009 10:38 am

ei quin post mes xulu! jo tinc dos,vaig tenir el primer amb 25 i el segon amb 27 ara el meu home diu que ja tenim prou tema espai i tal pero ami se ma quedat les ganetes de la nena per tanta ara farem un kit kat amb el DIU i dintre de uns 4 anys intentare convençal per tenir un altre,ah i si es nen encantada igualment!!! :pandi:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dt. maig 05, 2009 10:40 am

Doncs jo em planto amb 2, ja tinc la parelleta. Tot i que el meu marit vol un tercer :-:)
Imatge

Imatge

Imatge
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. maig 05, 2009 8:28 pm

jo en tinc tres, i estic encantada (es clar que he de dir jeje) tenen 5, 3 i 1 any, ara a casa no hi ha qui s'avorreixi! :-)
techary
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

EntradaAutor: techary » dt. maig 05, 2009 8:46 pm

GLORIASDN I QUE SON NENS I NENES? MENCANTARIA SER FAMILIA NOMBROSA :pandi:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dt. maig 05, 2009 9:08 pm

doncs jo soc filla unica i sempre he dit que no tindria mai un sol fill (a no ser que tingues algun problema... que no es el cas...)
El meu marit son 3 germans, i.... segurament tirarem cap a 3...
De moment buscquem el segon... ja tenim una nena de 21 mesos...
Pero ara ha passat una neumonia molt forta (ingressada 15 dies...) i per un moment vaig pensar que em plantava... que no volia duplicar les possibilitats de passar per aquell patiment....
Pero ja torno a pensar que almenys 2...
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. maig 05, 2009 9:24 pm

techary ha escrit:GLORIASDN I QUE SON NENS I NENES? MENCANTARIA SER FAMILIA NOMBROSA :pandi:

dos nenes de 5 i 3 anys respectivament i un nen de 1 any! :plora: :globus: : lasito :

ostres llumer quin sustu.. la veritat es que fan patir aquests moments.
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dj. maig 07, 2009 8:02 pm

doncs nosaltres diem que tres, però ja veurem :ok: de moment ens esperarem una miqueta, que els inicis amb la Júlia han estat durillos :-D però sempre hem dit que almenys dos, i si podem tres :ok: :ok:
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dv. maig 08, 2009 9:04 am

llumer ha escrit:doncs jo soc filla unica i sempre he dit que no tindria mai un sol fill (a no ser que tingues algun problema... que no es el cas...)

Jo tb sóc filla única i estic al 100% d'acord amb tu, un de sol és tant trist, no tens mai ningú amb qui confiar al 100% i que senti igual que tu respecte als pares i familiars.
De moment tenim un nen que és el que més estimem del món, i d'aqui un temps anirem a pel segon que potser sera l'últim encara que si per mi fos en tindriem 3.
M'ha sorprés veure que la meitat de nosaltres en vol 3, és tant trist que no puguem per temes de diners, feina,...haurien d'ajudar més a les famílies amb nens al càrrec, no trobeu??
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. maig 11, 2009 9:38 pm

cuqueta ha escrit:
llumer ha escrit:doncs jo soc filla unica i sempre he dit que no tindria mai un sol fill (a no ser que tingues algun problema... que no es el cas...)

Jo tb sóc filla única i estic al 100% d'acord amb tu, un de sol és tant trist, no tens mai ningú amb qui confiar al 100% i que senti igual que tu respecte als pares i familiars.
De moment tenim un nen que és el que més estimem del món, i d'aqui un temps anirem a pel segon que potser sera l'últim encara que si per mi fos en tindriem 3.
M'ha sorprés veure que la meitat de nosaltres en vol 3, és tant trist que no puguem per temes de diners, feina,...haurien d'ajudar més a les famílies amb nens al càrrec, no trobeu??

si, de fet nosaltres ja hem decidit retardar el 2n.... teniem pensat que es portessin relativament poc, però jo he vist que tal com estem, que estem molt lluny de casa, no sé si em sento capaç... i som lluny per feina! però bé.... ja veurem com va tot... però sí que és trist no poder tenir els fills que t'agradaria per tema econòmic sobretot.... potser el problema és que els volem donar massa a cadascun d'ells.... ?-) ?-)

el que has dit de que al ser filla única no tens ningú de qui parlar de com et sents respecte a pares i familiars, no m'ho havia parat mai a pensar! però tens tota la raó! jo tinc una germana i realment sí que tenim molta complicitat :ok:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::