La gent pensa quan fa segons quines preguntes?!?!?!
Re: La gent pensa quan fa segons quines preguntes?!?!?!
Gràcies Laucob pels teus consells, un petó i una abrassada!!!!!!!!!!!!!!!
Llegint el que us han dit, encara em puc sentir afortunada, però hi ha gent que de veritat no entenc com fa determinades preguntes. Els darrers dies he hagut de sentir:
1. el famós "però era buscat o t'havies quedat per sorpresa?". Com si això fos un atenuant del dolor.
i 2. (i encara més dolorós) "ha estat un avortament voluntari o natural?", crec que amb la cara que vaig posar va ser suficient com a resposta. Comentaris tan desafortunats fan molt de mal en aquests moments, no entenc com es pot tenir tan poca vista i tan poca empatia com per preguntar això quan el que tens davant és evident que està destrossat.
Però bé, és el que hi ha i com estava de poc temps, no l'havia dit a gaire gent i no se'm notava sembla que a tothom el venen al cap les mateixes coses, perquè allò que us estic explicant han estat comentaris d'amics i persones properes, no us penseu que eren les veïnes.
1. el famós "però era buscat o t'havies quedat per sorpresa?". Com si això fos un atenuant del dolor.
i 2. (i encara més dolorós) "ha estat un avortament voluntari o natural?", crec que amb la cara que vaig posar va ser suficient com a resposta. Comentaris tan desafortunats fan molt de mal en aquests moments, no entenc com es pot tenir tan poca vista i tan poca empatia com per preguntar això quan el que tens davant és evident que està destrossat.
Però bé, és el que hi ha i com estava de poc temps, no l'havia dit a gaire gent i no se'm notava sembla que a tothom el venen al cap les mateixes coses, perquè allò que us estic explicant han estat comentaris d'amics i persones properes, no us penseu que eren les veïnes.
de vegades la gent tb es molt tafanera i fa preguntaes per saber no perque els interressi jo quan em diuen segosn quiens coses no pregunto potser sebli que passi del que em diuem pero es per no fotre la pota.
Nenes, jo treballo en una escola i m'he hagut de sentir de tot per part dels nens, sobre tot dels més petits.
Avui una nena de 6 anys m'ha dit: Senyo, és veritat que has perdut al bebé? Jo li he respós que sí i ella m'ha dit: I per què no el busques?
Uns altres, aquests de 8 anys em van dir: Senyo, ja no estàs embaraçada però estàs gorda encara, eh???
Senyo... però està mort? I el tens en una capseta blanca al menjador?
Senyo... i el vas portar mort a la panxa? I quan va nèixer no va plorar?
Senyo... si el bebé ha nascut mort, pq tots nosaltres estem vius? Els bebés neixen vius.
Dels nens en tinc per donar, regalar i vendre!!!! Ja m'ho prenc amb humor, pq gaire bé cada dia me'n solten una.
Una mare al tornar de la baixa: Felicidades! Ya te debes encontrar mejor, no? Ya verás que bonito esto de ser mamá! Una compi li va dir: La cosa no ha ido bien, pero ahora ya queda felicitada para la próxima vez. (jajajajaja) Pobra dona, va ficar una cara!!!!
Avui una nena de 6 anys m'ha dit: Senyo, és veritat que has perdut al bebé? Jo li he respós que sí i ella m'ha dit: I per què no el busques?
Uns altres, aquests de 8 anys em van dir: Senyo, ja no estàs embaraçada però estàs gorda encara, eh???
Senyo... però està mort? I el tens en una capseta blanca al menjador?
Senyo... i el vas portar mort a la panxa? I quan va nèixer no va plorar?
Senyo... si el bebé ha nascut mort, pq tots nosaltres estem vius? Els bebés neixen vius.
Dels nens en tinc per donar, regalar i vendre!!!! Ja m'ho prenc amb humor, pq gaire bé cada dia me'n solten una.
Una mare al tornar de la baixa: Felicidades! Ya te debes encontrar mejor, no? Ya verás que bonito esto de ser mamá! Una compi li va dir: La cosa no ha ido bien, pero ahora ya queda felicitada para la próxima vez. (jajajajaja) Pobra dona, va ficar una cara!!!!
Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Clar ves a saber que li devia dir el fill.... pero es que els nens son la repera diuen tot el que pensen i repeteixen tot el que senten, sense filtres...
Pero la gent gran, la veritat podrien posar una mica de seny...
Pero la gent gran, la veritat podrien posar una mica de seny...
acabes de teir un bebe" em diu la meva neboda i pq estas tant gorda " u jo li contesto "pq he tingut un bebe i ella em diu " la meva mare ha tingut dos i no esta gorda " toma ya.
aixo ho deu haver sentit a casa dels meus cunyats que el ho parlavem i la nena m'ho ha esbombat.
l'altre dia encar em diu "aquesta vegada si qeu estas prima eh ""
aixo ho deu haver sentit a casa dels meus cunyats que el ho parlavem i la nena m'ho ha esbombat.
l'altre dia encar em diu "aquesta vegada si qeu estas prima eh ""
D
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 29, 2025 12:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re:
Crispina ha escrit:Si es que la gent no te mida... Jo tinc una companya que cada mes em pregunta: "Que aquest mes tampoc.. si es que potser no vals per ser mare!" aixo despres de patir un avortament a març, no es poden dir aqueste coses home, no es just.
Perque no vull lius vaig que no la sento i marxo pero, deu ni do. Sort que la resta m'animen que si no. Podeu tenir clar que no hem parlo amb ella
penso que el comentari que et fan ja passa a la mala educació... tela és per enviar-la a cagar
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |