Part a Santa Caterina de Salt

Experiències i pors del moment més desitjat.

eternitat
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Part a Santa Caterina de Salt

EntradaAutor: eternitat » dt. ago. 14, 2012 2:48 pm

Gemma, crec que si, que ho fan un dilluns al mes (no recordo si el primer o l'últim), però dijous quan vegi a la llevadora del CAP on treballo (que pertany a l'IAS, Sta Caterina) li pregunto i t'ho confirmo.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
mishka
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » dc. ago. 15, 2012 4:13 am

remença,

sento molt el que et va passar, però dir que per haver-te fet una cessàrea "un senyor tall a la matriu i no totes queden bé ni es recuperen..hi ha infeccions i hi ha esterilitat i riscos pel següent part...etc" és passar-se...
Cada dia se'n fan un munt i la majoria acaben bé, per no dir el 99%.
Diria que hi ha moltes més dones amb "coses tocades" a causa de parts "normals" a les que se'ls escapa el pis o sempre més tenen molèsties per la zona de baix...

Bé, és el que penso jo.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dc. ago. 15, 2012 8:18 am

Remença, em sap molt greu la teva experiència i que ho visquis amb aquest desànim, només puc dir-te que espero la teva petita t'ajudi a tornar a recuperar la il·lusió.
No entraré en si la cesària estava o no indicada perquè no he vist els registres i perquè sobretot ni sóc ginecòloga ni era allí per a valorar el context. Però sí que vull dir-te que referent al que dius: " Ah...i no volgueu saber el pitjor... Quan cobra un ginecòleg de guàrdia si fa un part normal? I quan cobra un ginecòleg de guàrdia si fa un part amb cesarea? Imagineu-vos la resposta". Dir-te que els ginecòlegs del SNS i en particular els del Santa Caterina, cobren el mateix per una guàrdia en la que facin cesareas com per les estan amb els braços plegats perquè no tenen feina. En la privada no ho sé, però a l'IAS és així. Jo també soc metge de l'IAS i tots cobrem el mateix per una guàrdia, sigui de l'especialitat que sigui i treballis el que treballis.
gemmac
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dl. ago. 13, 2012 2:29 pm

EntradaAutor: gemmac » dj. ago. 16, 2012 12:02 pm

eternitat ha escrit:Gemma, crec que si, que ho fan un dilluns al mes (no recordo si el primer o l'últim), però dijous quan vegi a la llevadora del CAP on treballo (que pertany a l'IAS, Sta Caterina) li pregunto i t'ho confirmo.

merci Eternitat! si saps alguna cosa ja ho diras.
Imatge
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dj. ago. 16, 2012 2:54 pm

gemmac ha escrit:
eternitat ha escrit:Gemma, crec que si, que ho fan un dilluns al mes (no recordo si el primer o l'últim), però dijous quan vegi a la llevadora del CAP on treballo (que pertany a l'IAS, Sta Caterina) li pregunto i t'ho confirmo.

merci Eternitat! si saps alguna cosa ja ho diras.

Gemmac ho fan el primer dilluns de cada mes de 18-20h a la sala d'actes (entrant a mà esquerre, abans de la botigueta de regals). Ara a l'agost no ho han fet, per tant la propera sessió és el dilluns 3 de setembre.
mishka

EntradaAutor: mishka » dv. ago. 17, 2012 2:40 pm

i de què van aquestes reunions?
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dv. ago. 17, 2012 2:56 pm

mishka ha escrit:i de què van aquestes reunions?

T'ensenyen sala de parts i els diferents aparells (pilotes, cordes penjades, banyera...) per ajudar-te a dilatar/parir. Abans et feien un passeig i ho veies in vivo, ara ho fan amb fotos i un power-point. A més hi ha una llevadora, no sé si un gine, i també un anestesista, que t'expliquen com és un part, possiblitats que tens, què és l'epidural i possibles efectes secundaris... és just per a que et familiaritzis amb les instalacions i resolguis dubtes tècnics sobre el dia del part. Resolen moltes de les preguntes que he vist pel fòrum, tipus: "i si aquell dia em toca Santa Cate i està ple, m'enviareu al Trueta?", o "i si demano part natural i quan hi sóc pel mig, prefereixo epidural?" i coses així... Jo no hi vaig anar-hi quan em tocava, la veritat. Però ja tenia clar que volia epidural, m'era bastant igual haver vist sala de parts abans (ja coneixia la resta de l'hospital) i els efectes secundaris de l'epidural... ja fa molts anys que els vaig estudiar a la facultat. Però la veritat és que amigues i companyes que hi han anat diuen que està molt bé.
mishka

EntradaAutor: mishka » ds. ago. 18, 2012 6:56 am

Gràcies!
gemmac
Entrades: 369
Membre des de: dl. ago. 13, 2012 2:29 pm

EntradaAutor: gemmac » dl. ago. 20, 2012 9:37 am

Hola!

Moltes gràcies!!
Imatge

Torna a “El part”