BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Elantris » dc. abr. 27, 2016 7:11 pm

Marta_1986 ha escrit:A veure, primer de tot...
On està la Malibuna??? Va sir li havia baixat la warry? ?? Igjal m'he perdut, i com al primer post no posa res....

I aquestes són les DNW:

25 d'Abril - Pitxillu
25 d'Abril - Mossa-77 espera't una mica més a veure si no apareix
26 d'Abril - Dalilala
dalilalaaaaaaaaaaa?????

28 d'Abril - Pitxillu quina és la DNW definitiva doncs?
28 d'Abril - Airun81 ja li ha baixat,no?
28 d'Abril - Mllbuendia
29 d'Abril - Elantris
30 d'Abril - Terrallum
30 d'Abril - Gemmagemma
1 de Maig - Selenemar
5 de Maig - Náyade
6 de Maig - Cookiee46


Com que vaig bastant perduda pq no tinc gaire temps ho he posat aixi. ..igual hi ha coses que ja heu dit, però no m'entero :love:


Canvieu al 7 de maig siusplau, que la bruixa va venir super tard :ufs:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Náyade » dc. abr. 27, 2016 10:44 pm

Hola noies!!! Entrada fugaç amb mòbil!!

Mossa em sap super greu la warry... Però no perdis l'esperança!! Potser és massa aviat i vas ovular tard.

No sé qui més li havia baixat... Em sap molt greu!! Esperem que el Maig ens porti totes les panxus que no ha portat l'abril!!

Però no desesperem, que encara queden unes quantes sense warry!!! :)

Tema jefa de Maig, ufff no sé què fer, demà aviam si em ve la inspiracio!! Que ho vull deixar fet divendres, que el capde anem a Cadaqués amb amics i no m'emportaré la tablet ni res.

Jo crec que aquest mes no hem encertat, però Bueno... Demà tinc un sopar de comiat de soltera d'una companya i penso beure alcohol. No em posaré borratxa ni res, però una copeta de sangria caurà segur.

Ah!! I m'he comprat pastilles de fruits rojos per prevenir les cistitis, que tinc bastants! I ja em notava malament... I resulta que porten també àcid fòlic!!! En sortirà per les orelles jajaja.

Bona nit guapes!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Elantris » dj. abr. 28, 2016 7:36 am

Nayade, que et vas comprar?
Jo prenc el CistiClean perquè també en tinc moltes, és un rotllo!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: xinxa » dj. abr. 28, 2016 8:33 am

Bon dia!

Mossa, em sap molt greu aquest no embarazada. Ja ha baixat la w?

Vanessa, com vas??? Espero que no hagi arribat la maleida!

Airun em sap molt greu aquesta baixada de w! Demà ens expliques que et diu el gine.

Boleta, ole aquests pinxitus no geriàtrics!!! A gaudir!

Sé que em deixo moltes coses, però és que som moltes!!! Nosaltres en plena sw, però sense to ni cap control, i la veritat, força més tranquils!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Vannion » dj. abr. 28, 2016 8:48 am

Mode soso:

Mossa, potser no està tot perdut! Creuo els dits per tu!

Nayade, Elantris, jo ara prenc arkocaps cranberryne, però havia pres també una que és diu Urosens...

Això sí, no em sona que cap de les dues porti avís fòlic
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Vannion » dj. abr. 28, 2016 8:48 am

Xinxa, molt bé el mode zen!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Dalilala » dj. abr. 28, 2016 9:10 am

Hola noies!!

Estic una mica xof... em va venir la regla abans d'ahir... :ufs: Un desastre!!

Jo ara no escric gaire, ja tinc poques esperances i encara que complia el dia 24, no em volia fer il·lusions i volia esperar...

Abans escrivia molt, fins i tot vaig ser jefa l'abril passat... ja fa un any... buff!!

Tenia esperances després de l'operació, però el juliol farà 2 anys que busquem... Començarem a mirar clíniques per tractament...

Molta sort a totes noies!! No us preocupeu si porteu menys d'un any, és molt normal...
I les que porteu més, feu-vos proves. Si surten bé, doneu-vos més temps, però sinó busqueu solucions.

Una abraçada i petons a totes! I feu moltes respiracions!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

SORT!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Vannion » dj. abr. 28, 2016 9:15 am

Dalilala, es normal que estiguis xof... a totes ens passa en major o menor mesura...
I si a mi un any se m'està fent etern, no vull pensar dos! En el post inicial he vist que no pensaveu començar a buscar cliniques fins a principi d'estiu. Tot i això ja se que es una decisió totalment respectable i no se si jo estaria pitjor!

Des de l'altra banda de l'ordinador t'envio una abraçada fortissima i molts molts ànims!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Dalilala » dj. abr. 28, 2016 9:44 am

Gràcies Vannion! Molta sort!! I molta paciència!!

Després d'estar tant de temps per aquí, sé que un 80% ho aconseguiu al primer any. o sigui que endavant!!

I preneu el sol sense protecció, mitja horeta!! és molt necessari. Està comprovat que a primavera-estiu hi ha més embarassos. La vitamina D del sol és fonamental.

:***: :***: :***: :***:
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: mossa-77 » dj. abr. 28, 2016 11:00 am

Bon dia de pluja noies!
De moment res de warry... Mai m'havia tardat tant... No sé què pensar... Esperaré fins a dilluns, i si no hi ha warry em tornare a fer CB
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Náyade » dj. abr. 28, 2016 11:24 am

mossa-77 ha escrit:Bon dia de pluja noies!
De moment res de warry... Mai m'havia tardat tant... No sé què pensar... Esperaré fins a dilluns, i si no hi ha warry em tornare a fer CB

Que no es perdi l'esperança!!! Aviam si potser un bebito!!! :love:

Doncs si, avui dia plujós, he aprofitat per netejar el piset... i poca cosa més. Estic a CD24... i ja m'estic començant a posar nerviosa! Jo que volia anar amb el zen! Aquest matí m'he posat la mà a la panxa i li he parlat internament... tan de bó estiguis aquí a dins, petit/a! Esperem que així sigui encara que tinc símptomes 0... quina murga haver d'esperar tant de temps no??? Aquest desespero dura 2 setmanes, és horrible!!!! :ufs:

A més, com que anem el capde fora, avui tinc soparet i tal... penso... puc beure alcohol?? Si... però i si estic embarassada? Si farà molt mal?... arribo a la conclusió que seguiré amb la meva vida normal, però després si surt un positiu em sabria molt greu i estaria preocupada per si la copeta de sangria li ha fet mal... aiiiiii aiiiiii que ja començo amb les mil preocupacions!!!! :-o00m :-o00m :-o00m paciència!!!

I a sobre llegeixo a noies com vosaltres, que porten 1 any o 2 de cerca... i penso ufssss no em queda ni res!!! Menys mal que ens tenim per aquí encara que sigui virtualment!!! Sino em donaria algo!!!!

Petonets a totes i feliç dijous :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: mossa-77 » dj. abr. 28, 2016 11:46 am

Jejeje náyade, els desesperos son terribles al principi, després ho portes millor. Mira jo a l'agost de 2014 em vaig treure el DIU, i vam començar a buscar. Primer positiu desembre 2014, i el vaig perdre al gener de 2015. Un paaal k ti cagues, pero vam continuar... I fins el novembre no vaig tenir l'altre positiu!! Llavors pensava k tot aniria bé, i abans de nadal, patecada altre vegada, aquesta vegada ja més dolorós tan fisicament com animicanent.
I res, d'és del gener que estem buscant i de moment res de res.
Ara estic en modo zen, perquè estic cansada de contar, fer pinxitus quan toca i tota la pesca. Passo to juro, ens afectava com a parella i tot.
Demà en faig 39 i noto que el temps em passa.
Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Vannion » dj. abr. 28, 2016 11:50 am

Nayade (no se com fas per citar a les altres companyes foreres)...
comencem per... fins que no hi ha positiu, has de fer vida normal. Si no recordo malament, la Xinxa va dir (no se si es cert o no 100%) que fins a la setmana X (penso que va dir 8) d'embaràs, el que tu menges o prens, no afecta al fetus...
I si esto no te convence... tinc una amiga que es prenia les anticonceptives i prenent-les es va quedar prenyi... abans de saber-ho va : anar al dentista i prendre antibiotic per un queixal, anar de festa i agafar una turca important i... el nen esta integre i perfecte!
Per altra banda... jo parlo internament amb els meus ovaris/óvuls i amb els bitxets del Vannionet a vegades... els hi dic: '' que no veieu que us estimarem molt? vinga va, feu un bebito!'' ((ja em sento menys boja))
pitxillu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. març 11, 2016 9:11 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: pitxillu » dj. abr. 28, 2016 1:52 pm

Hola noies!

Sento estar tan desconnectada aquests dies, estic emprenent projecte propi, entre altres mil coses, i no dóno abast.

Principalment Dalilala i Mossa (espero que dilluns surtis del grup duracel - llarga durada) em sap taaaan de greu sentir aquestes històries... no són justes. Jo amb el peque també vaig estar 2 anys, entre abortaments i històries, però al final va arribar, i la vostra panxu està ja més aprop.

Ara, amb la tonteria, ja portem 6 o 7 mesos, i sembla que es tornarà a allargar. És un pal, i més quan et dóna la sensació que al teu costat surten panxes com bolets.

Noies que us ha baixat la W, ens trobem al post de maig amb més força que mai.

I tot i que sembla un mes poc productiu, esperem que acabi amb traca final!!

Jo acabant ja la W, i agafant forces per la SW, amb modo zen activat!!
Avatar de l’usuari
mllebuendia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: mllebuendia » dj. abr. 28, 2016 2:25 pm

Hoooola guapes!!

A les que ja teniu W, ànims! És un pal, sí..

A les que esteu en SW, vinga i a per totes!

A les que desespereu, com jo, tranquilitat, res de precipitar-se amb fer un CB abans d'hora que després la hòstia és monumental! (Experiència)
pitxillu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. març 11, 2016 9:11 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: pitxillu » dj. abr. 28, 2016 2:45 pm

Vannion, totalment cert el que dius, busqueu info sobre el saco vitelino i ho comprovareu. ;-)
Avatar de l’usuari
marietavermella
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: marietavermella » dj. abr. 28, 2016 2:53 pm

Bona tarda!!! Paso per aquí només per explicar el meu cas!!!! Vaig sapiguer del primer embaràs que estaba embarassada un diumenge a la nit, doncs dissabte tenia un aniversari i vaig agafar una cogorcia important i diumenge vam fer vermuth amb voll-damm.... hem va sapiguer tan greu. .. pero com no ens ho esperàvem. ... Fèiem el mètode ogino però és veu que no vaig ovular quan jo pensava....

A les que esteu a la espera de positius molta sort i paciència i a les que pasen al mes de Maig ens veiem per allà! !!!
Avatar de l’usuari
buffona
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 11:07 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: buffona » dj. abr. 28, 2016 4:20 pm

Holaaaaaa noietes, jo soc " la nova" jajaj

Vannion.. quina gràcia em fas!!!! em sembla molt bé que parlis amb els teus ovuls i bitxitus... els animarem a veure si ai´xi es decideixen a quedar-se!!!! :***: jo també ho faré... penso que es bona idea!!!!

A la resta que els hi ha vingut la bruixa de la W molts anims!!!!!

Jo també he sentit parlar de la vitamina D del sol... encara que avui no es el millor dia....

Alguna de per aquí a pres maca????

Petons a totes!!!!!!!!!!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Náyade » dj. abr. 28, 2016 6:24 pm

Moltes gràcies a totes i en especial mossa-77, Vannion i marietavermella. La veritat que jo pensava que ho portaria genial perquè era un cicle de fer el tonto, de pinxutejar quan ens venia de gust i sense gaires esperances, només divertir-nos... i ja porto un parell de dies que no deixo de pensar: i si m'he quedat? I si no? Vull saber-ho ja!! Es fa molt llarg el desespero... son 15 dies horribles en que estàs pendent de cada doloret o símptoma estrany...
En fi, me armaré de paciencia y al toro :-o00m

Mossa em sap greu la teva història, pero lo que no te mata, te hace más fuerte!! Segur que quan arribi la panxu i el futur bebè compensarà tot el dolor i tristor anteriors!!!! Aquesta vegada anirà tot bé!!! :-()-)

marietavermella gràcies per explicar la teva experiència!!! I com el teu petit està perfecte :love:

Vannion doncs llavors ja està!!! Tampoc vull agafar una gran turca, però vull beure i passar-ho bé!! Que es casa una companya i amiga nostre i ens hem juntat 25 persones!!! Serà un festival :miko: I a més vull celebrar que...

M'han renovat el contracte fins a desembre de 2017!!!!! :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose:

Algunes ja ho sabeu, però estava pendent de saber si al Maig em feien fora, estic suplint a una dona que té un petit de 2 anys i està d'excedència, i resulta que l'ha allargat una vegada més fins a desembre de 2017. Estic que no puc de l'alegria que això suposa!! Podrem estalviar fins que arribi la panxu, i durant els primers mesos... després quan em donin la baixa (16-18 setmanes aprox) cobraré la baixa... cosa que si estic sense contracte NO. I fins i tot em dona temps d'agafarme una petita excedència si volgués... això tenint en compte que aconseguís panxu en 1 any!! Sé que tot pot anar malament, però tinc mooooolt marge, esperem que tot surti bé!!! Vull permetre'm ser feliç un dia i pensar que tot m'anirà bé!!!
Uffff nenes estic a topeeeee :b-))) :b-))) :b-)))

Vinga vinga que ens queden moltes noies al desespero que poden acabar totes en panxu!!!!! :-()) :-()) :-())
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Elantris » dj. abr. 28, 2016 10:48 pm

Moltes felicitats Nayade!!!
Ara ja pots estar tranquila!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ara a estalviar fort per estar encara més tranquila d'aquí uns mesos jejejej!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::