HISTEROSALPINGOGRAFIA
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
clareta ha escrit:Hola guapes.
Em sembla que jo no duc bones noticies.. en l'informe diu que tinc les trompes permeables i de morfologia normal, però també diu que tinc "Utero arcuato". He mirat per internet, i no pinta gaire bé..
En sabeu alguna cosa sobre això?
Clareta molts ànims!!!!
m'he de fer una histerosalpingografia. m'han dit que m'he de posar un enema al llevar-me i un altre 1 hora abans de la prova. Sabeu que és això???
Gràcies guapes!!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola duneta!
Gràcies pels ànims..
A mi tb em van manar l'enema, però la nit anterior, és un liquid que et fiques pel culet, un laxant... en el meu cas tb em van fer estar tot el dia d'abans en dieta blaneta, i l'endemà en ayunes..
Que vagi molt bé.. un petó
Gràcies pels ànims..
A mi tb em van manar l'enema, però la nit anterior, és un liquid que et fiques pel culet, un laxant... en el meu cas tb em van fer estar tot el dia d'abans en dieta blaneta, i l'endemà en ayunes..
Que vagi molt bé.. un petó
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Bon dia!
ara llegint-vos tinc un dubte!
a mi em van fer una histero i el resultat va ser que tenia poca permeabilitat. Em va dir la gine que puc mirar de quedar-me embarassada però que també pot ser que fagi un ectòpic.
Vaig demanar hora amb un especialista de RA, però estic en llista d'espera i segurament fins després de l'estiu no tindré visita.
Nosaltres em decidit tirar pel dret i arriscar-nos....
Aquí ve el meu dubte: hi ha alguna medicació per "desobturar" les trompes i afavorir la permeabilització? He llegit per aquí que us recepten "omifin"?
Gràcies!
ara llegint-vos tinc un dubte!
a mi em van fer una histero i el resultat va ser que tenia poca permeabilitat. Em va dir la gine que puc mirar de quedar-me embarassada però que també pot ser que fagi un ectòpic.
Vaig demanar hora amb un especialista de RA, però estic en llista d'espera i segurament fins després de l'estiu no tindré visita.
Nosaltres em decidit tirar pel dret i arriscar-nos....
Aquí ve el meu dubte: hi ha alguna medicació per "desobturar" les trompes i afavorir la permeabilització? He llegit per aquí que us recepten "omifin"?
Gràcies!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Bon dia,
a mi em toca fer la histero el dia 28 de maig però no m'han dit res de fer-me cap enema ni res.
Només preguntar-vos: Fa mal ??????????
a mi em toca fer la histero el dia 28 de maig però no m'han dit res de fer-me cap enema ni res.
Només preguntar-vos: Fa mal ??????????

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
- karkinyoli
- :: lleona

- Entrades: 982
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Sira, jo també me l'he de fer a finals de maig!!!I ja serà el segon cop (el primer va ser per detectar una malformació a l'úter que em van corregir operant-me).
En el meu cas et puc dir que va ser "molest", més que dolorós. Notes com va pujant un doloret tipus regla però més suau, a mesura que et puja el contrast. Però dura molt poc tot plegat. Hores més tard estava adolorida i amb la panxona inflada, però em vaig prendre un ibuprofeno i s'em va passar.
De veritat que pateixo molt més quan tinc la regla. Almenys jo.
En aquell moment va sortir que tenia les trompes permeables, però de totes maneres estic nerviosa perquè torni a sortir bé. Vaig intentar estalviar-m'ho però el metge em va dir que volia saber com havia quedat després de l'operació i que calia tornar-hi...
Què hi farem!!!!
En el meu cas et puc dir que va ser "molest", més que dolorós. Notes com va pujant un doloret tipus regla però més suau, a mesura que et puja el contrast. Però dura molt poc tot plegat. Hores més tard estava adolorida i amb la panxona inflada, però em vaig prendre un ibuprofeno i s'em va passar.
De veritat que pateixo molt més quan tinc la regla. Almenys jo.
En aquell moment va sortir que tenia les trompes permeables, però de totes maneres estic nerviosa perquè torni a sortir bé. Vaig intentar estalviar-m'ho però el metge em va dir que volia saber com havia quedat després de l'operació i que calia tornar-hi...
Què hi farem!!!!

- karkinyoli
- :: lleona

- Entrades: 982
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Ei noies, demà m'he de fer la histero i estic una mica cagadeta. He comès l'error de llegir el prospecte del contrast i quasi em ve algo!!!!!!!Alguna s'ha trobat malament després?
Jo m'en vaig fer una l'any passat i només recordo que després vaig passar una estona que em trobava rara, com nerviosa, però l'endemà només una mica de doloret i ja està.
Ara estic llegint coses com: edema pulmonar, paro cardíaco, agitación extrema, ...uf!!!!I amb lo aprensiva que sóc jo....
Jo m'en vaig fer una l'any passat i només recordo que després vaig passar una estona que em trobava rara, com nerviosa, però l'endemà només una mica de doloret i ja està.
Ara estic llegint coses com: edema pulmonar, paro cardíaco, agitación extrema, ...uf!!!!I amb lo aprensiva que sóc jo....

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
a mi em va fer una mica de mal la panxa el dia després però ja està, res d'important. Ja veuràs com anirà bé!! tu intenta estar el més tranquila possible!
- karkinyoli
- :: lleona

- Entrades: 982
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Gràcies Duneta! Tenint experiència amb el tema no hauria de patir tant, però....
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
karkinyoli ha escrit:Ei noies, demà m'he de fer la histero i estic una mica cagadeta. He comès l'error de llegir el prospecte del contrast i quasi em ve algo!!!!!!!Alguna s'ha trobat malament després?
Jo m'en vaig fer una l'any passat i només recordo que després vaig passar una estona que em trobava rara, com nerviosa, però l'endemà només una mica de doloret i ja està.
Ara estic llegint coses com: edema pulmonar, paro cardíaco, agitación extrema, ...uf!!!!I amb lo aprensiva que sóc jo....
anims karkinyoli, ja veuras com et trobaras bé, cada dona es un mon, jo durant la proba vaig patir vastant, pero suposo que era per la obstruccio de la trompa, despres malestar i panxa inflada, espero que surti bé la proba, molta sort! ah! tb vaig tacar una miqueta durant el dia i al endama també, pero de fet ja has passat per una i ja saps mes o menys com va, ja ens explicaras!
- karkinyoli
- :: lleona

- Entrades: 982
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola noies. JA ESTÀ!!!!!!!!!!Ja m'he fet la histero i m'he tret un pes de sobre. Aquest cop ha durat una mica més que la primera vegada, i la veritat és que ara mateix estic força "machacada". Com si tingués la regla.
Però res que no ho solucioni un ibuprofè.
Estic contenta perquè a més aquesta mateixa tarda m'ha visitat el gine i s'ho ha pogut mirar tot i m'ha dit que TOTES les proves estan bé!!!!O sigui que em quedo molt més traqnil·la noies. Ha valgut la pena fer-s'ho...
Gràcies!
Però res que no ho solucioni un ibuprofè.
Estic contenta perquè a més aquesta mateixa tarda m'ha visitat el gine i s'ho ha pogut mirar tot i m'ha dit que TOTES les proves estan bé!!!!O sigui que em quedo molt més traqnil·la noies. Ha valgut la pena fer-s'ho...
Gràcies!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
karkinyoli ha escrit:Hola noies. JA ESTÀ!!!!!!!!!!Ja m'he fet la histero i m'he tret un pes de sobre. Aquest cop ha durat una mica més que la primera vegada, i la veritat és que ara mateix estic força "machacada". Com si tingués la regla.
Però res que no ho solucioni un ibuprofè.
Estic contenta perquè a més aquesta mateixa tarda m'ha visitat el gine i s'ho ha pogut mirar tot i m'ha dit que TOTES les proves estan bé!!!!O sigui que em quedo molt més traqnil·la noies. Ha valgut la pena fer-s'ho...
Gràcies!
me'n alegro molt karkinyoli!! un pas mes superat!!!

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
A mi em toca la setmana vinent sempre hi quan ja hagi passat la warry, que en teoria m'hauria de venir demà! a veure si no em vingués i estigués
seria genial però si no em vingués segurament hauria d'aplaçar la histero... uf vaia rollo!!!
ojalà sigui lo primer

seria genial però si no em vingués segurament hauria d'aplaçar la histero... uf vaia rollo!!!


1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
- karkinyoli
- :: lleona

- Entrades: 982
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Molta sort per demà SIRA!!!!!

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Estic super depre perquè de moment no m'ha vingut la warry i m'he fet un TE i ha sortit - i per tant he canviat l'hora i me la fan el 10 de juny...
i llavors tinc hora amb el gine el 2 de juliol
no té més hores abans perquè marxa uns dies de vacances uf, quin far de plorar m'he fet... perquè s'està allargant tant tot que.... estic bastant depre


1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
- karkinyoli
- :: lleona

- Entrades: 982
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
SIRA!!!!No estiguis tan trista dona. Si el juliol és a tocar!!!Ostres jo també em vaig haver d'esperar un mes per fer-me-la perquè el metge era de vacances, i és una mè, però com que no hi pots fer res, pren paciència i sigues positiva. A més, qui sap si al final no et farà falta la histero....
Ànims i un petó!
Ànims i un petó!

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
karkinyoli ha escrit:SIRA!!!!No estiguis tan trista dona. Si el juliol és a tocar!!!Ostres jo també em vaig haver d'esperar un mes per fer-me-la perquè el metge era de vacances, i és una mè, però com que no hi pots fer res, pren paciència i sigues positiva. A més, qui sap si al final no et farà falta la histero....
Ànims i un petó!
Gràcies per tot Karkinyoli ets un sol


1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Al final me la faran el 10 de juny i els resultats pel 25 de juny!!! hem adelantat una setmaneta!!! algo és algo!!!
Però de moment encara no m'ha vingut la warry i estic a dia 40 de cicle!

Però de moment encara no m'ha vingut la warry i estic a dia 40 de cicle!

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
- karkinyoli
- :: lleona

- Entrades: 982
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Que bé Sira! Però tu t'has fet algun test? (és que ara no recordo). Perquè segons els teus cicles són 5 dies de retràs no?
Noia, a veure si no hi seràs a temps per la histero.....
Noia, a veure si no hi seràs a temps per la histero.....

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
karkinyoli ha escrit:Que bé Sira! Però tu t'has fet algun test? (és que ara no recordo). Perquè segons els teus cicles són 5 dies de retràs no?
Noia, a veure si no hi seràs a temps per la histero.....
La setmana passada me'n vaig fer un de TE i va sortir blanc i si divendre no em ve dissabte me'n faré un altre a veure què passa? avui ja és dia 41 de cicle així que vinga a passar dies!!!
Ahir em van trucar per si em volia fer la histero el dia 4 (una setamana abans!!) però vaig preferir dir que no perquè encara no m'ha vingut.
Ja et diré alguna cosa

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Estic a dia 46 de cicle i encara no m'ha vingut....
començo a estar una mica emparanoiada ... en serio no sé què fer??? perquè no em vé??? diumenge em vaig fer un altre TE i negatiu així que ja no sé què pensar??? potser estic nerviosa perquè vingui i no vé o no sé??? però espero que no hagi de tornar a canviar el dia de la prova!
Ja m'he desfogat!
Ja m'he desfogat!

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |












