El part a casa, un luxe?

Experiències i pors del moment més desitjat.

DALMI
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:04 am

Re: El part a casa, un luxe?

EntradaAutor: DALMI » dt. abr. 01, 2014 9:43 pm

txikismongetona ha escrit:Dalmi, molts ànims!a la 37 encara es pot donar la volta. Estas fent algun exercici per ajudar a girar?Tinc una amiga a la que se li va donar la volta a la setmana 38!i nhi ha casos que fins i tot en el moment del part. No perdis l'esperança!!I t'has plantejat fer moxa i a últimes la VCE?

Moltes grpacies Xop per explicar-me el que estas fent tu :)

Crec que a partir de la setmana 12s quedarem amb l'equip de llevadores i llavors decidirem :b-))) :b-)))

Gràcies pels ànims Txikismongetona però ja he provat de tot. Precisament aquí en parlem:
viewtopic.php?nomobile=1&f=11&t=40925
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dc. abr. 02, 2014 9:56 am

TXIQUISMONGETONA! guapa!!! tu i jo vides paraleles eh! :b-))) :b-))) :b-))) un dia haurem de qudar i fer un cafet´ço :content:

Jo el primer cop ho vaig dir a tothom que em preguntava i després, en part, per culpa de la family del meu home ens vam acabar tirant enrere quan ja estava a punt de parir.

Ara, com que estic liant el tingalo del Partkami, doncs també ho està sabent tothom, tot i que amb la familia del meu home no ho hem parlat ni (en principi" els ho direm directament.

PEr altre banda, amb la MAria, de seguida vam quedar amb les llevadores per parlar, resoldre dubtes, etc...i cap a la setmana 28 ja vam començar a fer visites mensuals.

Ara amb el Joan, doncs vaig contactar amb les llevadores cap a la setmana 18 i faré la primera visita informativa la setmana que ve :b-))) :b-))) :b-))) EL que si que retrassaré al maxim són les visites d'embaràs, que amb les llevadores que apreixo jo es paguen a part i no estic per gastar :-o00m :-o00m :-o00m

Saps amb quin pariràs ja?
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
txikismongetona
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

EntradaAutor: txikismongetona » ds. abr. 05, 2014 8:01 pm

Moltes gràcies crissie per explicar-me la teva experiència :)), i m'apunto al cafetó!pq si que tenim vides paral·leles i hem coincidit en mil i una ocasions :)))
Doncs concretaré cita amb les llevadores després de la eco de les 12s...tinc unes ganes...tot i que aq inici d'embaras m'està resultant esgotador i la meva energia ha disminuït bastant aquest últim més.

I pel que fa a l'equip que vull que em porti...és el mateix que el teu ;-))) ;-)))
Imatge
currita
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dt. abr. 08, 2014 10:48 pm

txikismongetona moltsíssimes felicitats pel teu embaràs >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-)
Us vaig seguint, però la crissie i tu em convideu també a acompanyar-vos a aquest cafetó i arreglar el món dels parts??? o-o:)
Xop
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: Xop » dc. abr. 09, 2014 8:24 pm

Ei! que jo m'apunto si quedeu! ||*||
Imatge
crissie

EntradaAutor: crissie » dj. abr. 10, 2014 8:05 pm

yuhuuuuuu!!!!! Vinga va! després de setmana santa un dilluns al matí com va per fer coffee?
Imatge

Imatge

Imatge

txikismongetona
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

EntradaAutor: txikismongetona » dv. abr. 11, 2014 7:50 pm

Pufff dilluns pel matí a mi em va fatal que és lúnic dia que faig jornada completa. Els altres dies pel mati no problem, però millor un divendres...o sino divendres tarda...pero amb peques no? :p-)
Imatge
Xop

EntradaAutor: Xop » dl. abr. 14, 2014 2:36 pm

Jo puc qualsevol matí, entre setmana, a les tardes no...
Imatge
crissie

EntradaAutor: crissie » dj. abr. 17, 2014 6:38 pm

A mi també em va millor un matí... Estem totes apuntades ak grup de Parto en casa no? Honparlem millor per allà?
Imatge

Imatge

Imatge

crissie

EntradaAutor: crissie » dt. maig 06, 2014 10:11 pm

Hola! Per si algú li ve de gust hi ha TROBADA DE PART A CASA, per saber-ne més, per fer consultes, per resoldre dubtes, per explicar experiències... http://donallum.org/trobada-sobre-part- ... 6-de-maig/ :content: :content:
Imatge

Imatge

Imatge

carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dj. maig 08, 2014 9:32 pm

Gracies crissie!
Intentare anar! De fet feia molts dies q volia escriure en aquest post perque no paro de donar-hi voltes, pero la meva parella no en vol sentir a parlar gaire. Com vau convencer les vostres parelles? Fins quna setmana tinc temps per decidir-ho? Sobre la pressio familiar es un altre tema, pero de moment ho veig una mica secundari, ja us atabalare mes endavant ;-)
Gracies!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Xop

EntradaAutor: Xop » dj. maig 08, 2014 10:08 pm

carbasseta ha escrit:Gracies crissie!
Intentare anar! De fet feia molts dies q volia escriure en aquest post perque no paro de donar-hi voltes, pero la meva parella no en vol sentir a parlar gaire. Com vau convencer les vostres parelles? Fins quna setmana tinc temps per decidir-ho? Sobre la pressio familiar es un altre tema, pero de moment ho veig una mica secundari, ja us atabalare mes endavant ;-)
Gracies!

El millor és portar-lo a totes les xerrades que puguis al respecte, jo vaig començar a valorar-ho a una xerrada sobre el "pla de part", d'unes 16 setmanes i a la visita a la gine de les 20 setmanes em vaig acabar de decidir, ell sempre m'ha acompanyat a totes les trobades-xerrades i li he llegit tota la informació que anava trobant i ell mateix m'ho va proposar, quan veia que no m'acabava de refiar de cap hospital... :ok:
Imatge
crissie

EntradaAutor: crissie » dj. maig 15, 2014 12:10 pm

Hola noies,
Recordeu que demà és la TROBADA del PART A CASA: http://donallum.org/event/trobada-sobre-el-part-a-casa/

CARBASSETA: Jo en el meus egon part em vaig fer enrere pq el meu amrit m'ho va demanar. Aqyesta vegada, tot i que hi està dacord perquè em veu molt segura ell no ho vol fer. Totes les decisions depenen una mica de tot i de cada situació.
En la meva situació, el meu marit no s'onvolucra en l'embaràs (en cap d'ells) ni en el postpart immediat, amb lo qual, aquesta vegada la decisió és totalment meva. Ell em " recolza" perquè ja sap que "moralment" no s'hi pot ficar en contra pel que t'explico anteriorment. Per mi és el meu últim part i aquesta vegada el que s'ha d'adaptar és ell. :ok:
PEr convènce'ls necessiten molta informació, tot i que (com en el meu cas) , per molta info que tinguin, l'educació que han rebut fan que per molt que expliquis i per moltes reunions a les que assisteixis, les 4 aprets de l'hospital i la bata blanca poden més... Contra això, poca cosa hi ha a fer. Simplement mostrar-te molt segura del que vols i de com ho vols. É sl'unic que els pot fer cnaviar d eparer :ok:
Imatge

Imatge

Imatge

carbasseta
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » ds. maig 17, 2014 3:49 pm

Hola noies!
La trobada d'ahir em va encantar! Llastima que al final no us vaig poder saludar i coneixer personalment.
A mes tinc una molt bona noticia, la meva parella m'ha dit q ha buscat informacio pel seu compte i ha arribat a la conclusio q parir a casa es una molt bona opcio! :content: q en tornarem a parlar i q hem de tenir molt clar a qui ho diem i quan perque no volem haver d'aguantar la pressio.
Estic molt feliç i en un nuvol, buscant info per tot arreu per decidir qui em portara.
Com heu decidit vosaltres qui us atendra? Us heu entrevistat amb moltes llevadores? Puc saber qui heu triat finalment?
Moltes gracies per tot!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
Imatge
Imatge
Xop

EntradaAutor: Xop » ds. maig 17, 2014 4:11 pm

Ostres! Què Diusssss! Guay!
Qui eres ahir?
Nosaltres ens vam.entrevistar amb totes les q vaig troba.
l.Imma.sarries ja em va dir q la meva dpp ja la.tenia ocupada, després vam anar a néixer a casa, titània tascó, marenostrum, migjorn i l.Ester Naval i ens.hem quedat amb aquesta última!
Ja explicaràs.com va
Imatge
carbasseta
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dt. maig 20, 2014 9:08 am

Doncs era la que estava abans de la noia que va parir a la mater que no podia parlar perquè el peque no la deixava. Anava amb una samarreta groga. Tu en portaves una blava, oi Xop?
La crissie és fàcil de saber qui eres ;-)

De moment he trucat a la Imma Sàrries i hem quedat dijous per entrevistar-nos, a veure què tal!! Ja us aniré explicant!
Imatge
Imatge
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dt. maig 20, 2014 10:12 am

Jo tambe hi era! Carbasseta, ara he mirat al facebook de Dona Llum i ja sé qui ets :content:
Imatge Imatge
carbasseta
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dt. maig 20, 2014 9:03 pm

Shyla!! I tu qui eres? On estaves?
Imatge
Imatge
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dc. maig 21, 2014 11:46 am

Jo estava al costat de la crissie, la del hipotiroidisme!
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dc. maig 21, 2014 6:21 pm

Quina pena que treballo els divendres, m'hagués agradat venir!!
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::