treure el bolquer
Re: treure el bolquer
Sita81 ha escrit:Hola Marones! A veure si alguna de les expertes en el tema em pot donar un cop de mà. Resulta que el meu peque, que avui fa 21 mesos, fa gairebé una setmana que el posem a l'orinal i de seguida fa pipi. Li encanta fer pipi a l'orinal i sap controlar-lo (si comença a fer pipi li dius que pari que anem corrents a l'orinal i para i segueix fent-lo un cop és a l'orinal). Clar, d'aquí a treure el bolquer hi ha mooolts passos intermitjos. El cas és que havia pensat començar l'operació bolquer de cara al bon temps, però si ell va fent aquests progressos no el vull frenar pas. Potser d'aquí a que no mulli ni embruti el bolquer ja som a la primavera, però si passés abans, és recomanable treure-li amb el fred? I quin és el pas que hem de fer ara? Anar-lo posant a cada hora a l'orinal? Aix, aquesta tarda parlaré amb les de la llar a veure què em diuen...
Nosaltres li hem tret ara, en plemes de desembre i no s'ha fet ni un pipí a sobre!!! Ha sigut realment quan ella ha estat preparada. Anava amb bolquer i ens deia: pipi!!!! i anava corrents a l'orinal. En vista d'això, li vam posar uns dies els bolquers de calceta, i a ella li dèiem que eren calcetes. I sortien secs, així que.... genial!!! A l'estiu tothomn ens recomanava treure bolquer pel bon temps, i ni nosaltres ni la mestra la vèiem preparada (amb 2 anys), i en canvi ara, just quan ha fet els 2 anys i mig, genial!
Gracies música. Els bolquers de calceta hi son amb la talla 4?
Sita81, sí que hi són.Són els que tenim nosaltres. Es diuen Dodot Liberty! 
musica ha escrit:Sita81, sí que hi són.Són els que tenim nosaltres. Es diuen Dodot Liberty!
Gràcies
Hola!!!
Nosaltres no sabem que fer en tema bolquers... no esta gens preparat!!!! Al març fara els 2 anys i mig, pero es hivern... i ara torno a estar embarassada i es per finals de maig i estem pensant en treure.li a l'estiu, perque tenim por que torni enrera a la que neixi el seu germa...
en que en penseu? a la guarde ens diuen qeu no esta genssssssssss preparat ara, que li posen a la gibrelleta i algun dia fa algo, pero per norma, res, tot al bolquer i de fet es lleva amb el bolquer ben ple!
Nosaltres no sabem que fer en tema bolquers... no esta gens preparat!!!! Al març fara els 2 anys i mig, pero es hivern... i ara torno a estar embarassada i es per finals de maig i estem pensant en treure.li a l'estiu, perque tenim por que torni enrera a la que neixi el seu germa...
en que en penseu? a la guarde ens diuen qeu no esta genssssssssss preparat ara, que li posen a la gibrelleta i algun dia fa algo, pero per norma, res, tot al bolquer i de fet es lleva amb el bolquer ben ple!
Jo no et puc parlar des de l'experiència perquè tot just comencem a fer pipis a l'orinal, però crec que sinó està preparat és que encara no és el moment, no? Jo no el forçaria de moment. També pot ser que d'aquí a un parell de mesos ja el veieu més preparat i podeu començar. Ànims!
Dym, estic d'acord amb la Sita81, si no està preparat millor deixar-ho per més endavant. A l'Arnau li vam treure al maig, quan a la Llar ens van dir que ell volia asseure's a l'orinal i la veritat és que ens va anar força bé. Ah! la seva germana va néixer al març.
Gracies boniques!!! Es que tothom dona la seva opinio i a vegades ja no saps si fas be o no!!!!
Seguirem amb bolquer fins que el veiem preparat o com a molt a l'estiu!
Seguirem amb bolquer fins que el veiem preparat o com a molt a l'estiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |