Sabeu quan es publicarà el calendari 2012-2013?
Re: Sabeu quan es publicarà el calendari 2012-2013?
Hola noies,
Tetes, Takita, Tombarella, Gràcies maques... He estat buscant i sí... com diueu has de ser pobre de solemnitat per que et donguin ajuts... Adjnto un link per si algú li interessa:
http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... e_menjador
Tot i que aquí parlen del curs 2011-2012, parlaré amb l´escola a veur què em diuen, no pot ser que s´hagin passat els plaços si acabem de matricular ara els nens...
En fí insistirem a veure si tenim sort.
Ostres Novia... 120 eurakos!!! només de "llibres" mare meva...
Tetes, Takita, Tombarella, Gràcies maques... He estat buscant i sí... com diueu has de ser pobre de solemnitat per que et donguin ajuts... Adjnto un link per si algú li interessa:
http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... e_menjador
Tot i que aquí parlen del curs 2011-2012, parlaré amb l´escola a veur què em diuen, no pot ser que s´hagin passat els plaços si acabem de matricular ara els nens...
En fí insistirem a veure si tenim sort.
Ostres Novia... 120 eurakos!!! només de "llibres" mare meva...

Maruxa, ja et dic que aquí ja ha passat el termini, però fora de Bcn, penso que depèn de cada Consell Comarcal, en el vostre cas, imagino que el del Baix Llobregat; ells, segur que et podran informar.
Sort!
Sort!
- montpra
- :: girafa

- Entrades: 2118
- Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
- Ubicació: Figueres
- Contacta:
Al setembre o octubre hi haurà una nova tanda per demanar les ajudes de menjador per als nens nous.
Però has de tenir molts pocs recursos per obtenir-la ....
Però has de tenir molts pocs recursos per obtenir-la ....
noviachuky ha escrit:Estic super enfadada! Ahir ens van donar el full per anar a pagar els llibres, NOMÉS LLIBRES, 120 Euros! Però que s'han begut l'enteniment!!!!!! Mare meva!!!!!!
Takita és una concertada
Els tiquets del menjador són 7,9 euros al dia
En fi a pagar i callar com sempre
Novia, nosaltres també anem a una concertada. De llibres paguem el mateix 118 euros. I els tiquets de menjador 7,3 (ho trobo caríssim).
I la quota de cada mes l'any passat era de 40 euros, però ja ens han dit que s'apujarà.
Meri en Biel anirà a una concertada i paguem de llibres 74e, i de quota 153e. De menjador 7 i pico també.... de material 90e però un cop a l'any. Això és una ruina... ahhh i l¡AMPA 25e q està bé 
Hola!!
Estic super emprenyada!!... Doncs sí resulta que ja estem fora de plaç per demanar la beca pel menjador... Es veu que es presenten al Març... i dic jo si acavem de matricular el nen a l´escola... fins l´últim moment no hem sabut l´escola que ens ha "tocat".... Com nassos haig de saber jo al Març que haig de presentar la sol.licitut a una escola que no sé ni quina és??? Tot és un sense sentit... Obriré un fil nou a veure si alguna mami experimentada en aquests temes em pot donar un cop de mà...

Estic super emprenyada!!... Doncs sí resulta que ja estem fora de plaç per demanar la beca pel menjador... Es veu que es presenten al Març... i dic jo si acavem de matricular el nen a l´escola... fins l´últim moment no hem sabut l´escola que ens ha "tocat".... Com nassos haig de saber jo al Març que haig de presentar la sol.licitut a una escola que no sé ni quina és??? Tot és un sense sentit... Obriré un fil nou a veure si alguna mami experimentada en aquests temes em pot donar un cop de mà...

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Aquesta tarda tenim reunió a l'escola... a veure què ens expliquen... 
Hola.
El meu va a una pública i de material he hagut de pagar 11 euros, de llibres 95 euros i de AMPA 20, total 126 euros i encara no ha començat el curs, també l'hauré de portar a l'hora de collida el menjador ja ho veurem, però pago menys que la guarderia que pago 155 euros cada mes.
El meu va a una pública i de material he hagut de pagar 11 euros, de llibres 95 euros i de AMPA 20, total 126 euros i encara no ha començat el curs, també l'hauré de portar a l'hora de collida el menjador ja ho veurem, però pago menys que la guarderia que pago 155 euros cada mes.
Hola! Tal i com fa unes setmanes estava emprenyadíssima perquè només feien 2 aules que estarien a petar, la setmana passada ens van dir que en faran 3
Bé, això si durant l'estiu no hi ha canvis, que tal i com va tot, mai se sap.
Per això estic contenta, però ara em fa cosa perquè separaran als nens i nenes de la llar d'infants, i m'entristeix molt, això.
Bé, això si durant l'estiu no hi ha canvis, que tal i com va tot, mai se sap.Per això estic contenta, però ara em fa cosa perquè separaran als nens i nenes de la llar d'infants, i m'entristeix molt, això.
Hola!
Nosaltres estem a una pública i la veritat es que no ens han fet pagar res encara. EL 6/9 tenim reunió pero ja ens van dir el que habiem de pagar i no es tant que jo recordi, ho miraré i us ho dic.
Nosaltres estem a una pública i la veritat es que no ens han fet pagar res encara. EL 6/9 tenim reunió pero ja ens van dir el que habiem de pagar i no es tant que jo recordi, ho miraré i us ho dic.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |