Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
arwen81
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: arwen81 » dt. gen. 26, 2016 5:32 pm

Torno a començar.... :-o00m

Deliah guapi! molta sort per dijous, pensaré en tu pq vagi tot rodó!!!! :-()-)

Xantipa no he llegit l'article encara però pel que veig que xarreu, crec que el meu home és una mica com el de la deliah....que si li toques la seva part no li senta gaire bé. No és gaire amic de les proves i quan ara li va sortir el semino tan malament no ho va entomar massa bé. O milagrito o donant d'òvuls o pleguem veles.

Blaucel fes-ho on tu et sentis més a gust....i si feu ronda de clíniques molts ànims!!! reconec que mai n'he fet. Dec ser una mica happy.
Jo estic bé, desitjant que arribi dilluns per anar a parlar amb la doctora a vaure què fem.

Quequicom si t'ha donat bon rollo és super important!!! :p-) ets de Reus????

Luna lo de las vitaminas no tengo ni idea, yo siempre voy tomando cositas, a rachas (seidivid, gestagyn, aceite de onagra...)pero no tengo ni idea de cuando es mejor/peor tomarlas.Y lo del endometrio...con una histero se supone que te lo ven bien no??

nxp0220 benvinguda!!! habla como quieras que aquí nos entendemos todas!
No había oído un caso como el tuyo...que algun foli estuviera vacío si que pasa a veces pero todos...no sé. Yo también aprovecharía para hacer todas las pruebas posibles. A mi si que me dieron dosis tan altas pero en mi anterior ciclo FIV, me dieron 225 de gonal+2 ampollas de menopur durante9 días. Luego me lo bajaron. Ahora me han dado 150 y ha sido un desastre total.
ánimo en tu lucha guapa, aquí somos todas unas campeonas!

Petitprincep bonica, jo crec que tenir baixons és taaan normal. Ens ha tocat el camí més dur i hi ha moments que ens desborden. Jo he plorat molt en els últims anys. Embarassos, bebés...comentaris desafortunats... :ufs:
La terapeuta a la que estava anant ara amb el tema del dol em va dir que quan alguna cosa em fa mal l'he de dir. De bon rollo però he après a començar a fer-ho i trobo que em senta molt bé perquè no em quedo amb el dolor a dins. Per exemple, la meva commpanya de feina està embarassada i estic menjant tot el dia bombo, doncs jo li vaig dir que per mi ara mateix ell seu embaràs era dolorós, que jo no estava en un bon moment i que no era res personal però que si no li pregunto o m'interesso per la seva panxa que ho entengui.
I jo em quedo més tranquila.
És molt dur tot lo que hem de passar com per a sobre haver de posar bona cara.

Dalila a veure què us diuen...jo tb imagino que ja que us heu posat les vacunes val la pena veure que ha funcionat abans de començar. Pe`ro no entenc gaire del tema.

Us envio petonets!! em reclamen!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Xantipa
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dt. gen. 26, 2016 7:28 pm

Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. gen. 26, 2016 7:34 pm

http://asproin.com/la-donacion-de-ovulo ... ia-precoz/

Enllaç super interessant de llegir. Aixo just ho vaig parlar la ultima vegada amb la meva gine i m.go va explicar igual que diu l.article. Llegiu-lo i respireu tranquil.les ; )
deliah
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

EntradaAutor: deliah » dc. gen. 27, 2016 11:26 am

Molt interessant els articles Xantipa, mare meva com avancem amb la ciencia, lo dels òvuls esta molt bé saber-ho jo la veritat ho desconeixia ni m'ho havia plantejat i m'ha semblat molt interessant saber-ho.

Demà descongelem el petitó, ja us informaré espero tot vagi bé i no perdi qualitat.

Petons a totes maques! i aneu informant dels vostres passos!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dc. gen. 27, 2016 5:05 pm

Xantipa gràcies pels enllaços. Realment no em preocupa si els cicles de FIV fan que se m'esgotin els òvuls....total, si ja no me'n queden!!!!jejejeje (és per posar-li humor). Ara que veig que no passa res em quedo més tranquila. Som l'1% de les raretes del món.

I lo del instituo bernabeu també molt interessant! La llàstima és que estan lluny.

Noies avui m'he hagut de mossegar la llengua perquè (treballo amb nens) la mare d'un nen m'ha dit que a veure si em poso les piles per tenir el segon.... :-o00m :-o00m :-o00m Li he contestat que ja me les poso ja, però que cadascú se sap lo seu. Per què es fica la gent on no li demanen????
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.

Imatge

Imatge
Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. gen. 27, 2016 6:56 pm

DELIAH, demà ens informes del petitó!!

XANTIPA, molt interessants els articles! A mi si em preocupava el fet d'avançar (més) la menopausa... Em quedo més tranquil·la!

ARWEN, la gent es fica on no li demanen.

Final,ent jo vaig parlar amb una de les meves amigues, que és amb qui més sovint veig i que se que és de les que no em dirà totes les frases tan manides que segur heu rebut de qui no sap del tema... Va ser molt alliberador
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dc. gen. 27, 2016 8:33 pm

Hola guapes,
anoche os lei pero no pude contestar hasta ahora.
Gracias por las respuestas, creo que cuando empieze todo dejare las vitaminas. Eras tu Blaucel que decias que tomamas hierbas "ilegales" yo estoy tomando hierbas chinas, puede que sean lo mismo jejeje. Mañana me hago la analitica de las natural killers y en una semana tendre resultados.
Xantipa muy interesante los articulos, el de ovulos dicexlo que yo os quiero transmitir que si teneis 30 años vuestros ovulos tienen 30 añitos no tiene mas aunque haya poca reserva.
Y lo del estres de los hombres, tendre que hablar con el medico porque si no ha funcionado no ha sido por culpa de mi super B sino del donante masculino que estaba estresado! Los meten alli en un cuarto y ala que se desahogen, normal que esten nerviosos y espero que revistas y videos sean modernos como sean antiguos y poca gracia, vamos sale un churro.
Ah de la Quiron yo los precios los vi muy muy altos pero no soy de mutua y la primera visita me costo 150 euros y no me hicieron ni eco ni nada, solo una charla que por lo que dice Xantipa creo que fue la misma doctora que me atendio pero a mi me parecio maja.
Deliah, energia positiva para mañana.
Dalila, ya diras como vas.
Besos
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dc. gen. 27, 2016 9:16 pm

Hola buniques.

No personalitzo perque desde el movil s.hem obliden les coses que vull contestar.

M.en alegro que us agradin els articles que poso.

DELIAH ja ens explicaras com a descongelat l.embrionet (espero que genial). Encara estas a temps de descongelar dos, eh?? (Que dolenta soc)
Si el poseu divendres sera blasto o morula no?
Si dema tindra 4 dies, no? O m.equivoco de dia?? :S

Dema us llegeixo be altre cop i personalitzo.
Bona nit maques!! Fins dema! !
deliah

EntradaAutor: deliah » dj. gen. 28, 2016 2:13 pm

Boniques!! El meu lluitador ha descongelat perfecte!! :-) :-) Demà per ser evolució correcte hauria de ser ja morula si Xantipa a dia +4.

A les 12.30h tinc la transfer programada esperem segueixi evolucionant correctament el petitó!! :-) aiiii quins nervis i quin respecte a la vegada, bufffff!! Perfí arriba el dia no m'ho crec!!

Demà us informo de com ha anat, una mega abraçada a totes preciosessss!!

Tic tac...
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. gen. 28, 2016 3:30 pm

Que bé!!! Demà estarem pendents!!

arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dj. gen. 28, 2016 5:45 pm

Oxxxx que bé Deliah! Sabem algo més....?????
Quins nerviiiiis

Imatge

Imatge
Imatge
luna73
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dj. gen. 28, 2016 6:34 pm

Deliah guapa, que bien, tu tranquila que este se engancha bien. Mucha energia positiva y mañana todas pensaremos en ti dantote fuerza.
Un abrazo lluitadora.
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. gen. 28, 2016 7:56 pm

Hola buniques.

Entro rapid i curt avui, ting migraña pre-regla i hem trobo fatal.

DEELIAH que be que hagi descongelat perfecte. Aixo es que es fort. Ja veuras com d.aqui a 10 dies ens dones una alegria ben gran. Avui descansa i dema ben contenta a la transfer.
Recorda, res de perfum/colonia, res de maquillatge, res de sabo per dutxarse amb olor. Tot anira genial.

Bona nit maques. Ens llegim dema. Petons.
Dalila
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

EntradaAutor: Dalila » dj. gen. 28, 2016 9:10 pm

Deliah!!!!!! Perfecte!!!! Oooh quin bon rollo em dóna nenaaaaaaa ^^
Jo he anat cirh avui... I diuen q ja comenci amb les Nti babies... 15 dies regla meriestra 10 dies .. Control i .... Omg oomg transfer ai tot va be... Be entremig resultats d'una altra analítica ... Pro be tirem endavant... Ara no se quants poso 1??? 2??? Ufffff quins nervis!!! 2016 el nostre any!!!!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dv. gen. 29, 2016 9:45 am

Bon dia maques!

Avui ja hem trobo un pelet millor, aixi que fare parrafada avui ;-)))

DELIAH que poquet queda ja per a que us canvii la vida >.-<: >.-<: Molta molta molta sort!! Estic molt contenta de que tot hagi anat be. Ja ens diras que tal a anat la transfer

DALILA entenc doncs que et faras transfer amb medicacio, no faras com la Deliah amb cicle natural, no? Jo ja sabeu, et diria que transfer de 2, pero aixo sou vosaltres que ho heu de rumiar be. Ja ens aniras informant de tot el proces, molta sort tambe!!

LUNA se acerca febrero?? que plan tienes? alguna novedad? Por cierto, segun que vitaminas no hace falta que las dejes en la estimulacion, todo lo que te tomes lo comentas con tu gine i te dira que puedes y que no puedes tomar. Vas a la dexeus como Arwen no? o al Cirh? como dijiste que quizas te encontrabas por los pasillos con Deliah... ahora dudo.

ARWEN, PETITPRINCEP com esteu? ja teniu plans futurs? Ja heu mirat lo de la prova (estudi cometa)??

BLAUCEL que l'altre dia preguntaves com anava jo, jo estic en stand by, estic esperant a que passi el temps i no se ni por on començar... Tenim molt mal pronstic i estic bastant enfonsada la veritat. Jo tinc baixa reserva i ell estava tot perfecte fins que hem descobert que te malament la doble cadena de fragmentacio i aixo es una put... ben grossa, perque els embrions no van gaire mes lluny a part de la fecundacio.
Hem de repetir en uns mesos la prova pero ja veurem....

QUEQUICOM la visita que vas fer a la quiron si et va agradar endevant!! nosaltres quan vam anar no ens van aplicar cap desconte, i aixo que el meu marit te adeslas. I clar, el preu voltava sobre els 6mil.
El preu que t'han dobnat es accesible, lo que es potser una mica mes car es la transfer dels congelats, pero bueno que en conjunt "esta be el preu". IMSI quin preu te? ho pots mirar?

Petonets maques!! despres ens llegim, a veure com a anat la supertranfer d'avui.
Jo sense novetats noies.

:-()-) :-()-) :-()-)
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. gen. 29, 2016 11:20 am

bon dia maquesss

Deliahhhh q tal?? ja el tens amb tu no??? aixxxxxx >.-<: :p-) >.-<: :p-) que be!!
Dalilaaa aixo ja ho trens a tocar! anirem fent compte enrere!
Xantipa: gracies pels articles, molt interesants! doncs si, la veritat que es complicat, pq la opcion de donant no es opcio em va semblar llegir? La veritat q es dur pendre la decisio, pero ahir una amiga q esta fent ovo em deia: la meva meta quina es? tenir un fill no? la resta no te importancia. Pero calr arribar a pair aixo doncs costa...molts anims, q no et fan falta pq ets una lluitadora, ara a esperar q els proxims resultats estiguin millor, i despres ja veureu q feu.
Luna: si, deben ser las mimas, las pedia a Andorra y me las receto la acupuntora, estaban malisimasssssss!! En suna semana resultados? y entonces vuelves a empezar?
Petitprincep: ben fet, cap treure, pq anem acumulant i despres es pitjor, i la veritat qui ho entengui genial i qui no...doncs mira viento fresco! jo amb aixo ja soc una mica radical...ja suficient amb haver de patir amb aquest tema.
petonsss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
deliah

EntradaAutor: deliah » dv. gen. 29, 2016 2:54 pm

Maques!! Buniques!! TRANSFER FETA!!!! :p-) , tot super bé!, embrio ja compactat en estat de morula, el que toca per dia +4, o sigui que ha evolucionat adeqüadament, esperem ho sigueixi fent pero ja on toca..amb la mami :-)(-:

Tot a anat super bé, cap molestia i m'han deixat una estoneta estirada i ala cap a casa, res de relacions, banys, esforços grans, agafar molt de pes, pero vida normal per tenir el cap ocupat que esta a casa mirant el sostre no ajuda amb res, al contrari s'ha de moure el cos perquè circuli la sang i pugui regar bé el cigronet o sigui que menys avui que no penso fer res, demà ja anirè a passejar pero tot amb tranquilitat i res d'estres.

Ara a esperar fins el dia 9 de Febrer!! :-o00m :-o00m , estic contenta fins ara i queda un congeladet per si les mosques que sempre tranquilitza una mica mès..

Gràcies a totes pels ànims i per recordar-vos de mi sou uns soletes de boniques :***: :***: :-()-) :-()-)

Estic que no m'ho crec espero poder compartir amb totes i cada una de vosaltres aquest moment pero vostre.. perquè us el ben mereixeu , la ciencia es màgica i ara que el meu cos faci la resta i es quedi amb nosaltres

mega abraçades a totes!! :-()-)
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. gen. 29, 2016 3:01 pm

DELIAH!!! Que bé!!! Ja tens un petitó amb tu!!!
Avui descansa que t'ho mereixes!!
I el 9 de febrer és ja!!!!

Dalila
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

EntradaAutor: Dalila » dv. gen. 29, 2016 5:37 pm

deliah weeeeeeeeee molta força !!!!!!!!!! ^^

petonets maques i MOLT BON CAP DE SETMANA!!!!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dv. gen. 29, 2016 8:48 pm

DELIAH molt be!!l ara a esperar el positiu, queda superpoquet. Ara no miris que passa que no passa, la progesterona fa simptomes i a vegades els embaraços no en fan cap.
Aixi que paciencia i moltiiiiiiisima sort, que us la mereixeu.
I a veure si innaugurem el post amb positius i les demes et segueixen.

petonets maques!!! Por fin vieeeerneeesss!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::