FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Piruleta15
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. jul. 13, 2022 8:32 pm

Gràcies noies per ser aquí! Doncs ja estic en oficial betaespera.

La descongelació ha anat molt bé i la transfer tot i que no s'ha pogut veure la goteta de l'embrió perquè acabava de dinar i tenia greix (això que penso 52 jaja) no s'ha vist. Ha anat tot ràpid i bé.

A diferencia de l'altra vegada que va ser un desastre molt més tranquil.la.

Us volia dir a les que teniu endometriosis o no vaja tot potser. La transfer ha estat a les 15:40h tot bé mal de cap i cansada de la progesterona, però ara a les 9 he tingut unes punxades que és el que em produeix quan em comença la regla (que qui té endometriosis deu saber com són) a l'altra transfer no em va passar. De fet a l'altra vaig tenir migranya dos dies abans de la beta i va ser fer beta i baixar la regla automàtic.

En fi...ara fins dissabte 23.

Per cert hi havia una noia davant meu per la transfer, si estàs per aquí, molta sort confiem amb la Prada :)
Primavera1985
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. jul. 13, 2022 9:27 pm

piruleta 15 en betaspera!! I ara a passar aquests dies el millor possible! I per cert,no sé si t'ho han comentat, però s'aconsella no banyar-se.
I a confiar amb el petit/a que ja és dins teu! :()()::::
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. jul. 15, 2022 8:37 am

Vaya merda d'espera de veritat...I no és que tingui especialment cap símptoma estrany. El mateix dimecres 2-3 calambres com de regla i a la nit em vaig despertar com amb dolor d'ovaris, però tret d'això...Hi ha moments que no recordo ni que m'han fet res...i encara em queden 8 dies!!!
LidiVidi
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

EntradaAutor: LidiVidi » dv. jul. 15, 2022 11:32 am

Bon dia!!

@Piruleta15, me n'alegro que la transfer hagi anat bé bonica. Jo tinc un endometrioma petit i sempre he patit els colics per tant entenc molt bé els sintomes que refereixes. Bueno, ja va quedant menys per la beta!!!

Jo aquesta nit començo nou cicle d'estimulació, aquesta vegada m'han pautat 300ui de Bemfola i dimecres que ve nova eco a veure si aquesta vegada els meus ovaris els hi dona per respondre... :-o00m

Petonets i ne'm parlant!
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. jul. 15, 2022 11:41 am

piruleta 15 respiraaaaa! Donem-li temps al teu / teva petita per agafar-se! Ai sí, això d'esperar,la societat d'avui en dia,ho portem fatal! Jo fins dimecres no tinc la primera eco per saber si tot ha seguit el seu curs cap a embaràs viable i em sembla que em queda una eternitat.....buaaa,quantes pors i quines esperes més angoixants...! Avui ha deixat de fermentació mal els pits i ja estic més preocupada. Ànims piruleta 15 que j afalta menys!
lidividi esperem que aquesta estimulació doni bons resultats. Confiem en que sí hi haurà una bona resposta!

Abraçada boniques
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. jul. 18, 2022 8:10 am

Ànims amb aquestes noves estimulacions! Jo no sé que és més dur, si les betaespera o les estimulacions que produeixen alts i baixos...Espero que les que comenceu aneu tenint bons resultats, per mi les dues van ser duríssimes i amb obstacles.

Vinga primavera queda res per la Eco!! Quina emoció!! Que guaiii

Pel que fa a mi, doncs res aquí segueixo jaja ocupant-me els dies, surto a caminar cada dia matí i nit (gimnàs no per si de cas ...) I estic força distreta a comparació de l'altra vegada. També he mirat menys internet jaja

També us dic, tret de dos punxades els dos primers dies (punxades com bé alguna ja m'enteneu, com corrent) que has d'aturar-te i es passa...la resta de dies no noto res, avui és el sisè dia postransfer, la beta fins dissabte. Visualitzo més el + que l'altra vegada, perquè he notat aquestes punxades diferent i penso que podria ser però ja sabeu com és la dura espera.....

Per cert...després de com va ser la transfer al CiRh i el que vaig notar i sentir, crec que a Dexeus no em van posar ni embrió XD.

En fi, bon inici de setmana :) la meva serà eternament llarga...El tema de fer test abans...ho recomaneu? L'altre cop no ho vaig fer però tenia clar que era negatiu (sensacions).
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. jul. 18, 2022 8:33 am

piruleta 15 betaspera!!! M'agrada sentir els bons pensaments que tens perquè el positivisme va bé! Quant els tests d'embaràs....jo no ho he pogut evitar mai,sempre me'n faig abans,a vegades massa d'hora, però em va bé, és com un gest per intentar fer algo per saber algo durant la betaespera;quelcom que no puc controlar! Per tant,fes el que sentis !
No és la primera crítica que sento de Dexeus,de fet en el seu moment vam ferhi una primera visita i el Dr que ens va atendre va ser tant buit i comercial que no ens va transmetre res i no hi vam tornar! també suposo que hi han experiències bones,segur!

Modo ego: nerviosa amb la eco de dimecres, només espero que tot segueixi el seu ritme i estigui bé,quina angoixa osti! Tanta incertesa m'inquieta molt.

Abraçada noies!
46XX
Entrades: 311
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

EntradaAutor: 46XX » dl. jul. 18, 2022 5:06 pm

Bona tarda noies,

Feina molt que no entrava xo més o menys vaig sabent de vosaltre per l’Aicha!

Només entro per donar-vos molts ànims, estigueu en el punt que estigueu, molta força. Us escric amb la Jana a sobre de mi, va nèixer dilluns passat, una nena molt maca i super bona, 2850kg i 50cm d’amor i felicitat. Arribar fins aqui no ha estat un camí gens fàcil ni maco, només sabem lo dur que arriba a ser qui ho viu, xo al final te n’adones de que tot ha valgut la pena. La Jana va nèixer a la Corachan, a la mateixa clínica on ens vam fer la repro, i ens va venir a visitar a la gine que en va portar tot el procès, ens va fer mola ilu! Només us dic que el dia que ens van donar l’alta no podia parar de plorar, perquè a pesar de que ha estar una etapa molt dura i llarga, fa molta pena tancar-la.

Una abraça molt forta, i espero tan de bo pugueu compartir tb alegries, que de tant en tant tb n’hi ha!
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. jul. 18, 2022 6:09 pm

Osti! Acabo de flipar!! 46xx ja han passat 9 mesos? Vull dir...quan vas anunciar embaràs?? Mare mevaaa!!! Com passa el teeeeeeemps!!! M'alegro moltíssim!!!

Ooh que bonic el nom de Jana!! Ktal la Corachan per parir? Jo vaig néixer allà :) i la veritat no descarto acabar allà si canto + que espero que si!! Jaja la teva Jana ens dóna esperances.

Un petonàs!! Gaudeix-la
46XX
Entrades: 311
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

EntradaAutor: 46XX » dl. jul. 18, 2022 11:37 pm

Va ser casualitat el parir a la Corachan, vam buscar gine aquí a prop de casa i la que ens va agradar pel seguiment de l’embaràs feia el parts allà. Al final no en vas poder assistir ella al part xo ens va enviar a una del seu equip i súper bé. Tant les instal.lacions com el personal sanitari van ser de 10!
Recomenable 100%
LidiVidi

EntradaAutor: LidiVidi » dt. jul. 19, 2022 5:03 pm

Enhorabona 44XX! I benvinguda Jana!

@Piruleta15 ja va quedant menys per dissabte jejeje, espero que la betaespera se t'estigui passant més o menys bé. No m'atreveixo a dir-te que no hi pensis perquè imagino que deu ser difícil...

@Primavera1985 només puc imaginar-me el que pateixes pel que et va passar l'última vegada, així que espero que demà et vagi molt bé i us tranquilitzin dient que tot està correcte. Ja ens diràs!

En quant a mi, avui és l'última tongada de Bemfola 300ui (desprès em tocaria Menopur) . Aquest cop tinc la sensació de notar-me la panxa una mica més inflada i alguna que d'altra molèstia a la zona dels ovaris, però ja poc me'n refio gràcies als antecedents del primer cicle on no vaig tenir resposta, així que demà, que jo també tinc eco de control, segurament aniré una mica mentalitzada... Tot i que creuaré els dits per a que aquest cop sí que vagi bé!!!

Petonets!
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. jul. 19, 2022 7:56 pm

lidiVidi a vera què tal està annat aquesta resposta Ovàrica,confiem en que bé. Cada cicle és diferent. Ànims per demà i ens parlem d'ecos i desitjo que les dues poguem aportar cosetes bones demà!

piruleta 15 . Confesa....algun test?
Ànims que ja et queda menys dies .
Abraçada a totes.
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. jul. 19, 2022 11:06 pm

Havia escrit i s'ha esborrat...

Lividividi (diria que s'escriu així) que vagi súper demà! no et guiis per la 1a estimulació jo tampoc vaig reaccionar a la 1a FIV i la 2a tot i anar cagada i tenir alts i baixos i fins i tot estar apunt de decidir de frenar...vaig tirar endavant i sort! Al final el resultat va ser millor de l'esperat i tinc 4 congelats i un a la panxa! Així que jo et diria que mentre hi hagi punció pa lante como los de Alicante jaja

Primavera jaja en pixo de riure! Doncs no hi ha hagut cap test de moment (tinc més ànsies que la 1a FIV) perquè he notat coses diferents però no em vull crear expectatives! El que sí que crec que me'l faré divendres O el mateix dissabte abans d'anar a analítica. No vull tenir l'ansietat d'esperar la trucada i obtenir la notícia així de cop! Sigui el que sigui!

Les dues boniques que vagi súper demà! Estaré pendent que comenteu!! Vagi com vagi aquí estarem :)
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. jul. 20, 2022 1:01 pm

Esperant les vostres notícies!

Us explico...he caigut amb la tentació!! És que tinc mal de cap que van i vénen i em llevo amb mal d'ovaris dia si dia també i em noto diferent i ja no podia més.

Total m'he fet un test d'aquell dels onestep (us sonen?) Una vegada vaig veure la línia però molt imaginària jaja (allà a contrallum esperant que natural em quedés, total no era res). Avui l'he vist sense contrallum però molt molt fluixet...total ...he decidit agafar un test d'aquells que donen (Dexeus) abans punció per saber que orvitrelle ha fet efecte (marca hormona embaràs i ja sabeu que orvitrelle ho fa). I allà ha sortit més clar. Però ...avui estic a 8 dies de transfer (va ser dimecres) és aviat perquè es marqui no?

Jo fins que no vegi la beta... Na de na jaja
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. jul. 20, 2022 1:09 pm

piruleta 15 lo de mirar a contrallum jo tbe ho he fet!!i si surt la ratlla allà està! I ara respira i espera a Dsbte a la betaespera! som-hi!!

Modo ego: molt feliç noies,hem pogut fer un pas més i la eco ha sortit bé.....buf buf buf! Ningú sap com anirà tot plegat, però ara a confiar i confiar en que anirà bé.

lidiVidilidivididivididi com ha anat el control?

Abraçada boniques
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

EntradaAutor: Aicha » dc. jul. 20, 2022 2:15 pm

Quines bones notícies noies!
Piruleta prova amb test ovulació! A mi em va funcionar! Primer ovulació positiu i l’endemà positiu a embaràs.
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
LidiVidi

EntradaAutor: LidiVidi » dc. jul. 20, 2022 3:30 pm

Eiiiii jajajaja ostres Piruleta15 doncs com han passat 8 dies potser ja és suficient!! :b-))) Divendres si de cas fas un altre a veure què tal!!

Primavera1985 que guayyy me n'alegro moooolt que tot hagi anat bé!! Ara ja us han donat d'alta de la clínica o encara us queda un altre control???

Jo per la meva part aquest cop bé també!!! Sembla que tinc 4 fòlicles creixent a cadascun dels ovaris (uns 8 en total més o menys podrien arribar a ser), fins i tot l'ovari on tinc el petit endometrioma s'ha despertat jejejejje. Avui m'he de començar a punxar Menopur i Orgalutran (algun dia se m'escaparà dir-li orangután). Divendres un altre control per veure que continua tot bé :ok:

Petonets!!
Cris_bcn_21
Entrades: 64
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dc. jul. 20, 2022 6:12 pm

Hola!
Entro a felicitar la 46XX per la petita Jana!!
I no sé si atrevir -me a felicitar preventivament la Piruleta15 per aquest possible embaràs!!!!!

Jo estic actualment de 35+5 setmanes d'embaràs d'una nena, la qual, pobreta meva, encara no té nom!!! Ens debatem entre 2-3 i ja crec que ho decidirem quan neixi.
Em vaig fer una FIV al novembre amb la dr Lattes al CIRH.

Moltes felicitats pels embarassos dels últims mesos i molta força per les que esteu en tractament! Tornaré a entrar quan tingui a la peque per a dir-vos-ho.

Cris
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. jul. 20, 2022 7:07 pm

Primavera i Lividividi!!! Un gran dia avui!!! Que guaii tot :)

Aisha he fet test ovulació i es veu més el d'embaràs que el d'ovulació (tot i que sembla que fa poc que estava fort
el d'ovulació perquè està casi casi).

Cris!! Avui pensava amb tuuuu!! Perquè et vaig seguir en tot el teu procés i tu vas tenir la sort d'aconseguir-ho de seguida i pensava que ja et devia quedar poc, però dic ...ens haurà abandonat ja jaja m'alegro de rebre notícies teves, per mi en tot el procés has estat un exemple de pensar que per característiques i tal igual ho acabava aconseguint com tu :)

Ai noies!!! Espera llarga llarga. Ara vaig a comprar progesterona i....igual caic en la temptació de comprar una altra cosa jajaja (podeu imaginar...)

Una abraçada :)

Ah segueixo dient que podríem fer quedada quan acabem processos i passegem peques! La Jana serà la gran de les que recordo per aquí!
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. jul. 20, 2022 11:38 pm

Acomiado el día agoviada per haver tacat gotetes de sang... Espero que no estigui tot perdut...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::