++++++GRAFIQUERES DE JUNY+++++++

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
brunadenit
:: zebra
Entrades: 1361
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm

Re: ++++++GRAFIQUERES DE JUNY+++++++

EntradaAutor: brunadenit » dc. juny 02, 2010 9:25 am

Bon dia noietes!
Avui 36,4, i en línia recta. Es veu que només tinc dues temperatures, o el meu termòmetre no en sap més. Aquest matí m'ha semblat que tenia malrotllo a la panxa, ja comencen els psicosímptomes!
Ostres romaní quin pal. La teva gràfica prometia...
Vaig a treballar una estoneta!
MYM1984
Entrades: 1785
Membre des de: dg. abr. 26, 2009 10:57 am

EntradaAutor: MYM1984 » dc. juny 02, 2010 9:35 am

noies!!!! no veas con i doneu a Ies tecIes!!! jajaja
ahir vaig estar desaareguda ja que va ser eI neu aniversari i vaig estar tot eI dia de `parranda!!!!jajajaja
aIguna novetat??
jo tinc metge akesta tarde habere que diu ja us ho dire

:-()-) :-()-) :-()-)
la vida es una montanya rusa, algunes vegades les coses van be i de altres no, tenim que acceptar-ho tal i com venen les coses.
gloria*
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

EntradaAutor: gloria* » dc. juny 02, 2010 9:52 am

Bon dia guapis!!! Aquest matí he anat al metge, vull fer-me una analítica d’aquestes de control (me’n faig una a l’any) i de pas li he dit a l’endoncrí que estem en recerca de panxulina, per si vol mirar alguna hormona en concret.

Laurita, la bilirrubina? Jijiji Aquí estem pel que faci falta!!

Nsole, segur que amb la IA es recuperen moltes ilusions. Tan de bó el dia 4 pugui anotar el teu positiu. Tan de bó!!!!!

Romaní, quant de temps de recerca portes? Jo he pensat deixar passar l’estiu com em va dir el gine. Si veig que al setembre no hi ha panxeta que desitjo amb totes les forçes ja tenir-la... doncs començarem les proves.

Mym, que tal el cumple? 26, passes del ¼ de segle!!!

No recordo a la resta… bipa, eve, brunadenit….us he llegit super ràpid però al vespre, com aniré fent cada dia, us repasaré a totes jejeje

La meva tempe d’avui una merdeta… a 7DPO segueix normaleta i avui ha fet una mini baixadeta. Tan de bo foti una bona pujada perque està com massa plana… sincerament, sent realista, la meva gràfica no té massa bona pinta… bé, no té pinta de res. Però ja veurem. Lo bo de les gràfiques és que ets pots anar fent consciente del que passarà… o no. Perque sempre hi han sorpreses!!!
Imatge

Imatge
tilda
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: tilda » dc. juny 02, 2010 11:24 am

Nenes!! A 13 DPO segons la gràfica, però a dia 30 del cicle, sense warry ni haver tacat ni res... TEmperatura 36,9 (la més alta de tot el cicle)... No em vull fer il·lusions però fa molt temps que no tinc un cicle més llarg de 29 dies!!! Però amb molts dolorets com de warri, i ahir em va sortir un TE negatiu... Però no sé per què però tinc esperances! Ai que em fotaré una patacada que ja veureu!!!! Què en penseu??? :pqetvola:
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
brunadenit

EntradaAutor: brunadenit » dc. juny 02, 2010 11:27 am

Tilda, jo hi entenc poc, però la teva gràfica és de llibre, no?
Ai nena, a veure si ens dones una bona notícia!
gloria*

EntradaAutor: gloria* » dc. juny 02, 2010 11:34 am

Tilda, personalment crec que té bona pinta lo teu. La tempe està alta, dius que est regular de 29 dies i estàs a 30, dius que taques dies abans i no has tacat... és normal que et facis i.lusions. I que et surtís et TE negatiu pensa en tantes noies que no els ha sortit positiu fins el 2n o 3r. Jo tractaria d'esperar a demà. se que deu ser dificil de fer. També et podries fer un TE avui si no pots esperar però com les FL poden ser més llargues no se, jo crec que esperaria. Si estàs prenyi ho estaràs avui i demà. Però vaja, çes molt personal, potser quan m'hi trobi del mateix desespero i les ganes de veure la 2a ratlleta al TE me'l faria abans. MOLTA SORT guapi!
Imatge

Imatge
Eve
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

EntradaAutor: Eve » dc. juny 02, 2010 2:55 pm

Bona tarda a totes guapes!

Primer de tot: Tilda la teva gràfica té una pinta boníssima! i t'ho dic jo que ja en porto acertades d'altres companyes 3!!! així que ko crec que seràs la propera! Ara només falta una miqueta de paciència!
Mym felicitats pel teu cumple! espero que passessis molt bon dia!
Selkie, no deixarem que t'estressis més del compte eh???? T'entenc perfectament amb això de la pressió de la feina...si és que les dones sempre hem de ser superfortes en tot allò que fem! Una amiga meva sempre diu que si els tios tinguèssin la regla hi hauria 4 dies festius per llei al mes... :***: :***: :***:
Jo segueixo normalet...vull dir que de moment tot va fent i tot i que l tempe no ha pujat gaire es va mantenint...ja veurem!

MOlts petons a totes!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
Oscmar
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: Oscmar » dc. juny 02, 2010 2:59 pm

Noies ens han confirmat que aquest mes comencem amb les IA, oleeeee, vinga noies totes positives aquest mes eh, :p-) :p-) :p-)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Carbiadaya
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Carbiadaya » dc. juny 02, 2010 3:01 pm

Bona tarda compis gràfiqueres!!!
Que tal esteu???Jo amb molta son tot el dia,semblo que vaig dopada,quin rotllo :ufs:
Però en general bé.

Tilda uyuyuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que seràs la próxima :-()) Molta sort nenaa!!!!Vinga i vina a fer-nos companyia al febrer >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Martina32
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dc. juny 02, 2010 6:03 pm

Hola grafiqueres guapes!

Jo avui he tornat a la feina, estava de baixa per un petit ensurt que varem tenir, el gine no sabia si se m'havia fet una petita fisura a la bossa, però sembla que està tot correcte i la Martina no para de patejar a la mami.

Tilda, jo vaig ovular el dia 18 de cicle i em vaig fer el TE a 14 DPO (és la gràfica de la primera pàgina, l'exemple de positiu), tampoc havia tacat , que sempre ho feia un parell o tres de dies abans. Segurament el TE te l'has fet molt aviat, però la teva gràfica fa molt bona pinta. Sort!

Un petonet reines!!!
IsaBcN
Entrades: 2125
Membre des de: dv. set. 04, 2009 5:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: IsaBcN » dc. juny 02, 2010 7:20 pm

gloria* ha escrit:Isa guapa, com estàs? I la teva nena? fa poquet el seu cumple, no? Sempre em fa il.luisó llegir-te!

I nosaltres a tu... :ok:

Si... 6 anys ja..... com passa el temps.... per quan vingui el germanet ja serà tota una doneta, però que hi farem... per mi, no ha quedat en intentar-ho...

A mi també m'agrada llegir-vos, per això em vaig passant de tant en tant....
tinc moltes ganes de llegir alguns positius grafiquers !!!!
Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Imatge
romani
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dc. des. 09, 2009 10:53 am

EntradaAutor: romani » dc. juny 02, 2010 7:33 pm

Bon vespre noies!!

Glòria, com van els primers dies de "jefa"??
Per Nosaltres el Juny serà el 7è mes de recerca!!! potser podria esperar, però així anem aavançant, i si troben alguna cosa doncs intentarem posar-hi remei!!! : lasito :

TILDA nena!!! que això va bé!! A VEURE DEMÀ! :love:

Avui estic molt cansada, de tot plegat; a vegades crec que l'stress que tenim totes no ens ajuda gens! com diu la Laurita, hauríem d'agafar-nos un temps de descans per dedicar-nos a nosaltres mateixes. Segur que això ens ajudaria!!

A LA RESTA,... MOLTS PETONARROS
!!
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

EntradaAutor: laurita29 » dc. juny 02, 2010 8:23 pm

Hola nenes... no tinc gaire temps, hem anat a fer una volteta i ara anem a sopar...

Volia dessitjar mooolta sort a la Tilda, guapa!!!! a veure si demà ens dones alegries amb la tempe o amb un TE... SORT REINA!!!!!

A les demes, molts petonets, m'enrecordo molt de vosaltres, pero aquest "mini" descans de tot plegat, crec que m'anirà bé... SORT A TOTES!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
tilda
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: tilda » dc. juny 02, 2010 9:01 pm

Moltes gràcies pels ànims brunadenit, gloria*, pitisu, eve, Carbi, GlòriaD, romaní i laurita!!!
Ho sabeu oi que sou uns solets???? M'heu animat molt, i mira, lo que hagi de ser serà. Ara més val ser prudent i demà ja sortirem de dubtes. Al matí em faré un TE, si no em baixa abans la maleïda... i sereu les primeres a saber el què!!!

Un petó i un porquet volador!!!!!!!!!!!! :pqetvola:
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dc. juny 02, 2010 10:01 pm

Tilda, sort per demà! :-()-)
Crec que, si no hi ha sort aquest mes, en uns dies m'apunto a ser grafiquera! tot i que no tinc ni pajolera idea, però ja m'ajudareu! :love:
Estic mirant el FF però em faig un lio flipant... >.-<: l'unic que sé és que dec haver ovulat cap el CD22 o CD24 (la gine en va dir que tenia l'endometri fi el divendres) i ja estic al 26 , aixi que aquest cicle, de 28 dies, nanai! :ufs:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
gloria*

EntradaAutor: gloria* » dc. juny 02, 2010 10:33 pm

Leta, esperem que no calgui però si no seràs benvinguda al post. i no t'amoinis que ja t'ajudarem amb la gràfica!

Mym, que tal el cumple?

Laurita, :content:

Tilda, molta sort per demà! Tan de bo pugui apuntar el teu positiu!!!

Eve, aviam que fa la tempe els propers dies!

Romaní, doncs portem més o menys igual, és més, diria que ets amb una de les primeres persones que vaig parlar al foro! Nosaltres aquest està sent el 6è mes. Tot i que en realitat seria el 5è productivament parlant perque el 1r mes després de les pastis va ser de bojos, vem comptar malament i vem fer deures 1 setmana abans d'ovular!!!!

Carbi, cuida't guapi!!! I descansa!

Isa, doncs per positius grafiqueres... per falta de ganes no serà!

Selkie, que no t'estressin massa a la feina, eh? Cuida't molt. Aviam si la cançoneta fa el seu efecte! :ok:

brunadenit, kerla, nani2, mireia, mara, nsoel, monica... :-()-)
Imatge

Imatge
nani2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 456
Membre des de: dc. set. 02, 2009 9:19 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: nani2 » dj. juny 03, 2010 6:52 am

Bon dia a totes!!!!!!!!

Fa dies q nomes entro per actualizar la tempe i poc mes, vaig una moca atabalada, pero estic al corrent del q va pasant ;-) a veure si desperes tinc temps per personalitzar ara nomes preguntar al la Tilda q ha fet la tempe i per la Laura molts petons i anims :-()-) vinga continuem una mica mes de cami encara nosaltres hem agafat el llarg.

Bon dijous a totes!!!!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
gloria*

EntradaAutor: gloria* » dj. juny 03, 2010 7:12 am

Bon dia grafiqueres!!!!! Ànims, que avui ja és dijous! demà divendres!!! Quines ganes...

Actualitzo tempe i 1a plana ràpid i esperem noticies de la Tilda, bones si us plau!!!

Jo no se perque estic en des-espero perque tal com està la gràfica està clar que la warry està a punt de caure. El que m'extranya és que ho faci tan aviat quan els meus últims cicles la FL era l'adecuada...
Imatge

Imatge
brunadenit

EntradaAutor: brunadenit » dj. juny 03, 2010 9:00 am

Bon dia princeses!
tilda, com ha anat?
nenes, avui el FF m'ha canviat el dia d'ovulació. què en penseu? Pot ser que ovulés tan tard? De fet el dissabte vaig tenir punxades a l'ovari (que sempre les tinc 14 dies abans de la warry). Ara, no sé si mai m'havia retrassat tant... Potser el bioquímic afecta, no? Estic en plena des-esperació i els psicosímptomes cada dia són pitjors. Buf...
Petonets
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dj. juny 03, 2010 9:26 am

Bon dia! Jo he començat ja el meu tercer cicle de gràfiques. Tinc la sort que, en això, el meu cos es porta bé! O sigui que si quadra amb els anteriors potser serà l'últim que ho faré. De totes maneres, a mi fer gràfiques no m'estressa gens! Suposo que és perquè tinc la sort que són previsibles. La setmana que ve tinc hora i li he de dur les dues antigues, a veure què em diu.

Un petonàs! :-()-) :-()-)
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::