Noms de NENA

Salut, dubtes i preparatius.
vita
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. nov. 19, 2010 3:10 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: vita » dj. des. 02, 2010 2:50 pm

En el nostre cas no, ho teniem molt clar els dos encare que dubtavem con és normal, peró ens agraden curts i ONA i MAX son els que mes ens agraden...de nena m´agrada molt tb Arlette, Joana, Jan, crec que els de nena son més fàcils, jo encare no sé que tindré peró tot apunta a nen ;)
Imatge
vita

EntradaAutor: vita » dj. des. 02, 2010 2:51 pm

vola dir JANA, jijiji
Imatge
vita

EntradaAutor: vita » dj. des. 02, 2010 2:52 pm

ah i PIA tb m´agrada molt!
Imatge
conilleta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 9:30 pm

EntradaAutor: conilleta » dc. des. 08, 2010 10:51 am

Hola!!

Nosaltres encara no sabem si serà nen o nena, de moment ens han dit que té pinta de nena, però només estic de 12 setmanes!!

Al meu marit li ha agradat sempre Clàudia, però tot just acaba de néixer la filla d'uns amics que li han posat així.
Ara li agrada molt Aitana, a mi m'agrada també, però no del tot....no se...
Per mi seria Martina, encara que ara està molt de moda.... ja veurem!!!
No pensaba que seria tan difícil!!!
Imatge
Lalona
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

EntradaAutor: Lalona » dc. des. 08, 2010 2:57 pm

Fa dies que vaig llegint aquest post i avui he decidit participar. Shanti ja us heu decidit? Tinc molta curiositat!

Jo encara no sé si tindré un nen o una nena, et poso la meva llista: Gal·la, Carme, Núria, Candela, Cèlia, Mireia, Guiomar, Laia, Fiona, Olívia i Valentina. Sóc una mica classicona amb això...

He decidit no parlar gaire d'aquest tema amb família i amics perquè tothom vol dir-hi la seva i hi ha gent força poc constructiva, ja hem sentit alguns acudits abans d'hora! Aix...
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
shanti
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 4:56 pm
Contacta:

EntradaAutor: shanti » dc. des. 08, 2010 10:54 pm

hola noies!!!

jajjajj No, encara no ens decidim!!! uffffffff tela tela!!! i només queden 3 mesos!! la gent es molt pesada!! et pregunten com es dirà i kuan dius que no però que tens uns kuants pensats no els hi agrada cap!!! jajajaj

laiona faré com tu i no tocaré més el tema!!! declarat TEMA TABÚ!!! ostres tu que plastes!!! tots el noms que diem els hi sonen a xino o bé ja els hi fan la conya!!! així no que a l'escola li diran tal així no que se'n diu la veina axà tampoc que... a tomar pel sac! ufffff

b`é noies espero que amb la vostra ajuda al final surti!!!
jajjaj gracies a totes!!! i per les que esteu com jo anims!!!
Imatge
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
vita

EntradaAutor: vita » dj. des. 09, 2010 10:02 am

shanti ha escrit:hola noies!!!

jajjajj No, encara no ens decidim!!! uffffffff tela tela!!! i només queden 3 mesos!! la gent es molt pesada!! et pregunten com es dirà i kuan dius que no però que tens uns kuants pensats no els hi agrada cap!!! jajajaj

laiona faré com tu i no tocaré més el tema!!! declarat TEMA TABÚ!!! ostres tu que plastes!!! tots el noms que diem els hi sonen a xino o bé ja els hi fan la conya!!! així no que a l'escola li diran tal així no que se'n diu la veina axà tampoc que... a tomar pel sac! ufffff

b`é noies espero que amb la vostra ajuda al final surti!!!
jajjaj gracies a totes!!! i per les que esteu com jo anims!!!

no has de fer cas a la gent! mira, nosaltres com ja vaig dir ho tenim super clar, Ona o Max, hi ha get que ens diu que son noms de gos! picarols, es que el meu gos es diu Vito, el del meu cosí Felipe, emilio, Tura, Lola jajajajaja jo no escolto res! Ona, clar, li diran ANO, doncs si és el que ens agrada! peró com tot apunta a que será nen MAX és MAX i no es pot canviar ;) així que no escoltis a la gent!
Imatge
Lalona

EntradaAutor: Lalona » dj. des. 09, 2010 11:22 am

Vita ens anem trobant a diferents posts i sempre t'acabo donant la raó!
Veus, a aquest comentaris em refereixo, com poden dir-te que és nom de gos????? t'ho tornaran a dir quan tinguin el nen davant???? aix! A mi aquest comentari també me l'han fet, junt amb és nom de iaia!
Per cert, m'encanten tots dos noms. Ah, i s'ha de ser molt recargolat per associar ona amb ano, no se m'hauria passat mai pel cap, de fet jo anava al cole amb una Ona i mai mai mai li van fer una broma semblant, o sigui que ni cas...
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dj. des. 09, 2010 11:57 am

la veritat és que la gent... a mi de nen m'agradava molt ILAI, i mun germà va començar: ilari, lari eh, oh oh oh..., i el pitjor és que li he agafat mania jo al nom!
aixi que no penso dir a ningú més els noms que m'agraden fins que estigui prenyi i sapiguem el sexe... llavors i quan ho tinguem clar i ningú ens pugui canviar el nostre parer!
vita

EntradaAutor: vita » dj. des. 09, 2010 1:27 pm

Lalona ha escrit:Vita ens anem trobant a diferents posts i sempre t'acabo donant la raó!
Veus, a aquest comentaris em refereixo, com poden dir-te que és nom de gos????? t'ho tornaran a dir quan tinguin el nen davant???? aix! A mi aquest comentari també me l'han fet, junt amb és nom de iaia!
Per cert, m'encanten tots dos noms. Ah, i s'ha de ser molt recargolat per associar ona amb ano, no se m'hauria passat mai pel cap, de fet jo anava al cole amb una Ona i mai mai mai li van fer una broma semblant, o sigui que ni cas...

és veritat Lalona! anem juntetes :) quina gràcia!
si si, doncs ho diuen, de iaia et diuen? la gent és la pera!, peró em dona igual! el que teniem clar era que ens agraden curts, Mariona m´agrada molt peró massa llarg i vem decidir Ona i Max m´encanta, crec que de nen és més dificil..m´alegra que t´agradin! i tu? ja tens noms?
No se si has vist que avui tinc gine i no se si em donarà els resultats de l´amnio, estic cagada i super nervi avui..no han passat les 3 setmanes, si son 3 justes sería dimarts que ve, no se, ja us diré demà xq a casa estem de reformes i tenim internet ko xq ens van tocar el cable :(
Un petonàs guapissima!
Imatge
Lalona

EntradaAutor: Lalona » dj. des. 09, 2010 2:13 pm

Vita ja ens explicaràs doncs, jo mentrestant t'envio un munt d'energies positives!
El dia 20/12 sabrem si és nen o nena, ja us explicaré si finalment li posem nom de gos o de iaia valens? hahaha!
neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge
Imatge
vita

EntradaAutor: vita » dj. des. 09, 2010 3:00 pm

Lalona ha escrit:Vita ja ens explicaràs doncs, jo mentrestant t'envio un munt d'energies positives!
El dia 20/12 sabrem si és nen o nena, ja us explicaré si finalment li posem nom de gos o de iaia valens? hahaha!
neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

que bé! ja et queda poquet per saber si es cigronet o puça! ole! :ok:
Jo si tinc noticies avui de l´amnio i son bones ho sabre avui, tot i que apunta :cnen: es a dir, tindrà nom de gos ;)
jajajajaja
Moltissimes gràcies per les energies guapissima! en sento super animada a aquest foro!
petons!
Imatge
Nolfar
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dv. des. 10, 2010 12:54 pm

Per si us serveix d'ajuda, en aquest enllaç que us deixo, n'hi han molts artícles relacionats amb el nom dels bebés, i algúns serveixen d'ajuda per escogir nom: http://www.babycenter.es/pregnancy/nombres/

Espero us vagi bé a les que no en teniu encara :ok:
shanti
Entrades: 512
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 4:56 pm
Contacta:

EntradaAutor: shanti » dv. des. 10, 2010 3:29 pm

Gracies nolfar!!!! A veure que tal!!?? Ufff tu ja casi ho tens heeee??!!! Ostres que será difícil aixo mira que els tenía clars pero Per. H o Per. B al final ja no m agraden o els he aburrit o ja están a la famili i clar no pots repetir!!! Uffff complicat!!!!!!

Vaig a mirar akesta web!!!
Imatge
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
setneuf
:: peixet
Entrades: 264
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 8:23 am

EntradaAutor: setneuf » ds. des. 11, 2010 10:14 am

Nosaltres el dijous varem saber que és un nen.... així que els noms de nena que tenia pensats els guardare per un altra ocasió... però dir-vos que jo el nom sol li dic als familiars (i tot i així he d'aguantar comentaris del tipus: ais aquest nom li poses!!) a l'altra gent paso de dir-li el nom perquè no me fassin agafar-li manies...

Li volem dir Bruno, i també he de escoltar comentaris de tots colors, així que ara simplement quan me pregunten dic que no o tenim clar encara
Lalona

EntradaAutor: Lalona » ds. des. 11, 2010 10:23 am

setneuf ha escrit:Nosaltres el dijous varem saber que és un nen.... així que els noms de nena que tenia pensats els guardare per un altra ocasió... però dir-vos que jo el nom sol li dic als familiars (i tot i així he d'aguantar comentaris del tipus: ais aquest nom li poses!!) a l'altra gent paso de dir-li el nom perquè no me fassin agafar-li manies...

Li volem dir Bruno, i també he de escoltar comentaris de tots colors, així que ara simplement quan me pregunten dic que no o tenim clar encara

Bona tècnica, a partir d'ara penso fer el mateix!!!
Imatge
Imatge
Lalona

EntradaAutor: Lalona » ds. des. 11, 2010 10:25 am

Ah! i Bruno és un nom ben maco!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
setneuf
Entrades: 264
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 8:23 am

EntradaAutor: setneuf » ds. des. 11, 2010 4:24 pm

Gràcies Lalona!!! clar que ens sembla bonic a nosaltres, però a la gent si no tens pensat posar-li marc, joan, jaume, etc.... val més no dir-lo ;-) i amb els noms de nena passa el mateix.... em feien alguns cares rares quan deia que li hauria posat Xènia i a mi em sembla un nom del més normal jejej
07Mayo10
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

EntradaAutor: 07Mayo10 » ds. des. 11, 2010 10:21 pm

A mi m'agrada molt JULIA i MARTINA! té molts vots el nom de JULIA! jajajaja! ja els tenim triats i encara no estem embarassats!jajajaja!
Imatge

Imatge
Nolfar
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dg. des. 12, 2010 2:38 pm

Finalment hem escogit NAIA >.-<: