***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

gener, febrer, març...
petit_somni
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dt. ago. 02, 2016 4:54 pm

Numa quina il•lusio sentir el bateg i donar ja la noticia :content: Si amb visita cada 15 dies et passara el 1er trimestre molt rapid. Ja m'imagino que la logistica amb petits es diferent i si ho tens fresc no et cal fer aquest seguiment ni cursos prepart! Ara a cuidarse el peu!

Petitajota jo tambe desitjo que sigui puntual que es passa fatal! Anims amb l'última setmana i dorm tot el que et demani el cos!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Elenatr
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. jul. 31, 2016 7:36 pm

EntradaAutor: Elenatr » dt. ago. 02, 2016 5:56 pm

Gràcies noies pel recolzament!
Jo és que de seguida li dono massa voltes al cap i això no és lo millor.

Benvinguda AiramM!

Jo des de fa més d'una setmana tinc nàusees i des d'ahir vomits :ufs: Així que us entec perfectament les que també ho patiu. Per sort he començat les vacances aquesta setmana i puc fer tot el repós que necessito. ;-))) Una altra cosa que em passa, i no sé si és generalitzat, són els còlics i els dolors semblants a la regla. Porto uns dies que són més intensos i a vegades em preocupo.

Jo només he comunicat als meus pares, la meva germana, el meu cunyat i una amiga molt pròxima. A la resta li diré al setembre, que ja estaré de 3mesos i es confirmi que l'embaràs va bé.
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dc. ago. 03, 2016 6:31 pm

Nona tarda : lasito :
Entro per plantejar un dubte, potser tot plegat es massa aviat pero algun altre grup he llegit que aquestes alçades alguna mami ja ho fa; el dubte es que esteu fent amb el tema estries esteu fent alguna cosa especial? Jo continuo amb la crema hidratant despres de la dutxa notmal pero no soc gens constant i se que he d'agafar l'habit, no se si utilitzar algun producte mes especific o amb aixo vaig be.
De joveneta em van sortir a les cuixes amb el canvi i no m'agradaria patir-ne un altre cop...
numa1982
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dc. ago. 03, 2016 8:37 pm

8+5

Bona tarda!!!!

Com ho porteu? A mi l'eco d'ahir em va donar un "subidon" important, estic súper contenta i animada. Ara mateix proclamaria la notícia als quatre vents, però seré prudent i m'esperaré a l'eco 12 si aguanto.

Petitsomni: jo al primer embaràs vaig alternar dues cremes específiques (trofolastin i velastisa) i no em va sortir cap estria. Al segon, no en vaig fer servir cap, anava de cul: cap estria. Ara potser ho intentaré però crec que en bona part, que surtin o no estries, no depèn de nosaltres. No t'he ajudat gaire, no?

Maryla: súperjefa, t'he de demanar un favor. Quan em vaig inscriure al grup pensava que estava de menys i vaig dir que la meva dpp era el 19, però com que sembla que quadra amb l'última regla, d moment és el 9 de març, ho podries canviar???? Gràcies!!!!

Bona nit, boniques!
Imatge

ImatgeImatge
Maryla
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

EntradaAutor: Maryla » dc. ago. 03, 2016 11:14 pm

Bona nit futures mamis!!

Ja he actualitzat la primera pàgina, crec que estem totes i he canviat la DPP Numa. Som 11!!! :p-)

Quina alegria quan et fan l'eco. Numa m'alegro que tot vagi bé. El subidon es brutal. Jo també ho diria a tothom però vull esperar a la de las 12 setmanes per si de cas.

Petit_somni jo estic utilitzant la trofolastin des de que em vaig enterar del positiu. Com diu la Numa a vegades depèn de la pell i el cos de cadascun i si han de sortir sortiran igualment però penso que així hi ha menys probabilitat i ajuda a prevenir. La de la Farmacia em va recomenar aquesta. L'altre embaràs també em vaig posar i només tinc dos petitones.

Elantr com t'han dit potser es massa aviat i estàs de menys com em va passar a mi. A ver que et diuen a la següent. A mi em van fer eco a las 5 setmanes i només es veia el sac però ni embrió ni sac vitelí. I a la de las 7 setmanes ahi estava amb batec inclós, encara que medeix només 10 mm. Paciencia maca, estarem pendents de la teva eco. :-o00m

Modo ego: segueixo molt cansada, avui he arrivat de treballar i he caigut morta al sofa fins que ha arrivat el Marylo. Al de matí tinc molt malestar, fastics i mareig, però des de que prenc cariban a la nit m'aixeco molt millor. El que tinc es molt de restrenyiment, ara prenc suc de taronja a mig matí i més fruita però res de res. I estic molt inflada!! Sort que m'en vaig de vacances perque no puc amagar la panxa, encara que ara sembla que m'he passat amb les tapites jeje. :panxeta: :mu::
ImatgeImatge
Aroswi
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: Aroswi » dj. ago. 04, 2016 7:18 am

Hola noies!
Veig que a cap ens marxa el cansament....jo des de la última eco de dijous passat he estat una mica out...pensar que fins finals de mes res.... veure les eco es fantastic, per quan teniu les properes visites?

Respecte al dubte de la petitsomni, jo des del principi, com a máxim, día i día no, em poso una crema d ametlles (que ja tenía ) i biooil (que també tenía). A mi m'han dit que va molt en función del cos. O sigui que si segueix el patrón d l'adolescencia em sortiran un piló! Quan se m'acabin aquestes pasaré al trofolastin, tmb x recomanació...

Aquest finde anem al poble i li direm a la meva avia. Potser m'hauria d esperar, però si algo va malament, millor q sapiga ara el pq! Respecte als amics....es molt divertit, la gent veu que no bec res, ni un glopet de vi i ja pregunten.... més d'una ja sospia, però estem aguantant. Tinc ganes de q deixi de ser Secret!

Bé, men alegro que tot marxa segons el previst. Quin greu aquests malestares que teniu algunes...va, que falta menys per les 12s!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dj. ago. 04, 2016 2:03 pm

Hola : lasito :
7 setmanes
Gràcies per les recomanacions de les cremes :-()-) de la trofolastin em preocupa una mica la olor que diuen que es forta, ara mateix no estic per moltes olors :-o00m passare per la farmacia aquesta tarda i haviam si agafo la rutina :-())
Aroswi nosaltres tambe tenim uns embolics perque no es vegi que no bec absolutament res pero com tu dius ja falta menys per les 12 setmanes! Que vagi molt be al poble! Jo tinc eco el dia 16/08 que estarem de 8+5 desitjant que arribi i veure'l :-)(-:
Maryla no et servira de consol pero t'acompanyo en tts els simptomes, el cansament ja es part de la meva rutina, les nauseas i fastics (al mati i a la tarda) es mantenen tot i que no he tornat a vomitar >.-<: i tema estrenyiment m'uneixo! Jo soc força propensa i ara no sera menys aixi que estic amb molta aigua, fruita i verdura. La llevadora em va dir que un kiwi en deju o deixar dues prunes seques en un got d'aigua tota la nit i al mati menjar-les i veure l'aigua (encare no ho he provat pero ho fare)
Bona tarda guapes!
petitajota
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 22, 2016 11:51 am

EntradaAutor: petitajota » dv. ago. 05, 2016 1:18 pm

Bon dia guapes! :b-)))

8+6

Ahir vam tenir eco!!! Està tot bé! ja medeix 22 milímetres!!! uooo! i se li veia molt bé el caparró i unes boletes que eren els braços i les cames jejejeje :love: :love:

Vam estar parlant de les meves nàuisees i em va dir que sense problema prengués el CARIBAN inclús cada 8 hores si em trobo molt malament. AixÍ que si esteu que si sí que si no no us ho penseu perquè no passa res i ajuda moltíssim. Es compra sense recepta a les farmàcies. Això sí, pica un ou! 19,95€ 24 pastilles!!! joer!

També li vaig comentar que vull fer-me voluntàriament la amniocentesis pq aquest diumenge faig 36 i bueno sempre ho he tingut bastant clar que volia... I em va recomanar que fes millor la Biopsia Corial, es una prova de diagnòstic prenatal invasiva també que mire les mateixes coses que la amnio amb la diferència que es fa en la setmana 13-14 i la amnio a la 16-18. Al fer-se molt abans si la cosa no anés bé i s'ha d'abortar pels resultats l'abortament és u nmes abans que vulguis o no psicològicament és molt millor!! Seria un legrat i en el cas de la amnio em va dir que solen haver d'induir un part...
Total que si tot va bé me la hauria de fer el 13 de setembre, estant de 14 setmanes, una setmana després de fer-me la eco del 1º trimestre i veint els resultats del triple screening que encara que no sortissin alterats jo me la voldria fer. Ara falta que la meva mutua em doni l'autorització. Tinc entés que me la cobreix pq seré major de 36 anys però ja veurem, ja ho tinc en marxa.

I qué mes us puc explicar...? que avui em trobo bastant millor! m'he pres el Cariban per si de cas però molt millor!
Ara en una estoneta acabo la feina i ja agafo vacances! :p-) :p-) i demà marxo de ruta amb la familia per andalusia :***: :***:
Potser si en un parell de dies em trobo bé deixo el Cariban però per demà estar al cotxe tantes hores m'estimo mes prendre'l :ok:

Respecte a les cremes, a mi tothom em va recomanar el Trofolastin i vaig buscar i buscar i vaig trobar una farmacia online que tenia d'ferta 2 unitats a molt bon preu i és la que utilitzo des de fa un parell de setmanes però ja us dic que em moro del fàstic cada nit quan me la he de possar!!! :ufs: :ufs: l'olor és asquerós!!!! i jo tinc 2 pots!!!! alguna nit no me la posso pq no tinc cos per olorar. Lo bo es que s'absorbeix ràpid, però uff uff, perquè es la millor diuen però és per pensar-ho eh!!!!

Bueno boniques a parir d'avui aniré entrant amb el mòvil. Molt bones vacances a les que comenceu avui com jo i a les altres ànims!

Panxes boniques del març!!!!!!! :b-))) :-()) :b-)))
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dv. ago. 05, 2016 4:27 pm

Bona tarda una altre de vacances :b-))) la veritat que ja les necesitava!
Petitajota quina il.lusio veure'l! Esperem que amb el caribian vagis a millor, jo de moment no estic tant aixi va a dies i ho vaig portant. El tema olor de la crema em preocupa ahir no vaig poder anar a la farmacia i dema marxem aixi que a la tornada me la mirare pero si que es cert que si es la que va millor haurem d'aguantar l'olor :-o00m
Si tens clar fer la prova jo tambe penso que la biopsia si te la fas abans millor.
Que vagi molt be per andalusia! :***: Nosaltres tambe marxem demà a la platja :love: aixi que entrare una mica menys pero ens anirem seguint!
NúriaNit
Entrades: 18
Membre des de: dc. jul. 27, 2016 11:12 am

EntradaAutor: NúriaNit » dg. ago. 07, 2016 11:15 am

Bon dia guapes!!

Quants dies sense entrar! Què bé les que ja heu començat vacances, amb aquesta calor i el cansament anar a treballar... buuuf!!

Pel tema de la crema, a mi em van recomanar la Weleda Anti- estries (d'herbolar), me la vaig començar a posar i bé, però he vist que la roba que entra en contacte amb l'oli fa una olor de ranci.. horrorosa!!! Ni rentant se'n va... per sort, em van avisar i només he fet servir uns llençols i un pijama.. que llençaré! Em fa molt fàstic... com podeu imaginar, he deixat de posar-me'n! L'altre dia em vaig comprar l'oli d'ametlles del Mercadona però la veritat és que encara no l'he provat... fa dies que tinc alts i baixos i la veritat és que al vespre no em ve de gust res...
Us volia fer una pregunta...com aneu de mida de panxa?? Estic de 8+ 3 i depèn del dia faig un panxot... ja sé que al vespre s'infla, però depèn de què dino o què sopo, es posa rodona, dura i grossa... ja és maco, vull dir, em fa il·lusió... però em preocupa una mica que ja em creixi tant... algú més està igual??? A la meva germana no se li va marcar la panxa fins als 4 mesos... però en canvi la meva mare diu que en el primer embaràs als 2 mesos ja tenia molta panxa també... Segons el dia tinc panxa tova, com si m'hagués passat amb les braves que dic jo, però segons el dia se'm nota molt i es fa difícil d'amagar... EN fi, què us sembla??

Moltes gràcies i que vagin molt bé les escapadetes de vacances!!!! :***: :***: :***:
Maria_Gucu
Entrades: 14
Membre des de: dg. jul. 17, 2016 8:13 am

EntradaAutor: Maria_Gucu » dg. ago. 07, 2016 11:25 am

Hola a totes!

Caram quin moviment! He estat tota la setmana fora de vacances al poble de la meva mare amb tota la family i no tenia pas internet allà, quina alegria veure que el grup va augmentant!

Benvingudes Elenatr i Airam!! Per cert Airam! Jo també sóc d'Igualada! >.-<:
Ara llegia que dubtaves si fer-te la eco abans o no, jo hi vaig demà per privat, que entro a la setmana 8 per estar més tranquil.la, amb la Dra. Anglès, esperar fins ala 12 se'm faria etern!

M'alegro molt que totes les ecos hagib anat bé noies! Ara a descansar que quasi totes esteu de vacances, a mi ja em toca enjegar demà altre cop...

Us vull explicar un neguit que tinc, que no em fa estar tranquil.la... Necessito que arribi demà ja i em diguin que tot està bé... Durant aquesta setmana m'he trobat molt bé, quasi no em fan mal els pits, el cansament ha disminuït, espero i desitjo que hagi estat perquè he estat en mode relax total, però m'és inevitable estar neguitosa, intento pensar en positiu però després de lo de la darrera vegada no sé, no acabo d'estar tranquil•la.
Pot ser normal trobar-se tant bé?

Bé, ja us he donat prou la tabarra! Disfruteu molt de les vacances les que ja hi sou i molts ànims a les que estem treballant!

Petonets panxolines! :-())
NúriaNit
Entrades: 18
Membre des de: dc. jul. 27, 2016 11:12 am

EntradaAutor: NúriaNit » dg. ago. 07, 2016 11:46 am

Hola Maria_cucu
sóc primeriza total i absoluta, però pel que he llegit no té per què ser mala senyal... jo vaig tardar molts dies en sentir-me "embarassada" en quant a símptomes... i ara hi ha dies de tot, alguns que estic súper bé i d'altres que no tant.. la meva germana gairebé no va patir cap símptoma i té un súper enano la mar de sa...
Ja et dic, no hi entenc massa, però no t'aomoïnis en excés (què fàcil és de dir...!). Tens hora demà al metge?? Ja ens diràs què t'ha dit!! Ja veuràs com estarà tot bé i serà només senyal que les vacances t'han sentat de fàbula!

Per cert... mode ego: quan he preguntat lo de la panxa m'he despistat, no estic de 8+3, sinó de 9+3...
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dl. ago. 08, 2016 7:20 am

9+3

Bon dia!!!!!!

Es nota que desconnectem el cap de setmana, eh? Jo encara vaig mig coixa i el meu sogre va estar a casa fins ahir. Mai havia estat sol (sense la sogra) a casa i la veritat és que ha anat molt bé tenir-lo per aquí.

Maria_Gucu: això dels símptomes canvia en cada embaràs i en cada dona. El problema que veig jo els primers mesos (fins que el notem) és que hem de fer un acte de fe, no tenim cap garantia que tot vagi bé i a vegades és molt angoixant. De fet jo, quan dimarts passat vaig anar a la gine i em va felicitar li vaig dir que s'esperés a l'eco. No em va fer gaire cas perquè sóc patidora de mena, però jo no vaig estar tranquil·la fins que vaig veure i dentir el batec. Que vagi molt bé l'eco d'avui!!!!!!!! Passa a explicar-no s què tal més tard!

Núrianit: hi ha molta gent que fa servir productes hidratants, no específics, com la nivea de tota la vida. Jo amb l'embaràs sóc partidària d'anar més amb compte amb els químics, però l'oli d'ametlles segur que et va bé. Nosaltres per la pell del gran, que de petit la tenia més sensible i seca, ens va dir el pediatre que féssim anar olis natural com el d'ametlla. Ah! I el meu panxot també és important. Visc a un poble i no vull que ningú sàpiga res fins que estigui més avançat i començo a tenir problemes de vestuari. Una amiga (l'única que ho sap) va dir que creia que la gent no em deia res perquè com que ja en tenim dos, deuen pensar que m'he engreixat i prou. La veritat és que ho prefereixo així i no haver de donar explicacions.

Petitajota: sí, la biòpsia es fa abans. No sé com esteu econòmicament, però també teniu l'opció del test no invasiu (uns 700€). Decidiu el que decidiu, mentre la gine ho vegi clar i vosaltres també, endavant!

Aroswi: com va anar pel poble? I la teva àvia, va ser emocionant?

Fins després, que tinc la princesa desperta!
Imatge

ImatgeImatge
Maryla

EntradaAutor: Maryla » dl. ago. 08, 2016 8:17 am

8 setmanes!

Nosaltres ja estem de vacacances, ens hem instalat a la platja 3 setmanes, modo relax!!! Quines ganes tenia.

Maria_Gucu molta sort a l'eco d'avui. Estem pendents de tu. A mi també em passa, alguns dies tinc l'estómac al revés i altres dies estic de meravella i penso uy! Estará tot bé? També sóc una patidora! ?-)

NuriaNit, Numa jo també tinc molta panxa ja, tinc problemes amb la roba. A més a més, amb el restrenyiment hi ha dies que sembla que estic de 4 mesos!! Amb el primer no feia tanta tan aviat.
ImatgeImatge
Aroswi
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: Aroswi » dt. ago. 09, 2016 7:32 am

Bon dia noietes!

Petitajota, 22mm què bé quina ilu poder diferenciar el bebé tan bé! Dona tanta tanquilitat!!!! Ara sí que pots començar les vacances amb un pes menys! Espero que estiguis millor de les nausees....ha de ser una merda dependre del Cariban ànims! I pel que fa a les cremes.....ais... això de la olor m'espanta una mica, encara no me l'he comprar i em queda poquet biooil...va millor el tema de la olor? T'acostumes?

Nurianit, què fort això de la welleda...molt natural però ... quins efectes tu! I jo que estava preocupada pel trofolastin, Jajaja! Segons el meu punt de vista a mi tmb sem nota panxa, però l'aroswo diu q no és x tant .... ja diuen això d q cada dona som diferents, no et preocupis!

Maria-gucu com ha anat x poble? Ho has dit? I la prova d ahir? Vas veure el cigronet?

Petitsomni, tu també de vacances , bé bé gaudeix molt de la platgeta, dels passejos pel mar...ais quines ganes!!!

Numa1982, encara coixa....quina meeeee fins quan t'han dit que estaràs així ? Sort del sogre! Cuidat molt, segur q els teus peques ho fan!

Maryla, quina sooooort, una altra de vacances!!! Aprofiteu x descansar ehhh!!! Jo tmb noto una mica de restrenyiment, pero de moment amb la fruita ho soluciono....aquest es un tema que a la llarga em preocuparà !

A mi encara em queda aquesta setmana de curru, què dur! I després també farem platgeta! La veritat es que cada tarda tinc plan i els findes tots plens però això de llevarse al matí pero obligació és fatal! Pel poble va anar bé, emoció ....estava més emocionada jo que ella, les iaies suposo que ho viuen amb una altra naturalitat, i també que feia temps que no ens veiem i no paraba d xerrar d altres coses! Però vaja, que bé però sense masses festes. Tampoc em va preguntar q si portavem molt d temps....i li he volgut estalviar el patir d saber q és FiV...ja us dic que no em va dir gaire res ho va a asimilar al minut zero!
Ah, us volia preguntar....alguna té problemes d circulación? O varius o petites aranyes....jo ja en tenía però em sembla que m'estan sortint més a passes agegantades! Què feu? Us podeu algo especial?

Ens escribim! Arribo a la Feina!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Maria_Gucu

EntradaAutor: Maria_Gucu » dt. ago. 09, 2016 10:42 am

BON DIA A TOTES!!

Per fi estic una mica més tranquil·la! esta tot bé! ahir vam tenir visita a la llevadora i amb la gine. Ja hem vist a la mandonguilla! >.-<: està tot perfecte i a més em va dir la ginecòloga que estigués tranquil·la, que tenia sort de trobar-me bé i res més, que no hi patís! ara us entenc a totes quan diueu lo del cor! és una passada, quina velocitat per favor, i quin subidón! ja fa 17,5mm i correspon amb la mida de les 8 setmanes que havíem comptabilitzat.
Així que molt contents >.-<:

gràcies a totes per preguntar :p-)

Numa1982, espero que et recuperis aviat del teu peu! fes bondat i ves a veure a un fisio! ( jo ho sóc, segur que et podrán ajudar a recuperar-te més ràpid!)

Núrianit, jo també estic amb l'Aroswi, sóc més d'intentar no posar-me cremes que continguin productes químics, ahir tot just vaig anar a buscar-ne una de natural i resulta que estaven de vacances... en tant bon punt tingui el nom (me l'han recomanat, però ara no m'enrecordo) si vols te'l dic!

Aroswi, jo tinc varius!! en tenia dos ja abans de l'embaràs, ahir parlant amb la llevadora em va recomanar utilizar les mitges de compressió per ajudar al retorn venós i la piscina, ajudar a tonificar les cames sempre va bé per tal de fer constricció a nivel venós. són incòmodes...però jo crec que les duré, encara que sigui per treballar, estic tot el dia d'empeus!

petonets a totes :*
Maryla

EntradaAutor: Maryla » dt. ago. 09, 2016 12:38 pm

Maria_Gucu m'alegro molt!!! Que bé!! Som unes patidores!!! Ara a disfrutar i celebrar-ho. >.-<: :p-)

Aroswi jo tinc la cuixa ple de aranyes vasculars del primer embaràs i ara es marquen més. Ja tenia mala circulació abans així que no n'hi ha remei. També vull comprar mitjes de compressió per la fiena.
ImatgeImatge
Maria_Gucu

EntradaAutor: Maria_Gucu » dt. ago. 09, 2016 7:22 pm

Moltes gràcies Maryla!

Per cert, que abans no hi he pensat a dir-te... Hi ha un error a la DPP, és el dia 20 de març, et deuries confondre amb la data del test! ;)
Maryla

EntradaAutor: Maryla » dt. ago. 09, 2016 7:48 pm

Maria_Gucu ha escrit:Moltes gràcies Maryla!

Per cert, que abans no hi he pensat a dir-te... Hi ha un error a la DPP, és el dia 20 de març, et deuries confondre amb la data del test! ;)

Tens raó!! Ja està solucionat, em vaig despistar. :-:)
ImatgeImatge
AiramM
Entrades: 24
Membre des de: dt. ago. 02, 2016 10:39 am

EntradaAutor: AiramM » dt. ago. 09, 2016 9:29 pm

Bona nit mamis!!
Al final no he pogut esperar a la setmana 12 i ahir vaig trucar a la ginecòloga per privat i he anat avui a fer-me una eco!!! (Maria_Gucu, tb he anat a la dra. Anglès)
Ha estat super emocionant, sentir els batecs acceleradissims dl meu "alien" (com l'anomena el meu xicot...) M'ha dit que està tot perfecte, medeix 23,9mm i que puc estar bem tranquil·la >.-<:
Estava molt neguitosa, no tenia cap símptoma de res, no tinc nàusees, no tinc marejos, no vaig cansada, no tinc ganes excessives d'orinar... Per això creia que la cosa no anava bé... Però la doctora m'ha dit que no pateixi i que ho disfruti, que tinc molta sort d'estar tant bé.
Pot ser és pq com q sóc mestre, i estic de vacances desde q me'n vaig enterar, vaig descansada i no porto l'estrès habitual, és l'única explicació que li trobo...
Pel tema de les estries que comenteu, m'hauré de posar les piles, pq jo sóc molt deixada pel tema de les cremes... I ho de les varius... espero que no me'n surtin, però tinc tots els números ja que ha casa som propensos (herència de la meva mare...)
Bé, no m'enrollo més, me n'alegro q ha totes us estigui anant tot bé, i les que tingueu molèsties, que sigui lleu, espero que siguin suportables...
Maria_Gucu, a veure si al final, serem companyes d'hospital!!!
Un petó a totes, i a disfrutar de l'embaràs!!! :-())

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::