GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
GISS enhorabona!!!!!! Me n'alegro que hagi sortit negatiu, tornem a tenir-te amb nosaltres!!! 
Ahir estava bastant xoff per lo del varicicele, però avui ho veig diferent, esperarem resultats de tot el que ens queda i a partir d'aquí anar fent

Ahir estava bastant xoff per lo del varicicele, però avui ho veig diferent, esperarem resultats de tot el que ens queda i a partir d'aquí anar fent
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
M'infiltro per fer un "copia y pega" del post que he posat a Cercadores de Maig.
******Vull fer una menció especial a les companyes que porten més temps cercant (si em deixo a algú perdoneu-me....). Vull panxulines per totes, però vosaltres us les mereixeu més que ningú! Us desitjo tota la sort del món boniques!!! No us rendiu que tard o d'hora es farà realitat el vostre somni! Un petonàs enorme per totes!!!!******
Crisàlide Mimi Ventureta ISA31 Twix Eni Bruixeta85 Ninetaa IsaBcn Enla Mina2010 Peueta Giss Ariadniita Mof Yuyu Petitprincep79 Danu Maneta
Va per vosaltres Boniques!!!

******Vull fer una menció especial a les companyes que porten més temps cercant (si em deixo a algú perdoneu-me....). Vull panxulines per totes, però vosaltres us les mereixeu més que ningú! Us desitjo tota la sort del món boniques!!! No us rendiu que tard o d'hora es farà realitat el vostre somni! Un petonàs enorme per totes!!!!******
Crisàlide Mimi Ventureta ISA31 Twix Eni Bruixeta85 Ninetaa IsaBcn Enla Mina2010 Peueta Giss Ariadniita Mof Yuyu Petitprincep79 Danu Maneta
Va per vosaltres Boniques!!!

kukilus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 01, 2012 9:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Entro un momentet per acomiadar-me del post del maig!!!!!!
Petitprincep, solet, has sigut una mestressa genial!!!!!!!!!!!!
I a totes, nenes meves, us desitjo moltissima sort!!!!!!!!!!!!!!!!! Segur que aviat totes tindreu les vostres
més macas del mon!!!!!!!!!!!!!!
Molts petons i cap al june amb il·lusió!!!!!!!!!!!!!!!!

Petitprincep, solet, has sigut una mestressa genial!!!!!!!!!!!!
I a totes, nenes meves, us desitjo moltissima sort!!!!!!!!!!!!!!!!! Segur que aviat totes tindreu les vostres
més macas del mon!!!!!!!!!!!!!!
Molts petons i cap al june amb il·lusió!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/39c5f8
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!
Reimes!
Si que heu escrit!!!!
GISS!!!!! Quina bona noticia!!!!!! Grafiquera activa de nou!!!!!!! Felixitats!!!
VENTURETA, m has fet emocionar!!!!! Aixi que poseu-me a la banqueta que seguire per aqui!!!!jo tb us trobaria massa a faltar!!!!! I m encantaria q ens trobessim al post de mares!!!!!
Muakkkkk
Si que heu escrit!!!!
GISS!!!!! Quina bona noticia!!!!!! Grafiquera activa de nou!!!!!!! Felixitats!!!
VENTURETA, m has fet emocionar!!!!! Aixi que poseu-me a la banqueta que seguire per aqui!!!!jo tb us trobaria massa a faltar!!!!! I m encantaria q ens trobessim al post de mares!!!!!
Muakkkkk
Hola noies!!!
Avui no he pogut escriure he anat a la capitat
perquè la meva cunyada s'ha llicenciat i ha fet la graduació.
,he arribat fa una estoneta, estic rebentada com cansa Barna
No tinc temps de personalitzar perquè he llegit en diagonal.
Petitprincep moltes gràcies per la rebuda que he tingut, el post ha sigut precios amb les pelicules, espero que molt haviat tinguis la
i que el teu home estigui bé i el problema sigui molt petit i no s'hagi d'operar.
Segur que aquest juny serà ple de molt bones noticies i aquest últims dies de baixon no es torni a repetir.
Crisàlide un petonàs bonica
Un petonàs a totes!!!
Avui no he pogut escriure he anat a la capitat
perquè la meva cunyada s'ha llicenciat i ha fet la graduació.
,he arribat fa una estoneta, estic rebentada com cansa Barna No tinc temps de personalitzar perquè he llegit en diagonal.
Petitprincep moltes gràcies per la rebuda que he tingut, el post ha sigut precios amb les pelicules, espero que molt haviat tinguis la
i que el teu home estigui bé i el problema sigui molt petit i no s'hagi d'operar.Segur que aquest juny serà ple de molt bones noticies i aquest últims dies de baixon no es torni a repetir.
Crisàlide un petonàs bonica
Un petonàs a totes!!!
TE+: 01/06/12 Agafa't fort cigronet.
29/06/12 Et veiem per primera vegada i et sentim el cor, fas 1,46cm
20/07/12 Eco 12 set :fas 5cm , et mous i no et deixes veure bé, plec nucal 1,1 cm
17/08/12 Eco 16 set:fas 9,5 cm, et deixes veure molt bé, ets un nen, et diràs Èric!
21/09/12 Eco morfològica , tot correcte, fas 375 gr
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
KUKILUS gràcies guapíssima!!!! Aviat anirem a mamis segur!!!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
GISS!!! Nena, m'has alegrat el dia!!! T'ho ben asseguro!!! Ja ho sabia jo que això havia de sortir bé!! Reina, quina emoció que tornem a compartir cerca!!!
T'hem trobat moltíssim a faltar!!! Ens veiem el post de juny!! muaks
Zoui cuca, me n'alegro que encara que a la banqueta, segueixis rondant per aquí. Pensa que tu ets un pilar fonamental de la grafi-family, i no et deixarem que ens abandonis així per les bones... Un petonot ben gran per tu també!!
Petitprincep, mil gràcies per les teves paraules!! Has sigut una mestressa exemplar!
I per últim, Kukilus, ets un solet!!! M'ha encantat el teu missatge!!! Moltes gràcies per tenir-nos sempre presents. Espero que aviat et poguem anar a fer companyia al post de marones. Una abraçada ben gran a tu i a les baldufetes que portes dins!!

T'hem trobat moltíssim a faltar!!! Ens veiem el post de juny!! muaksZoui cuca, me n'alegro que encara que a la banqueta, segueixis rondant per aquí. Pensa que tu ets un pilar fonamental de la grafi-family, i no et deixarem que ens abandonis així per les bones... Un petonot ben gran per tu també!!

Petitprincep, mil gràcies per les teves paraules!! Has sigut una mestressa exemplar!
I per últim, Kukilus, ets un solet!!! M'ha encantat el teu missatge!!! Moltes gràcies per tenir-nos sempre presents. Espero que aviat et poguem anar a fer companyia al post de marones. Una abraçada ben gran a tu i a les baldufetes que portes dins!!

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Vinc a acomiadar-me del mes de Maig... PetitPrincep has sigut una super mestressa, m'agradat molt com has portat el post cada un dels dies, les curiositats de las pelis i la teva atenció amb totes nosaltres, hem tingut noticies dolentes però també de molt bones com el positiu de la Naraleta o avui la Giss que ha portat l'alegria per tancar el mes
Jo m'he sentit molt acollida aquest mes i per aixo em fa molta pena acomiadar-me... pero ens espera el Juny i anirem cap allà amb les piles carregades a tope per buidar-lo!!!
Un petonet molt fort per tu super boss i per totes les grafiqueres!!

Jo m'he sentit molt acollida aquest mes i per aixo em fa molta pena acomiadar-me... pero ens espera el Juny i anirem cap allà amb les piles carregades a tope per buidar-lo!!!
Un petonet molt fort per tu super boss i per totes les grafiqueres!!

Martí i Emma els meus petits
Vull agraïr a la Petitprincep que m'ha adoptat com a grafiquera un cop ben començat el mes. M'hi he trobat com a casa, heu tingut paciència i estic aprenent molt gràcies a la vostra experiència. Gracies de nou per tenir sempre una paraula amable. Has estat una jefa sensacional, i estic segura que el premi està rondant.... ens veiem al post del juny!!! tan de bo aviat hi hagi recompensa per totes!! 

Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
Hola guapissimes,
No he pogut llegir res encara, nomès dir-vos que avui m'ha vingut la warry, encara no amb tot el seu esplendor però vaja, lletja com sempre.
Així que cap al Juny de pet o potser juliol, per el nostre i meu aniversari... a veure si serà que sí.
Avui anem al Primavera a veure els Cure, així que tampoc podré entrar, fins demà al vespre no em podré posar al dia, que tinc moltissima feina.
Moltes felicitats a tots els positius, que espero que hagin estat molts!!! Ho llegiré tot demà en calma.
Us deixo petonets ben dolcets per totes com les que com jo, han tingut la decepció...
No he pogut llegir res encara, nomès dir-vos que avui m'ha vingut la warry, encara no amb tot el seu esplendor però vaja, lletja com sempre.
Així que cap al Juny de pet o potser juliol, per el nostre i meu aniversari... a veure si serà que sí.
Avui anem al Primavera a veure els Cure, així que tampoc podré entrar, fins demà al vespre no em podré posar al dia, que tinc moltissima feina.
Moltes felicitats a tots els positius, que espero que hagin estat molts!!! Ho llegiré tot demà en calma.
Us deixo petonets ben dolcets per totes com les que com jo, han tingut la decepció...
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Guapis!!
Passo rapid a despedir-me del post de Maig i dir a la PetitPrincep que ho has fet de conya, i has cantat un positiu dels que valen per 2, el de la Naral!!!
Molta Sort al Juny, grafikeitors, vaig volant cap alli!!!!

Passo rapid a despedir-me del post de Maig i dir a la PetitPrincep que ho has fet de conya, i has cantat un positiu dels que valen per 2, el de la Naral!!!
Molta Sort al Juny, grafikeitors, vaig volant cap alli!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |