✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dt. set. 27, 2016 9:03 pm

Hola!!
Que abandonat que ho tenim això!

Moxaina Jo també soc del gener i quan son petits crec que és un gran avantatge ser de primers d'any, de grans lógicament no hi ha cap diferència, però els primers anys es nota molt, el meu és de juliol i ho vaig passar molt malament a l'estiu, per això volem intentar el primer semetre de l'any.
Sobre deixar el nen amb el pare, s'han d'anar acostumants l'un a l'altre, de tant en tant també em de tenir temps per nosaltres.

Jo segueixo amb lo del tema mutua, crec que me l'acabaré fent, perquè el part no ho tinc clar a on el voldria però ni que només sigui per anar fent alguna eco més a part de les que fan a la SS.

Ens anem llegint! Bona nit! zz:-)
Imatge
Avatar de l’usuari
giulietta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: giulietta » dc. set. 28, 2016 9:18 pm

Bon dia noies!!

Dolly i Inda, ja ho tenim aquí això!! Inda, saps ja els resultats a veure si podràs començar o no?

Moxaina, suposo que és normal pobret! A veure si la propera vegada s'ho pren millor!!

airuni, pensa que si et vols fer mútua ho has de fer abans de quedar-te embarassada, ja que hi ha períodes de carència. Jo me la vaig fer fa poc ja pensant en un futur i la veritat és que no se si aniré per mútua o SS però m'estimo més tenir les dues opcions. Mentrestant, aprofito per anar a especialistes que per la SS tarden la vida tipus oculista, etc. i així l'amortitzo una mica.

Mode ego: vaig anar al CAP a per la recepta de l'àcid fòlic i Eutirox pel tema de tiroides. També com vaig comentar he deixat les pastilles i he començat a fer TO, però avui a CD14 encara no es marca res, (sempre una ratlla però molt tènue, que és negatiu) crec que hauré de prendre paciència a veure quan es digna a tornar-se engegar el sistema :-o00m

Tema començar abans, de moment no he pogut convèncer el giulietto :-:) . Ell és de tenir-ho tot més controlat i els canvis grans a poc a poc. En fi, Desembre és a tocar :love: .

Anem parlant!!
Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: dolly » dv. set. 30, 2016 12:40 pm

Hola Holita banqueteres!

Passo per saludar i per despedir-me :content:

Si si l'Octubre ja es aqui!

(De fet he fet una mica de trampa i desde fa una setmana ja no fem servir cap tipus de metode anti-conceptiu!
Total ja no ve d'una setamana, no? )

Tinc un mix d'emocions tot raro.. crec que si tinc panxu a la primera em quedaria en shock. Tinc ganes d'experimentar la cerca (no llarga) com a una nova etapa en parella, de manera divertida i fent pinxitos sense ser de manera programada, pero aixo ultim es una mica dificil ja que si l'ovulacio nomes es un cop al mes.. suposo que intentarem concentrar les energies mes en aquella setmana.

I be, nomes volia donar-vos les gracies per acompanyar-me de manera virtual en aquesta espera, a totes, les que he passat a cercadores, mamis i les que encara us quedeu per aqui.
Us anire llegint i xafardejant de tant en tant!

Anims a totes les banqueteres, tard o d'hora canviareu de bandol!

Molts petons i gracies!!
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Inda » dv. set. 30, 2016 1:28 pm

Dolly!! Ara mateix entrava per dir que sí!! Que iniciem la cerca també!! Ahir van arribar els resultats correctes i ahir mateix ho vam celebrar!! Jajaja...com crec que vaig ovular dimarts, no era oficial de cerca, però de fet no vull que ho siguin! Volem gaudir, però també esperem que no sigui molt llarga.

Així que dolly ens veiem a cercadores d'octubre! Tot i que no em puc connectar gaire, és bonic compartir experiències i fer-nos costat virtualment.

Banqueteras!! El temps passa i aviat arribará el dia que ja estareu també a cercadores.

Marta_1986. Que la teva estada a banqueteras també sigui amena i tan de bo el proper intent sigui el bo i tot vagi mooolt bé!

Giulliette!! Gràcies per mantenir la llista actualitzada. Ja som dos que passem a cercadores i potser ens trobarem allà!!

A la resta, que sou moltes i des del movil molt difícil personalitzar!!! Animeu la banqueta i us hi esperem a mamis en algun momemt o altre.

Petons!! Aniré passant
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: -Juno- » dg. oct. 02, 2016 9:18 pm

Inda i Dolly, molta sort en aquesta nova etapa com a cercadores! Quina il·lusió oi?!?!

Marta_1986, molts ànims, espero que ben aviat puguis tornar a cercadores, més ben dit, a mamis directament!

Airuni, jo des de que vaig recuperar la regla després de tenir la nena ja no vaig tornar a prendre anticonceptives i també hem tornat al preservatiu, però només el fem servir els dies de risc… és un rollo…

En fi noies, els mesos van passant i aviat no hi quedarà ningú en aquest post!
Avatar de l’usuari
giulietta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: giulietta » dj. oct. 06, 2016 4:49 pm

Hola noies!!

només entrava a saludar, que ho tenim molt abandonadet això!! La veritat és que es nota que cada vegada som menys a la banqueta, suposo que és un bon senyal i vol dir que moltes estan passant a cercadores o mamis :love:

Un petó maques!!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » ds. oct. 08, 2016 6:47 am

Bon dia noies!

Si que està parat si el fórum.
Qui son les properes en sortir de la banqueta?

Bon cap de setmana!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
giulietta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: giulietta » ds. oct. 08, 2016 9:34 am

Bon dia noies, actualitzo la llista:

Desembre:
-giulietta

Gener:
-Marta_1986

Abril 2017:
-airuni
-Moxaina

Maig 2017:
-arigalma

Properament
-Juno
-Ennara



Arigalma, la propera sóc jo :content: i la veritat és que en tinc moltes ganes ja... però queda ben poquet!! La veritat és que com més s'acosta el moment més ganes en tinc, i menys pors i dubtes. La il·lusió pot amb tot!!

La resta, com aneu??

Bon cap de setmana!!
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » ds. oct. 08, 2016 5:03 pm

Hola!!
Què tal el cap de setmana?

Giulietta El tema mutua m'ho començo a pensar precissament pel tema de les carències, si començen a l'abril, de cara al gener havia pensat fer-la. Ja no queda res pel desembre, dos mesos passen de seguida, poc a poc anem deixant la banqueta buida.

Inda i Dolly molta sort! espero que no esteu gaire temps a cercadores!

M'he agafat metge per finals de mes perquè em trobo molt cansada a veure si em dona alguna vitamina o algo perquè hi ha dies que ni puc sopar del cansament, prefereixo dormir :ufs: i ja de pas potser aprofito per comentar-li els pasos a seguir, si m'ha de donar ella l'àcid fòlic si he d'anar a la llevadora o què he de fer, segons s'acosta el moment em venen més dubtes i això que encara em queda, suposo que serà qüestió de no pensar-hi gaire :-D

Que acabeu de passar molt bon cap de setmana!!
Imatge
Avatar de l’usuari
giulietta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: giulietta » dt. oct. 11, 2016 8:42 am

Bon dia noies,

Entro en mode ego total per dir-vos oficialment que avancem l'inici de cerca >.-<:

El motiu que ens feia esperar ja no hi és i per tant hem decidit que el proper cicle ja ens hi posem :love:

Ara toca esperar que vingui la W a finals de setmana i ja inaugurem la cerca.

Seguiré uns dies més per aquí i us aniré seguint, gràcies per aquests mesos d'acompanyament que han fet que l'espera no fos tan llarga.

Espero que mica en mica anirem deixant totes la banqueta.

Un petó ben gran a totes!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dt. oct. 11, 2016 12:29 pm

Que bé Giulietta! Espero k tinguis una cerca ben curteta! Ja ens dirás! Disfruta! :b-)))
Imatge

Imatge
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: -Juno- » dt. oct. 11, 2016 8:37 pm

Oh, que bé Giulietta!!

Molta sort a l'altra banda!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dg. oct. 16, 2016 4:35 pm

Hola!!
Giulietta Que bé me n'alegro molt!! ja he vist que t'has apuntat a cercadores, espero que la cerca sigui curta! Molta sort!!

Que poquetes quedem, revisant la llista la propera Marta_1986.

Que acabeu de gaudir del cap de setmana!
Imatge
Avatar de l’usuari
giulietta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: giulietta » dg. oct. 16, 2016 9:38 pm

Gràcies noies!! Espero que ben aviat hi aneu passant totes!! :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: dolly » dl. oct. 31, 2016 9:24 am

Banqueteres! Com aneu?

Estem molt silencioses ultimament... Espero que sigui pq esteu molt concentrades preparant motors per passar a cercadores.

Per cercadores continuem.. cercant :P Hi ha alguna que s'anima a passar ara que comença el novembre??

Petons a totes!
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: -Juno- » dl. oct. 31, 2016 9:05 pm

Hola mosses!

Què tal Dolly, com va per cercadores? Quina emoció, no? A veure si no t'hi estàs gaire!

Jo us volia explicar que les últimes 3 o 4 ovulacions estic notant que tinc molts fàstics i nàusees, sobretot el mateix dia de la ovulació, és horrible, un malestar asquerós, juntament amb mal d'ovaris… He llegit que a algunes dones els hi passa i que en principi no és símptoma de res greu, però abans no em passava, abans ni me n'enterava! A alguna més li passa? Sabeu perquè pot passar?

Què, ningú més cap a cercadores?

Apa noies, bona castaween!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dt. nov. 01, 2016 8:23 pm

Bona nit!!
Escric desde el móvil a veure si ho faig bé que és el primer cop que ho faig.
Si que ho tenim parat això suposo que com que no hi ha novetats...

Juno ni idea no ho havia sentit mai això de tenir fàstics a l'ovulació.

Sort a les cercadores!!

Bona nit i bona setmana! Això de començar en dimecres ajuda
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dt. nov. 01, 2016 9:34 pm

Bona nit noies!

Juno, Jo tampoc havia sentit mai lo de tenir aquests símptomes amb la ovulació.

No recordo si alguna passava a cercadores ara al novembre.

Que passeu bona setmana!
Imatge

Imatge
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: -Juno- » dc. nov. 09, 2016 9:36 am

Gràcies noies…

Doncs ho comentaré a la gine a la propera revisió, que em toca a principis d'any… També aprofitaré per comentar-li el tema dels escurçaments de cicle, per si hi veu problema de cara a buscar un altre embaràs…
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dt. nov. 22, 2016 1:49 pm

Hola!
Que apagada que tenim la banqueta! A veure si entren noves banqueteres i s'anima una mica perquè aneu marxant i estem quedant poquetes.
Nosaltres hem estar parlant seriosament el tema de començar la cerca i em decidit deixar les pastilles al febrer i començar a l'abril tal com havíem parlat però ara ja és oficial.
La resta com aneu?
Petons!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::