Lluitadores amb baixa reserva!!!
Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!
Muchas gracias guapas por los animos.
Sera tempranito a las 8 de la mañana!!! que madrugadores jejeje
Tengo un problemilla con el movil, se ha perdido los datos y no puedo conectarme, estoy desde un pc prestado, en cuanto pueda os informo.
Besos guapas.
Sera tempranito a las 8 de la mañana!!! que madrugadores jejeje
Tengo un problemilla con el movil, se ha perdido los datos y no puedo conectarme, estoy desde un pc prestado, en cuanto pueda os informo.
Besos guapas.
Luna guapaa! Como ha ido??? Mua mu mua
Feliç diumenge guapissimes!
Feliç diumenge guapissimes!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
LUNA como ha ido?? Espero que haya ido genial, ya nos contarás!!!
La resta com anem?
La resta com anem?
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Hola maques! Com va el diumenge?
LUNA superwoman como a ido la puncion? Como te encuentras? Cuentanos en cuanto tengas un huequecito. Espero que todo haya ido mas que bien.
Jo ja amb dolorets d.ovaris, no queda gaire per a la visita.
PETONETS A TOTES!!
LUNA superwoman como a ido la puncion? Como te encuentras? Cuentanos en cuanto tengas un huequecito. Espero que todo haya ido mas que bien.
Jo ja amb dolorets d.ovaris, no queda gaire per a la visita.
PETONETS A TOTES!!
Hola guapes!
Perdonar no escribir antes pero estoy sin movil y sin internet, ahora estoy en pc prestado.
Han sido 6 campeones!!!! y me han dicho que son 2 M1, 2M2, 2M3 y que los pondran en la incubadora, a ver que como evolucionan pero lo más seguro que sera el miercoles.
Yo estoy bien, alguna molestia bajo vientre pero muy bien.
La calidad me he quedado un poco chof, pero he mirado de la otra vez y tods eran M2.
Sois geniales, gracias por todos vuestros animos.
Mañana si puedo os escribo desde el trabajo, sino elmartes, que rollo ahora tengo que buscar movil nuevo, asi estare entretenida jejeje.
Vosotras como estais?
Besos
Perdonar no escribir antes pero estoy sin movil y sin internet, ahora estoy en pc prestado.
Han sido 6 campeones!!!! y me han dicho que son 2 M1, 2M2, 2M3 y que los pondran en la incubadora, a ver que como evolucionan pero lo más seguro que sera el miercoles.
Yo estoy bien, alguna molestia bajo vientre pero muy bien.
La calidad me he quedado un poco chof, pero he mirado de la otra vez y tods eran M2.
Sois geniales, gracias por todos vuestros animos.
Mañana si puedo os escribo desde el trabajo, sino elmartes, que rollo ahora tengo que buscar movil nuevo, asi estare entretenida jejeje.
Vosotras como estais?
Besos
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Genial 6!!!!! Ahora a esperar!!! Y tu Luna, descansa
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Luna qué bien guapa!!!! a nos irás informando!!!
lUNA 6 ES GENIAL !!!!!!!!!!!!!!!
Felicidadeees!!!
Jo dema tinc visita quins nervis!!!!
un peto maques!!! bona entrada de setmana!!!!!!!!!!
Felicidadeees!!!
Jo dema tinc visita quins nervis!!!!
un peto maques!!! bona entrada de setmana!!!!!!!!!!
Bona nit buniques!!
LUNA!!! Uaaauuu 6 esta SUPER bien!! Ya me gustaria a mi... seran campeones ya veras como si. Esto de m1 m2 m3 no lo había oido nunca. Ya seguiras informando de la evolución. Suerte!!
DALILA maca que vagi super be dema i et donguin bones noticies, informa.ns quan sapigues algo, molta sort tambe per a tu.
Fins dema!!! Petonets.
LUNA!!! Uaaauuu 6 esta SUPER bien!! Ya me gustaria a mi... seran campeones ya veras como si. Esto de m1 m2 m3 no lo había oido nunca. Ya seguiras informando de la evolución. Suerte!!
DALILA maca que vagi super be dema i et donguin bones noticies, informa.ns quan sapigues algo, molta sort tambe per a tu.
Fins dema!!! Petonets.
Bon dia
Molt bé Lunaaaa està super be no???? a veure com evoluciones
Dalila que vagi molt bé avui la visita.... ja diràs
Petonets per totes
PD La meva warry ja va fer acte de presencia el divendres
Molt bé Lunaaaa està super be no???? a veure com evoluciones
Dalila que vagi molt bé avui la visita.... ja diràs
Petonets per totes
PD La meva warry ja va fer acte de presencia el divendres

04/01/2016: Després d'un paron, tornem a la càrrega
20/01/2016: Ja tenim donant :)
16/03/2016: Tranfer
27/03/2016: ++++
19/04/2016: Eco
30/05/2016: Proxima Eco
Luna73 enhorabuena por estos 6 campeones!!
Lo de M1,M2,M3 y M4 lo usan en el CIRH para indicar lo maduros que son los ovulos,número mas alto indica mas maduración tienen y cuanto más maduros mas capacidad de fecundación tienen, eso no significa que un M2 no vaya a fecundar bien, pero en porcentage tiene menos posibilidades de exito.
Lo sé porque yo también como sabes he hecho mis Fivs en el CIRH y lo pregunté.
Pero lo más importante es que tienes a 6 posibles campeones y con uno bueno tienes suficiente!
Toda la suerte del mundo guapa!!
Dalila bonica passens el parte d'avui, sort!!
Lo de M1,M2,M3 y M4 lo usan en el CIRH para indicar lo maduros que son los ovulos,número mas alto indica mas maduración tienen y cuanto más maduros mas capacidad de fecundación tienen, eso no significa que un M2 no vaya a fecundar bien, pero en porcentage tiene menos posibilidades de exito.
Lo sé porque yo también como sabes he hecho mis Fivs en el CIRH y lo pregunté.
Pero lo más importante es que tienes a 6 posibles campeones y con uno bueno tienes suficiente!
Toda la suerte del mundo guapa!!
Dalila bonica passens el parte d'avui, sort!!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Hola Guapes,
bueno ya se algo mas, solo tengo dos. Ya lo venia venir, estoy asi asi y ademas hoy he manchado un poco y sigue el dolor bajo vientre.
MII es que estan maduros, MI no son maduros pero los dejan en observacion, y yo tenia un total de 4 que han fecundado pero solo dos han seguido para delante, Y luego hay prono seque que inmaduros, los dos restantes. Esto demuestra que mucha medicación no sirve, yo tampoco queria un equipo de futbol pero al menos dos o tres bueno.
No le he preguntado que tipo era, ni me acuerdado, mañana le preguntare.
No quiero ni pensar que me digan que no hay ninguno pero si no es bueno es mejor asi, verdad?
Esta FIV es muy rara, la noto muy accidentada por varias cosas. Y ahora tengo una sensacion de culpabilidad, y si hubiese hecho y si hubiese hecho lo otro, pero por otro lado estoy como tranquila resignada o estado de schok, cuando llegue a casa supongo que llorare.
Ay, siempre estamos con el ay. Estoy intentando mandar energia positiva a mis pequeñines para que aguanten para el miercoles.
Un abrazote
bueno ya se algo mas, solo tengo dos. Ya lo venia venir, estoy asi asi y ademas hoy he manchado un poco y sigue el dolor bajo vientre.
MII es que estan maduros, MI no son maduros pero los dejan en observacion, y yo tenia un total de 4 que han fecundado pero solo dos han seguido para delante, Y luego hay prono seque que inmaduros, los dos restantes. Esto demuestra que mucha medicación no sirve, yo tampoco queria un equipo de futbol pero al menos dos o tres bueno.
No le he preguntado que tipo era, ni me acuerdado, mañana le preguntare.
No quiero ni pensar que me digan que no hay ninguno pero si no es bueno es mejor asi, verdad?
Esta FIV es muy rara, la noto muy accidentada por varias cosas. Y ahora tengo una sensacion de culpabilidad, y si hubiese hecho y si hubiese hecho lo otro, pero por otro lado estoy como tranquila resignada o estado de schok, cuando llegue a casa supongo que llorare.
Ay, siempre estamos con el ay. Estoy intentando mandar energia positiva a mis pequeñines para que aguanten para el miercoles.
Un abrazote
Luna73, dos esta bien para nosotras, fijate que yo con OVO de 7 Foliculos que saco la donante, al final solo dos llegaron a dia +3,y uno de ellos se quedo conmigo y el hermanito lo tenemos congelado, y vivimos el ciclo y el proceso fatal, ya conoceis la que liamos en el centro, con eso quiero decir que con uno te basta, esperemos que los dos fecunden bien y lleguen a dia +3 para transferirtelos.
Ya nos vas informando pero ánimos guapa!!
Ya nos vas informando pero ánimos guapa!!
Hola boniques acabo de sortir de la consulta, el meu endometri esta a 5,5... Massa peque.. Cancelem el cicle i esperem que el pròxim vagi millor... Teniu consells per ajudar al endometri?? Aish quins nervis per res....
Va luna q 2 esta molt beee :) jo amb la primera donant també em tenia 2 :)))
Petonikus!!!
Va luna q 2 esta molt beee :) jo amb la primera donant també em tenia 2 :)))
Petonikus!!!
Bona nit!!! Com esteu maques??
LUNA aunque logicamente te entiendo (te entendemos) porque siempre nos quedamos con pocos, la verdad que tienes mucha suerte en que sean folículos con óvulo, yo los hago sin óvulo, ni maduros ni sin madurar, completamente vacios, de los 8 que salen solo 2 maduros, asi que aunque hayan quedado dos estate contenta y mira la parte positiva, ya verás que estos dos son fuertes, ahora esperaremos a que dividan bien y el miércoles puedas hacer la transfer sin ninguna traba. Mucha suerte guapa!!! Pensaremos en ti.
DALILA que a tu l.endometri no et creix sense medicacio? Perque si no tens problemes amb aixo jo
faria cicle natural a veure si aixi va tot be. Comenta.ho amb la teva gine.
Ara quin es el seguent pas? Regla i per l.altre cicle?
Petons per totes!!! Fins dema buniques.
LUNA aunque logicamente te entiendo (te entendemos) porque siempre nos quedamos con pocos, la verdad que tienes mucha suerte en que sean folículos con óvulo, yo los hago sin óvulo, ni maduros ni sin madurar, completamente vacios, de los 8 que salen solo 2 maduros, asi que aunque hayan quedado dos estate contenta y mira la parte positiva, ya verás que estos dos son fuertes, ahora esperaremos a que dividan bien y el miércoles puedas hacer la transfer sin ninguna traba. Mucha suerte guapa!!! Pensaremos en ti.
DALILA que a tu l.endometri no et creix sense medicacio? Perque si no tens problemes amb aixo jo
faria cicle natural a veure si aixi va tot be. Comenta.ho amb la teva gine.
Ara quin es el seguent pas? Regla i per l.altre cicle?
Petons per totes!!! Fins dema buniques.
Jo necessito medicació per fer endometri... Mai m'ha donat cap altre opció... I sí... esperar regla i següent cicle... En fi.... Paciencia.. D'això que no em falti..
Bona nit!!!!
Bona nit!!!!
Bon dia guapetes!!
Luna tranquil·la tens dos gran lluitadors que segur que fan tot el possible per estar ben aviat amb tu. et trobes millor del dolor?? Molts ànims bonica segur que et donaran bones noticies
Dalila jolin quina rabia.... però si no està bé més val esperar.... jo no se que hi hagi res per millorar l'endometri, que vols dir tipus alimentació o algo així??
Deliah com vas??? et trobes bé???
Arwen, petitprincep, Xantipa com aneu vosaltres???
Petons per totes
Luna tranquil·la tens dos gran lluitadors que segur que fan tot el possible per estar ben aviat amb tu. et trobes millor del dolor?? Molts ànims bonica segur que et donaran bones noticies
Dalila jolin quina rabia.... però si no està bé més val esperar.... jo no se que hi hagi res per millorar l'endometri, que vols dir tipus alimentació o algo així??
Deliah com vas??? et trobes bé???
Arwen, petitprincep, Xantipa com aneu vosaltres???
Petons per totes
04/01/2016: Després d'un paron, tornem a la càrrega
Bon dia maques!!
Entro en modo express.
DALILA no sabia o no recordo haver-ho llegit que no et creixia l'endometri. Bueno, com tu dius paciencia, el mes important ja ho tens, els embrionets congeladets, jo no ve d'un mes o dos per fer transfer, portem tants i tans mesos al darrere... Anims i amb força a per el seguent cicle.
LUNA bonita, como estas hoy? te encuentras bien? ya nos contaras.
Mix hola maca, jo sense novetats.... com sempre, bueno si, ha vingut la meva amiga
pero tret d'aixo res de res. I tu que tal?? com ho portes?
Les demes totes be???
Petonets maques!!! bon dimarts i principi de març!!!! Que ens porti noves il.lusions aquest mes.

Entro en modo express.
DALILA no sabia o no recordo haver-ho llegit que no et creixia l'endometri. Bueno, com tu dius paciencia, el mes important ja ho tens, els embrionets congeladets, jo no ve d'un mes o dos per fer transfer, portem tants i tans mesos al darrere... Anims i amb força a per el seguent cicle.
LUNA bonita, como estas hoy? te encuentras bien? ya nos contaras.
Mix hola maca, jo sense novetats.... com sempre, bueno si, ha vingut la meva amiga
Les demes totes be???
Petonets maques!!! bon dimarts i principi de març!!!! Que ens porti noves il.lusions aquest mes.

Hey! Si... Em referia si puc prendre algo... A part de la meriestra.. Em prenia L Arginina... I no se si hi ha alguba alimentació millor no se.. Jo intento fer dieta sana... He deixat el cafè... No se...
Els parxes manaven malament i vaig fer poc endometri... Pero amb les pastllies, els dos últims cops van anar molt bé.... Oli en un llum.. Per això ara m'he quedat xoff.. No m'ho esperava....
En fi....
Els parxes manaven malament i vaig fer poc endometri... Pero amb les pastllies, els dos últims cops van anar molt bé.... Oli en un llum.. Per això ara m'he quedat xoff.. No m'ho esperava....
En fi....
Dalila bonica jolines com es resisteix aquest endometri, tinc un amiga que l'hi costava fer creixer l'endometri i ho va aconseguir amb l-arginina,meriestra,pegats Evopad, llet de soja (pels estrogens) i llavors de lli.
Amb aquest coctel va aconseguir endometri de 7,5 i voilà positiu!!
Vinga bonica no desanimis que lo mès dificil ja ho tens i son uns bonics embrions ara ja es nomès qüestió de temps, ànims lluitadora!!
Jo porto desde dissabte amb unes nàuseas de nassos, fàstics i antojos que diuen, de moment he començat amb un medicament homeopatic per les nàuseas i de moment he millorat un pèl per com a minim poder trbllar i vaig aguantar tot i que del tot bé no estic...tinc una caixa de cariban però de moment resisteixo a fer-ne un..ja veurem si al final caic.
Petonets carinyets!!
Luna73 como van esos campeones??
Amb aquest coctel va aconseguir endometri de 7,5 i voilà positiu!!
Vinga bonica no desanimis que lo mès dificil ja ho tens i son uns bonics embrions ara ja es nomès qüestió de temps, ànims lluitadora!!
Jo porto desde dissabte amb unes nàuseas de nassos, fàstics i antojos que diuen, de moment he començat amb un medicament homeopatic per les nàuseas i de moment he millorat un pèl per com a minim poder trbllar i vaig aguantar tot i que del tot bé no estic...tinc una caixa de cariban però de moment resisteixo a fer-ne un..ja veurem si al final caic.
Petonets carinyets!!
Luna73 como van esos campeones??
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |