PREPARAR LA BOSSA PER L'HOSPITAL
Re: PREPARAR LA BOSSA PER L'HOSPITAL
Uff...vaig com el cul amb aixo de la bossa per l'hospital (estic de 34 setmanetes ja, doncs us ho podeu imaginar, tampoc tinc xicot aixi que depend de mi si esta llesta o no pel dia...), encara que em vagi insistint tota la estona la comadrona que 'me la vagi preparant, que me la vagi preparant'...nomes puc pensar en un camison i la roba de la nena i punt buff...quin embolic porto a sobre noies...que tb resulta que avui arribo a casa (treballo 50 hores a la setmana) i em trobo amb que se'm han espatllat la caldera i la rentadora...tinc la regla i crec que no em queden calces netes al calaix... 

Si estás de 34 setmanes com pots tenir la regla?
Com pots tenir la Regla laia26!!!????? també ho has explicat a mares de febrer i no entenc res!!!
la laia26 és un troll.. trobareu el seu post de presentació a la paperera ..

Vaja, vaja...

Laura_V ha escrit:Hola!!! Jo també vull afegir el meu granet de sorra!![]()
LES COSETES PEL PETIT:
Personalment i arrel de la meva experiència jo portaria 4 bodys (m'agraden més que les samarretes perquè així els hi queda tot el cos tapadet), 4 samarretes i 4 pantalons amb peucs o bé 4 pijamets. D'aquesta manera el petit et quedarà ben abrigadet i no hauràs de pensar en si perd els mitjons pel camí o en si se li puja la samarreta del pijamet i li queda la panxa a l'aire.
De barrets jo en portaria 2, almenys en el meu cas, quan la Naia va nèixer no la van banyar, sinó que la van rentar una mica i li van deixar bona part del greix que els envolta la pell, aquest greix el re-absorveix la seva pell durant el dia, però la robeta queda un pèl bruta.
Com t'ha dit la Gemma als hospitals acostumen a tenir la calefacció molt alta i si el petit està massa abrigat, suarà i de ben segur que estarà incòmode. A més, al bressol segurament que tindrà una manteta i si el tens en braços sempre el pots tapar amb la bressadora. Fas bé de posar una tovallola perquè quan neixi el nen a més de posar-li la robeta te l'embolicaran amb la bressadora i també es tacarà.
Almenys a l'Hospital de Calella, on va nèixer la Naia, em van donar de tot, cambiadors, bolquers, compreses.... I com diu la Gemma, arreplega amb el que puguis que va molt bé!![]()
![]()
Jo duia un paquet sencer de tovalloletes (a l'hospital no me les donàven). Jo les feia servir tant per la nena com per mí, per refrescar-me, les mans, etc...
Necesser pel bebito, una autèntica tonteria!!! Com diu la Gemma només faràs servir la crema hidratant i si vols agafa't també una crema pel culet irritat, però potser ni et caldria. Ni raspall, ni colònia, ni sabó, no faràs servir res de res!
LA TEVA MALETA:
4 camises de dormir. No et gastis els cuartos innecessàriament, jo me les vaig comprar al mercat i són igual de bones que qualsevol altres, de tirantets i ben maques. Les tovalloles, a mi me les donàven a l'hospital. Bata, jo no en vaig portar, la Naia va nèixer a l'agost. Això tu, però jo penso així, si a casa no la faig servir, perquè me l'he de dur a l'hospital??? Sabatilles i xancles. El teu necesser, si vols un consell, no t'emportis crema hidratant perquè pots fer servir la del nen. Assecador de cabells, molt útil pels punts! Roba interior, com diu la Gemma, les calcetes del Carrefour són una bona compra!! Jo em vaig comprar 12 calcetes per 8€!! I si es taquende sang les llences i llestos! Les meves eren amb dibuixetsSostenidors, si vols per si el cas emporta't un, però has d'estar còmode. Els meus els vaig comprar també al Carrefour, 12€ cada un. De discos absorvents si vols agafa un grapadet, também per si el cas, però com diu la Gemma la pujada la tindràs ja a casa.
COSES NECESSÀRIES:
El meu home volia quedar-se tots els dies a l'hospital, així que vam posar a la maleta 3 mudes per a ell i el seu raspall de dents, colònia i una tovallola.![]()
COSES INNECESSÀRIES:
Jo em vaig portar el llibre, l'mp3, el llibre del meu home.... i no ho vam fer servir per res.
I si vols un consell, mira de dur només el més necessari i si vius a la vora de l'hospital li deixes mudes a la teva mare que si et fessin falta te les pogués portar i així no has d'anar tu tant carregada de trastos (com vaig fer jo)![]()
. I un altre consell, tria la robeta que li vols posar al teu nen quan neixi i li separes de la resta, la pots posar, per exemple, dins uns bosseta a dalt de tot de la seva bossa, perquè us demanaràn la roba gairebé al moment del part i no es plan de posar-se a buscar la roba per la maleta.
![]()
Be guapa! Doncs que vagi molt i molt bé, i com diuen les iaies que sigui una horeta curta!![]()
pujo aquest post... està genial!!! jo havia demanat en un post coses per la canastilla, jejeje... si arribo a trobar aquest post no obro el que vaig obrir jo
M'he llegit tot aquest post i m'ha anat molt bé. El tema de les bosses amb tancament hermètic està molt bé....això m'ho apunto....

27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
Tengo una duda...
estoy empezando a lavar toda la ropita del peque y para reparar la bolsita del hospital y me dicenque tengo que quitar todas las etiquetas pero lo que no se si son solo las que vienen con el precio o tambien las interiores donde pone la talla, si son las interiores.... sólo la de los bodys o de todo??
Perdonar por estas preguntas pero voy un poco perdida....
Gracias
estoy empezando a lavar toda la ropita del peque y para reparar la bolsita del hospital y me dicenque tengo que quitar todas las etiquetas pero lo que no se si son solo las que vienen con el precio o tambien las interiores donde pone la talla, si son las interiores.... sólo la de los bodys o de todo??
Perdonar por estas preguntas pero voy un poco perdida....
Gracias
Jo ho vaig de treure de tot arreu, les etiquetes dels preus i les interiors on hi diu la talla, les indicacions de rentat, de que està fet... i ho vaig fer en tota la roba, bodys inclosos.
La seva pelleta és tant delicada quan nèixen que els hi pot fer rascades.

La seva pelleta és tant delicada quan nèixen que els hi pot fer rascades.
muchas gracias,
y que hay que bajarse a la sala de partos??
su primera puesta, un camison y zapatillas para mi, un arrullo y algo mas?
y que hay que bajarse a la sala de partos??
su primera puesta, un camison y zapatillas para mi, un arrullo y algo mas?
Jo vaig entrar a urgències a l'hospi i directament vaig entrar a la sala de dilatació, i portava una motxilla amb la primera muda de la nena, un parell de bolquers, tovalloletes, crema del culet, calçes de paper, unes xancletes, uns mitjons per mi, la documentació meva, del meu marit i de l'embaràs, el movil, càmara de fotos, diners, l'arrullo i alguna cosa més que ara no recordo... no vaig posar la camisa de dormir, perque vaig parir amb la bata de l'hospital. Quan em van deixar dutxar, al cap d'unes hores, ja em vaig possar la camisa de dormir meva.
Després quan ja estavam a l'habitació el maridet va pujar totes les maletes.

Després quan ja estavam a l'habitació el maridet va pujar totes les maletes.
Yo en la sala de partos di la primera bosita que tenía preparada y un arrullo... mi camisón, zapatillas ect... eso te lo pones cuando ya estas en tu habitación y te dejan que te duches porque en el parto llevas una bata que te dan ellos...
Lo de las bolsas va muy bien... yo lo hice y me fue genial, porque lo mio era una cesarea y no me podía mover, entonces cuando se tenia que cambiar a la niña, le decía a mi marido, o quien fuera, que cogiera de la maleta la bolsa X, y no tenían que revolverte toda la maleta en busca de una conjunto...
Lo de las bolsas va muy bien... yo lo hice y me fue genial, porque lo mio era una cesarea y no me podía mover, entonces cuando se tenia que cambiar a la niña, le decía a mi marido, o quien fuera, que cogiera de la maleta la bolsa X, y no tenían que revolverte toda la maleta en busca de una conjunto...
jolin amb els trols aquests de me!! es q no tenen feina o què??? alucino!!!!!!!!!!!!!!!!! i que hi guanyen fent això??
bueno, a lo q anava, q estic de 35 més 3 i encara no tinc res preparat....amb el primer embaràs vaig fer molta via, però amb aquest vaig relaxada total....espero q no em pilli el toro!!! 

ah! una pregunteta, com es va a la paperera? es per curiositat, per veure com perden el temps aquestes tristes trols...algú mu pot dir?
pujo el post... és molt interessant!!

24/11: TE +
21.12.10: Gine SS- Eco inicial (sentim el cor)
18.01.11: Gine - Eco 1r.T: tot ok! TS ok! (12 setmanes)
07.02.11: Gine privat. (15 setmanes) Sembla NEN!!
17.03.11: Gine - Eco Morfològica:NENA! És dirà LAIA!
27.04.11: Gine - Resultats O'Sullivan OK!.
20.06.11: Eco 3T: 2300kg
20-07.11: Eco privat: 3100kg

- Airun_Tarragona
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dg. des. 19, 2010 9:34 pm
M'agrada molt aquest post! L'he llegit tot i m'ha ajudat força!
La setmana vinent vull començar a preparar la bossa. Ara faré una llista del que em falta, a veure si aquesta setmana compro el que em cal.
Ah! sobre els sostens de lactància, els vau comprar d'una talla mes?
Fins aviat!
La setmana vinent vull començar a preparar la bossa. Ara faré una llista del que em falta, a veure si aquesta setmana compro el que em cal.
Ah! sobre els sostens de lactància, els vau comprar d'una talla mes?
Fins aviat!

Hola noietes..tot just estaic pensant en anar fent la canastilla...ja sé que és d'hora però sóc molt previsora i ho vull fer amb temps per evitar estrés!
la robeta que compreu quan neixen es la talla 0 o talla 1 per si de cas és gran la criatura??jo no sé que fer...de moment he comprat 2 bodys de màniga curta i 2 palaines a part per si de cas...talla 1mes. I un paijama talla 3 mesos sensecer...
A mi em toca a principis d'agost...
Com heu fet vosaltres per vestir als vostres bebes??
merci!
la robeta que compreu quan neixen es la talla 0 o talla 1 per si de cas és gran la criatura??jo no sé que fer...de moment he comprat 2 bodys de màniga curta i 2 palaines a part per si de cas...talla 1mes. I un paijama talla 3 mesos sensecer...
A mi em toca a principis d'agost...
Com heu fet vosaltres per vestir als vostres bebes??
merci!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/ur]