El part...quina por!

Experiències i pors del moment més desitjat.

xivitina
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 2:39 pm

Re: El part...quina por!

EntradaAutor: xivitina » dj. març 07, 2013 5:48 pm

Hola noies! Ja tinc la meva baldufa a casa! vaig trencar aigües dilluns a mitjanit i al cap de 6 hores va sortir! va ser tot força ràpid, al trencar les aigües em van començar les contraccions mooolt seguides! i sense ni pensar-ho vam marxar a l`hospital i ja estava dilatada de 5 cm!! la veritat és que haig de reconèixer que em vaig acollonir amb els dolors, o sigui, cada contracció l'anava passant força bé però al veure que cada vegada eren més seguides i a sobre mentres jo pensava dilatar a la piscina o amb la pilota, quan vaig entrar em van volguer monitoritzar durant una estona (uns 20 minuts) que se'm van fer eterns i em van fer decidir que volgués l'epidural (a sobre em van dir, o te la posem ara o sinó l'anestesista ha d'anar a fer una cessària i no sabem quan tornarà si la vols més tard...) i a sobre no em deixaven parir a la piscina perquè era diabètica gestacional (embaràs de risc segons ells). I res al final, epidural i episiotomia... no era el que havia pensat des de bon principi (encara que tampoc ho descartava) però va sortir així :content:
Lo que em va agradar més va ser mentres paria escoltar l'aigua que queia fora, quina llevantada que hi havia, i en aquells moments va néixer la petita Ona. : lasito :
abril23
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 8:37 pm

EntradaAutor: abril23 » dl. maig 13, 2013 7:41 am

Bon dia marinapsi,

És veritat que existeix molta violencia obstétrica. Espanya és un dels països de la comunitat europea en el que és fa un número més elevat de cessaries i episiotomies, la veritat és que no se a que es degut...
De tota manera jo haig de dir que el meu part va anar genial, és molt important la confiança que tinguis en el metge que t'aten durant el part, per estar relaxada i que així tot pugui anar més rodat, la meva filla va sortir en quatre o cinc pujos i només vaig tenir un parell de punts interns, la recuperació va ser super rápida, i de seguida vaig poder mantenir relacions sexuals sense dolor. Tot depén del metge que et toqui hi han metges que tenen més costum de fer cessaria o episio a la primera de canvi i d'altres que no. És molt important que un cop estiguis embarassada et prenguis el teu temps per buscar un bon ginecóleg al que li puguis donar tota la teva confiança.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge

Imatge
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

EntradaAutor: Panxeta27 » dt. maig 14, 2013 10:57 am

Hola marones i futures marones!

Aqui una embarassada de 25 setmanes :-()) que tambè sempre m'ha fet molta por el part, les agulles, la sang, els punts,.. però haig de dir que desde que estic embarassada tot això s'em ha afluixat.. i li tinc un respecte sobretot al part però em pot mes les ganes de veure a la petita Edna que la por... i el tema agulles i tal.. com que t'han de fer tantes coses al final t'acabes acostumant... al menys jo.. al primer trimestre ja em van haver de fer la prova de O'Sullivan i desprès la corba llarga... apart de la analitica de control.. i ara i haig de tornar primer amb la de O'Sullivan i esperem que surti be... sinó la corba llarga de nou... penseu que desprès totes les vostres pors i preocupacions es tornen amb un pensament de que si es per controlar el bebé que estigui be, doncs endevant les axes! jejeje

Molts petonets!
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::