PORTA-BEBÉS
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
-
VisitantVi
- mainadaabord

jo tinc un hopediz i la patapum i estic encantada amb les dues coses.
L'Aleix té 11 mesos y més de 10kg de pes i amb el fular encara el porto devant (no sé com ficar-me'l a l'esquena si es queda adormit) i amb la patapum el porto a l'esquena perque si s'adorm té una red per aguantar-li el cap.
El meu home fins i tot porta al Joel (3 anys i 16 kilos) a l'esquela amb la Patapum
L'Aleix té 11 mesos y més de 10kg de pes i amb el fular encara el porto devant (no sé com ficar-me'l a l'esquena si es queda adormit) i amb la patapum el porto a l'esquena perque si s'adorm té una red per aguantar-li el cap.
El meu home fins i tot porta al Joel (3 anys i 16 kilos) a l'esquela amb la Patapum
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
-
VisitantVi
-
VisitantVi
- mainadaabord

-
VisitantVi
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
-
VisitantVi
D.J. ha escrit:estoy entre el patapum y el fular Moby Wrap ,cual me aconsejais?
YO TENGO EL MOBY Y ESTOY ENCANTADA Y ESO que LLUC YA PESA!
PERO CREO que REPARTE DE PERLAS EL PESO, SI LO PONES BIEN, A MI POR LO MENOS NO SE ME CARGA NADA LA ESPALDA, CARGAS MUCHO PESO EN LA CINTURA, APOYA AHI LA MAYOR PARTE DEL PESO...
Y POR DECIRTE que TENGO LA ESPALDA CONTRACTURADA DES DE ANTES DEL PARTO Y DESPUES ME KEDÉ ECHA POLVO Y CON LA MOCHILA NO PUEDO, EN 5 MIN. ME DOBLO DE DOLOR, EN CANVIO CON EL FULARD VOY MUY BIEN!
PUEDES IR A ALGUNA TIENDA, que TE LO ENSEÑEN, TE LO PONES CON MAYA Y COMPARAS CON EL OTRO..!
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |