quin nom voleu posar el vostre futur fill/a
Aran no és nom de nena?
Buscantabril, jo tb tinc 2 gosses! A veure q serà, però tan la meva germana (té 2 nens) com les meves 2 cunyades (1 té una gossa i l'altre 2) no han tingut cap problema. Ja preguntaré a veure com ho van fer.
Nosaltres pels noms no vam tenir cap problema, jo li vaig dir els 2 q a mi m'agradaven i va estar-hi completament d'acord així q..... decidit!
Buscantabril, jo tb tinc 2 gosses! A veure q serà, però tan la meva germana (té 2 nens) com les meves 2 cunyades (1 té una gossa i l'altre 2) no han tingut cap problema. Ja preguntaré a veure com ho van fer.
Nosaltres pels noms no vam tenir cap problema, jo li vaig dir els 2 q a mi m'agradaven i va estar-hi completament d'acord així q..... decidit!
-
VisitantVi
Segons l'idescat, hi ha 131 homes que es diuen Aran a Catalunya. De nena no n'hi ha cap, tot i que he llegit no sé on que Aran es nom de nen i de nena.
http://www.idescat.net/orpi/Orpi?TC=L&V ... =Confirmar
PD: és útil aquesta web de l'idescat!
http://www.idescat.net/orpi/Orpi?TC=L&V ... =Confirmar
PD: és útil aquesta web de l'idescat!

- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
sip, que bé que també tu tinguis gossets! el nostre veterinari ens va dir que a la que ens quedessim, l'hem d'anar a veure per parlar de l'adaptació dels ninus....
be, primer a veure si ovulo, després a veure si em quedo i quan hi vagi t'explico!
per cert...jo conec uns amics que li han posat ARAN a la nena que han tingut fa un any... pero quan van dir el nom va pasar el mateix, tothom deia però no és de nen???
be, primer a veure si ovulo, després a veure si em quedo i quan hi vagi t'explico!
per cert...jo conec uns amics que li han posat ARAN a la nena que han tingut fa un any... pero quan van dir el nom va pasar el mateix, tothom deia però no és de nen???
-
VisitantVi
nenes això del nom de gos i nens!! mireu l'altre dia vaig veure un gos que es deia Antoniu!!!!!!!!!!!!!! mira ho escric amb u pq no vull que ningú s'ofengui!!! tela la gent som la repera!!!
El meu gos es diu Trusqui així que no hi ha problema! no crec que li posem al meu fill!!!! si és que és un nen clar!!!
El meu gos es diu Trusqui així que no hi ha problema! no crec que li posem al meu fill!!!! si és que és un nen clar!!!

- Nolfar
- :: girafa

- Entrades: 2574
- Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
- Contacta:
ja,ja, Inma tens tota la raó del mòn. EL meu gos, en pau sigui, es deia YUPI, tampoc crec que mai es prengui com nom de persona, però es que de vegades mai es sap, ho dic per un altre cas que conec, uns cosins van decidir posar-li un nom diferent a la seva filla, i van escogir LLUNA, doncs bé, desprès de batejar-la, vam començar a sentir aquest nom en vaios gossos, però es que personalmetn, trobo el nom molt maco i original i despres de 8 anys que té la nena, crec cap altre nom li haguès quedat tan bé (te la carona rodoneta).
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
noies...ma mare després del que li va pasar ha agafat la costum de no preguntar el nom del gos.... va fer-ho un cop i li van dir.... no es gos, és gossa i és diu Conchita.
....ella també se'n diu!....
jejejeje.... i també tenim un veí que te costum de posar noms com Rogelio, Arturo.... als seus gossos....
....ella també se'n diu!....
jejejeje.... i també tenim un veí que te costum de posar noms com Rogelio, Arturo.... als seus gossos....

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 23, 2008 7:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Bon día!!
Perdoneu que em fiqui en el tema...
...
Jo abans treballaba a una pelu... tenía un "client" molt petitó (dos añets) i es deia Àran, amb accent a la "a" primera, crec que aquesta es la diferencia entre el masculí i femení...em sembla que la vocal forta en femení es la segona "a"...no sé si us he pogut ajudar...
La meva ex-jefa tenía un dilema amb el nom que li posaría al seu fill, li hagradava Noa...pero es de nena...llavors varem descubrir que Noah amb "h" al final es de noi...es com pronunciar-lo amb accent a la "a"
Bueno, m'en vaig a acabar de repartir las invitacions de la boda...avuí toca a Vic!!
Que passeu un bon día!!
Perdoneu que em fiqui en el tema...
...
Jo abans treballaba a una pelu... tenía un "client" molt petitó (dos añets) i es deia Àran, amb accent a la "a" primera, crec que aquesta es la diferencia entre el masculí i femení...em sembla que la vocal forta en femení es la segona "a"...no sé si us he pogut ajudar...
La meva ex-jefa tenía un dilema amb el nom que li posaría al seu fill, li hagradava Noa...pero es de nena...llavors varem descubrir que Noah amb "h" al final es de noi...es com pronunciar-lo amb accent a la "a"
Bueno, m'en vaig a acabar de repartir las invitacions de la boda...avuí toca a Vic!!
Que passeu un bon día!!
potser quan tingui un gos ho faré!!
ara en serio, jo estic entre aquests:
- nen: segurament Joel, tot i q tb m'agrada Arnau
- nena: aquest no el tinc tant clar, m'agraden uns quants com Gina, Aina, Janna, Abril, Sira, Elsa...
no tinc cap preferit!
ara en serio, jo estic entre aquests:
- nen: segurament Joel, tot i q tb m'agrada Arnau
- nena: aquest no el tinc tant clar, m'agraden uns quants com Gina, Aina, Janna, Abril, Sira, Elsa...
no tinc cap preferit!

M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma

Hola!!
yo ya estoy pensando en nombres ya...pero no nos ponemos de acuerdo...
si es niña: Mónica, Ona, Duna o Mar (Mónica por mi hermana que la adoro)
y si es niño...ni idea, la verdad es que me gustan más lo niños, pero lo de los nombres esta complicado...miraré que nombres sugerís aquí...a Toni le gustaría que si es niño se llamara como él...pero a mi no me gusta...y si le pongo "Toni" a secas..no sabrán a quien llamo...si al padre o al hijo...
de todas formas...me tocará niña...ya que mi hermana tiene dos niños y mi hermano también va a tener un niño...pero bueno...todo se andará...
Mis sobrinos tienen dos nombres que me encantan...pero claro...no voy a repetir ninguno...el grande se llama Jan y el peque se llama Nil, me encantan los nombres cortitos!!
yo ya estoy pensando en nombres ya...pero no nos ponemos de acuerdo...
si es niña: Mónica, Ona, Duna o Mar (Mónica por mi hermana que la adoro)
y si es niño...ni idea, la verdad es que me gustan más lo niños, pero lo de los nombres esta complicado...miraré que nombres sugerís aquí...a Toni le gustaría que si es niño se llamara como él...pero a mi no me gusta...y si le pongo "Toni" a secas..no sabrán a quien llamo...si al padre o al hijo...
de todas formas...me tocará niña...ya que mi hermana tiene dos niños y mi hermano también va a tener un niño...pero bueno...todo se andará...
Mis sobrinos tienen dos nombres que me encantan...pero claro...no voy a repetir ninguno...el grande se llama Jan y el peque se llama Nil, me encantan los nombres cortitos!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |